Zeker, ze staan voor de verandering eens een keer geen laatste. Is toch wel even wennen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:33 schreef MaximusF1 het volgende:
Spyker zit er toch goed bij hoor...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren on top!
Wat hoop ik op een McLaren 1-2 aankomend weekend. (en de volgende races ook)
Na de laatste nieuwsfeitjes gun ik het alleen Hamilton nog...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren on top!
Wat hoop ik op een McLaren 1-2 aankomend weekend. (en de volgende races ook)
Ik gun Alonso een nog engere ziekte dan dat ik HHF (de lul) gun!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Kan me nu eigenlijk niet zo heel veel schelen wie er wint, als Alonso maar kampioen wordt.
sorry hoor maar nu ga je te ver..quote:
Hoezo WEST??????quote:
en ik gun mclaren juist meer en meer nu.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef SlaggY het volgende:
Net even de details van die uitspraak van de FIA doorgelezen. McLaren gun ik in iedergeval niets meer de rest van dit jaar.![]()
ik vind dat je niet met ziektes moet gaan smijten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo WEST??????
ALs je al het bewijs ziet is de uitspraak nogal (laten we zeggen) miniem uitgevallen.![]()
Nu ga je echt veel te ver!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar is de ferrari de laatste 10 jaar bestraft voor illegale dingen en teamorders? alleen podium verzieken in oostenrijk 2002 kreeg het team een fooi boete maar verder niks nada. Nu ging ferrari zeiken en gelijk en gelijk krijgen ze een stijve bij de fia vooral die van Max Mosley hoe dieper bij jean todt hoe liever hij het heeft.
ik zeg teminste geen ziektes kun je van sommige anderen niet zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu ga je echt veel te ver!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
En nu heb ik dus ook een heel sterk vermoeden wie je eerst was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:21 schreef NED het volgende:
[..]
Ik gun Alonso een nog engere ziekte dan dat ik HHF (de lul) gun!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:32 schreef sanger het volgende:
Overigens vraag ik me af of de B-spec wel sneller is dan de A-spec
Ik heb de testtijden van de Spa-testsessie erbij gezocht:
A-specificatie
10 juli 2007 - 1.49.712 door Giedo vd Garde
11 juli 2007 - 1.48.873 door Adrian Sutil
12 juli 2007 - 1.49.119 door Christian Klien
B-specificatie
14 september 2007 - 1.50.768 door Adrian Sutil
14 september 2007 - 1.52.379 door Sakon Yamamoto
14 september 2007 - 1.50.399 door Adrian Sutil
14 september 2007 - 1.49.697 door Sakon Yamamoto
Het lijkt er dus op dat ze beter de A-spec mee hadden kunnen nemenDie was namelijk ruim 0,8 seconde sneller......
Dan duurde het nog best lang moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En nu heb ik dus ook een heel sterk vermoeden wie je eerst was.
Omdat schumi zelf liep te pitten draai je DC zn nek om??quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terecht. Ik had Coulthard ook z'n nek omgedraaid.
F1 coureurs worden de beste sporters ter wereld genoemd, ze hebben het uithoudingsvermogen van een atleet en het denkvermogen van een schaker. Ze kunnen in fractie van tijd beslissingen nemen dan wel anticperen op situaties waar een normaal mens niet zo snel toe in staat is. Schumacher is getraind in dergelijke situaties en hij rijd achterop, kortom hij heeft wel degelijk zitten slapen. Neemt niet weg dat Coulthard vrijuit gaat in deze.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Schumacher liep te pitten. Juist als het zicht zo slecht is, ga je er niet vanuit dat iemand die je amper kan zien vlak na de bocht van z'n gas af gaat en nčt naast en nog gedeelte op de ideale lijn gaat rijden. Je verwacht dat iemand opzichtig aan de kant gaat op een recht stuk, of een eind naast de ideale lijn gaat rijden.
Staan hier nog tips in?quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:29 schreef SlaggY het volgende:
Ik ben er aan het denken om zondag gewoon naar spa te rijden om daar in een of andere kroeg de F1 te gaan kijken. 't Zal toch wel dat er wat sfeer om het hele circuit / stadje heen hangt of niet? Iemand hier ervaring mee?
Of iemand die gewoon een leuke kroeg in Spa / Francorchamps weet?
Check ook de reacties eronderquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:39 schreef SlaggY het volgende:
Zo dichtbij zal ik zonder kaarten niet komen he.Lijkt me gewoon leuk om een beetje van de sfeer mee te pikken in een lokaal kroegje ofzo. 't is voor mij toch maar 'n half uurtje rijden.
Onzin. Achterlichten zijn al sinds de jaren '80 in de regen verplicht.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:09 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Geloof dat dit incident ook voor de achterlichten in F1 heeft gezorgd. Dus eigenlijk is door dit incident F1 wel veiliger geworden.
Tja, het is gewoon een heel mooi stadje: http://carolien.eu/fotodir2/Uitstap/Spa/quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:46 schreef SlaggY het volgende:
hoop dat iemand me morgen nog iets meer over Spa kan vertellen.![]()
Hier was Alonso niet zo snel met beslissingen nemenquote:Ze kunnen in fractie van tijd beslissingen nemen dan wel anticperen op situaties waar een normaal mens niet zo snel toe in staat is.
Op zich wel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:30 schreef NED het volgende:
[..]
Hier was Alonso niet zo snel met beslissingen nemen
Coulthard gaf later toe dat hij fout zat en dat hij van de racing line af had moeten gaan. Schumacher zag geen hand voor ogen en zat zeker niet fout. Interview Coulthardquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Onzin. Achterlichten zijn al sinds de jaren '80 in de regen verplicht.
En voor de rest zat Schumi gewoon te pitten. Hij maakte niet veel fouten, maar als hij ze maakte, waren de gevolgen vaak spectaculair.
Your right, het was laat, lol. Er was echter wel iets mee in ieder geval, er is na dit incident iets aangepast. Maar wat het is geweest, geen ideequote:Op zaterdag 15 september 2007 10:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Onzin. Achterlichten zijn al sinds de jaren '80 in de regen verplicht.
En voor de rest zat Schumi gewoon te pitten. Hij maakte niet veel fouten, maar als hij ze maakte, waren de gevolgen vaak spectaculair.
Schumacher zat wel fout. Hij heeft niet opzitten letten. Kortom beide zijn fout!quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Coulthard gaf later toe dat hij fout zat en dat hij van de racing line af had moeten gaan. Schumacher zag geen hand voor ogen en zat zeker niet fout. Interview Coulthard
Om toch eeeven terug te komen in dit topic op het echte onderwerp:quote:
Thanx voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:34 schreef Sally het volgende:
Mgguh, btw
Vanaf 12:00 Sporzaaaaaaaaa (op Ketnet/Canvas)![]()
![]()
![]()
You're Welcomequote:
Hier (nog) geen RTL (+, of heet het niet meer zo?). Maar snel digitale tv aanvragenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Op de duitse RTL word het live uitgezonden.
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
Voorlopig is Kimi goed op dreef.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Alonso op dit moment derde tijd
Ik ben dit weekend (zoals elk weekend) voor Kimi
Heb de Duitse RTL direct aangezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
De training dus. Er is nu heel even reclame en ja ik zag kubica stilvallen en meer kan ik er niet over zeggen. Hij viel gewoon stil
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de Duitse RTL direct aangezet.![]()
Ferrari's hebben de snelheid nu wel goed te pakken.
Ik vergeet heel vaak om de tv al aan te zetten tijdens de 3e vrije training.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:40 schreef NED het volgende:
Tip voor de volgende keer: de duitse RTL zend nagenoeg altijd de laatste vrije training live uit
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:45 schreef NED het volgende:
En yamamoto e muur in.
Hadden ze meerdere B-specs bij? Want ze hebben er gister ook al een in de muur gezet
Owja, da's waar ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Tsk tsk... Hamilton eruit...quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:41 schreef NED het volgende:
[..]
En laat ik nou net na Monza Hamilton eruit geflikkert hebben en Kimi gekozen hebben voor mn manager.
Ik hoop dat ie voor een hattrick kan gaan. Zoveel mensen zijn er niet die Spa 3x gewonnen hebben
Kimi, held.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
Die ijskouwe rooie rakker?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:58 schreef NED het volgende:
Ghehe, Kimi in ALLE sectoren het snelste![]()
En dan heb jij een hekel aan Alonso!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:01 schreef Sally het volgende:
Die ijskouwe rooie rakker?!Geef mij maar een 'warmbloedige'!
![]()
Inmiddels wel, vw_caddy... Inmiddels wel (gekregen)quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En dan heb jij een hekel aan Alonso!![]()
Schijnt een probleem met de motor te zijn (er was rook zichtbaar) en volgens deze site moet de motor vervangen worden, dus 10 plaatsen straf voor Kubica.quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:37 schreef NED het volgende:
Oah NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt een probleem met de motor te zijn (er was rook zichtbaar) en volgens deze site moet de motor vervangen worden, dus 10 plaatsen straf voor Kubica.![]()
Kimi rijdt met een oude motor. Zie ook http://sport.fok.nl/f1/nieuws/42046quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef NED het volgende:
Ik heb het even niet meer helemaal bijgehouden, maar rijd Kimi met een nieuwe motor?
Of heeft deze motor ook al in Monza dienst gedaan?
Ik vrees het ergste voor Kubicaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oah NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Net nieuwe motoren?!
Begint pas om 16.00 uur. Hier staat het hele programma.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:19 schreef NED het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de GP2 begint? Is dat al geweest of is dat pas na de qualify?
Op WheelsTV word dat volggens mij uitgezonden, vandaar
Ik zie de bui al weer hangen danquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kimi rijdt met een oude motor. Zie ook http://sport.fok.nl/f1/nieuws/42046
Thanksquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Begint pas om 16.00 uur. Hier staat het hele programma.
Man, ik hoop echt dat de McLarens een rampweekend gaan krijgen aangezien ik wil dat het spannender wordt. Ferrari vs illegale McLaren in de laatste race pas beslist ftwquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het aardige verschil tussen Ferrari en McLaren komt door een verschil aan brandstof, maar Kimi doet het altijd erg goed op dit circuit.
Wat dacht je van de McLarens? Die reden harder op Monzaquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zie de bui al weer hangen dan
Hopen dattie het houd, want op Monza krijgen die motoren ook al flink op hun mieter![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee joh, zo hebben ze een reden om de A-Spec weer in te zetten. Want die was volgende sanger sneller dan de B-Spec.
Dat doen ze tijdens de tests toch ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:46 schreef Treveo het volgende:
[..]
Gast toch, het kan zijn dat ze nu met B-spec op race snelheid hebben geconcentreerd?
I know, maar zo te zien zijn de Spykers echt goed bezigquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat doen ze tijdens de tests toch ook
Maar het was meer een geintje dan dat ik serieus was.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:35 schreef Treveo het volgende:
[..]
Man, ik hoop echt dat de McLarens een rampweekend gaan krijgen aangezien ik wil dat het spannender wordt. Ferrari vs illegale McLaren in de laatste race pas beslist ftw
Krijgen??? Die race is toch allang geweest?!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zie de bui al weer hangen dan
Hopen dattie het houd, want op Monza krijgen die motoren ook al flink op hun mieter![]()
Bronquote:BMW change Kubica's engine
BMW Sauber will change Robert Kubica's engine ahead of today's qualifying, the team confirmed to autosport.com.
The Polish driver came to a halt on his first flying lap in practice this morning, with puffs of smoke billowing from the rear of his car.
He did not take part in the remainder of the session, and after investigation by his team, BMW have decided to replace the engine.
The change means Kubica will drop ten grid places after qualifying today.
Dat wordt dan goed opletten zo op rtl7....quote:
Krijgen, kregen, je snapt wat ik bedoel Sallyquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Krijgen??? Die race is toch allang geweest?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |