Kon de OT factor niet echt terug vinden in je reactie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:39 schreef HAL9000S het volgende:
Triggershot, waarom werd mijn volledige ontopicreactie op de opmerking van Viking;
"Pantheisme is sexed up atheisme"
nou weg-gedit?
Okéquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:15 schreef koningdavid het volgende:
Oh ja Triggershot, het Jezus-topic is inderdaad toch ongeveer uitgelopen op het onvermijdelijke 'historiciteitdebat'.
Laat maar gaan zo... [ afbeelding ]
Ook niet zo fuckin baggeren, Pope, Sjonnie zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Doe niet zo fucking kleinzerig, Triggershot. Jezus zeg..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook niet zo fuckin baggeren, Pope, Sjonnie zeg.
Je begrijpt dat ik het topic clean moet houden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Ik vond het gewoon achterlijk. Mag ik.
Mwah.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik het topic clean moet houden.
De tvp's worden zo wel steeds origineler hč?quote:
Het is wel plain en eerlijk vind ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:51 schreef paddy het volgende:
[..]
De tvp's worden zo wel steeds origineler hč?
Aangepast, incl. andere foutje.quote:Op maandag 26 november 2007 17:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Boek Eindeloos Bewustzijn: bent u overtuigd van BDE?
bent in tt. Dank.
Een nieuw topic openen kan natuurlijk altijd, maar is het ook mogelijk om de offtopic posts uit het Dawkins' topic te verplaatsen naar het nieuwe topic?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:32 schreef Triggershot het volgende:
Waarom niet?
Heeft Jezus bestaan?
Helaas technisch gezien niet, tenzij jij het hebt over een quoteformaat?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen kan natuurlijk altijd, maar is het ook mogelijk om de offtopic posts uit het Dawkins' topic te verplaatsen naar het nieuwe topic?
Ik reageer nog wel op jouw post uit het Dawkins topic i.i.g., dus die wordt dan wel 'verplaatst'.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen kan natuurlijk altijd, maar is het ook mogelijk om de offtopic posts uit het Dawkins' topic te verplaatsen naar het nieuwe topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |