:/... paar posts terug zie je een screenshot van LiveTiming :/quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef Autoreply het volgende:
Iemand al tussenuitslagen? Bij gebrek aan tv ben ik wel bijzonder benieuwd![]()
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
:/... paar posts terug zie je een screenshot van LiveTiming :/
Ook goeiemorreguh..quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgen![]()
Naja, ik had natuurlijk kunnen weten dat het op zondag was. Dat is 't namelijk altijdquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook goeiemorreguh..![]()
Check de OP van dit topic voor de tijden (en andere handige dingen om te weten!)![]()
![]()
![]()
Of houdt de site www.formula1.com in de gaten voor het nieuws over en van de FIA (die laatste ook voor Live Timing!!)
Hehe, moggequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgen![]()
Xebber, hoezo denk je dat Lewis nu opeens zwaarder is? Hij was bij iedere GP tot nu toe bijna even zwaar als Fernando...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
*********************************************************************************
15:30 < Xebber> én hamilton is zwaarder, dus die kan langer (licht) doorgassen
*********************************************************************************
er zijn ook altijd wel mensen die zijn weg geweest en niet deel 1 gezien hebben dan is het handig om de OP er gelijk in te hebben. En mensen zoals jij die een slechte PC cq. verbindingen hebben tja doe er wat aan. 90% van de users hebben er geen probleem mee. Ik ga niet voor die 10% een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
Crosspost uit Sportmodstopic:
[..]
WEST?
Klopt het wel dat er dingen dubbel stonden?! Nu staat er 'geen tekst' tussen de foto's en plaatjes... Beetje vaag nu: imho!
Ik heb de eerste OP (van sanger en ElmarO) niet helemaar goed doorgenomen, maar ik dacht dat er toch wel WAT stond.
Heb ik nog een voorstel: deze uitgebreide OP's alleeeeeen in het 1e deel van de racetopics te plaatsen? Dan kunnen de users snel een nieuw deel vervolgtopic openen, zonder dat die hele OP er weer ingeplakt hoeft te worden.
Scheelt ook nog weer terugbladeren; enin deel 1 is altijd de OP van dat raceweekend te vinden?!
Fixedquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef Sally het volgende:
toch maar even per PM.
ONtopic:
Ach: Fernando Kwalonso zal wel naar een winnend team willen, en anders MAAKT hij het wel 'winnend'![]()
![]()
![]()
En nee: geen typo's![]()
Bronquote:Engine change for Fisichella
Giancarlo Fisichella will start tomorrow's Belgian Grand Prix from the back of the grid following an engine change.
The Italian Renault driver had qualified in 11th position, but an engine change after qualifying means he will now be sent to the back of the grid.
BMW-Sauber driver Robert Kubica also had his engine changed, but since it was before qualifying the Pole was only relegated ten places on the grid.
Ik heb het vanavond inderdaad gelezen, o.a. in dit topic. En was het lange tijd onzeker of onder de slachtoffers inderdaad Colin McRea zich bevond.quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef MaximusF1 het volgende:
Benieuwd of er morgen iets gedaan wordt naar aanleiding van de dood van Colin McRae.
Coulthard was beste maatjes met hem.
Vanmiddag hoorde ik zijn naam nog langskomen in het RTL Rally Report item.quote:Voormalig wereldkampioen rally Colin McRae is bij een helikoptercrash in Schotland om het leven gekomen.
Officieel zijn de lichamen nog niet geïndentificeerd maar Alister McRae heeft aangegeven dat zijn broer aan het stuur van de helicopter zat. Behalve Colin McRae zouden ook zijn vijfjarige zoon en twee onbekende personen aan boord van het toestel zijn geweest. Niemand heeft de crash overleefd. De 39-jarige McRae pakte zijn enige mondiale titel in 1995 met de Subaru Impreza. In 1996, 1997 en 2001 werd hij vice-wereldkampioen. Afgelopen jaar nam de Schot nog deel aan de Dakar-rally.
Ik kan me voorstellen dat de bocht dan extreem vet is. Maar uphill is ook geweldig natuurlijk, je ziet gewoon niet waar je uitkomt na de bocht ten tijde van het nemen van de bocht. Fantastisch.quote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen....
Was op Spa-Francorchamps aan het rijden in GP4, en ik moet zeggen dat Eau Rouge echt 10x heftiger is wanneer je hem andersom neemt - dus met 330 km/h aan komen rijden vanaf Kemel Straight. Het is dan net de Cork Screw van Laguna Seca, maar dan sneller, groter en dieper.![]()
Ja precies. En als je hem andersom neemt, zie je niet waar je hem ingaat. Best heftig.quote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de bocht dan extreem vet is. Maar uphill is ook geweldig natuurlijk, je ziet gewoon niet waar je uitkomt na de bocht ten tijde van het nemen van de bocht. Fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |