Dat wordt dan goed opletten zo op rtl7....quote:
Krijgen, kregen, je snapt wat ik bedoel Sallyquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Krijgen??? Die race is toch allang geweest?!
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wordt dan goed opletten zo op rtl7....
Ik hoop dat het nog op Eurosport (1, dus) uitgezonden wordt, maar ik ben bang van niet.
Dan toch maar digitale kabeltv aanvragen... (de schotel is van de baan hier)!!
Het vist goed vandaag!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef NED het volgende:
[..]
Krijgen, kregen, je snapt wat ik bedoel Sally
Namelijk dat ze vorige week ook al flink op hun pens gekregen hebben
Heeft hier ooit op de kabel gezeten, maar dat is alweer heel wat jaren geleden. Zou me niks verbazen dat het alleen nog in de provincies die aan Duitsland grenzen standaard op de kabel zit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?
Ik dacht dat die standaard in heel Nederland gewoon op de kabel zat!?
UPC hier: niet, dussssss...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef NED het volgende:
[..]
Hebben jullie de duitse RTL niet gewoon op de kabel ziiten?
Ik dacht dat die standaard in heel Nederland gewoon op de kabel zat!?
WEST?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef WEST het volgende:
[..]
naja ik zat maar te wachten op de tekst van sanger maar die kwam maar niet, dus dan moet ik hem maar zo plaatsen.
psst, je moet nog ff die oude OP verwijderen nu staat er dingen dubbel in![]()
Maar dat doen ze dan weer nietquote:Voormalig WK rijder Noriyasu Numata komt om bij crash
De voormalig 250cc coureur Noriyasu Numata is vorige week tijdens een test op het Okayama International circuit bij een ongeval om het leven gekomen.
De Japanner, die in zijn GP tijd voor het team van Arie Molenaar reed, was bezig met een test op het Okayama circuit voor bandenfabrikant Dunlop en kwam door een nog onbekende oorzaak ten val.Er was in Japan veel respect voor Numata. Hij vocht in het Japanse kampioenschap met de Suzuki RGV 250cc machine tegen de sterkere Honda's en wist daarbij Tohru Ukawa in 1995 en Daijiro Katoh in 1996 te verslaan en werd in die jaren Japans kampioen. Numata koos er daarna voor om in de Grand Prix' te gaan rijden maar deed dat op de Suzuki waarvan de ontwikkeling inmiddels was stop gezet.
Zijn beste WK resultaat was een tweede plaats tijdens een wildcard optreden in de GP van Japan in 1996, In 1997 en 1998 reed de Japanner twee volledige seizoenen in het team van Arie Molenaar op de Suzuki waarvan de ontwikkeling inmiddels was stop gezet. Numata's prestaties lagen in die twee jaar aan de andere kant van de top vijf. In 1997 werd Numata 12e in het WK en het jaar daarna 15e.
Bron: www.rtl.nl
Alleen als een vervolgtopic wordt geopend ruim voordat de race is begonnen plakten we vorig jaar de OP erin. Als de race eenmaal is begonnen is het inderdaad vrij nutteloos, want dan leest toch niemand het meer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:51 schreef Sally het volgende:
Heb ik nog een voorstel: deze uitgebreide OP's alleeeeeen in het 1e deel van de racetopics te plaatsen? Dan kunnen de users snel een nieuw deel openen, zonder dat die hele OP er weer ingeplakt hoeft te worden.
Scheelt ook nog weer terugbladeren: in deel 1 is altijd de OP van dat raceweekend te vinden?!
Inderdaad, dat moet ik Kalff zeker nageven. Zijn Engels is goed te noemen en prettig om naar te luisteren, zonder vervelend Nederlands accent.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn GOD. Wat is Kalff een verademing tov Plooij qua Engelse interviews. Het is vaker gezegd, maar ik zeg het nog maar eens.
Ik bedoelde idd vervolgtopicsquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen als een vervolgtopic wordt geopend ruim voordat de race is begonnen plakten we vorig jaar de OP erin. Als de race eenmaal is begonnen is het inderdaad vrij nutteloos, want dan leest toch niemand het meer.
Maar de kwalificatie staat op het punt van beginnen.
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:15 schreef NoizEkick het volgende:
Netjes van Sutil...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Hij staat gewoon weer 20e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |