Maar het is waar!!quote:
Aardbevingen #5: Sumatra 7.9quote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah had het over een aarbeving?
in Indonesië. Net. Fysiekquote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is waar.. daarom juist ...quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:53 schreef OA het volgende:
Goede TT, OP & PI![]()
Desalniettemin: Minimalistisch ftw![]()
Of ze raken er aan gewendquote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving van 7+ in Indonesie dus. Gaat lekker. Iedere keer lijken ze wel door het oog van de naald te kruipen sinds de tsunami van 2004.
iddquote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aardbevingen #5: Sumatra 7.9quote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
in Indonesië. Net. Fysiek
Heavy shit
Gelukkig zit jij daar niet midden in dan!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een aardbeving van 7+ in Indonesie dus. Gaat lekker. Iedere keer lijken ze wel door het oog van de naald te kruipen sinds de tsunami van 2004.
och ja, dat zou wel kunnen. Hoewel ik toch maar altijd naar buiten ga als er een schok is (als ie lang genoeg duurt om buiten te komen dan)quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of ze raken er aan gewend![]()
![]()
Huiliequote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar.. daarom juist ... [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin.. mooi woordquote:[..]
Minimalisten![]()
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ach, deze beving was 1100 km verderop, en die van vorige maand bij Jakarta ook nog 600 zo'n beetje, en ik zit op 130 meter boven zeeniveau.. dus een tsunami die mij raakt hier da's een wereld-vernietigendequote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij daar niet midden in dan!
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Huilie
Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Desalniettemin.. mooi woord![]()
Desalniettemin is indd een puik woord
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hehe, gelukkig maar!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, deze beving was 1100 km verderop, en die van vorige maand bij Jakarta ook nog 600 zo'n beetje, en ik zit op 130 meter boven zeeniveau.. dus een tsunami die mij raakt hier da's een wereld-vernietigende
Inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Desalniettemin.. mooi woord![]()
[/spoiler]
Whehe.
Desalniettemin is indd een puik woord
Nee hoor, je zit hier goed OAquote:
WPzquote:Op woensdag 12 september 2007 15:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, je zit hier goed OA![]()
Hoenjee!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
ha indah, frits, JortK, MPG, papier en OA
quote:
Hounietquote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
goed manquote:Op woensdag 12 september 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet
Alles goed?
Hoe was het op school?
Tofquote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed manlessen gevolgd en met mijn klas kennis gemaakt. morgen in het tussenuur gaan ze me helpen aan mijn weekje achterstand
![]()
heyquote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
Houniet!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Houniet het volgende:
Balenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
@ MPG: meisje niet gezien [afbeelding]
Mooizoquote:en zeker een leuke klas
dat meisje?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
@ MPG: meisje niet gezien [afbeelding]
en zeker een leuke klas
@ Papier, vanavond ga ik het proberen
Die willen we ook zien natuurlijik!quote:
owh, op die manier..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die willen we ook zien natuurlijik!![]()
Maar hij had mij(n naam) ergens gezien en zou er een foto van maken.![]()
WIj hebben hier groene thee met ginsengquote:Op woensdag 12 september 2007 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een bak thee halen.
Ik had hier wat gepost voor het aardbevingtopic....quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
[afbeelding]
Ja.quote:
Whehe...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had hier wat gepost voor het aardbevingtopic....![]()
Kut Lennyquote:
Geen idee. Ik ben allang blij DAT het überhaupt nog werktquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Het werkt nog. Wat gebeurt er?
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dat kost geld.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ze moeten die servers een keer wat degelijker maken!
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en gelukkig hebben ze ook niet genoeg reclameinkomsten hier.
ik heb al in geen jaar een banner gezien op Fok! en ik gebruik niet eens een AdBlockquote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en gelukkig hebben ze ook niet genoeg reclameinkomsten hier.
GODVERDOMME, ik heb al liters koffie gezopen, zorg nou maar dat mn pagina laadtquote:
Index / Error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluitenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluiten![]()
Jij moet vaker op die banners klikken!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluiten![]()
Doe zelfquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij moet vaker op die banners klikken!![]()
steviger door gaan drinken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb al liters koffie gezopen, zorg nou maar dat mn pagina laadt [afbeelding][afbeelding]
Hier op mn werk heb ik geen bannersquote:
Eens met TSquote:Op woensdag 12 september 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Koren op de molen voor OA: Avatar's waar ja wat mee kan winnen.
Dat dacht ik al, vandaar dat ik je op dat topic attendeerquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Koren op de molen voor OA: Avatar's waar ja wat mee kan winnen.
Want?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog een paar uurtjes en de Ramadan begint, dat wordt minder koffie overdag
quote:
Maar de rest van Indonesië wel, zodat er nergens nix te vreten of te zuipen verkrijgbaar isquote:
quote:
dat is het antwoord, alleen is het lang niet zo extreem. Eten kan gewoon op veel plekken (er zijn ook niet-moslims hier (50 miljoen), zieken, kinderen en ouderen die niet hoeven te vasten natuurlijk).quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de rest van Indonesië wel, zodat er nergens nix te vreten of te zuipen verkrijgbaar is
de UK ??quote:BREAKING NEWS -- THE PACIFIC TSUNAMI WARNING CENTER HAS ISSUED A VERY RARE TSUNAMI WATCH FOR THE UNITED KINGDOM. -- BREAKING NEWS
Laat maar vollopenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
whahah.. nieuwe tsunami-waarschuwingen
deze snap ik alleen nie
[..]
de UK ??
prutsers dus.quote:ADVISORY -- Deleted UK tsunami watch; this watch in place for some UK islands in the region.
Vastze en huiswaartsequote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
doei iedereen. Ga een tukje doen. Kijken of ik over een paar uur de meneer hoor roepen: "Sahuuuuur!" (begin van het vasten). Vorig jaar ben ik er steeds doorheen geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |