quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Majah, op vakantie he, misschien denkt ze dan ff niet aan fok.![]()
Ik had bij deel 100 iets speciaals verwacht: vuurwerk ofzo...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:54 schreef IHVK het volgende:
Pff die TT en die fipo konden echt wel beter hoor.
Niet zo negatief doen.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:18 schreef MouzurX het volgende:
Is er ook een Nederlanders op fok! topic?
Een Echte-nederlanders op fok! topic ? als we dan toch bezig zijn voor iedereen bevolkingsgroep een apart topic te makenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vriend, heel FOK! is Nederlands.
zit in groningen volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:58 schreef IHVK het volgende:
Leeft scorpione trouwens nog?
Ik hou je niet tegen om een topic te openen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een Echte-nederlanders op fok! topic ? als we dan toch bezig zijn voor iedereen bevolkingsgroep een apart topic te maken![]()
![]()
heb sinds 9:30 hongerquote:
Je bedoelt 20:06?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:40 schreef IHVK het volgende:
ondertussen wachten wij op 20.09
Oosterhout.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar woon jij?![]()
En welk kalender gebruik je?
Ow, oké... Ik zie het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oosterwat?![]()
*Op kaart kijkt
ja logisch je bent oostelijker![]()
C&M met Tekenen en Informatica.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat voor profiel deed jij ook alweer?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
C&M met Tekenen en Informatica.
Jij?
Hier 20:00 !quote:quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt 20:06?
Waar woon jij?
En welk kalender gebruik je?
Hmmm.. Zit je nog op de middelbare school?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
C&M met Tekenen en Informatica.
Jij?
Nee, universiteit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:59 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Hmmm.. Zit je nog op de middelbare school?![]()
Ja sorry, maar die beta leraren beweren heel vaak dat C&M geen ehct profiel is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Noem je dat geen profiel?![]()
[..]![]()
Ja, vorig jaar geslaagd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja sorry, maar die beta leraren beweren heel vaak dat C&M geen ehct profiel is.![]()
Maar je bent geslaagd dus, wat studeer je?![]()
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:58 schreef IHVK het volgende:
Leeft scorpione trouwens nog?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik denk het nietik heb 'em al een tijd niet gezien
![]()
Ik ben nu lekker aan het bunkeren zo tijdens de lunch, heerlijk![]()
nee emel is afwezigquote:
quote:
Ja, ik ken het. Ik vind het ook vreemd, maar best mooi.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef IHVK het volgende:
Bijna etenstijd.![]()
Kijk dit ff, echt rare combinatie maar echt mooi!
http://nl.youtube.com/watch?v=T8o1dKD6QSc![]()
Beetje raar om zo la ilahe illallah te zeggen (maar da`s mijn mening).quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:37 schreef IHVK het volgende:
Bijna etenstijd.![]()
Kijk dit ff, echt rare combinatie maar echt mooi!
http://nl.youtube.com/watch?v=T8o1dKD6QSc![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Ik vind het ook vreemd, maar best mooi.
Luister ook naar Şol Cennetin Irmakları.![]()
Dit is ook supermooi.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
fener inter 1-0
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:53 schreef Burakius het volgende:
Agabey Magnificent nasil sin bakim? Vragen aan moslims de bare sen de birazcik antwoord versen. Het is teveel![]()
Tesekkurlerquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Merhaba. Sana'da hayirli Ramazanlar.
Ben je terug van vakantie? Zo ja, hoe was het?![]()
Ik heb de Ramadan nooit in Turkije meegemaakt. Dat komt hoop ik nog wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:07 schreef Emel het volgende:
[..]
TesekkurlerYep, afgelopen nacht terug uit Turkije. Het was een fijne vakantie. Vasten in Turkije is best bijzonder
Alles goed met jou?
Ik vond echt heel fijn om in Turkije de Ramadan mee te maken. Wakker worden met davul enzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb de Ramadan nooit in Turkije meegemaakt. Dat komt hoop ik nog wel.![]()
Ik denk ook dat het een bijzonder gevoel moet zijn. Eten met familie enzo...
Met mij gaat het goed hoor.![]()
Ik heb gesoliciteerd voor de functie van Mod in MLN. Maar ik maak niet zo veel kans denk ik, omdat ik nog niet eens een jaar op FOK! ben. Maar ik hoop dat het lukt. Het moet vandaag of morgen bekend worden.![]()
Dankjewel voor je steun.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een goede mod. zult zijn voor MLN. Mijn zegen heb je alik ga voor je duimen. Insallah olur.
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dankjewel voor je steun.![]()
We zullen zien.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Graag gedaan
we hebben de 100 gehaald dus
Hebben jullie nog gefeest?![]()
Bizim davulcuda pek anlamadiquote:Op zondag 23 september 2007 02:01 schreef ClioSporT het volgende:
Burdaki davulcu her sabah ayni seyi caliyor ya, insan biraz farkli ritimler atar, af en toe trance af en toe r&b, anlatamadim gitti.
Dan moeten we nog gaan feesten, ik ben ook terugquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, nee, niet echt.![]()
Ik heb er wel een glas sinaasappelsap op gedronken.![]()
Ik heb het gemistquote:
Daar ben je!!quote:Op maandag 24 september 2007 15:41 schreef zarGon het volgende:
Oh jee, iedereen is aan het afzwakken door de Ramadan.
Posten bitches.
Je bent gewoon naar Turkije gevlucht,quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb het gemistik was in Turkije
Jij was er ook niet bij dus?
![]()
sssssssssstttttt duymasinlarquote:Op maandag 24 september 2007 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent gewoon naar Turkije gevlucht,.
Ik ben er doorheen geslapen,.
Hoe was Turkije?!
Kijk, dat is nou lief om te zeggen.quote:
Ik ben helemaal vetgemest daarquote:Op maandag 24 september 2007 16:20 schreef zarGon het volgende:
Je ziet na een lange periode je familie weer eens en ze begonnen te zeuren over dat je te weinig eet, toch? [afbeelding].
Echt kenmerkend iets voor Turken,.
Alleen naar Ankara en familie gegaan? Niet stiekem Bakirkoy bezocht?,
.
HAhahahahaha!quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vetgemest daar![]()
![]()
gelukkig niets aangekomen
anders was ik nu zoooooooooo dik
![]()
Hahaha helaas Bakirkoy niet bezochtik was in Kizilcahamam en Ankara. Dit was een familie-zie vakantie. Eind dit jaar ga ik echt op vakantie.
![]()
Hey, hoe gaat de studie?![]()
Klopt, ik schat 3-5 jaar geen familiebezoek meerquote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAhahahahaha!!!!
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad. Nu hoef je die familie voor een lange periode niet meer te zien, hm?!.
Studie gaat door in een hoge tempo, te hoog. Vandaag een deeltoets gehad. Gelukkig telt ie niet mee,.
Weer begonnen met werk en alles oppakken?
quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef zarGon het volgende:
KAN JIJ NOG WEL WERKEN, DIKKERTJE?!
OF TEL JE JE VETLAGEN AL? HOOFD, SCHOUDERS, VETLAAG EEN, VETLAAG TWEE. BEWEEGT MOEILIJK, HE, HE, HE?!!.
Moest even,.
Dat was toen nog je oogstrelend en appetijtelijk was,quote:
Maar dat ben ik nog steedsquote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was toen nog je oogstrelend en appetijtelijk was,.
We zijn op dreefquote:Op maandag 24 september 2007 17:04 schreef zarGon het volgende:
2 topics, gaat lekker Emel.
Vroeger baggerde je gewoon mee. Je bent veranderd. Zo ken ik je niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Wil je dat ik als mod. ontslagen word?![]()
Ik gooi hem dicht![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vroeger baggerde je gewoon mee. Je bent veranderd. Zo ken ik je niet meer. [afbeelding]!.
hahaha..ik was op tijd, phew zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef zarGon het volgende:
Dat scheelde echt een paar seconden Emel... Ik had het op tijd geopend maar was bezig met een te lange reply, anders had ik het gesloten,.
Annen Turkiyede degilmiquote:
Farketmez Selimcikquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef zarGon het volgende:
Sorry van het overmatig gebagger in je knusse hokje Emel.
Dinle ablani bakalimquote:
Ja, je bent ontiegelijk snel bij het maken van verkeerde keuzes, vrouwwezen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:20 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha..ik was op tijd, phew zeg.
Yaramaz cocuksun!![]()
En ik mag je op aansprekenquote:Op maandag 24 september 2007 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag het gewoon, ik ben zwart..
Ja, je noemde mij schatje. Schatje.quote:Op maandag 24 september 2007 17:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ben veranderd, ik ben nu een mod.ik moet het goede voorbeeld geven.
![]()
Maar ik ben nog steeds lief!![]()
Je wist niet eens dat ik weg wasquote:Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die zijn allang terug joh. Dat hield mij levend nadat jij weg was gegaan!.
Heel ende gaar niet, dat mogen alleen de ONZmods. Jij telt niet. En, en, en, jij bent nieuw.quote:
Tja, ben niet perfectquote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je bent ontiegelijk snel bij het maken van verkeerde keuzes, vrouwwezen.
Tuurlijk wel, ik las nog wel eens het topic door hoor. Het was deerniswekkend, toen het moment aangebroken was, huilde ik mijzelf in slaap!.quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je noemde mij schatje. Schatje..
Oh, welkom in de vriendenzone Selim...quote:
Ga je gang..quote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht dat ik hier zomaar een monoloog kon houden...
Yep, jij praat en ik luisterquote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Senin isin beni dinlemek degilmi?
Ik tel wel! Ik mag jou aanspreken en dat doe ik ook met veel plezierquote:Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel ende gaar niet, dat mogen alleen de ONZmods. Jij telt niet. En, en, en, jij bent nieuw..
Ik geniet er met volle teugen van,quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik tel wel! Ik mag jou aanspreken en dat doe ik ook met veel plezier![]()
Hoezo dramatisch doen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik las nog wel eens het topic door hoor. Het was deerniswekkend, toen het moment aangebroken was, huilde ik mijzelf in slaap!..
Heb je het over jezelf?quote:
Hoe krijg je dat nou voor mekaar?quote:Op maandag 24 september 2007 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, welkom in de vriendenzone Selim....
IK HAD NOG WILLEN NAAR DE VLIEGVELD BELLEN MET DE MEDEDELING DAT ER EEN BOM ZOU ZITTEN IN JE TAS OM JE HIER TE HOUDEN, MAAR DAT HEB IK NIET GEDAAN... MOET JE ZO BOT ZIJN, HM?!quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo dramatisch doen?![]()
Je had niet eens in de gaten dat ik weg was![]()
quote:
JAHquote:
dat zal bestquote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van,.
WAT WAS ER MET DIE BOM IN ANKARA DAN???quote:Op maandag 24 september 2007 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HAD NOG WILLEN NAAR DE VLIEGVELD BELLEN MET DE MEDEDELING DAT ER EEN BOM ZOU ZITTEN IN JE TAS OM JE HIER TE HOUDEN, MAAR DAT HEB IK NIET GEDAAN... MOET JE ZO BOT ZIJN, HM?!
quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef zarGon het volgende:
Je zit nu constant aandacht te schenken aan mij,.
Lezen zal je al die onnodige berichten, daarvoor ben je mod..
phew, effe rust..quote:Op maandag 24 september 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik geef je even 5 minuten rust. Haal maar even frisse adem.
Tot zo, tulumbam benim..
En we gaan door. Ik houd je jong en strak, guitige blauwe.quote:Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef Emel het volgende:
[..]
phew, effe rust..![]()
Je bent creatief met koosnaampjes zegWel leuk!
Het is dat het Ramadan is, weet je....quote:Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Geniet ervan! je krijgt alle aandacht nu![]()
Game on!quote:Op maandag 24 september 2007 18:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
En we gaan door. Ik houd je jong en strak, guitige blauwe.
Anders?quote:Op maandag 24 september 2007 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat het Ramadan is, weet je.... [afbeelding]..
Ik houd je tegen!quote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja...
Zoek nu maar uit welk bericht bij welke reply hoort..
Precies, lekker nietsenquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef zarGon het volgende:
Wat doe jij nu dan, luie zielenknijper? Nietsen tot vrijdag?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:14 schreef zarGon het volgende:
Oh, ik open wel een topic in R&P en vraag daar wel om advies... Wat te doen als een modje mij geen aandacht meer geeft...
HELVANI YERIM BAK HA!!!...
Ik word steeds erger,.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Precies, lekker nietsen![]()
1 dag werken en dan is het weekend
![]()
Hoe raad je het..quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals het betaamt. Na die weekend kan het klaaggezang weer beginnen..
VAN MIJ, ALLEMAAL VAN MIJ.quote:Op maandag 24 september 2007 18:18 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Jeetje, je wordt steeds erger ja
![]()
Hier heb je je aandacht weer.![]()
JIj denkt alleen maar aan eten, he, seni obez seni!quote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef Emel het volgende:
Krijgen we het topic voor het eten vol denk je?
Aaaaaaah tabiki cocugumquote:Op maandag 24 september 2007 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Size anne diyebilirmiyim teyzecim, sizi cok sevdim..
Sezercik,.
Egoistquote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
VAN MIJ, ALLEMAAL VAN MIJ.
Waar is de rest eigenlijk?.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, gaan shrinks naar elkaar toe als ze het zat zijn?.
Ik vast nietquote:Op maandag 24 september 2007 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
JIj denkt alleen maar aan eten, he, seni obez seni!
quote:Op maandag 24 september 2007 18:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Aaaaaaah tabiki cocugumoglum benim
![]()
Ik vond zijn films zo leuk![]()
![]()
Blijven jij en ik over. Ik klaag niet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Egoist![]()
De rest is..euh..flauwgevallen?![]()
hahaha precies..quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die films waren ook leuk... AL had je ze duizend maal gekeken, je bleef kijken.
En dan nog woord voor woord herhalen ook he!.
Meen je dat nou? Hoe gaat zoeits dan?quote:
Gezellig tochquote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijven jij en ik over. Ik klaag niet..
Ja, dat was echt wel kwaliteit, vind ik, vergeleken met het zooi van nu.quote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha precies..
Was zo'n schattig jongetje
We hadden ook een Aysecik geloof ik.
Meestal zie je dat collega's die goed met elkaar kunnen vinden zo bij elkaar zitten en klagen over van allesquote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hoe gaat zoeits dan?.
Hahahaha,!.
Helemaal mee eens. Het is nu allemaal zooi, oppervlakkig enzo.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat was echt wel kwaliteit, vind ik, vergeleken met het zooi van nu.
Okay, het was wel overdreven, maar het had een bepaalde schoonheid en z'n charmes...
Geven jullie elkaar ook tips of is het meer van: We weten allemaal dat wij geen zak helpen door te praten, die mensen denken dat we ze helpen, dus chill, en tel tot 10.quote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Meestal zie je dat collega's die goed met elkaar kunnen vinden zo bij elkaar zitten en klagen over van alles3-4 gestresste psychologen samen
![]()
Ach, als je maar lol hebtquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik probeer alleen nog misbruik van het moment, nu ik je te pakken heb....
Ja.quote:Op maandag 24 september 2007 18:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het is nu allemaal zooi, oppervlakkig enzo.
Geef mij maar oude Turkse films![]()
zo zuiver
![]()
HAHA nee natuurlijk nietquote:Op maandag 24 september 2007 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geven jullie elkaar ook tips of is het meer van: We weten allemaal dat wij geen zak helpen door te praten, die mensen denken dat we ze helpen, dus chill, en tel tot 10.
Geweldig gewoon.quote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja..
Men kan er elk moment naar kijken.... Gewoon erbij zeiken wat allemaal wel niet goed is, maar blijven kijken he!
Merhaba kardesquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef xminator het volgende:
Selaaaam.
aglama canimquote:Op maandag 24 september 2007 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb lol.
* zarGon pinkt even een traantje weg.
Raken die discussies eigenlijk ooit verhit of zijn jullie allemaal in jullie happy place als er wat gebeurd?quote:Op maandag 24 september 2007 18:41 schreef Emel het volgende:
[..]
HAHA nee natuurlijk niet![]()
We weten allemaal beter natuurlijk..we zijn goed![]()
![]()
Oh, er gebeurt van alles op de werkvloerquote:Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Raken die discussies eigenlijk ooit verhit of zijn jullie allemaal in jullie happy place als er wat gebeurd?.
http://youtube.com/watch?v=pkMs-fCsIPYquote:Op maandag 24 september 2007 18:43 schreef Emel het volgende:
[..]
Geweldig gewoon.![]()
Vroeger keek ik ook veel naar Emrah-films![]()
en Ceylan films
![]()
Vertel, vertel...quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh, er gebeurt van alles op de werkvloer![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=pkMs-fCsIPY
Ata,!.
Neeuhquote:
Heb je de dvd?quote:Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, de hele dvd is leuker. Ik had last van maagkrampen..
Mja, gedownload...quote:
Aysecik geloof ik.quote:
niet aan gedachtquote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, gedownload.... Je kan die krengen nergens kopen, anders zou ik het zeker weten downloaden,
... Geen andere keus.
Bluh, heb jij niets gehaald in Turkije, ehm, dingen die alleen daar te verkrijgen zijn?
Konden ze niet klein blijven?quote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef zarGon het volgende:
Ja, jammer dat ze allemaal zonodig groter moesten worden. [afbeelding]!.
Nee, niet als je echt iets specifiek wilt. Alleen maar dat overgewaardeerde zooi.quote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef Emel het volgende:
[..]
niet aan gedachtvolgende keer maar
hier is echt niets te verkrijgen he?
Neequote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef zarGon het volgende:
Heb jij al gegeten Emel?
Dat is ook weer zo. Maar soms is het leuk.quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niet als je echt iets specifiek wilt. Alleen maar dat overgewaardeerde zooi.
Hmm..ik weet het nietquote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef zarGon het volgende:
Mine Çayıroğlu komt ergens bekend van, maar ik weet even niet van waar....
Ik ga nu eten,quote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Neeover een paar dagen vast ik weer mee hoor
Best een gevoelig onderwerp blijkbaarquote:Op maandag 24 september 2007 19:19 schreef ClioSporT het volgende:
ben je niet uitgehuwelijkt in Turkije, Emel ?
Hmm, effe kijken..ik zie geen ring om mijn vingerquote:Op maandag 24 september 2007 19:19 schreef ClioSporT het volgende:
ben je niet uitgehuwelijkt in Turkije, Emel ?
Waar ben je nou?quote:Op maandag 24 september 2007 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga nu eten,.
Het is ons niet gelukt om het vol te krijgen.
Herkeze afiyetli iftarlar, Allah kabul etsin. [afbeelding].
Is het wel handig om te zeggen dat er nog een ring om je vinger kan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm, effe kijken..ik zie geen ring om mijn vingerNee dus
![]()
Ik sliep. En God, wat sliep ik. Lekker geslapen. Lekker lang. Mijn lichaam kreunt nog steeds van genot.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Waar ben je nou?zit je nog steeds te eten?
![]()
Zo vroeg Emeltje pestenquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het wel handig om te zeggen dat er nog een ring om je vinger kan?.
Bu ne uykusu boylequote:Op dinsdag 25 september 2007 07:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik sliep. En God, wat sliep ik. Lekker geslapen. Lekker lang. Mijn lichaam kreunt nog steeds van genot.
Soms moet je gewoon radicaal een slotje op een gesprek met Emel gooien,.
Gunaydin sabah kusuquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:21 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, goedemorgen iedereen.
Hayirli sabahlar Şekerparem..
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:55 schreef saban het volgende:
tunaydin
Dertlisin gene..bu ask seni oldurecek bir gunquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:00 schreef saban het volgende:
Ayrilik cok yeni, daha 1 hafta oldu biteli.
Geceleri boyle zor, zor geciyor.
Zehir gibi yuregim, cok acyiro.
Ah bu ask belasi uzerimde, gonul ferman dinlemiyor.
Haha, nee dit is pop akillimquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Dertlisin gene..bu ask seni oldurecek bir gun![]()
Als het maar pop blijft. Ik maakte me weer haast zorgenquote:
Wat ziekjes al twee dagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Als het maar pop blijft. Ik maakte me weer haast zorgenNe haber?
Wat heb je dan? Ben je thuis? Gecmis olsunquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:08 schreef saban het volgende:
[..]
Wat ziekjes al twee dagen.
Verder gaat het prima![]()
Senden ne haber fistik![]()
Jep ben thuis. Griep -> verstopte neus, barstende hoofdpijn, keelpijn, lekker zo in mn proefperiodequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Ben je thuis? Gecmis olsun![]()
Ben iyiyim![]()
ik heb nog vakantie
![]()
Ah wat vervelendquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:14 schreef saban het volgende:
[..]
Jep ben thuis. Griep -> verstopte neus, barstende hoofdpijn, keelpijn, lekker zo in mn proefperiode
Lekker! Nog aan 't genieten van onze o-zo-mooie-weer
Water waar je tot 20.00 niet aan mag komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Ah wat vervelendkan gebeuren, ziek is ziek. Beterschap!!
Ja van 30 graden naar 15heerlijk
Hier hebben we iig genoeg water
![]()
Hoe gaat het vasten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:37 schreef saban het volgende:
[..]
Water waar je tot 20.00 niet aan mag komen
Ik vast nu effe niet maar ik heb er ook geen moeite meequote:
1 dag niet vasten = 61 dagen inhalen he, zo te zien ga jij de aankomende hele jaar vasten:Dquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik vast nu effe niet maar ik heb er ook geen moeite mee![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef saban het volgende:
[..]
1 dag niet vasten = 61 dagen inhalen he, zo te zien ga jij de aankomende hele jaar vasten:D
Je hebt een dikke huid, ver kom ik niet met pesten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Zo vroeg Emeltje pesteneen ring gaat te makkelijk om mijn vinger, ik moet juist meer eten
![]()
tuurlijk neem ik je zus voor de prijs van 2 volbloed Arabieren en een kebabquote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef zarGon het volgende:
Yesil gozlu kircicegim, iyice sessizlik burumus burayi?
Zij hakt je kleine blankie pikkie eraf. Tjakka.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tuurlijk neem ik je zus voor de prijs van 2 volbloed Arabieren en een kebab
Wil je zo graag van d'r af?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij hakt je kleine blankie pikkie eraf. Tjakka.
Deal!
Weet jij wel zeker waar jij aan begint?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wil je zo graag van d'r af?
zis haar neus groter dan de andere uitsteeksels?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij wel zeker waar jij aan begint?.
Nee, jij krijgt haar hele familie erbij, als cadeau.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zis haar neus groter dan de andere uitsteeksels?
jij mag mijn hielenlikker wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt haar hele familie erbij, als cadeau.!,
!,
!.
Gozer, als ik met jou klaar ben, kan jij niet eens stabiel recht lopen.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij mag mijn hielenlikker worden
Waar impleneteer je op?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gozer, als ik met jou klaar ben, kan jij niet eens stabiel recht lopen.
Dat vogeltje dat koekeloert uit je linkeroogbalquote:Op woensdag 26 september 2007 01:03 schreef zarGon het volgende:
Who said anything 'bout dicks?
De hamvraag is, wil ik dat zien?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:24 schreef zarGon het volgende:
Wij hebben voetbal bedacht zodat we een smoesje hadden om al onze agressie kwijt te raken. Wel eens rellende Turken gezien?.
behalve dat ze elkaar uitroeien en ik daarvoor geen vinger hoef uit te steken, niksquote:Op woensdag 26 september 2007 01:27 schreef zarGon het volgende:
Wat is er nou leuker dan Turken die elkander stevig in elkaar slaan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |