Om toch eeeven terug te komen in dit topic op het echte onderwerp:quote:
Thanx voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Sally het volgende:
Mgguh, btw
Vanaf 12:00 Sporzaaaaaaaaa (op Ketnet/Canvas)![]()
![]()
![]()
You're Welcomequote:
Hier (nog) geen RTL (+, of heet het niet meer zo?). Maar snel digitale tv aanvragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
Voorlopig is Kimi goed op dreef.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Alonso op dit moment derde tijd
Ik ben dit weekend (zoals elk weekend) voor Kimi
Heb de Duitse RTL direct aangezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de Duitse RTL direct aangezet.![]()
Ferrari's hebben de snelheid nu wel goed te pakken.
Ik vergeet heel vaak om de tv al aan te zetten tijdens de 3e vrije training.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Tip voor de volgende keer: de duitse RTL zend nagenoeg altijd de laatste vrije training live uit
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef NED het volgende:
En yamamoto e muur in.
Hadden ze meerdere B-specs bij? Want ze hebben er gister ook al een in de muur gezet
Owja, da's waar ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Tsk tsk... Hamilton eruit...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Kimi, held.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
Die ijskouwe rooie rakker?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |