Hmmm, ben ik op zich met je eens. Dat levitatie topic was ook al niet zo geslaagd. Maar dit topic is daarentegen wel een serieuze aanzet om over dit onderwerp te praten. Maar wat bedoel je met deze specifieke opmerking? Dat die gevonden reuzenbotten onzin zijn?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:30 schreef Doffy het volgende:
Je niveau zakt de laatste tijd nogal in, Fuifduif![]()
LOLquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:43 schreef Doffy het volgende:
Laat ik zeggen dat links naar dergelijke websites de geloofwaardigheid niet direct ten goede komen, en laat ik er meteen bij zeggen dat dat mede is omdat mensen van die afmetingen niet kunnen leven (ivm sterkte botten, ademhalings- en bloedcirculatiesysteem, etc.).
Nee dus. Om dezelfde redenen kunnen kabouters ook niet bestaan, en kunnen insecten niet groter worden dan een bepaalde afmeting.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
LOL
onzin, als alles groter is, is het waarschijnlijk ook steviger en sterker.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef FuifDuif het volgende:
want de vondsten (skeletten) spreken voor zich, dus ze moeten hebben geleefd.
Nou, lever eens een zinnige bijdrage, danquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:57 schreef Allanon666 het volgende:
iets bij voorhand al voor onzin aanmerken voor je je er echt in verdiept lijkt mij groter onzin dan er over praten.
Whehequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:54 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
![]()
--> trut
Hoogstwaarschijnlijk konden ze ook vliegen...
Ze konden ze in ieder geval laten vliegen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:54 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
![]()
--> trut
Hoogstwaarschijnlijk konden ze ook vliegen...
Ik denk dat die vondsten weinig met de Nephilim te maken hebben, als die vondsten al echt zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef FuifDuif het volgende:
Er zijn overblijfselen gevonden van mensen (of mensachtigen) uit oude tijden die duiden op reuzen. Zie bijvoorbeeld http://www.godenkinderen.nl/zonen_gods_nephilim_reuzen.htm . In het Oude Testament wordt ook geschreven over reuzen die de aarde bevolkten naast de 'normale mensen'. Zij worden onder andere de zonen van God genoemd.
Zijn er mensen die meer weten over deze reuzen, want de vondsten (skeletten) spreken voor zich, dus ze moeten hebben geleefd.
En wat voor bewijzen heb jij dat dit echt bewijsmateriaal is 'dat je evolutionair wereldbeeld doet wankelen'?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
Wat bonke zegt. Grappig om te zien dat de sceptici er alles aan doen om dergelijke zaken de kop in te drukken. Ik kan het mij wel voorstellen hoor. Het valt ook allemaal niet mee, al die vage zaken die je evolutionair wereldbeeld doen wankelen.
Ik neem aan dat naar deze beweringen onderzoek is gedaan en erover is gepubliceerd?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
En wat voor bewijzen heb jij dat dit echt bewijsmateriaal is 'dat je evolutionair wereldbeeld doet wankelen'?
Als die vondsten daadwerkelijk hebben plaatsgevonden dan moeten ze toch ook wetenschappelijk zijn benaderd? Waarom ontkennen sommigen hier dan zelfs het hebben plaatsgevonden van dergelijke vondsten???quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef bonke het volgende:
oww en op discpvery ging het trouwens niet over rreligie enzo maar gewoon over et feit dat er vondsten zijn gedaan die duidden op een mens die groter was dan normaal
en die botten waren een jaartje of 30.000 oud
Zo, dat is nogal een aanname - beetje dun ijs, nietwaar? Ik denk dat als je je er werkelijk in zou verdiepen, in plaats van een nogal willekeurig stukje tekst hier neer te plempen, je er achter zou komen dat het nogal een onzin-onderwerp is. Maar de enige reden dat dit topic nog open is (en in WFL staat), is dat er precies over dat proces gediscussieerd kan wordenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik neem aan dat naar deze beweringen onderzoek is gedaan en erover is gepubliceerd?
Je bedoelt niet toevallig kleiner dan de gemiddelde mens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef bonke het volgende:
oww en op discpvery ging het trouwens niet over rreligie enzo maar gewoon over et feit dat er vondsten zijn gedaan die duidden op een mens die groter was dan normaal
en die botten waren een jaartje of 30.000 oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |