Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef sanger het volgende:
Ik heb hem gec/p'ed Elmar. Thnx!
haha, ja dat is even afwachten. Ze zijn vanmorgen om hald tien begonnen met de zittingquote:
Uitspraak om 15.00 uur verwacht!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
haha, ja dat is even afwachten. Ze zijn vanmorgen om hald tien begonnen met de zitting![]()
OMG! Dat gaat lekker áls het waar is natuurlijkquote:Renault zwicht als eerste in F1 SPY SAGA!
Uitgegeven door Thomas Verbeek 13 september 2007 15:03 - Print artikel
Renault F1-teambaas Flavio Briatore heeft te kennen gegeven intellectueel eigendom van McLaren te hebben gebruikt voor de Renault R27. Dit meldt het Duitse tijdschrift Auto Motor und Sport.
Het zou gaan om drie diskettes met daarop constructieontwerpen en berekeningen van twintig McLaren MP-22 details. Voormalig McLaren werknemer Phil Mackereth zou de diskettes naar Renault hebben meegenomen.
De Britse renstal zou al een schriftelijke bekentenis van de flamboyante teambaas ontvangen hebben, aldus het tijdschrift Auto Motor und Sport.
Bron: www.raceexpress.nl en RTL.nl
Weet iemand of dat doorgaans een redelijk betrouwbare bron is?quote:Dit meldt het Duitse tijdschrift Auto Motor und Sport.
Daar kun je op Spa nooit 100% zeker van zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat er geen regen komt..
En mocht het zo zijn dat Renault die onderdelen gebruikt? Wat zou dat dan weer betekenen?!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef sanger het volgende:
Doorgaans redelijk ja.
Heidfeld en BMW kampioen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef NED het volgende:
[..]
En mocht het zo zijn dat Renault die onderdelen gebruikt? Wat zou dat dan weer betekenen?!
Dalijk worden zowel Ferrari als McLaren als ook Renault uit het kampioenschap geflikkert!!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef WEST het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef WEST het volgende:
tvp
quote:McLaren uitgesloten van deelname in 2007 en 2008?
13 september 2007
Volgens de eerste (onbevestigde) geruchten vanuit Parijs heeft de World Motorsport Council besloten om McLaren uit te sluiten van deelname aan het huidige kampioenschap en dat van 2008. De WMSC moet echter haar definitieve oordeel nog vellen.
gpupdate.nl
Dan moet je hier zijn: [F1] Het hele spionageschandaal - bom onder het WK.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:48 schreef IkWilbert het volgende:
Mclaren uitgesloten voor dit seizoen en voor 2008???
Dacht het niet. Het wordt Hamilton of Alonso, omdat McLaren wel is uitgesloten van het constructeurskampioenschap, maar de rijders niet van het rijderskampioenschap.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Joene het volgende:
Kimi / Massa for WC 2007
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dacht het niet. Het wordt Hamilton of Alonso, omdat McLaren wel is uitgesloten van het constructeurskampioenschap, maar de rijders niet van het rijderskampioenschap.
Verder moet McLaren een boete betalen van 100 miljoen euro dollar.
quote:
Grapjurkquote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Joene het volgende:
Kimi / Massa for WC 2007
Yup, en Liuzzi nu ook. Verpest daarmee voorlopig ook een snelle ronde van Kimi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Sutil met ultra-ultra lichte auto of is dit eindelijk het beloofde verhaal van grote verbetering...
Massa staat stil maak ik op uit de live timing?
Nee, Massa stond al veel eerder op een STOP.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Massa stop in sector 2 idd. Iemand beeld? Aanrijding met Liuzzi?
Lijkt de echte verbetering te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Sutil met ultra-ultra lichte auto of is dit eindelijk het beloofde verhaal van grote verbetering...
Jens rijd nu ook ruim seconde van zn tijd af en sta op P10, lijkt me ook best aardig met zo'n Honda-hok!quote:
idd iedereen buiten de top verliest veel op de bochten-sector.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef sanger het volgende:
Spyker verliest echt een hoop in S2 tov de concurrentie. Een volle seconde op Davidson.
What the hell happened to Massa?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:54 schreef Sally het volgende:
Ah: Massssssssssssssa in de grindbak![]()
![]()
Sjorry vool de Fellali-fans hiel![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef NED het volgende:
F1 kunnen kijken tijdens werktijd en dan nog wat te klagen hebben![]()
![]()
!!!
Yeah?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Last_Samurai het volgende:
alonso zou mclaren hebben genaaid
I see.... wtf zeg :/quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb daar een bericht over gepost in het spionagetopic.
Werk je nu aan je herstel?!quote:
quote:
quote:
Ik wilde het gister nog vragen in de PM, ik vermoeede het al na 'oude bekende in nw jasje'...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef sanger het volgende:
Is dat hetzelfde vermoeden als ik had Sally?
Al weet ik haast zeker van wel
Er is nix 'gewoon stuk' in de F1, hè?quote:
En:quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef MaximusF1 het volgende:
Sutil een Spykertje afgeschreven...
ow: ik misss dusss nixxxquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef NED het volgende:
Dat commentaar op wheelstv slaat echt nergens op he
i got it i got i got ..... boem!!! now i dont got it (bij die crash van sutil
En dan over de french fries, not many people know that the frenchh fries actually come from belgium.
Well there's a reason people dont know
Het gaat echt nergens over; mooi
Zeker, ze staan voor de verandering eens een keer geen laatste. Is toch wel even wennen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef MaximusF1 het volgende:
Spyker zit er toch goed bij hoor...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren on top!
Wat hoop ik op een McLaren 1-2 aankomend weekend. (en de volgende races ook)
Na de laatste nieuwsfeitjes gun ik het alleen Hamilton nog...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren on top!
Wat hoop ik op een McLaren 1-2 aankomend weekend. (en de volgende races ook)
Ik gun Alonso een nog engere ziekte dan dat ik HHF (de lul) gun!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Kan me nu eigenlijk niet zo heel veel schelen wie er wint, als Alonso maar kampioen wordt.
sorry hoor maar nu ga je te ver..quote:
Hoezo WEST??????quote:
en ik gun mclaren juist meer en meer nu.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef SlaggY het volgende:
Net even de details van die uitspraak van de FIA doorgelezen. McLaren gun ik in iedergeval niets meer de rest van dit jaar.![]()
ik vind dat je niet met ziektes moet gaan smijten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo WEST??????
ALs je al het bewijs ziet is de uitspraak nogal (laten we zeggen) miniem uitgevallen.![]()
Nu ga je echt veel te ver!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar is de ferrari de laatste 10 jaar bestraft voor illegale dingen en teamorders? alleen podium verzieken in oostenrijk 2002 kreeg het team een fooi boete maar verder niks nada. Nu ging ferrari zeiken en gelijk en gelijk krijgen ze een stijve bij de fia vooral die van Max Mosley hoe dieper bij jean todt hoe liever hij het heeft.
ik zeg teminste geen ziektes kun je van sommige anderen niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu ga je echt veel te ver!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
En nu heb ik dus ook een heel sterk vermoeden wie je eerst was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:21 schreef NED het volgende:
[..]
Ik gun Alonso een nog engere ziekte dan dat ik HHF (de lul) gun!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:32 schreef sanger het volgende:
Overigens vraag ik me af of de B-spec wel sneller is dan de A-spec
Ik heb de testtijden van de Spa-testsessie erbij gezocht:
A-specificatie
10 juli 2007 - 1.49.712 door Giedo vd Garde
11 juli 2007 - 1.48.873 door Adrian Sutil
12 juli 2007 - 1.49.119 door Christian Klien
B-specificatie
14 september 2007 - 1.50.768 door Adrian Sutil
14 september 2007 - 1.52.379 door Sakon Yamamoto
14 september 2007 - 1.50.399 door Adrian Sutil
14 september 2007 - 1.49.697 door Sakon Yamamoto
Het lijkt er dus op dat ze beter de A-spec mee hadden kunnen nemenDie was namelijk ruim 0,8 seconde sneller......
Dan duurde het nog best lang moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En nu heb ik dus ook een heel sterk vermoeden wie je eerst was.
Omdat schumi zelf liep te pitten draai je DC zn nek om??quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terecht. Ik had Coulthard ook z'n nek omgedraaid.
F1 coureurs worden de beste sporters ter wereld genoemd, ze hebben het uithoudingsvermogen van een atleet en het denkvermogen van een schaker. Ze kunnen in fractie van tijd beslissingen nemen dan wel anticperen op situaties waar een normaal mens niet zo snel toe in staat is. Schumacher is getraind in dergelijke situaties en hij rijd achterop, kortom hij heeft wel degelijk zitten slapen. Neemt niet weg dat Coulthard vrijuit gaat in deze.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Schumacher liep te pitten. Juist als het zicht zo slecht is, ga je er niet vanuit dat iemand die je amper kan zien vlak na de bocht van z'n gas af gaat en nèt naast en nog gedeelte op de ideale lijn gaat rijden. Je verwacht dat iemand opzichtig aan de kant gaat op een recht stuk, of een eind naast de ideale lijn gaat rijden.
Staan hier nog tips in?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:29 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben er aan het denken om zondag gewoon naar spa te rijden om daar in een of andere kroeg de F1 te gaan kijken. 't Zal toch wel dat er wat sfeer om het hele circuit / stadje heen hangt of niet? Iemand hier ervaring mee?
Of iemand die gewoon een leuke kroeg in Spa / Francorchamps weet?
Check ook de reacties eronderquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef SlaggY het volgende:
Zo dichtbij zal ik zonder kaarten niet komen he.Lijkt me gewoon leuk om een beetje van de sfeer mee te pikken in een lokaal kroegje ofzo. 't is voor mij toch maar 'n half uurtje rijden.
Onzin. Achterlichten zijn al sinds de jaren '80 in de regen verplicht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:09 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Geloof dat dit incident ook voor de achterlichten in F1 heeft gezorgd. Dus eigenlijk is door dit incident F1 wel veiliger geworden.
Tja, het is gewoon een heel mooi stadje: http://carolien.eu/fotodir2/Uitstap/Spa/quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:46 schreef SlaggY het volgende:
hoop dat iemand me morgen nog iets meer over Spa kan vertellen.![]()
Hier was Alonso niet zo snel met beslissingen nemenquote:Ze kunnen in fractie van tijd beslissingen nemen dan wel anticperen op situaties waar een normaal mens niet zo snel toe in staat is.
Op zich wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:30 schreef NED het volgende:
[..]
Hier was Alonso niet zo snel met beslissingen nemen
Coulthard gaf later toe dat hij fout zat en dat hij van de racing line af had moeten gaan. Schumacher zag geen hand voor ogen en zat zeker niet fout. Interview Coulthardquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Onzin. Achterlichten zijn al sinds de jaren '80 in de regen verplicht.
En voor de rest zat Schumi gewoon te pitten. Hij maakte niet veel fouten, maar als hij ze maakte, waren de gevolgen vaak spectaculair.
Your right, het was laat, lol. Er was echter wel iets mee in ieder geval, er is na dit incident iets aangepast. Maar wat het is geweest, geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2007 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Onzin. Achterlichten zijn al sinds de jaren '80 in de regen verplicht.
En voor de rest zat Schumi gewoon te pitten. Hij maakte niet veel fouten, maar als hij ze maakte, waren de gevolgen vaak spectaculair.
Schumacher zat wel fout. Hij heeft niet opzitten letten. Kortom beide zijn fout!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Coulthard gaf later toe dat hij fout zat en dat hij van de racing line af had moeten gaan. Schumacher zag geen hand voor ogen en zat zeker niet fout. Interview Coulthard
Om toch eeeven terug te komen in dit topic op het echte onderwerp:quote:
Thanx voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Sally het volgende:
Mgguh, btw
Vanaf 12:00 Sporzaaaaaaaaa (op Ketnet/Canvas)![]()
![]()
![]()
You're Welcomequote:
Hier (nog) geen RTL (+, of heet het niet meer zo?). Maar snel digitale tv aanvragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
Voorlopig is Kimi goed op dreef.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Alonso op dit moment derde tijd
Ik ben dit weekend (zoals elk weekend) voor Kimi
Heb de Duitse RTL direct aangezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de Duitse RTL direct aangezet.![]()
Ferrari's hebben de snelheid nu wel goed te pakken.
Ik vergeet heel vaak om de tv al aan te zetten tijdens de 3e vrije training.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Tip voor de volgende keer: de duitse RTL zend nagenoeg altijd de laatste vrije training live uit
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef NED het volgende:
En yamamoto e muur in.
Hadden ze meerdere B-specs bij? Want ze hebben er gister ook al een in de muur gezet
Owja, da's waar ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Tsk tsk... Hamilton eruit...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Kimi, held.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
Die ijskouwe rooie rakker?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
En dan heb jij een hekel aan Alonso!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
Die ijskouwe rooie rakker?!Geef mij maar een 'warmbloedige'!
![]()
Inmiddels wel, vw_caddy... Inmiddels wel (gekregen)quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En dan heb jij een hekel aan Alonso!![]()
Schijnt een probleem met de motor te zijn (er was rook zichtbaar) en volgens deze site moet de motor vervangen worden, dus 10 plaatsen straf voor Kubica.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
Oah NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt een probleem met de motor te zijn (er was rook zichtbaar) en volgens deze site moet de motor vervangen worden, dus 10 plaatsen straf voor Kubica.![]()
Kimi rijdt met een oude motor. Zie ook http://sport.fok.nl/f1/nieuws/42046quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik heb het even niet meer helemaal bijgehouden, maar rijd Kimi met een nieuwe motor?
Of heeft deze motor ook al in Monza dienst gedaan?
Ik vrees het ergste voor Kubicaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oah NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Net nieuwe motoren?!
Begint pas om 16.00 uur. Hier staat het hele programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef NED het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de GP2 begint? Is dat al geweest of is dat pas na de qualify?
Op WheelsTV word dat volggens mij uitgezonden, vandaar
Ik zie de bui al weer hangen danquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi rijdt met een oude motor. Zie ook http://sport.fok.nl/f1/nieuws/42046
Thanksquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Begint pas om 16.00 uur. Hier staat het hele programma.
Man, ik hoop echt dat de McLarens een rampweekend gaan krijgen aangezien ik wil dat het spannender wordt. Ferrari vs illegale McLaren in de laatste race pas beslist ftwquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.
Wat dacht je van de McLarens? Die reden harder op Monzaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zie de bui al weer hangen dan
Hopen dattie het houd, want op Monza krijgen die motoren ook al flink op hun mieter![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Dat doen ze tijdens de tests toch ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gast toch, het kan zijn dat ze nu met B-spec op race snelheid hebben geconcentreerd?
I know, maar zo te zien zijn de Spykers echt goed bezigquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat doen ze tijdens de tests toch ook
Maar het was meer een geintje dan dat ik serieus was.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
Man, ik hoop echt dat de McLarens een rampweekend gaan krijgen aangezien ik wil dat het spannender wordt. Ferrari vs illegale McLaren in de laatste race pas beslist ftw
Krijgen??? Die race is toch allang geweest?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zie de bui al weer hangen dan
Hopen dattie het houd, want op Monza krijgen die motoren ook al flink op hun mieter![]()
Bronquote:BMW change Kubica's engine
BMW Sauber will change Robert Kubica's engine ahead of today's qualifying, the team confirmed to autosport.com.
The Polish driver came to a halt on his first flying lap in practice this morning, with puffs of smoke billowing from the rear of his car.
He did not take part in the remainder of the session, and after investigation by his team, BMW have decided to replace the engine.
The change means Kubica will drop ten grid places after qualifying today.
Dat wordt dan goed opletten zo op rtl7....quote:
Krijgen, kregen, je snapt wat ik bedoel Sallyquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Krijgen??? Die race is toch allang geweest?!
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wordt dan goed opletten zo op rtl7....
Ik hoop dat het nog op Eurosport (1, dus) uitgezonden wordt, maar ik ben bang van niet.
Dan toch maar digitale kabeltv aanvragen... (de schotel is van de baan hier)!!
Het vist goed vandaag!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Krijgen, kregen, je snapt wat ik bedoel Sally
Namelijk dat ze vorige week ook al flink op hun pens gekregen hebben
Heeft hier ooit op de kabel gezeten, maar dat is alweer heel wat jaren geleden. Zou me niks verbazen dat het alleen nog in de provincies die aan Duitsland grenzen standaard op de kabel zit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?
Ik dacht dat die standaard in heel Nederland gewoon op de kabel zat!?
UPC hier: niet, dussssss...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?
Ik dacht dat die standaard in heel Nederland gewoon op de kabel zat!?
WEST?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef WEST het volgende:
[..]
naja ik zat maar te wachten op de tekst van sanger maar die kwam maar niet, dus dan moet ik hem maar zo plaatsen.
psst, je moet nog ff die oude OP verwijderen nu staat er dingen dubbel in![]()
Maar dat doen ze dan weer nietquote:Voormalig WK rijder Noriyasu Numata komt om bij crash
De voormalig 250cc coureur Noriyasu Numata is vorige week tijdens een test op het Okayama International circuit bij een ongeval om het leven gekomen.
De Japanner, die in zijn GP tijd voor het team van Arie Molenaar reed, was bezig met een test op het Okayama circuit voor bandenfabrikant Dunlop en kwam door een nog onbekende oorzaak ten val.Er was in Japan veel respect voor Numata. Hij vocht in het Japanse kampioenschap met de Suzuki RGV 250cc machine tegen de sterkere Honda's en wist daarbij Tohru Ukawa in 1995 en Daijiro Katoh in 1996 te verslaan en werd in die jaren Japans kampioen. Numata koos er daarna voor om in de Grand Prix' te gaan rijden maar deed dat op de Suzuki waarvan de ontwikkeling inmiddels was stop gezet.
Zijn beste WK resultaat was een tweede plaats tijdens een wildcard optreden in de GP van Japan in 1996, In 1997 en 1998 reed de Japanner twee volledige seizoenen in het team van Arie Molenaar op de Suzuki waarvan de ontwikkeling inmiddels was stop gezet. Numata's prestaties lagen in die twee jaar aan de andere kant van de top vijf. In 1997 werd Numata 12e in het WK en het jaar daarna 15e.
Bron: www.rtl.nl
Alleen als een vervolgtopic wordt geopend ruim voordat de race is begonnen plakten we vorig jaar de OP erin. Als de race eenmaal is begonnen is het inderdaad vrij nutteloos, want dan leest toch niemand het meer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
Heb ik nog een voorstel: deze uitgebreide OP's alleeeeeen in het 1e deel van de racetopics te plaatsen? Dan kunnen de users snel een nieuw deel openen, zonder dat die hele OP er weer ingeplakt hoeft te worden.
Scheelt ook nog weer terugbladeren: in deel 1 is altijd de OP van dat raceweekend te vinden?!
Inderdaad, dat moet ik Kalff zeker nageven. Zijn Engels is goed te noemen en prettig om naar te luisteren, zonder vervelend Nederlands accent.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn GOD. Wat is Kalff een verademing tov Plooij qua Engelse interviews. Het is vaker gezegd, maar ik zeg het nog maar eens.
Ik bedoelde idd vervolgtopicsquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen als een vervolgtopic wordt geopend ruim voordat de race is begonnen plakten we vorig jaar de OP erin. Als de race eenmaal is begonnen is het inderdaad vrij nutteloos, want dan leest toch niemand het meer.
Maar de kwalificatie staat op het punt van beginnen.
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:15 schreef NoizEkick het volgende:
Netjes van Sutil...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.
Hij stond even 12equote:Op zaterdag 15 september 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.
Niks, hij staat 2de voorlopig, 3 duizendste achterquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:18 schreef Treveo het volgende:
Wat is er met Felipe?
Dacht dat ff iets met zijn motor was?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef NED het volgende:
[..]
Niks, hij staat 2de voorlopig, 3 duizendste achterAlonso
Hoho, het is maar 2 duizendste.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef NED het volgende:
[..]
Niks, hij staat 2de voorlopig, 3 duizendste achterAlonso
Hoe dan ook, ik denk dat die Kwalonso weer de pole paktquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoho, het is maar 2 duizendste.Nou niet gaan overdrijven hoor.
Ik dacht 3?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoho, het is maar 2 duizendste.Nou niet gaan overdrijven hoor.
./agreequote:Op zaterdag 15 september 2007 14:42 schreef NED het volgende:
Fisico mag wmb helemaal buiten de F1 vallen
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:42 schreef NED het volgende:
Fisico mag wmb helemaal buiten de F1 vallen
Hamilton heeft dan relatief gezien wel een gaatje met de top 3.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! zie eens hoe dicht het bij elkaar zit.![]()
Gaat morgen denk ik heel vet worden!
Echt? Volgens mij heb je op Spa niet echt een vuile kant?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef -Hans- het volgende:
Massa aan de vuile kant dat is wel gunstig voor Kimi en Alonso.
:/... paar posts terug zie je een screenshot van LiveTiming :/quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef Autoreply het volgende:
Iemand al tussenuitslagen? Bij gebrek aan tv ben ik wel bijzonder benieuwd![]()
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
:/... paar posts terug zie je een screenshot van LiveTiming :/
Ook goeiemorreguh..quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgen![]()
Naja, ik had natuurlijk kunnen weten dat het op zondag was. Dat is 't namelijk altijdquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook goeiemorreguh..![]()
Check de OP van dit topic voor de tijden (en andere handige dingen om te weten!)![]()
![]()
![]()
Of houdt de site www.formula1.com in de gaten voor het nieuws over en van de FIA (die laatste ook voor Live Timing!!)
Hehe, moggequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgen![]()
Xebber, hoezo denk je dat Lewis nu opeens zwaarder is? Hij was bij iedere GP tot nu toe bijna even zwaar als Fernando...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
*********************************************************************************
15:30 < Xebber> én hamilton is zwaarder, dus die kan langer (licht) doorgassen
*********************************************************************************
er zijn ook altijd wel mensen die zijn weg geweest en niet deel 1 gezien hebben dan is het handig om de OP er gelijk in te hebben. En mensen zoals jij die een slechte PC cq. verbindingen hebben tja doe er wat aan. 90% van de users hebben er geen probleem mee. Ik ga niet voor die 10% een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
Crosspost uit Sportmodstopic:
[..]
WEST?
Klopt het wel dat er dingen dubbel stonden?! Nu staat er 'geen tekst' tussen de foto's en plaatjes... Beetje vaag nu: imho!
Ik heb de eerste OP (van sanger en ElmarO) niet helemaar goed doorgenomen, maar ik dacht dat er toch wel WAT stond.
Heb ik nog een voorstel: deze uitgebreide OP's alleeeeeen in het 1e deel van de racetopics te plaatsen? Dan kunnen de users snel een nieuw deel vervolgtopic openen, zonder dat die hele OP er weer ingeplakt hoeft te worden.
Scheelt ook nog weer terugbladeren; enin deel 1 is altijd de OP van dat raceweekend te vinden?!
Fixedquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef Sally het volgende:
toch maar even per PM.
ONtopic:
Ach: Fernando Kwalonso zal wel naar een winnend team willen, en anders MAAKT hij het wel 'winnend'![]()
![]()
![]()
En nee: geen typo's![]()
Bronquote:Engine change for Fisichella
Giancarlo Fisichella will start tomorrow's Belgian Grand Prix from the back of the grid following an engine change.
The Italian Renault driver had qualified in 11th position, but an engine change after qualifying means he will now be sent to the back of the grid.
BMW-Sauber driver Robert Kubica also had his engine changed, but since it was before qualifying the Pole was only relegated ten places on the grid.
Ik heb het vanavond inderdaad gelezen, o.a. in dit topic. En was het lange tijd onzeker of onder de slachtoffers inderdaad Colin McRea zich bevond.quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef MaximusF1 het volgende:
Benieuwd of er morgen iets gedaan wordt naar aanleiding van de dood van Colin McRae.
Coulthard was beste maatjes met hem.
Vanmiddag hoorde ik zijn naam nog langskomen in het RTL Rally Report item.quote:Voormalig wereldkampioen rally Colin McRae is bij een helikoptercrash in Schotland om het leven gekomen.
Officieel zijn de lichamen nog niet geïndentificeerd maar Alister McRae heeft aangegeven dat zijn broer aan het stuur van de helicopter zat. Behalve Colin McRae zouden ook zijn vijfjarige zoon en twee onbekende personen aan boord van het toestel zijn geweest. Niemand heeft de crash overleefd. De 39-jarige McRae pakte zijn enige mondiale titel in 1995 met de Subaru Impreza. In 1996, 1997 en 2001 werd hij vice-wereldkampioen. Afgelopen jaar nam de Schot nog deel aan de Dakar-rally.
Ik kan me voorstellen dat de bocht dan extreem vet is. Maar uphill is ook geweldig natuurlijk, je ziet gewoon niet waar je uitkomt na de bocht ten tijde van het nemen van de bocht. Fantastisch.quote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen....
Was op Spa-Francorchamps aan het rijden in GP4, en ik moet zeggen dat Eau Rouge echt 10x heftiger is wanneer je hem andersom neemt - dus met 330 km/h aan komen rijden vanaf Kemel Straight. Het is dan net de Cork Screw van Laguna Seca, maar dan sneller, groter en dieper.![]()
Ja precies. En als je hem andersom neemt, zie je niet waar je hem ingaat. Best heftig.quote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de bocht dan extreem vet is. Maar uphill is ook geweldig natuurlijk, je ziet gewoon niet waar je uitkomt na de bocht ten tijde van het nemen van de bocht. Fantastisch.
en met GP4 als je een probleem heb en hem net bovenaan neer zet rol je met een leuke snelheid achteruitquote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen....
Was op Spa-Francorchamps aan het rijden in GP4, en ik moet zeggen dat Eau Rouge echt 10x heftiger is wanneer je hem andersom neemt - dus met 330 km/h aan komen rijden vanaf Kemel Straight. Het is dan net de Cork Screw van Laguna Seca, maar dan sneller, groter en dieper.![]()
of mooie momentenquote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PjkTmL5fQBw
Ook heftig, crash van 1998
http://www.youtube.com/watch?v=ulLfbJptE14&feature=PlayList&p=0EBAE4CF176A7C39&index=6
Of Burti die door Irvine eraf gekegeld werd.
Die heeft daar itt Burti en Villeneuve wel letsel aan over gehouden. Verstappen heeft nog jaren met een pijnlijke nek rondgereden.quote:Op zondag 16 september 2007 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Verstappen is er ook ooit hard afgegaan in een Arrows..
Jaloers is...quote:Op zondag 16 september 2007 10:15 schreef Suijk het volgende:
Gisteren bij de kwali's geweest en zo naar de race toe. Toch wel erg mooi om eens mee te maken zeg.
Het filmpje is helaas van slechte kwaliteit, is gefilmd door iemand die daar toevallig stond dacht ik.quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef NED het volgende:
Iemand een youtube linkje van die crash? Ik kan hem zo vlug even niet vinden
Ff paar posts terug?quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef NED het volgende:
Iemand een youtube linkje van die crash? Ik kan hem zo vlug even niet vinden
In dit sportbericht staat o.a. wie er rijdt in een nieuwe, dan wel oude motor.quote:Op zondag 16 september 2007 11:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke rijders deze race met een oude motor rijden of waar ik dat evt. terug kan vinden?
Thnx!
Moggequote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit sportbericht staat o.a. wie er rijdt in een nieuwe, dan wel oude motor.
Vooruitblik GP België
Live Timing op de pc en laptop, verder tv-beeld op mijn gewone tvquote:Op zondag 16 september 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Waar volgen jullie trouwens meestal de livetiming? En combineer je dat met een tv-zender? Da's toch helemaal niet handig...aangezien de tv vertraging oploopt weet je al precies wat er gebeurt..
Ik gok dat het vandaag veul beter wordt: 't is immers in eigen land!quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk meestal RTL, en dan tijdens de reclame zap ik even naar de Belg. Constant die Belg kijken is saai, want ondanks het feit dat Mol veel dingen mist tijdens een race, is het commentaar op de Belg zo mogelijk nog zaaddodender.
quote:
Ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spa vanochtend:
foto's
Ik zie een nieuw silly season gerucht ontstaan
Op Sporza niet echt last van: de diepteinterviews zijn daar erg interessantquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind alleen de voorbeschouwing vaak wat schraal. Vooral op RTL, van die gasten die eigenlijk alleen maar over gebakken lucht praten, van die domme interviews soms...
Ik volg de Live Timing op mijn laptop en kijk ook nog gewoon naar Sporza/RTLquote:Op zondag 16 september 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Waar volgen jullie trouwens meestal de livetiming? En combineer je dat met een tv-zender? Da's toch helemaal niet handig...aangezien de tv vertraging oploopt weet je al precies wat er gebeurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |