en met GP4 als je een probleem heb en hem net bovenaan neer zet rol je met een leuke snelheid achteruitquote:Op zondag 16 september 2007 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen....
Was op Spa-Francorchamps aan het rijden in GP4, en ik moet zeggen dat Eau Rouge echt 10x heftiger is wanneer je hem andersom neemt - dus met 330 km/h aan komen rijden vanaf Kemel Straight. Het is dan net de Cork Screw van Laguna Seca, maar dan sneller, groter en dieper.![]()
of mooie momentenquote:Op zondag 16 september 2007 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PjkTmL5fQBw
Ook heftig, crash van 1998
http://www.youtube.com/watch?v=ulLfbJptE14&feature=PlayList&p=0EBAE4CF176A7C39&index=6
Of Burti die door Irvine eraf gekegeld werd.
Die heeft daar itt Burti en Villeneuve wel letsel aan over gehouden. Verstappen heeft nog jaren met een pijnlijke nek rondgereden.quote:Op zondag 16 september 2007 07:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Verstappen is er ook ooit hard afgegaan in een Arrows..
Jaloers is...quote:Op zondag 16 september 2007 10:15 schreef Suijk het volgende:
Gisteren bij de kwali's geweest en zo naar de race toe. Toch wel erg mooi om eens mee te maken zeg.
Het filmpje is helaas van slechte kwaliteit, is gefilmd door iemand die daar toevallig stond dacht ik.quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef NED het volgende:
Iemand een youtube linkje van die crash? Ik kan hem zo vlug even niet vinden
Ff paar posts terug?quote:Op zondag 16 september 2007 11:26 schreef NED het volgende:
Iemand een youtube linkje van die crash? Ik kan hem zo vlug even niet vinden
In dit sportbericht staat o.a. wie er rijdt in een nieuwe, dan wel oude motor.quote:Op zondag 16 september 2007 11:51 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke rijders deze race met een oude motor rijden of waar ik dat evt. terug kan vinden?
Thnx!
Moggequote:Op zondag 16 september 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit sportbericht staat o.a. wie er rijdt in een nieuwe, dan wel oude motor.
Vooruitblik GP België
Live Timing op de pc en laptop, verder tv-beeld op mijn gewone tvquote:Op zondag 16 september 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
Waar volgen jullie trouwens meestal de livetiming? En combineer je dat met een tv-zender? Da's toch helemaal niet handig...aangezien de tv vertraging oploopt weet je al precies wat er gebeurt..
Ik gok dat het vandaag veul beter wordt: 't is immers in eigen land!quote:Op zondag 16 september 2007 12:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk meestal RTL, en dan tijdens de reclame zap ik even naar de Belg. Constant die Belg kijken is saai, want ondanks het feit dat Mol veel dingen mist tijdens een race, is het commentaar op de Belg zo mogelijk nog zaaddodender.
quote:
Ik ookquote:Op zondag 16 september 2007 12:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Spa vanochtend:
foto's
Ik zie een nieuw silly season gerucht ontstaan
Op Sporza niet echt last van: de diepteinterviews zijn daar erg interessantquote:Op zondag 16 september 2007 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind alleen de voorbeschouwing vaak wat schraal. Vooral op RTL, van die gasten die eigenlijk alleen maar over gebakken lucht praten, van die domme interviews soms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |