Dat doe ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar luister dan wel goede muziek
* JortK zet ff een discussie in die 9999999 topics gaat duren![]()
Ach draadloos is vaak toch maar brak. Ik verbaas me dat het hier zo soepel looptquote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
internet op de kamer
Alleen nog niet draadloos...
Eer-ik!!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
internet op de kamer
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
internet op de kamer
Einde discussie.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach draadloos is vaak toch maar brak. Ik verbaas me dat het hier zo soepel loopt
waar?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach draadloos is vaak toch maar brak. Ik verbaas me dat het hier zo soepel loopt
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef JortK het volgende:
[..]
En hoe is je kak?
[..]
Einde discussie.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
Ik heb het op mijn thuis laptop verplicht want daar is me ethernetkaart naar de klote... ik bleef een keer toen ik bezopen was achter het draadje hangen
quote:
oh, ok.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon thuis op mn kamer. Ik heb over 2 weken trouwens weer een kijkavond! Ben benieuwd wat het is 218 voor 18m.
whaha..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het op mijn thuis laptop verplicht want daar is me ethernetkaart naar de klote... ik bleef een keer toen ik bezopen was achter het draadje hangen
Sorry, k mag niet met je mee doenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, buka puasa (openen van het vasten), iedereen gaat nu aan het vreten hier
Is ook, maar ik zit op de zolder en we hebben maar 1 lange kabel die naar de verdieping beneden mij gaat. Heb 'm ook niet nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok.
Ik dacht dat jullie altijd 'gewoon' internet hadden thuis...
Nieuwe cd van foo fighters is te vinden..quote:
jaquote:
we mogen het wel, maar ik heb het nietquote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef OA het volgende:
Muck, Cross,
Hebben alle modjes ook al de nieuwe lay-out?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |