Oh ja, daar heb je daar ook mee te kampen natuurlijk!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
doei iedereen. Ga een tukje doen. Kijken of ik over een paar uur de meneer hoor roepen: "Sahuuuuur!" (begin van het vasten). Vorig jaar ben ik er steeds doorheen geslapen
Gaat lekker daar.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en weer een beving met tsunami-alarm, dus ik ga nog even niet pitten
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 12 september 2007 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
en weer een beving met tsunami-alarm, dus ik ga nog even niet pitten
trustequote:Op woensdag 12 september 2007 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu wel echt een tukkie doen.
Maar hopen dat er niet zo veel slachtoffers gaan vallenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef OA het volgende:
Beving is opgewaardeerd naar 8.4 inmiddels...![]()
* JortK ook, maar gaat nu weer verder op zijn postcount in zijn UI te krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me.
LOL heb je zeker ook een hotkey voor in FQR voor deze tekstquote:Op woensdag 12 september 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
Mogge*![]()
* Universeel woord voor respectievelijk goedemorgen, goedemiddag, goedenavond en goedenacht
Nog niet...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:37 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL heb je zeker ook een hotkey voor in FQR voor deze tekst
die functie is echt handigquote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet...
Bedankt voor de tip [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Je kan een heel FOK-steno aanmaken![]()
Stoer!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
Geil ik heb nu me postcount uit me profiel, nu even wat freubelen dat ik hem in me UI kan zetten
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
Geil ik heb nu me postcount uit me profiel, nu even wat freubelen dat ik hem in me UI kan zetten
Vanavond gaat denk ik wel lukken... alleen nog ff een mechanisme bedenken waardoor dat ding niet iedere keer fok gaat benaderen om de postcount op te halenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Stoer!
Ik ga ff een kop koffie drinken, wie weet kan ik zometeen al wat bewonderen
Tofquote:Op woensdag 12 september 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond gaat denk ik wel lukken... alleen nog ff een mechanisme bedenken waardoor dat ding niet iedere keer fok gaat benaderen om de postcount op te halen
Gewoon als de postcount hetzelfde blijft de timer wat ruimer zettenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof... Ben benieuwd hoe je dat gaat oplossen
![]()
simpel, doch goed ideequote:Op woensdag 12 september 2007 21:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Gewoon als de postcount hetzelfde blijft de timer wat ruimer zetten
Heel simpel gezegd![]()
Whehe. Praktisch niet zo handig soms? Of geeft het wat moeite met implementeren?quote:
Bahbah. Verkouden Cross?quote:
Ja, nie te krap! Zoals dat hier wel eens gezegd wordtquote:
krapquote:Op woensdag 12 september 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, nie te krap! Zoals dat hier wel eens gezegd wordt
Mooie uitdrukkingquote:Op woensdag 12 september 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, nie te krap! Zoals dat hier wel eens gezegd wordt
quote:
quote:
Ja ik heb er zo wel genoeg van, duik ook me bed in.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 september 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er zo wel genoeg van, duik ook me bed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |