quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Houniet het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
[afbeelding]
Ja.quote:
Whehe...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had hier wat gepost voor het aardbevingtopic....![]()
Kut Lennyquote:
Geen idee. Ik ben allang blij DAT het überhaupt nog werktquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Het werkt nog. Wat gebeurt er?
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dat kost geld.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ze moeten die servers een keer wat degelijker maken!
Niet genoeg blijkbaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja en gelukkig hebben ze ook niet genoeg reclameinkomsten hier.
ik heb al in geen jaar een banner gezien op Fok! en ik gebruik niet eens een AdBlockquote:Op woensdag 12 september 2007 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en gelukkig hebben ze ook niet genoeg reclameinkomsten hier.
GODVERDOMME, ik heb al liters koffie gezopen, zorg nou maar dat mn pagina laadtquote:
Index / Error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluitenquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluiten![]()
Jij moet vaker op die banners klikken!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten ze betere sponsorcontracten afsluiten![]()
Doe zelfquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij moet vaker op die banners klikken!![]()
steviger door gaan drinken.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME, ik heb al liters koffie gezopen, zorg nou maar dat mn pagina laadt [afbeelding][afbeelding]
Hier op mn werk heb ik geen bannersquote:
Eens met TSquote:Op woensdag 12 september 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Koren op de molen voor OA: Avatar's waar ja wat mee kan winnen.
Dat dacht ik al, vandaar dat ik je op dat topic attendeerquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Koren op de molen voor OA: Avatar's waar ja wat mee kan winnen.
Want?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog een paar uurtjes en de Ramadan begint, dat wordt minder koffie overdag
quote:
Maar de rest van Indonesië wel, zodat er nergens nix te vreten of te zuipen verkrijgbaar isquote:
quote:
dat is het antwoord, alleen is het lang niet zo extreem. Eten kan gewoon op veel plekken (er zijn ook niet-moslims hier (50 miljoen), zieken, kinderen en ouderen die niet hoeven te vasten natuurlijk).quote:Op woensdag 12 september 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de rest van Indonesië wel, zodat er nergens nix te vreten of te zuipen verkrijgbaar is
de UK ??quote:BREAKING NEWS -- THE PACIFIC TSUNAMI WARNING CENTER HAS ISSUED A VERY RARE TSUNAMI WATCH FOR THE UNITED KINGDOM. -- BREAKING NEWS
Laat maar vollopenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef indahnesia.com het volgende:
whahah.. nieuwe tsunami-waarschuwingen
deze snap ik alleen nie
[..]
de UK ??
prutsers dus.quote:ADVISORY -- Deleted UK tsunami watch; this watch in place for some UK islands in the region.
Vastze en huiswaartsequote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
doei iedereen. Ga een tukje doen. Kijken of ik over een paar uur de meneer hoor roepen: "Sahuuuuur!" (begin van het vasten). Vorig jaar ben ik er steeds doorheen geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |