Om toch eeeven terug te komen in dit topic op het echte onderwerp:quote:
Thanx voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Sally het volgende:
Mgguh, btw
Vanaf 12:00 Sporzaaaaaaaaa (op Ketnet/Canvas)![]()
![]()
![]()
You're Welcomequote:
Hier (nog) geen RTL (+, of heet het niet meer zo?). Maar snel digitale tv aanvragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
Voorlopig is Kimi goed op dreef.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Alonso op dit moment derde tijd
Ik ben dit weekend (zoals elk weekend) voor Kimi
Heb de Duitse RTL direct aangezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de Duitse RTL direct aangezet.![]()
Ferrari's hebben de snelheid nu wel goed te pakken.
Ik vergeet heel vaak om de tv al aan te zetten tijdens de 3e vrije training.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Tip voor de volgende keer: de duitse RTL zend nagenoeg altijd de laatste vrije training live uit
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef NED het volgende:
En yamamoto e muur in.
Hadden ze meerdere B-specs bij? Want ze hebben er gister ook al een in de muur gezet
Owja, da's waar ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Tsk tsk... Hamilton eruit...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Kimi, held.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
Die ijskouwe rooie rakker?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
En dan heb jij een hekel aan Alonso!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
Die ijskouwe rooie rakker?!Geef mij maar een 'warmbloedige'!
![]()
Inmiddels wel, vw_caddy... Inmiddels wel (gekregen)quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En dan heb jij een hekel aan Alonso!![]()
Schijnt een probleem met de motor te zijn (er was rook zichtbaar) en volgens deze site moet de motor vervangen worden, dus 10 plaatsen straf voor Kubica.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Oah NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt een probleem met de motor te zijn (er was rook zichtbaar) en volgens deze site moet de motor vervangen worden, dus 10 plaatsen straf voor Kubica.![]()
Kimi rijdt met een oude motor. Zie ook http://sport.fok.nl/f1/nieuws/42046quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik heb het even niet meer helemaal bijgehouden, maar rijd Kimi met een nieuwe motor?
Of heeft deze motor ook al in Monza dienst gedaan?
Ik vrees het ergste voor Kubicaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oah NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Net nieuwe motoren?!
Begint pas om 16.00 uur. Hier staat het hele programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef NED het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de GP2 begint? Is dat al geweest of is dat pas na de qualify?
Op WheelsTV word dat volggens mij uitgezonden, vandaar
Ik zie de bui al weer hangen danquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi rijdt met een oude motor. Zie ook http://sport.fok.nl/f1/nieuws/42046
Thanksquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Begint pas om 16.00 uur. Hier staat het hele programma.
Man, ik hoop echt dat de McLarens een rampweekend gaan krijgen aangezien ik wil dat het spannender wordt. Ferrari vs illegale McLaren in de laatste race pas beslist ftwquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.
Wat dacht je van de McLarens? Die reden harder op Monzaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zie de bui al weer hangen dan
Hopen dattie het houd, want op Monza krijgen die motoren ook al flink op hun mieter![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Dat doen ze tijdens de tests toch ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gast toch, het kan zijn dat ze nu met B-spec op race snelheid hebben geconcentreerd?
I know, maar zo te zien zijn de Spykers echt goed bezigquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat doen ze tijdens de tests toch ook
Maar het was meer een geintje dan dat ik serieus was.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
Man, ik hoop echt dat de McLarens een rampweekend gaan krijgen aangezien ik wil dat het spannender wordt. Ferrari vs illegale McLaren in de laatste race pas beslist ftw
Krijgen??? Die race is toch allang geweest?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zie de bui al weer hangen dan
Hopen dattie het houd, want op Monza krijgen die motoren ook al flink op hun mieter![]()
Bronquote:BMW change Kubica's engine
BMW Sauber will change Robert Kubica's engine ahead of today's qualifying, the team confirmed to autosport.com.
The Polish driver came to a halt on his first flying lap in practice this morning, with puffs of smoke billowing from the rear of his car.
He did not take part in the remainder of the session, and after investigation by his team, BMW have decided to replace the engine.
The change means Kubica will drop ten grid places after qualifying today.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |