Heeft hier ooit op de kabel gezeten, maar dat is alweer heel wat jaren geleden. Zou me niks verbazen dat het alleen nog in de provincies die aan Duitsland grenzen standaard op de kabel zit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?
Ik dacht dat die standaard in heel Nederland gewoon op de kabel zat!?
UPC hier: niet, dussssss...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?
Ik dacht dat die standaard in heel Nederland gewoon op de kabel zat!?
WEST?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef WEST het volgende:
[..]
naja ik zat maar te wachten op de tekst van sanger maar die kwam maar niet, dus dan moet ik hem maar zo plaatsen.
psst, je moet nog ff die oude OP verwijderen nu staat er dingen dubbel in![]()
Maar dat doen ze dan weer nietquote:Voormalig WK rijder Noriyasu Numata komt om bij crash
De voormalig 250cc coureur Noriyasu Numata is vorige week tijdens een test op het Okayama International circuit bij een ongeval om het leven gekomen.
De Japanner, die in zijn GP tijd voor het team van Arie Molenaar reed, was bezig met een test op het Okayama circuit voor bandenfabrikant Dunlop en kwam door een nog onbekende oorzaak ten val.Er was in Japan veel respect voor Numata. Hij vocht in het Japanse kampioenschap met de Suzuki RGV 250cc machine tegen de sterkere Honda's en wist daarbij Tohru Ukawa in 1995 en Daijiro Katoh in 1996 te verslaan en werd in die jaren Japans kampioen. Numata koos er daarna voor om in de Grand Prix' te gaan rijden maar deed dat op de Suzuki waarvan de ontwikkeling inmiddels was stop gezet.
Zijn beste WK resultaat was een tweede plaats tijdens een wildcard optreden in de GP van Japan in 1996, In 1997 en 1998 reed de Japanner twee volledige seizoenen in het team van Arie Molenaar op de Suzuki waarvan de ontwikkeling inmiddels was stop gezet. Numata's prestaties lagen in die twee jaar aan de andere kant van de top vijf. In 1997 werd Numata 12e in het WK en het jaar daarna 15e.
Bron: www.rtl.nl
Alleen als een vervolgtopic wordt geopend ruim voordat de race is begonnen plakten we vorig jaar de OP erin. Als de race eenmaal is begonnen is het inderdaad vrij nutteloos, want dan leest toch niemand het meer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
Heb ik nog een voorstel: deze uitgebreide OP's alleeeeeen in het 1e deel van de racetopics te plaatsen? Dan kunnen de users snel een nieuw deel openen, zonder dat die hele OP er weer ingeplakt hoeft te worden.
Scheelt ook nog weer terugbladeren: in deel 1 is altijd de OP van dat raceweekend te vinden?!
Inderdaad, dat moet ik Kalff zeker nageven. Zijn Engels is goed te noemen en prettig om naar te luisteren, zonder vervelend Nederlands accent.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn GOD. Wat is Kalff een verademing tov Plooij qua Engelse interviews. Het is vaker gezegd, maar ik zeg het nog maar eens.
Ik bedoelde idd vervolgtopicsquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen als een vervolgtopic wordt geopend ruim voordat de race is begonnen plakten we vorig jaar de OP erin. Als de race eenmaal is begonnen is het inderdaad vrij nutteloos, want dan leest toch niemand het meer.
Maar de kwalificatie staat op het punt van beginnen.
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:15 schreef NoizEkick het volgende:
Netjes van Sutil...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.
Hij stond even 12equote:Op zaterdag 15 september 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.
Niks, hij staat 2de voorlopig, 3 duizendste achterquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:18 schreef Treveo het volgende:
Wat is er met Felipe?
Dacht dat ff iets met zijn motor was?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef NED het volgende:
[..]
Niks, hij staat 2de voorlopig, 3 duizendste achterAlonso
Hoho, het is maar 2 duizendste.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef NED het volgende:
[..]
Niks, hij staat 2de voorlopig, 3 duizendste achterAlonso
Hoe dan ook, ik denk dat die Kwalonso weer de pole paktquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoho, het is maar 2 duizendste.Nou niet gaan overdrijven hoor.
Ik dacht 3?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoho, het is maar 2 duizendste.Nou niet gaan overdrijven hoor.
./agreequote:Op zaterdag 15 september 2007 14:42 schreef NED het volgende:
Fisico mag wmb helemaal buiten de F1 vallen
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:42 schreef NED het volgende:
Fisico mag wmb helemaal buiten de F1 vallen
Hamilton heeft dan relatief gezien wel een gaatje met de top 3.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! zie eens hoe dicht het bij elkaar zit.![]()
Gaat morgen denk ik heel vet worden!
Echt? Volgens mij heb je op Spa niet echt een vuile kant?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef -Hans- het volgende:
Massa aan de vuile kant dat is wel gunstig voor Kimi en Alonso.
:/... paar posts terug zie je een screenshot van LiveTiming :/quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef Autoreply het volgende:
Iemand al tussenuitslagen? Bij gebrek aan tv ben ik wel bijzonder benieuwd![]()
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgenquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
:/... paar posts terug zie je een screenshot van LiveTiming :/
Ook goeiemorreguh..quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgen![]()
Naja, ik had natuurlijk kunnen weten dat het op zondag was. Dat is 't namelijk altijdquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook goeiemorreguh..![]()
Check de OP van dit topic voor de tijden (en andere handige dingen om te weten!)![]()
![]()
![]()
Of houdt de site www.formula1.com in de gaten voor het nieuws over en van de FIA (die laatste ook voor Live Timing!!)
Hehe, moggequote:Op zaterdag 15 september 2007 16:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat het vandaag was, maar tis natuurlijk pas morgen![]()
Xebber, hoezo denk je dat Lewis nu opeens zwaarder is? Hij was bij iedere GP tot nu toe bijna even zwaar als Fernando...quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:57 schreef Sally het volgende:
*********************************************************************************
15:30 < Xebber> én hamilton is zwaarder, dus die kan langer (licht) doorgassen
*********************************************************************************
er zijn ook altijd wel mensen die zijn weg geweest en niet deel 1 gezien hebben dan is het handig om de OP er gelijk in te hebben. En mensen zoals jij die een slechte PC cq. verbindingen hebben tja doe er wat aan. 90% van de users hebben er geen probleem mee. Ik ga niet voor die 10% een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
Crosspost uit Sportmodstopic:
[..]
WEST?
Klopt het wel dat er dingen dubbel stonden?! Nu staat er 'geen tekst' tussen de foto's en plaatjes... Beetje vaag nu: imho!
Ik heb de eerste OP (van sanger en ElmarO) niet helemaar goed doorgenomen, maar ik dacht dat er toch wel WAT stond.
Heb ik nog een voorstel: deze uitgebreide OP's alleeeeeen in het 1e deel van de racetopics te plaatsen? Dan kunnen de users snel een nieuw deel vervolgtopic openen, zonder dat die hele OP er weer ingeplakt hoeft te worden.
Scheelt ook nog weer terugbladeren; enin deel 1 is altijd de OP van dat raceweekend te vinden?!
Fixedquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef Sally het volgende:
toch maar even per PM.
ONtopic:
Ach: Fernando Kwalonso zal wel naar een winnend team willen, en anders MAAKT hij het wel 'winnend'![]()
![]()
![]()
En nee: geen typo's![]()
Bronquote:Engine change for Fisichella
Giancarlo Fisichella will start tomorrow's Belgian Grand Prix from the back of the grid following an engine change.
The Italian Renault driver had qualified in 11th position, but an engine change after qualifying means he will now be sent to the back of the grid.
BMW-Sauber driver Robert Kubica also had his engine changed, but since it was before qualifying the Pole was only relegated ten places on the grid.
Ik heb het vanavond inderdaad gelezen, o.a. in dit topic. En was het lange tijd onzeker of onder de slachtoffers inderdaad Colin McRea zich bevond.quote:Op zondag 16 september 2007 00:21 schreef MaximusF1 het volgende:
Benieuwd of er morgen iets gedaan wordt naar aanleiding van de dood van Colin McRae.
Coulthard was beste maatjes met hem.
Vanmiddag hoorde ik zijn naam nog langskomen in het RTL Rally Report item.quote:Voormalig wereldkampioen rally Colin McRae is bij een helikoptercrash in Schotland om het leven gekomen.
Officieel zijn de lichamen nog niet geïndentificeerd maar Alister McRae heeft aangegeven dat zijn broer aan het stuur van de helicopter zat. Behalve Colin McRae zouden ook zijn vijfjarige zoon en twee onbekende personen aan boord van het toestel zijn geweest. Niemand heeft de crash overleefd. De 39-jarige McRae pakte zijn enige mondiale titel in 1995 met de Subaru Impreza. In 1996, 1997 en 2001 werd hij vice-wereldkampioen. Afgelopen jaar nam de Schot nog deel aan de Dakar-rally.
Ik kan me voorstellen dat de bocht dan extreem vet is. Maar uphill is ook geweldig natuurlijk, je ziet gewoon niet waar je uitkomt na de bocht ten tijde van het nemen van de bocht. Fantastisch.quote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen....
Was op Spa-Francorchamps aan het rijden in GP4, en ik moet zeggen dat Eau Rouge echt 10x heftiger is wanneer je hem andersom neemt - dus met 330 km/h aan komen rijden vanaf Kemel Straight. Het is dan net de Cork Screw van Laguna Seca, maar dan sneller, groter en dieper.![]()
Ja precies. En als je hem andersom neemt, zie je niet waar je hem ingaat. Best heftig.quote:Op zondag 16 september 2007 01:21 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de bocht dan extreem vet is. Maar uphill is ook geweldig natuurlijk, je ziet gewoon niet waar je uitkomt na de bocht ten tijde van het nemen van de bocht. Fantastisch.
en met GP4 als je een probleem heb en hem net bovenaan neer zet rol je met een leuke snelheid achteruitquote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen....
Was op Spa-Francorchamps aan het rijden in GP4, en ik moet zeggen dat Eau Rouge echt 10x heftiger is wanneer je hem andersom neemt - dus met 330 km/h aan komen rijden vanaf Kemel Straight. Het is dan net de Cork Screw van Laguna Seca, maar dan sneller, groter en dieper.![]()
of mooie momentenquote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PjkTmL5fQBw
Ook heftig, crash van 1998
http://www.youtube.com/watch?v=ulLfbJptE14&feature=PlayList&p=0EBAE4CF176A7C39&index=6
Of Burti die door Irvine eraf gekegeld werd.
Die heeft daar itt Burti en Villeneuve wel letsel aan over gehouden. Verstappen heeft nog jaren met een pijnlijke nek rondgereden.quote:Op zondag 16 september 2007 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Verstappen is er ook ooit hard afgegaan in een Arrows..
Jaloers is...quote:Op zondag 16 september 2007 10:15 schreef Suijk het volgende:
Gisteren bij de kwali's geweest en zo naar de race toe. Toch wel erg mooi om eens mee te maken zeg.
Het filmpje is helaas van slechte kwaliteit, is gefilmd door iemand die daar toevallig stond dacht ik.quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef NED het volgende:
Iemand een youtube linkje van die crash? Ik kan hem zo vlug even niet vinden
Ff paar posts terug?quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef NED het volgende:
Iemand een youtube linkje van die crash? Ik kan hem zo vlug even niet vinden
In dit sportbericht staat o.a. wie er rijdt in een nieuwe, dan wel oude motor.quote:Op zondag 16 september 2007 11:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke rijders deze race met een oude motor rijden of waar ik dat evt. terug kan vinden?
Thnx!
Moggequote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit sportbericht staat o.a. wie er rijdt in een nieuwe, dan wel oude motor.
Vooruitblik GP België
Live Timing op de pc en laptop, verder tv-beeld op mijn gewone tvquote:Op zondag 16 september 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Waar volgen jullie trouwens meestal de livetiming? En combineer je dat met een tv-zender? Da's toch helemaal niet handig...aangezien de tv vertraging oploopt weet je al precies wat er gebeurt..
Ik gok dat het vandaag veul beter wordt: 't is immers in eigen land!quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk meestal RTL, en dan tijdens de reclame zap ik even naar de Belg. Constant die Belg kijken is saai, want ondanks het feit dat Mol veel dingen mist tijdens een race, is het commentaar op de Belg zo mogelijk nog zaaddodender.
quote:
Ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spa vanochtend:
foto's
Ik zie een nieuw silly season gerucht ontstaan
Op Sporza niet echt last van: de diepteinterviews zijn daar erg interessantquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind alleen de voorbeschouwing vaak wat schraal. Vooral op RTL, van die gasten die eigenlijk alleen maar over gebakken lucht praten, van die domme interviews soms...
Ik volg de Live Timing op mijn laptop en kijk ook nog gewoon naar Sporza/RTLquote:Op zondag 16 september 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Waar volgen jullie trouwens meestal de livetiming? En combineer je dat met een tv-zender? Da's toch helemaal niet handig...aangezien de tv vertraging oploopt weet je al precies wat er gebeurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |