Krijg ik hier nog een kopie/bevestiging van?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga je weer he, ik heb mijn OP al gequote en nog houd je vast aan die onzin..
Maar ik heb de uitgebreide mails met alle bewijsvoering al gemaild hoor.
Je word vanzelf op je vingers getikt.
je mag wikipedia niet gebruiken als bron ( iig niet bij ons)quote:Op woensdag 19 september 2007 21:02 schreef Triggershot het volgende:
nl.wikipedia.org/wiki/Relativiteitstheorie
Geen huiswerktopics. slotje.
Het is niet zo dat wiki niet naar erkende bronnen verwijst usual.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je mag wikipedia niet gebruiken als bron ( iig niet bij ons)
Ik ga er even naar kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef katerwater het volgende:
Intelligente evolutie bij andere dieren?
Wat kuiswerk nodig: het is een louter wetenschappelijke vraag, maar de discussie is veranderd in een geloofskwestie...
Je weet denk ik wel hoe er gereageerd wordt op ban-aanvragen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze uitspraken zijn illegaal en mijns inziens ook geheel immoreel en stupide. Het lijkt me niet meer dan logisch als beide personen gebanned worden.
Ik bedoel dus niet editen. Ik heb de reacties voor de zekerheid vastgelegd.
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel hoe er gereageerd wordt op ban-aanvragen?
Bedankt, maar enkel de melding is genoeg, banaanvragen worden nog altijd niet getoleerd en de benodigde stappen zullen dan ook ondernemen worden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Deze uitspraken zijn illegaal en mijns inziens ook geheel immoreel en stupide. Het lijkt me niet meer dan logisch als beide personen gebanned worden.
Ik bedoel dus niet editen. Ik heb de reacties voor de zekerheid vastgelegd.
Het is geen bagger, ik laat duidelijk zien wat ik vind en dat dreigementen geen zin hebben. Ik was tevens een inhoudelijke reactie aan het formuleren, dus die zal ik nu erbij plaatsen.quote:Triggershot schreef het volgende:
bagger hoeft niet
I'm shaking, I'm shaking!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bedankt, maar enkel de melding is genoeg, banaanvragen worden nog altijd niet getoleerd en de benodigde stappen zullen dan ook ondernemen worden.
En daarvoor ben je bedankt, maar regels blijven regels en is dus ook van toepassing op jou.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het is geen bagger, ik laat duidelijk zien wat ik vind en dat dreigementen geen zin hebben. Ik was tevens een inhoudelijke reactie aan het formuleren, dus die zal ik nu erbij plaatsen.
Ja, is goed hoor, we helpen ze door het te verwijderen, zoals eerder gezegd, een melding is gemaakt ook achter de schermen en verder of jij het nu genoeg vind of niet laat mij verder koud gezien je niet de beslissende bent in deze.quote:I'm shaking, I'm shaking!
Overigens, melding is niet genoeg. Het gaat hier om een morele kwestie en jullie staan blijkbaar toe dat mensen rascistische opmerkingen plaatsen. Nee, sterker nog: jullie helpen ze door hun reactie te verwijderen. Ik zie het als mijn plicht daar op in te gaan en wat jij vindt dat genoeg is of wat getolereerd wordt, laat mij geheel koud.
Het suggereren te bestraffen met een ban equals een banaanvraag, zie je wel in hoop ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zie overigens nergens een aanvraag tot bannen. Ik constateer iets, geef mijn mening en idee over hoe het verder zou moeten en vraag een reactie.
Ik geloof niet dat ik ergens vraag om een uitzondering van regels, ik zeg enkel dat de regels van FOK! voor mij ondergeschikt zijn aan hier duidelijkheid over verkrijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En daarvoor ben je bedankt, maar regels blijven regels en is dus ook van toepassing op jou.
[..]
Ja, is goed hoor, we helpen ze door het te verwijderen, zoals eerder gezegd, een melding is gemaakt ook achter de schermen en verder of jij het nu genoeg vind of niet laat mij verder koud gezien je niet de beslissende bent in deze.
Ik denk dat je een cursus logica of wiskunde nodig hebt, want ik zie de gelijkwaardigheid niet in. Door te simplificeren wat ik zeg, neem je me niet serieus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het suggereren te bestraffen met een ban equals een banaanvraag, zie je wel in hoop ik.
Is het verboden om een racistische opmerking op internet te maken? Men, dan ben ik denk ik een topcrimineel met al die foute grappen die hier de revu al zijn gepaseerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee.. Je weet ook dat dergelijke opmerkingen bij wet verboden zijn?
Ja, dat is inderdaad verboden. Verder begrijp ik niet waarom je me hier komt vertellen of ik al dan niet bans moet aanvragen. Daag, Haushofer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Is het verboden om een racistische opmerking op internet te maken? Men, dan ben ik denk ik een topcrimineel met al die foute grappen die hier de revu al zijn gepaseerd
Maak je niet druk en wees voortaan ff wat voorzichtiger met je ban-aanvragen![]()
Ok, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad verboden. Verder begrijp ik niet waarom je me hier komt vertellen of ik al dan niet bans moet aanvragen. Daag, Haushofer.
Op deze manier gok ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je weet denk ik wel hoe er gereageerd wordt op ban-aanvragen?
Niet zeuren, is gewoon een testje voor een bug waarmee we bezig zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:20 schreef VonHinten het volgende:
Woohow een vierde subforum! Maatschappij! Ze zijn echt zo handig die subfora!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |