Maar het is waar!!quote:
Aardbevingen #5: Sumatra 7.9quote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah had het over een aarbeving?
in Indonesië. Net. Fysiekquote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is waar.. daarom juist ...quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:53 schreef OA het volgende:
Goede TT, OP & PI![]()
Desalniettemin: Minimalistisch ftw![]()
Of ze raken er aan gewendquote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving van 7+ in Indonesie dus. Gaat lekker. Iedere keer lijken ze wel door het oog van de naald te kruipen sinds de tsunami van 2004.
iddquote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aardbevingen #5: Sumatra 7.9quote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
in Indonesië. Net. Fysiek
Heavy shit
Gelukkig zit jij daar niet midden in dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving van 7+ in Indonesie dus. Gaat lekker. Iedere keer lijken ze wel door het oog van de naald te kruipen sinds de tsunami van 2004.
och ja, dat zou wel kunnen. Hoewel ik toch maar altijd naar buiten ga als er een schok is (als ie lang genoeg duurt om buiten te komen dan)quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of ze raken er aan gewend![]()
![]()
Huiliequote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar.. daarom juist ... [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin.. mooi woordquote:[..]
Minimalisten![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ach, deze beving was 1100 km verderop, en die van vorige maand bij Jakarta ook nog 600 zo'n beetje, en ik zit op 130 meter boven zeeniveau.. dus een tsunami die mij raakt hier da's een wereld-vernietigendequote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij daar niet midden in dan!
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Huilie
Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Desalniettemin.. mooi woord![]()
Desalniettemin is indd een puik woord
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hehe, gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, deze beving was 1100 km verderop, en die van vorige maand bij Jakarta ook nog 600 zo'n beetje, en ik zit op 130 meter boven zeeniveau.. dus een tsunami die mij raakt hier da's een wereld-vernietigende
Inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Desalniettemin.. mooi woord![]()
[/spoiler]
Whehe.
Desalniettemin is indd een puik woord
Nee hoor, je zit hier goed OAquote:
WPzquote:Op woensdag 12 september 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit hier goed OA![]()
Hoenjee!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
ha indah, frits, JortK, MPG, papier en OA
quote:
Hounietquote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
goed manquote:Op woensdag 12 september 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet
Alles goed?
Hoe was het op school?
Tofquote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed manlessen gevolgd en met mijn klas kennis gemaakt. morgen in het tussenuur gaan ze me helpen aan mijn weekje achterstand
![]()
heyquote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
Houniet!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
Balenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
@ MPG: meisje niet gezien [afbeelding]
Mooizoquote:en zeker een leuke klas
dat meisje?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
@ MPG: meisje niet gezien [afbeelding]
en zeker een leuke klas
@ Papier, vanavond ga ik het proberen
Die willen we ook zien natuurlijik!quote:
owh, op die manier..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die willen we ook zien natuurlijik!![]()
Maar hij had mij(n naam) ergens gezien en zou er een foto van maken.![]()
WIj hebben hier groene thee met ginsengquote:Op woensdag 12 september 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een bak thee halen.
Ik had hier wat gepost voor het aardbevingtopic....quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
[afbeelding]
Ja.quote:
Whehe...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had hier wat gepost voor het aardbevingtopic....![]()
Kut Lennyquote:
Geen idee. Ik ben allang blij DAT het überhaupt nog werktquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Het werkt nog. Wat gebeurt er?
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dat kost geld.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ze moeten die servers een keer wat degelijker maken!
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en gelukkig hebben ze ook niet genoeg reclameinkomsten hier.
ik heb al in geen jaar een banner gezien op Fok! en ik gebruik niet eens een AdBlockquote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en gelukkig hebben ze ook niet genoeg reclameinkomsten hier.
GODVERDOMME, ik heb al liters koffie gezopen, zorg nou maar dat mn pagina laadtquote:
Index / Error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluitenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluiten![]()
Jij moet vaker op die banners klikken!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluiten![]()
Doe zelfquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij moet vaker op die banners klikken!![]()
steviger door gaan drinken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb al liters koffie gezopen, zorg nou maar dat mn pagina laadt [afbeelding][afbeelding]
Hier op mn werk heb ik geen bannersquote:
Eens met TSquote:Op woensdag 12 september 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Koren op de molen voor OA: Avatar's waar ja wat mee kan winnen.
Dat dacht ik al, vandaar dat ik je op dat topic attendeerquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Koren op de molen voor OA: Avatar's waar ja wat mee kan winnen.
Want?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog een paar uurtjes en de Ramadan begint, dat wordt minder koffie overdag
quote:
Maar de rest van Indonesië wel, zodat er nergens nix te vreten of te zuipen verkrijgbaar isquote:
quote:
dat is het antwoord, alleen is het lang niet zo extreem. Eten kan gewoon op veel plekken (er zijn ook niet-moslims hier (50 miljoen), zieken, kinderen en ouderen die niet hoeven te vasten natuurlijk).quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de rest van Indonesië wel, zodat er nergens nix te vreten of te zuipen verkrijgbaar is
de UK ??quote:BREAKING NEWS -- THE PACIFIC TSUNAMI WARNING CENTER HAS ISSUED A VERY RARE TSUNAMI WATCH FOR THE UNITED KINGDOM. -- BREAKING NEWS
Laat maar vollopenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
whahah.. nieuwe tsunami-waarschuwingen
deze snap ik alleen nie
[..]
de UK ??
prutsers dus.quote:ADVISORY -- Deleted UK tsunami watch; this watch in place for some UK islands in the region.
Vastze en huiswaartsequote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
doei iedereen. Ga een tukje doen. Kijken of ik over een paar uur de meneer hoor roepen: "Sahuuuuur!" (begin van het vasten). Vorig jaar ben ik er steeds doorheen geslapen
Oh ja, daar heb je daar ook mee te kampen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
doei iedereen. Ga een tukje doen. Kijken of ik over een paar uur de meneer hoor roepen: "Sahuuuuur!" (begin van het vasten). Vorig jaar ben ik er steeds doorheen geslapen
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en weer een beving met tsunami-alarm, dus ik ga nog even niet pitten
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en weer een beving met tsunami-alarm, dus ik ga nog even niet pitten
trustequote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu wel echt een tukkie doen.
Maar hopen dat er niet zo veel slachtoffers gaan vallenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef OA het volgende:
Beving is opgewaardeerd naar 8.4 inmiddels...![]()
* JortK ook, maar gaat nu weer verder op zijn postcount in zijn UI te krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me.
LOL heb je zeker ook een hotkey voor in FQR voor deze tekstquote:Op woensdag 12 september 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
Mogge*![]()
* Universeel woord voor respectievelijk goedemorgen, goedemiddag, goedenavond en goedenacht
Nog niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:37 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL heb je zeker ook een hotkey voor in FQR voor deze tekst
die functie is echt handigquote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet...
Bedankt voor de tip [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Je kan een heel FOK-steno aanmaken![]()
Stoer!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
Geil ik heb nu me postcount uit me profiel, nu even wat freubelen dat ik hem in me UI kan zetten
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
Geil ik heb nu me postcount uit me profiel, nu even wat freubelen dat ik hem in me UI kan zetten
Vanavond gaat denk ik wel lukken... alleen nog ff een mechanisme bedenken waardoor dat ding niet iedere keer fok gaat benaderen om de postcount op te halenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Stoer!
Ik ga ff een kop koffie drinken, wie weet kan ik zometeen al wat bewonderen
Tofquote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond gaat denk ik wel lukken... alleen nog ff een mechanisme bedenken waardoor dat ding niet iedere keer fok gaat benaderen om de postcount op te halen
Gewoon als de postcount hetzelfde blijft de timer wat ruimer zettenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof... Ben benieuwd hoe je dat gaat oplossen
![]()
simpel, doch goed ideequote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon als de postcount hetzelfde blijft de timer wat ruimer zetten
Heel simpel gezegd![]()
Whehe. Praktisch niet zo handig soms? Of geeft het wat moeite met implementeren?quote:
Bahbah. Verkouden Cross?quote:
Ja, nie te krap! Zoals dat hier wel eens gezegd wordtquote:
krapquote:Op woensdag 12 september 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, nie te krap! Zoals dat hier wel eens gezegd wordt
Mooie uitdrukkingquote:Op woensdag 12 september 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, nie te krap! Zoals dat hier wel eens gezegd wordt
quote:
quote:
Ja ik heb er zo wel genoeg van, duik ook me bed in.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er zo wel genoeg van, duik ook me bed in.
Bahquote:Op woensdag 12 september 2007 23:11 schreef Houniet het volgende:
heb je een rood kleurtje, doe je er niets aan
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef Houniet het volgende:
ik doelde meer op de admins hier MPG![]()
![]()
![]()
quote:
Welterusten en tot morgenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:12 schreef Houniet het volgende:
pffik ga lekker slapen
morgen 1130 beginnen, tot 1550daarna lekker chillen
tot morgen, a damain ofzo![]()
Trusten!quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef MPG het volgende:
KUT! morgen vroeg beginnen
Naja. Bedtijd voor ome MPG dan maar![]()
![]()
Best knap gedaan, die website.quote:Op donderdag 13 september 2007 03:34 schreef indahnesia.com het volgende:
http://news.indahnesia.com/
hier hou ik alles bij voor je
Voor jou altijd, en graag gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 03:40 schreef indahnesia.com het volgende:
dank je voor je complimenten
Ja, die foto's zijn wel aardig
Klopt ja de Ramadan is zojuist begonnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 04:11 schreef indahnesia.com het volgende:
De naschokken blijven lekker doorgaan.. die mensen hebben een goed begin van de Ramadan
Ik moet wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 06:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij bent er weer ouderwets vroeg bij!
Alleen al door de topposters: 988 posts!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 12 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
008. 119 JortK
009. 118 Kuukske
010. 104 OA
022. 075 Papierversnipperaar
022. 075 indahnesia.com
030. 068 MPG
036. 062 Sjowhan
058. 054 eer-ik
086. 042 Memento-Mori
086. 042 Muck
086. 042 Houniet
086. 042 crossover
086. 042 boem-dikkie
086. 042 vrolijke-frits
122. 036 buzzer
202. 025 juon_jacket1
Waddist?quote:
Ohww. Mja. Ik ken het.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, koppijn, geen zin, je kent het wel
Ben blij dat ik volgende week 2 kennismakings gesprekken heb; natuurlijk geen garantie dat 't wat is, of dat de werkgever mij wil, maar 't is een begin.quote:
Oh dat is wel goed nieuwsquote:Op donderdag 13 september 2007 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ben blij dat ik volgende week 2 kennismakings gesprekken heb; natuurlijk geen garantie dat 't wat is, of dat de werkgever mij wil, maar 't is een begin.
Ja thanks!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat is wel goed nieuws. Succes alvast.
Ja, dat lijkt mij ook wel lastig.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ja thanks!
Goed nieuws weet ik niet zo natuurlijk. Vind het eigenlijk best wel lastig om op een gegeven moment te zeggen dat je stopt bij het bedrijf waar je toch bent begonnen
.
Bij het bijbaantje was 't gemakkelijk, maar dit zal ik wel een stuk moeilijker vinden
Lijkt mij ook lastig.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja thanks!
Goed nieuws weet ik niet zo natuurlijk. Vind het eigenlijk best wel lastig om op een gegeven moment te zeggen dat je stopt bij het bedrijf waar je toch bent begonnen
.
Bij het bijbaantje was 't gemakkelijk, maar dit zal ik wel een stuk moeilijker vinden
Ik moet er niet aan denken om ontslag te nemen bij deze werkgever. Ik vind het veel te leukquote:Op donderdag 13 september 2007 09:02 schreef OA het volgende:
Lijkt mij ook lastig.
Zit nu bij de eerste werkgever, maar ik blijf hier ook niet eeuwig zitten...![]()
Bijbaantje was idd makkelijk, ondanks dat ik er ruim 7 jaar heb gewerkt...![]()
Ik vind het hier ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn is het wel een klein beetje onder mijn opleidingsniveau...quote:Op donderdag 13 september 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om ontslag te nemen bij deze werkgever. Ik vind het veel te leuk.
Ik geloof dat ik nu ook op MBO niveau werk. Maar ach, ik heb het naar mijn zin, de werkzaamheden zijn best tofquote:Op donderdag 13 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
Ik vind het hier ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn is het wel een klein beetje onder mijn opleidingsniveau...![]()
Er zijn dingen die makkelijk door een MBO'er kunnen worden gedaan... Echter, soms heb je wat meer verstand nodig...![]()
Ik heb ook wel leuke collega's, al ben ik verreweg de jongste.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu ook op MBO niveau werk. Maar ach, ik heb het naar mijn zin, de werkzaamheden zijn best tofen ik heb een leuk team om me heen.
Kutfokquote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef JortK het volgende:Goedemorgen
Ik heb me UI niet af kunnen maken omdat Fok down was gisteravond
Goh, jouw dag begint laat.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:20 schreef maffemuts het volgende:
Goeiemorgen allemaalvandaag begin ik me dag met n cappuccino'tje
![]()
JA maar ook echt gewoon met time out meldingenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:18 schreef Kuukske het volgende:
Was Fok! down?
Ohw, waarom?quote:
Oh, nouja. Ga gewoon verder met het echte leven, dan mis je het ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef JortK het volgende:
JA maar ook echt gewoon met time out meldingen
Echte leven ftw!!quote:Op donderdag 13 september 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, nouja. Ga gewoon verder met het echte leven, dan mis je het ook niet.
Sja k weet niet of ik dat wereld beroemd wil makenquote:
Je kan het best hier neerzetten.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja k weet niet of ik dat wereld beroemd wil makenMaar ik wil het je best pmén hoor
![]()
Oh het is echt persoonlijk enzo, nee joh. Dan hoef ik het niet te weten.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef maffemuts het volgende:
Sja k weet niet of ik dat wereld beroemd wil makenMaar ik wil het je best pmén hoor
![]()
Het zal heus nog wel voorkomen dat een jonger iemand bij jullie gaat werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Whehe. Ik ben ook de jongste. Ik ben altijd de jongste.
.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef maffemuts het volgende:
Nou vooruit dan maarik krijg n kindje in december
Ik hoop het.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
Het zal heus nog wel voorkomen dat een jonger iemand bij jullie gaat werken
Das toch niets om je voor te schamen of het te verbergen?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef maffemuts het volgende:
Is vaak wel zo, rotklusjes worden vaak gedaan door MBO'ersquote:Op donderdag 13 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn is het wel een klein beetje onder mijn opleidingsniveau...![]()
Er zijn dingen die makkelijk door een MBO'er kunnen worden gedaan... Echter, soms heb je wat meer verstand nodig...![]()
Al dat schoolgaande tuig is toch wel jonger?quote:
Het verschil tussen mij en de jongste is 20 jaar hierquote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal heus nog wel voorkomen dat een jonger iemand bij jullie gaat werken
Ja. Dat wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:53 schreef OA het volgende:
Al dat schoolgaande tuig is toch wel jonger?![]()
probeer er eens een opleiding uit te trekken danquote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Nou we het toch over werk hebben
Waarom zit ik in zon kut situatie:Alleen HAVO 21 jaar, 3 jaar werkervaring Goed salaris en een mooie auto
Als ik hier weg wil, is er niemand anders die me wil aannemen
JA ik ben wel bezig met certificering in het vakgebied waar ik nu inzitquote:Op donderdag 13 september 2007 10:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
probeer er eens een opleiding uit te trekken dankrijgt je baas vaak ook nog subsidie op ^^
Tist?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:20 schreef crossover het volgende:
mogge
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
ok, waarom school kut is
zit je eenmaal op school, komt de leraar het 2e uur niet opdagen, moet er iemand anders de les binnenkomen om te zeggen. dat er geen les is... XD
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
ok, waarom school kut is
zit je eenmaal op school, komt de leraar het 2e uur niet opdagen, moet er iemand anders de les binnenkomen om te zeggen. dat er geen les is... XD
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Nou we het toch over werk hebben
Waarom zit ik in zon kut situatie:Alleen HAVO 21 jaar, 3 jaar werkervaring Goed salaris en een mooie auto
Als ik hier weg wil, is er niemand anders die me wil aannemen
Dat is dan wel het verstandigste wat je nu kan doen; proberen om certificaten te houden, want ik gok dat je niet bij je huidige werkgever blijft zitten tot je 65equote:Op donderdag 13 september 2007 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
JA ik ben wel bezig met certificering in het vakgebied waar ik nu inzit
Harryquote:
Dat gaat bij mij nietquote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Lift your head up high and blow your brains out. [afbeelding].
Het is een liedje.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:53 schreef maffemuts het volgende:
Dat gaat bij mij nietik heb me brains op t nachtkastje laten liggen
![]()
Ach als alles goed gaat heb ik 5 oktober mn certificatie binnenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan wel het verstandigste wat je nu kan doen; proberen om certificaten te houden, want ik gok dat je niet bij je huidige werkgever blijft zitten tot je 65e
Met die certificaten heb je ook wat voor handen voor eventueel nieuwe werkgevers.
[KSC #458] Met TT, PI en OP, zonder minimalisten :7quote:Op donderdag 13 september 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Harry
Moet je nog altijd naar werk fietsen?
Op zoeen eventuele mogelijkheid moet je je natuurlijk niet blind staren hè!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach als alles goed gaat heb ik 5 oktober mn certificatie binnen
Maar ik ben pas 21... ik wil hier ook nog leren projecten te leiden en shit... en met een beetje gelukt valt hier iemand binnen 2/3 jaar weg... en kan ik een plekje omhoog als manager
Morgen eigen auto en maandag schoonOA?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
[KSC #458] Met TT, PI en OP, zonder minimalisten
Doe ik ook niet hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Op zoeen eventuele mogelijkheid moet je je natuurlijk niet blind staren hè!![]()
Dat is inderdaad voor later... PRINCE2 ofzo (PRINCE2quote:Op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef maffemuts het volgende:
Jort, ik bedoel dus niet echt certificaten, ik bedoel echte opleidingen met diploma's ^^ probeer bijvoorbeeld eens projectmanagement los te peuteren ( is op verschillende niveaus mogelijk )
Morgen met de eigen wagen!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen eigen auto en maandag schoonOA?
Of begint schoonOA morgen alweer?
Vanmiddag weer.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in thee. Dus dat ga ik eens even maken.
Nieuwe album van FF al gehoord?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in thee. Dus dat ga ik eens even maken.
Beterquote:
Nee! Ik ben op zoek naar de nieuwe Dropkick Murphys.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:11 schreef crossover het volgende:
Nieuwe album van FF al gehoord?
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:15 schreef MPG het volgende:
Accu bijna leeg
Daaaaaaaaaaag maar weer [afbeelding] [afbeelding]
WHOEI!!! HIJ IS TOF. WHOEEOHOEOEOEIquote:Op donderdag 13 september 2007 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Nee! Ik ben op zoek naar de nieuwe Dropkick Murphys.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:43 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts kent de muziek niet en is trots daarop!!![]()
quote:
Neem een week mijn muziek van me weg en ik ga dood.quote:
Maar luister dan wel goede muziekquote:Op donderdag 13 september 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Neem een week mijn muziek van me weg en ik ga dood.
Dat doe ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar luister dan wel goede muziek
* JortK zet ff een discussie in die 9999999 topics gaat duren![]()
Ach draadloos is vaak toch maar brak. Ik verbaas me dat het hier zo soepel looptquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
internet op de kamer
Alleen nog niet draadloos...
Eer-ik!!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
internet op de kamer
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
internet op de kamer
Einde discussie.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach draadloos is vaak toch maar brak. Ik verbaas me dat het hier zo soepel loopt
waar?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach draadloos is vaak toch maar brak. Ik verbaas me dat het hier zo soepel loopt
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef JortK het volgende:
[..]
En hoe is je kak?
[..]
Einde discussie.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
Ik heb het op mijn thuis laptop verplicht want daar is me ethernetkaart naar de klote... ik bleef een keer toen ik bezopen was achter het draadje hangen
quote:
oh, ok.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon thuis op mn kamer. Ik heb over 2 weken trouwens weer een kijkavond! Ben benieuwd wat het is 218 voor 18m.
whaha..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het op mijn thuis laptop verplicht want daar is me ethernetkaart naar de klote... ik bleef een keer toen ik bezopen was achter het draadje hangen
Sorry, k mag niet met je mee doenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, buka puasa (openen van het vasten), iedereen gaat nu aan het vreten hier
Is ook, maar ik zit op de zolder en we hebben maar 1 lange kabel die naar de verdieping beneden mij gaat. Heb 'm ook niet nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok.
Ik dacht dat jullie altijd 'gewoon' internet hadden thuis...
Nieuwe cd van foo fighters is te vinden..quote:
jaquote:
we mogen het wel, maar ik heb het nietquote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef OA het volgende:
Muck, Cross,
Hebben alle modjes ook al de nieuwe lay-out?![]()
effe kijken.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Nieuwe cd van foo fighters is te vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |