Das toch niets om je voor te schamen of het te verbergen?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef maffemuts het volgende:
Nou vooruit dan maarik krijg n kindje in december
Is vaak wel zo, rotklusjes worden vaak gedaan door MBO'ersquote:Op donderdag 13 september 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het hier ook wel leuk, maar om eerlijk te zijn is het wel een klein beetje onder mijn opleidingsniveau...![]()
Er zijn dingen die makkelijk door een MBO'er kunnen worden gedaan... Echter, soms heb je wat meer verstand nodig...![]()
Al dat schoolgaande tuig is toch wel jonger?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef maffemuts het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef maffemuts het volgende:
Het verschil tussen mij en de jongste is 20 jaar hierquote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal heus nog wel voorkomen dat een jonger iemand bij jullie gaat werken
Ja. Dat wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:53 schreef OA het volgende:
Al dat schoolgaande tuig is toch wel jonger?![]()
probeer er eens een opleiding uit te trekken danquote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Nou we het toch over werk hebben
Waarom zit ik in zon kut situatie:Alleen HAVO 21 jaar, 3 jaar werkervaring Goed salaris en een mooie auto
Als ik hier weg wil, is er niemand anders die me wil aannemen
JA ik ben wel bezig met certificering in het vakgebied waar ik nu inzitquote:Op donderdag 13 september 2007 10:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
probeer er eens een opleiding uit te trekken dankrijgt je baas vaak ook nog subsidie op ^^
Tist?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:20 schreef crossover het volgende:
mogge
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
ok, waarom school kut is
zit je eenmaal op school, komt de leraar het 2e uur niet opdagen, moet er iemand anders de les binnenkomen om te zeggen. dat er geen les is... XD
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
ok, waarom school kut is
zit je eenmaal op school, komt de leraar het 2e uur niet opdagen, moet er iemand anders de les binnenkomen om te zeggen. dat er geen les is... XD
quote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef JortK het volgende:
Nou we het toch over werk hebben
Waarom zit ik in zon kut situatie:Alleen HAVO 21 jaar, 3 jaar werkervaring Goed salaris en een mooie auto
Als ik hier weg wil, is er niemand anders die me wil aannemen
Dat is dan wel het verstandigste wat je nu kan doen; proberen om certificaten te houden, want ik gok dat je niet bij je huidige werkgever blijft zitten tot je 65equote:Op donderdag 13 september 2007 10:23 schreef JortK het volgende:
[..]
JA ik ben wel bezig met certificering in het vakgebied waar ik nu inzit
Harryquote:
Dat gaat bij mij nietquote:Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Lift your head up high and blow your brains out. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |