Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef sanger het volgende:
Ik heb hem gec/p'ed Elmar. Thnx!
haha, ja dat is even afwachten. Ze zijn vanmorgen om hald tien begonnen met de zittingquote:
Uitspraak om 15.00 uur verwacht!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:22 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
haha, ja dat is even afwachten. Ze zijn vanmorgen om hald tien begonnen met de zitting![]()
OMG! Dat gaat lekker áls het waar is natuurlijkquote:Renault zwicht als eerste in F1 SPY SAGA!
Uitgegeven door Thomas Verbeek 13 september 2007 15:03 - Print artikel
Renault F1-teambaas Flavio Briatore heeft te kennen gegeven intellectueel eigendom van McLaren te hebben gebruikt voor de Renault R27. Dit meldt het Duitse tijdschrift Auto Motor und Sport.
Het zou gaan om drie diskettes met daarop constructieontwerpen en berekeningen van twintig McLaren MP-22 details. Voormalig McLaren werknemer Phil Mackereth zou de diskettes naar Renault hebben meegenomen.
De Britse renstal zou al een schriftelijke bekentenis van de flamboyante teambaas ontvangen hebben, aldus het tijdschrift Auto Motor und Sport.
Bron: www.raceexpress.nl en RTL.nl
Weet iemand of dat doorgaans een redelijk betrouwbare bron is?quote:Dit meldt het Duitse tijdschrift Auto Motor und Sport.
Daar kun je op Spa nooit 100% zeker van zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef appelsientje het volgende:
Jammer dat er geen regen komt..
En mocht het zo zijn dat Renault die onderdelen gebruikt? Wat zou dat dan weer betekenen?!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef sanger het volgende:
Doorgaans redelijk ja.
Heidfeld en BMW kampioen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef NED het volgende:
[..]
En mocht het zo zijn dat Renault die onderdelen gebruikt? Wat zou dat dan weer betekenen?!
Dalijk worden zowel Ferrari als McLaren als ook Renault uit het kampioenschap geflikkert!!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef WEST het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:20 schreef WEST het volgende:
tvp
quote:McLaren uitgesloten van deelname in 2007 en 2008?
13 september 2007
Volgens de eerste (onbevestigde) geruchten vanuit Parijs heeft de World Motorsport Council besloten om McLaren uit te sluiten van deelname aan het huidige kampioenschap en dat van 2008. De WMSC moet echter haar definitieve oordeel nog vellen.
gpupdate.nl
Dan moet je hier zijn: [F1] Het hele spionageschandaal - bom onder het WK.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:48 schreef IkWilbert het volgende:
Mclaren uitgesloten voor dit seizoen en voor 2008???
Dacht het niet. Het wordt Hamilton of Alonso, omdat McLaren wel is uitgesloten van het constructeurskampioenschap, maar de rijders niet van het rijderskampioenschap.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Joene het volgende:
Kimi / Massa for WC 2007
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dacht het niet. Het wordt Hamilton of Alonso, omdat McLaren wel is uitgesloten van het constructeurskampioenschap, maar de rijders niet van het rijderskampioenschap.
Verder moet McLaren een boete betalen van 100 miljoen euro dollar.
quote:
Grapjurkquote:Op donderdag 13 september 2007 18:52 schreef Joene het volgende:
Kimi / Massa for WC 2007
Yup, en Liuzzi nu ook. Verpest daarmee voorlopig ook een snelle ronde van Kimi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Sutil met ultra-ultra lichte auto of is dit eindelijk het beloofde verhaal van grote verbetering...
Massa staat stil maak ik op uit de live timing?
Nee, Massa stond al veel eerder op een STOP.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Massa stop in sector 2 idd. Iemand beeld? Aanrijding met Liuzzi?
Lijkt de echte verbetering te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Sutil met ultra-ultra lichte auto of is dit eindelijk het beloofde verhaal van grote verbetering...
Jens rijd nu ook ruim seconde van zn tijd af en sta op P10, lijkt me ook best aardig met zo'n Honda-hok!quote:
idd iedereen buiten de top verliest veel op de bochten-sector.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef sanger het volgende:
Spyker verliest echt een hoop in S2 tov de concurrentie. Een volle seconde op Davidson.
What the hell happened to Massa?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:54 schreef Sally het volgende:
Ah: Massssssssssssssa in de grindbak![]()
![]()
Sjorry vool de Fellali-fans hiel![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef NED het volgende:
F1 kunnen kijken tijdens werktijd en dan nog wat te klagen hebben![]()
![]()
!!!
Yeah?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:14 schreef Last_Samurai het volgende:
alonso zou mclaren hebben genaaid
I see.... wtf zeg :/quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb daar een bericht over gepost in het spionagetopic.
Werk je nu aan je herstel?!quote:
quote:
quote:
Ik wilde het gister nog vragen in de PM, ik vermoeede het al na 'oude bekende in nw jasje'...quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef sanger het volgende:
Is dat hetzelfde vermoeden als ik had Sally?
Al weet ik haast zeker van wel
Er is nix 'gewoon stuk' in de F1, hè?quote:
En:quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef MaximusF1 het volgende:
Sutil een Spykertje afgeschreven...
ow: ik misss dusss nixxxquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef NED het volgende:
Dat commentaar op wheelstv slaat echt nergens op he
i got it i got i got ..... boem!!! now i dont got it (bij die crash van sutil
En dan over de french fries, not many people know that the frenchh fries actually come from belgium.
Well there's a reason people dont know
Het gaat echt nergens over; mooi
Zeker, ze staan voor de verandering eens een keer geen laatste. Is toch wel even wennen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef MaximusF1 het volgende:
Spyker zit er toch goed bij hoor...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren on top!
Wat hoop ik op een McLaren 1-2 aankomend weekend. (en de volgende races ook)
Na de laatste nieuwsfeitjes gun ik het alleen Hamilton nog...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren on top!
Wat hoop ik op een McLaren 1-2 aankomend weekend. (en de volgende races ook)
Ik gun Alonso een nog engere ziekte dan dat ik HHF (de lul) gun!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Kan me nu eigenlijk niet zo heel veel schelen wie er wint, als Alonso maar kampioen wordt.
sorry hoor maar nu ga je te ver..quote:
Hoezo WEST??????quote:
en ik gun mclaren juist meer en meer nu.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef SlaggY het volgende:
Net even de details van die uitspraak van de FIA doorgelezen. McLaren gun ik in iedergeval niets meer de rest van dit jaar.![]()
ik vind dat je niet met ziektes moet gaan smijten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo WEST??????
ALs je al het bewijs ziet is de uitspraak nogal (laten we zeggen) miniem uitgevallen.![]()
Nu ga je echt veel te ver!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar is de ferrari de laatste 10 jaar bestraft voor illegale dingen en teamorders? alleen podium verzieken in oostenrijk 2002 kreeg het team een fooi boete maar verder niks nada. Nu ging ferrari zeiken en gelijk en gelijk krijgen ze een stijve bij de fia vooral die van Max Mosley hoe dieper bij jean todt hoe liever hij het heeft.
ik zeg teminste geen ziektes kun je van sommige anderen niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu ga je echt veel te ver!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()