Ik vond echt heel fijn om in Turkije de Ramadan mee te maken. Wakker worden met davul enzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb de Ramadan nooit in Turkije meegemaakt. Dat komt hoop ik nog wel.![]()
Ik denk ook dat het een bijzonder gevoel moet zijn. Eten met familie enzo...
Met mij gaat het goed hoor.![]()
Ik heb gesoliciteerd voor de functie van Mod in MLN. Maar ik maak niet zo veel kans denk ik, omdat ik nog niet eens een jaar op FOK! ben. Maar ik hoop dat het lukt. Het moet vandaag of morgen bekend worden.![]()
Dankjewel voor je steun.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een goede mod. zult zijn voor MLN. Mijn zegen heb je alik ga voor je duimen. Insallah olur.
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dankjewel voor je steun.![]()
We zullen zien.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Graag gedaan
we hebben de 100 gehaald dus
Hebben jullie nog gefeest?![]()
Bizim davulcuda pek anlamadiquote:Op zondag 23 september 2007 02:01 schreef ClioSporT het volgende:
Burdaki davulcu her sabah ayni seyi caliyor ya, insan biraz farkli ritimler atar, af en toe trance af en toe r&b, anlatamadim gitti.
Dan moeten we nog gaan feesten, ik ben ook terugquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, nee, niet echt.![]()
Ik heb er wel een glas sinaasappelsap op gedronken.![]()
Ik heb het gemistquote:
Daar ben je!!quote:Op maandag 24 september 2007 15:41 schreef zarGon het volgende:
Oh jee, iedereen is aan het afzwakken door de Ramadan.
Posten bitches.
Je bent gewoon naar Turkije gevlucht,quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb het gemistik was in Turkije
Jij was er ook niet bij dus?
![]()
sssssssssstttttt duymasinlarquote:Op maandag 24 september 2007 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent gewoon naar Turkije gevlucht,.
Ik ben er doorheen geslapen,.
Hoe was Turkije?!
Kijk, dat is nou lief om te zeggen.quote:
.
Ik ben helemaal vetgemest daarquote:Op maandag 24 september 2007 16:20 schreef zarGon het volgende:
Je ziet na een lange periode je familie weer eens en ze begonnen te zeuren over dat je te weinig eet, toch? [afbeelding].
Echt kenmerkend iets voor Turken,.
Alleen naar Ankara en familie gegaan? Niet stiekem Bakirkoy bezocht?,
.
HAhahahahaha!quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vetgemest daar![]()
![]()
gelukkig niets aangekomen
anders was ik nu zoooooooooo dik
![]()
Hahaha helaas Bakirkoy niet bezochtik was in Kizilcahamam en Ankara. Dit was een familie-zie vakantie. Eind dit jaar ga ik echt op vakantie.
![]()
Hey, hoe gaat de studie?![]()
Klopt, ik schat 3-5 jaar geen familiebezoek meerquote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAhahahahaha!!!!
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad. Nu hoef je die familie voor een lange periode niet meer te zien, hm?!.
Studie gaat door in een hoge tempo, te hoog. Vandaag een deeltoets gehad. Gelukkig telt ie niet mee,.
Weer begonnen met werk en alles oppakken?
quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef zarGon het volgende:
KAN JIJ NOG WEL WERKEN, DIKKERTJE?!
OF TEL JE JE VETLAGEN AL? HOOFD, SCHOUDERS, VETLAAG EEN, VETLAAG TWEE. BEWEEGT MOEILIJK, HE, HE, HE?!!.
Moest even,.
Dat was toen nog je oogstrelend en appetijtelijk was,quote:
Maar dat ben ik nog steedsquote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was toen nog je oogstrelend en appetijtelijk was,.
We zijn op dreefquote:Op maandag 24 september 2007 17:04 schreef zarGon het volgende:
2 topics, gaat lekker Emel.
Vroeger baggerde je gewoon mee. Je bent veranderd. Zo ken ik je niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Wil je dat ik als mod. ontslagen word?![]()
Ik gooi hem dicht![]()
!.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vroeger baggerde je gewoon mee. Je bent veranderd. Zo ken ik je niet meer. [afbeelding]!.
hahaha..ik was op tijd, phew zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef zarGon het volgende:
Dat scheelde echt een paar seconden Emel... Ik had het op tijd geopend maar was bezig met een te lange reply, anders had ik het gesloten,.
Annen Turkiyede degilmiquote:
Farketmez Selimcikquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef zarGon het volgende:
Sorry van het overmatig gebagger in je knusse hokje Emel.
Dinle ablani bakalimquote:
Ja, je bent ontiegelijk snel bij het maken van verkeerde keuzes, vrouwwezen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:20 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha..ik was op tijd, phew zeg.
Yaramaz cocuksun!![]()
En ik mag je op aansprekenquote:Op maandag 24 september 2007 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag het gewoon, ik ben zwart..
Ja, je noemde mij schatje. Schatje.quote:Op maandag 24 september 2007 17:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ben veranderd, ik ben nu een mod.ik moet het goede voorbeeld geven.
![]()
Maar ik ben nog steeds lief!![]()
Je wist niet eens dat ik weg wasquote:Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die zijn allang terug joh. Dat hield mij levend nadat jij weg was gegaan!.
Heel ende gaar niet, dat mogen alleen de ONZmods. Jij telt niet. En, en, en, jij bent nieuw.quote:
Tja, ben niet perfectquote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je bent ontiegelijk snel bij het maken van verkeerde keuzes, vrouwwezen.
Tuurlijk wel, ik las nog wel eens het topic door hoor. Het was deerniswekkend, toen het moment aangebroken was, huilde ik mijzelf in slaap!.quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je noemde mij schatje. Schatje..
Oh, welkom in de vriendenzone Selim...quote:
Ga je gang..quote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef zarGon het volgende:
Ik dacht dat ik hier zomaar een monoloog kon houden...
Yep, jij praat en ik luisterquote:Op maandag 24 september 2007 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Senin isin beni dinlemek degilmi?
Ik tel wel! Ik mag jou aanspreken en dat doe ik ook met veel plezierquote:Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heel ende gaar niet, dat mogen alleen de ONZmods. Jij telt niet. En, en, en, jij bent nieuw..
Ik geniet er met volle teugen van,quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik tel wel! Ik mag jou aanspreken en dat doe ik ook met veel plezier![]()
Hoezo dramatisch doen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik las nog wel eens het topic door hoor. Het was deerniswekkend, toen het moment aangebroken was, huilde ik mijzelf in slaap!..
Heb je het over jezelf?quote:
Hoe krijg je dat nou voor mekaar?quote:Op maandag 24 september 2007 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, welkom in de vriendenzone Selim....
IK HAD NOG WILLEN NAAR DE VLIEGVELD BELLEN MET DE MEDEDELING DAT ER EEN BOM ZOU ZITTEN IN JE TAS OM JE HIER TE HOUDEN, MAAR DAT HEB IK NIET GEDAAN... MOET JE ZO BOT ZIJN, HM?!quote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo dramatisch doen?![]()
Je had niet eens in de gaten dat ik weg was![]()
quote:
JAHquote:
dat zal bestquote:Op maandag 24 september 2007 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van,.
WAT WAS ER MET DIE BOM IN ANKARA DAN???quote:Op maandag 24 september 2007 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK HAD NOG WILLEN NAAR DE VLIEGVELD BELLEN MET DE MEDEDELING DAT ER EEN BOM ZOU ZITTEN IN JE TAS OM JE HIER TE HOUDEN, MAAR DAT HEB IK NIET GEDAAN... MOET JE ZO BOT ZIJN, HM?!
quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef zarGon het volgende:
Je zit nu constant aandacht te schenken aan mij,.
Lezen zal je al die onnodige berichten, daarvoor ben je mod..
phew, effe rust..quote:Op maandag 24 september 2007 17:49 schreef zarGon het volgende:
Ik geef je even 5 minuten rust. Haal maar even frisse adem.
Tot zo, tulumbam benim..
En we gaan door. Ik houd je jong en strak, guitige blauwe.quote:Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef Emel het volgende:
[..]
phew, effe rust..![]()
Je bent creatief met koosnaampjes zegWel leuk!
Het is dat het Ramadan is, weet je....quote:Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Geniet ervan! je krijgt alle aandacht nu![]()
.
Game on!quote:Op maandag 24 september 2007 18:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
En we gaan door. Ik houd je jong en strak, guitige blauwe.
Anders?quote:Op maandag 24 september 2007 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is dat het Ramadan is, weet je.... [afbeelding]..
Ik houd je tegen!quote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja...
Zoek nu maar uit welk bericht bij welke reply hoort..
Precies, lekker nietsenquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef zarGon het volgende:
Wat doe jij nu dan, luie zielenknijper? Nietsen tot vrijdag?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:14 schreef zarGon het volgende:
Oh, ik open wel een topic in R&P en vraag daar wel om advies... Wat te doen als een modje mij geen aandacht meer geeft...
HELVANI YERIM BAK HA!!!...
Ik word steeds erger,.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Precies, lekker nietsen![]()
1 dag werken en dan is het weekend
![]()
Hoe raad je het..quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals het betaamt. Na die weekend kan het klaaggezang weer beginnen..
VAN MIJ, ALLEMAAL VAN MIJ.quote:Op maandag 24 september 2007 18:18 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Jeetje, je wordt steeds erger ja
![]()
Hier heb je je aandacht weer.![]()
JIj denkt alleen maar aan eten, he, seni obez seni!quote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef Emel het volgende:
Krijgen we het topic voor het eten vol denk je?
Aaaaaaah tabiki cocugumquote:Op maandag 24 september 2007 18:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Size anne diyebilirmiyim teyzecim, sizi cok sevdim..
Sezercik,.
Egoistquote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
VAN MIJ, ALLEMAAL VAN MIJ.
Waar is de rest eigenlijk?.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, gaan shrinks naar elkaar toe als ze het zat zijn?.
Ik vast nietquote:Op maandag 24 september 2007 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
JIj denkt alleen maar aan eten, he, seni obez seni!
quote:Op maandag 24 september 2007 18:22 schreef Emel het volgende:
[..]
Aaaaaaah tabiki cocugumoglum benim
![]()
Ik vond zijn films zo leuk![]()
![]()
Blijven jij en ik over. Ik klaag niet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Egoist![]()
De rest is..euh..flauwgevallen?![]()
hahaha precies..quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die films waren ook leuk... AL had je ze duizend maal gekeken, je bleef kijken.
En dan nog woord voor woord herhalen ook he!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |