nee, kwerk niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ziek ziek ziek
vast we
werkwerkwkerkewr dus
ohjaquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie is Illy?[afbeelding]
Ik heb het nog nooit opquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef JaapB het volgende:
Illy? Lekker! 's morgens heerlijk om mee wakker te worden.
ah, japans voor tot ziensquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet meer posten?
Wie is sayonara?
Banzaiquote:
Nee, is dat lekker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja
Komt eraan.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die?
ken je dat niet?
lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Pheno het volgende:
Morgen vertrek ik, overmorgen tegen deze tijd zit ik al aan de sushi
het schijnt zo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Banzai [afbeelding]
[..]
Nee, is dat lekker?
relaxedquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:48 schreef Pheno het volgende:
4 weken
ok, laterquote:
whehe, dat lijkt me ook knap lastig iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:58 schreef Pheno het volgende:
Gaat wel lukken, ik ga zo moeten wennen aan het leven daar...normaal kun je nog wel iets lezen ofzo, maar nu....
Wel manga kopen natuurlijk!
Wat?quote:
WMzquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Fijne vakantie pinguin en vrouw
Ik lees altijd terug. Of beter als ik er ff niet geweest ben, begin ik bij mijn laatste post, totdat ik alle posts weer gelezen heb.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
wie leest ze eigelijk terug?
Mzzlquote:
Ik ook niet. Volgens mij missen we ook niks.quote:
quote:
Bocht is het!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volgens mij missen we ook niks.
Er zit hier een shop om de hoek...quote:
Fijne vakantie!quote:
Ik niet altijd, maar nu toevallig wel!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees altijd terug. Of beter als ik er ff niet geweest ben, begin ik bij mijn laatste post, totdat ik alle posts weer gelezen heb.
Let us know!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit hier een shop om de hoek...![]()
Zaterdag eens proberen....![]()
Goed idee. Houd ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit hier een shop om de hoek...![]()
Zaterdag eens proberen....![]()
Was er dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
Usericons dinges van de OP is weer gefixt in de Wiki![]()
Tofquote:
Onderste regel, had een of andere onverlaat een icon en een zwart blokje verwijderdquote:
Roermond ende Maastricht.quote:
Als je in Roermond bent, doe je mijn nichtje dan ff de groetenquote:
Ik toch zeker niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderste regel, ha deen of andere onverlaat een icon en een zwart blokje verwijderd![]()
Prima, welke straat woont ze, hoe ziet ze eruit, hoe oud is ze, waar werkt ze, etc????quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je in Roermond bent, doe je mijn nichtje dan ff de groeten?
Dat weet ik niet. Het is ergens vorige week gebeurd. Ik heb er inmiddels 2 zwarte blokjes terug gezet, omdat we de betreffende icon niet meer terug gaan zien hierquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik toch zeker niet?![]()
Ben nl vanmiddag bezig geweest, maar dat heb je ongetwijfeld gelezen....![]()
Daar ben ik destijds ook mee bezig geweest....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het is ergens vorige week gebeurd. Ik heb er inmiddels 2 zwarte blokjes terug gezet, omdat we de betreffende icon niet meer terug gaan zien hier.
Straat zet ik hier niet neerquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Prima, welke straat woont ze, hoe ziet ze eruit, hoe oud is ze, waar werkt ze, etc????![]()
Ik kom alleen maar in het outletgebeuren hè...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Straat zet ik hier niet neer
Ze ziet er goed uit
Ze is 21
Voor dr werk -> PM (ze werkt zaterdag denk ik)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik destijds ook mee bezig geweest....![]()
Ik heb wat UI's verwijderd en andere verplaatst en daarna zwarte blokjes toegevoegd.![]()
Outlet Centerquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in het outletgebeuren hè...![]()
Ik wee ff niet wie je bedoelt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Betreffende UI stond eerst alleen op een regel onderaan, daarnawassie weg, en toen stond heb ik hem naast Coffiegezet
...
Weet ik...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Outlet Center
Bereid je maar voor op een gigantische horde duitsers daar
Volgens mij weet jij het wel, en ben jij zelfs de schuldigequote:
Waarom ga je er dan heen? Wie gaat er vrijwillig tussen een grote massa duitsersquote:
Ja, ik ben vast de (trotsequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het wel, en ben jij zelfs de schuldige
OAdin wil erheen...quote:[..]
Waarom ga je er dan heen? Wie gaat er vrijwillig tussen een grote massa duitsersrondslenteren?
Quuk, Jo0Lz en mijquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ben vast de (trotse)schuldige
maar ik weet echt ff niet wie het was....
![]()
Ik heb JD & shifto verwijderd en ???![]()
Goede redenquote:[..]
OAdin wil erheen...![]()
In dat geval is het zeker geen actie van mij.....quote:
Das niet zo lastig... zaterdag zijn wij in de binnenstad van Roermond te vnden.....quote:[..]
Goede reden
Kun je haar niet ompraten? De binnenstad van Roermond is 20x zo gezellig als dat kille, met duitsersoverspoelde outletcenter ...
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
In dat geval is het zeker geen actie van mij.....![]()
Ik kijk nl altijd nog even hoe het eruit ziet.... kan me ook niet voorstellen dat ik een zwart blokje vergeten ben....![]()
Iemand heeft de OP verneukt and it wasn't me!!![]()
![]()
14.gifquote:[..]
Das niet zo lastig... zaterdag zijn wij in de binnenstad van Roermond te vnden.....![]()
Jawel... JJ... Vertel...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
jullie willen vast niet horen hoe mijn solli-gesprek is gegaan...????![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK BEN AANGENOMEN...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...dus ja...ik voel me super mega goed..
![]()
![]()
![]()
Nouja zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ik wilde je wat vragen, maar ik weet het niet meer
Jawel! Tell us!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Jajaja!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Straat zet ik hier niet neer
Ze ziet er goed uit
Ze is 21
Voor dr werk -> PM (ze werkt zaterdag denk ik)
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg
Hoe is het trouwens? Las dat je nog immer aan de schijterij bent. Al een afspraak met de dokter gemaakt?
Goed werk MMquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al vertelld JJ
[..]
Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
IK BEN AANGENOMEN....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dacht ik al wel ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al verteld JJ
[..]
Gefeliciteerd*insert boel smileys*
Ik hoef er alleen even langs hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al wel ja!
en terechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....![]()
Nee, OA wilde meer info over mijn nichtjequote:
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Wat voor werk is het?
Gefeliciteerd JJquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin per 1 Oktober en heb er echt zin in...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en terechtNU hopen dat dat nog lang zo blijft
wanneer begin je?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, OA wilde meer info over mijn nichtje![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...![]()
![]()
21quote:
FELI!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merkte het iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef OA het volgende:
Feli JJ![]()
Eer, M heeft geen nieuwe chick... het is zijn nichtje....![]()
MMquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap geen kut van mn huiswerk![]()
Hehe, mooi. Ik hoop dat je het snel hoort dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen even langs hoor
Moet even 'wat' afgeven.
Dan krijg ik zo snel mogelijk te horen of daar iets mee aan de hand is.
Heel gaaf!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...![]()
![]()
GODVERDOMME wat een geile bakquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja M,
ik weet het alweer.
Pleur maar op met je murcielago, check dit lambo monster
strafrecht en ik snap t wel ongeveer maar niet helemaalquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
MM [afbeelding]
Oei. Waar gaat het over?
Ik zag 'm jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja M,
ik weet het alweer.
Pleur maar op met je murcielago, check dit lambo monster
Moet ik het ff aan mijn meisje vragen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
strafrecht en ik snap t wel ongeveer maar niet helemaal![]()
Dat gaat Ome OA zaterdag voor je checkenquote:
Hehe, samen met OAdin?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat Ome OA zaterdag voor je checken![]()
Directory has no index file.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef OA het volgende:
Ik fietste vandaag tot 2x maal door de Rotterdamse haven...
Daar ligt o.a. onderstaand bootje...
http://yachts.monacoeye.c(...)iles/risingsun01.jpg
Schijnt het grootste privéjacht ter wereld te zijn... 138 metertjes...![]()
Zal morgen ff een pic schieten!![]()
Hmmm... ik snap het denk ik helemaal niet, maar leg het probleem eens voorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
strafrecht en ik snap t wel ongeveer maar niet helemaal![]()
Zó groot is 'ie dus!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Directory has no index file.
Browsing this site or directory without an index file is prohibited.
OAdin gaat moet van OA uit winkelenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat een geile bak
Doemijdiemaar, hoef je niet in te pakken, neem hem zo mee![]()
Dat was mijn post!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat een geile bak
Doemijdiemaar, hoef je niet in te pakken, neem hem zo mee![]()
neu t wordt donderdag wel duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet ik het ff aan mijn meisje vragen?
Vetquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bruut is ie he.
Zijn er 20 gemaakt, en ze waren al uitverkocht voordat de mensen wisten hoe ie eruit zag
Er staan in dat topic wat foto's van de IAA, te frankfurt, daaronder staat een link met nog meer foto's.
Daar zie je ook pics van het dashboard in werking
Dát is echt leip
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:41 schreef OA het volgende:
[..]
http://yachts.monacoeye.c(...)iles/risingsun01.jpg
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gezocht: mod voor ONZ
Liefhebbers?
Whehe.. niet eens gezienquote:
Same here!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar klik ik op.
En als ik dat doe, krijg ik een scherm met:
If you are the site's webmaster, you can remedy this problem by creating a default HTML page with one of the following names:
index.html
index.htm
default.htm
Default.htm
home.html
Home.chtml
NOTE: Filenames are case sensitive, i.e., Home.html is not the same as home.html
Dan kan ik niet meer baggeren met mijn anonieme kloon....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Liefhebbers?
omdat dat plaatje in je cache staatquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef OA het volgende:
Vage shit... waarom zie ik dan alles wel?![]()
Link kopiëren en plakken in je browser helpt ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat dat plaatje in je cache staat
Anders upload je 'm even op tinypic, dna werkt het wel
Weet je wat voor werk dat is....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat dat plaatje in je cache staat
Anders upload je 'm even op tinypic, dna werkt het wel
Miljonair?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:45 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer baggeren met mijn anonieme kloon....![]()
toch moet ik zeggen dat hun auto's er beter uit beginnen te zien.quote:
sst.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Link kopiëren en plakken in je browser helpt ook
Maar tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toch moet ik zeggen dat hun auto's er beter uit beginnen te zien.
Heb je BMW's nieuwste creatie al gezien Frits?
Nee.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Miljonair?
Anyway, ik heb geen behoefte aan #1 baggerforum
quote:
Weet je hoeveel werk het is om 700 MB aan bepaald beeldmateriaal te reuploaden, alleen omdat een bepaald persoon niet wil betalen voor RS en ook niet van IP kan wisselenquote:
Ik dacht al die X6, lijkt een beetje op die SUV die Spyker zou gaan maken, vind je niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarvoor betreffend persoon uiterst dankbaar is!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werk het is om 700 MB aan bepaald beeldmateriaal te reuploaden, alleen omdat een bepaald persoon niet wil betalen voor RS en ook niet van IP kan wisselen?
quote:
Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Link kopiëren en plakken in je browser helpt ook
OHO??quote:
Juist, als eer-ik en frits daar verder blaatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
-> PTA
Dat filmpje is wel tof! Net als dat klepje bij de uitlatenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
a, allebij lelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht al die X6, lijkt een beetje op die SUV die Spyker zou gaan maken, vind je niet?
OHO jaquote:
Op zo'n manier...quote:
ja, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
Op zo'n manier jaquote:
Ziet er best leuk uit in het echt !quote:
Bakkes!!quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zeg t niet weer ik ga wel gewoonNiet weggaan ajbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zeg t niet weer ik ga wel gewoonDoei MMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
We zijn al klaar hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:56 schreef MPG het volgende:
Eeer en frits, ga eens naar PTA
Jullie jagen de meisjes weg![]()
quote:
GOezoowquote:
Nee, Hamburg....quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt niet bij lenting vandaan zeker
Truste Krozquote:
quote:
quote:
Nee, downen gaat niet zo vlot... 20-35 kb/s...quote:
Ja daar zit OA alquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
-> KPD
Das klotequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, downen gaat niet zo vlot... 20-35 kb/s...![]()
Ik denk van wel. Mits ze tijd heeft enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef OA het volgende:
Iets voor MM??![]()
Gezocht: Dierenvriend of tuinman voor op F en F
nou nee, als ik zou modden, dan zal dat alleen in B&H zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Liefhebbers?
moet je eens met boem gaan ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nee, als ik zou modden, dan zal dat alleen in B&H zijn
Enkel KOFquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier echt geïnteresseerd is in die functiequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar kom ik te weinigquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef OA het volgende:
Iets voor MM??![]()
Gezocht: Dierenvriend of tuinman voor op F en F
Als subfora?quote:
Foraquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als subfora?
Ik heb al eens voorgesteld om deze topic (taalpuristen utd.) in CUL te plaatsen, maar geen steun.
GC staat op zich ook wel mooier. Maar wie weet wat onzer Muck gaat doen met haar nieuwe macht
KOF als subforum ja, met OA en ik als modquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als subfora?
Ik heb al eens voorgesteld om deze topic (taalpuristen utd.) in CUL te plaatsen, maar geen steun.
GC staat op zich ook wel mooier. Maar wie weet wat onzer Muck gaat doen met haar nieuwe macht
Das waer ook...quote:
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Fora![]()
Jij wilt er meerdere?![]()
Muckie zou dit nooit op slot gooien!! [afbeelding]
Eens!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
KOF als subforum ja, met OA en ik als mod
Eens!quote:Speciale nachttopics voor Sander
Eens!quote:Topics over koffie, gebak, etc..
GC is denk ik beter, aangezien we hier meer koffiepraat dan praat over koffie hebben![]()
fora is meervoud van forumquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkMaar ik denk dat we het nog even met alleen dit topic moeten doen.
En ja, fora omdat je niet mod kunt worden van 1 topic. Lijkt me![]()
Welterusten OAquote:
binnen 1 forum kun je ook meerdere topics hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkMaar ik denk dat we het nog even met alleen dit topic moeten doen.
Niet van één topic, maar dan krijg je een apart koffieforum met meerdere topics ipv meerdere fora! Taalpuristen utdquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
als er ooit een plek over is, en tijd over heb, wil ik er best over nadenkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
moet je eens met boem gaan ouwehoeren![]()
Wat ook alweer?quote:
Forums kan ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef OA het volgende:
[..]
Niet van één topic, maar dan krijg je een apart koffieforum met meerdere topics ipv meerdere fora! Taalpuristen utd![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ook alweer?![]()
Hmmm....![]()
Nou ja, ik ga maar slapen!![]()
Jep. Helaas wel.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Helaas wel.
Fora is beter, omdat dat dichter bij de latijnse oorsprong staat.
Dat jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fora klinkt vooral wat beschaafder.
Het zou me niks verbazen dat Forums is toegestaan omdat laaggeschoold nederland het niet in z'n hoofd krijgt dat het eigenlijk fora is.
Net als met datums en data.
Mensen die data's zeggen!
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
ga je morgen naar school eer-ik
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
ga je morgen naar school eer-ik
ja dat is kut manquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Effe kijken wat het hospitaal zegt dat ik moet doen, en als k tijd heb, en ik het trek, ga ik naar school idd.
Ik moet even e.e.a inleveren namelijk, mijn inschrijving was fout gegaan.
oke eer-ik erikquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, en je mag ook gewoon erik zeggen
Ziet er wat schappelijker uit
ik mag in elk geval gewoon die opleiding doen, mis alleen waarschijnlijk de eerste 2 wekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is kut mansucces ermee, komt vast goed
Ok. Beter dan dat je überhaupt niet aant studeren komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik mag in elk geval gewoon die opleiding doen, mis alleen waarschijnlijk de eerste 2 weken
truste en bis morgenquote:
Nou idd ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Beter dan dat je überhaupt niet aant studeren komt
Inddquote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
tjsa de eerste dagen, weken zijn best belangrijk als je het mij vraagt. helemaal als je aan een nieuwe opleiding begint. dan is het erg vervelend als je dat allemaal moet missen. kom je als nieuwe student ook eindelijk "aanschijten". het vervelende is ook dat je er 9 van de 10 keer niets aan kunt doen
Idd goed kut is dat!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
tjsa de eerste dagen, weken zijn best belangrijk als je het mij vraagt. helemaal als je aan een nieuwe opleiding begint. dan is het erg vervelend als je dat allemaal moet missen. kom je als nieuwe student ook eindelijk "aanschijten". het vervelende is ook dat je er 9 van de 10 keer niets aan kunt doen
Idd!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Indd...
Achja, hopelijk kunnen jullie allebei alsnog snel en goed van start![]()
Veel succes morgen jonge!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
vandaag college gehad. morgen me eerste les met "mijn" klas. ben benieuwd.
moet er dus vroeg uit, weltrusten
Succes dermee morgenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
vandaag college gehad. morgen me eerste les met "mijn" klas. ben benieuwd.
moet er dus vroeg uit, weltrusten
Slaap lekker kerel!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
Wel.
Tijd dat Ome MPG ook zn bedje opzoekt.
Welterusten en tot morgen![]()
Schorem is het....quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fora klinkt vooral wat beschaafder.
Het zou me niks verbazen dat Forums is toegestaan omdat laaggeschoold nederland het niet in z'n hoofd krijgt dat het eigenlijk fora is.
Net als met datums en data.
Mensen die data's zeggen!
quote:Op woensdag 12 september 2007 07:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
goeoeoeoeoeodemorgen iedereen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tim Fritsje......quote:Op woensdag 12 september 2007 07:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je zoontje!![]()
Ja je weet hè!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Tim Fritsje......![]()
![]()
![]()
...dank je wel......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat je het nog weet zeg.....![]()
![]()
ikweets.....quote:Op woensdag 12 september 2007 07:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja je weet hè!![]()
![]()
Maak er een leuke dag van!
Hehe, ja ach je bent toch in een supermood!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikweets........word zeker leuk, gisteravond laat samen met mijn dochter taart gebakken...
,..en om 1300 ga ik naar mijn ex om daar zijn verjaardag te vieren....
...één minpuntje: mijn ex-schoonmoeder is er ook en ik kan haar niet uitstaan...
![]()
![]()
...maar hey voor hem zal ik met netjes gedragen...
![]()
![]()
![]()
precies....quote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ja ach je bent toch in een supermood!
Leuk, taart bakken![]()
goedemorgen.....quote:Op woensdag 12 september 2007 07:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nú aan een bakje versgezette Illy-espresso.
Jazeker, nu alleen de nare nasmaak van "Ik moet nu naar school" in mijn mond.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen.....![]()
![]()
..smaakt het....????
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 11 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 147 juon_jacket1
004. 141 Papierversnipperaar
007. 128 OA
011. 104 JortK
012. 095 Houniet
013. 094 vrolijke-frits
021. 078 eer-ik
024. 074 Muck
028. 072 Frutsel
037. 063 MPG
039. 062 Sjowhan
054. 055 buzzer
054. 055 Memento-Mori
062. 052 Kuukske
073. 047 indahnesia.com
077. 046 cablegunmaster
145. 029 Lenny_Leonard
188. 024 Jo0Lz
Veel "plezier" hoor...quote:Op woensdag 12 september 2007 07:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jazeker, nu alleen de nare nasmaak van "Ik moet nu naar school" in mijn mond..
dank je...quote:Op woensdag 12 september 2007 07:55 schreef OA het volgende:
Hoi JJ, Frits en de rest.![]()
In navolging van Frits: gefeliciteerd met je zoon!![]()
En nu willen we taart zien!!! [afbeelding]
mwah, redelijk.quote:
moge kuukquote:Op woensdag 12 september 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Zo, de Senseo heeft z'n best weer gedaan. Mogguh.
lekker.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:39 schreef maffemuts het volgende:
Nope, dagje vrijheerlijk relaxen
strak plan, zat net hetzelfde te denkenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
Morguh. Dalijk maar ff in bad liggen
hey crossquote:Op woensdag 12 september 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
Morguh. Dalijk maar ff in bad liggen
smakelijk en tot strakkiesquote:Op woensdag 12 september 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
effe wat eten, brb.
Heb je ook een baan?quote:Op woensdag 12 september 2007 08:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Sjowhan....![]()
![]()
![]()
..bedoel je met mijn zoon of met mijn baan.....????
![]()
![]()
![]()
Extra Dark Roast.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:37 schreef maffemuts het volgende:
mogguh kuukske, welk smaakie heb je uit de kast getrokken vandaag ?
Goedquote:
Al;s ik de LaPo heb moet je sowieso lang wachten hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef maffemuts het volgende:
btw, als dit topicje straks op slot gegooid wordt wil de hekkensluiter dan pls pls pls een linkje naar de nieuwe doen (a) k ben gister bijna 15 minuten bezig geweest om m te vinden *bloos*
Gewoon op de eerste bladzijde? In de OP.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:51 schreef maffemuts het volgende:
btw, als dit topicje straks op slot gegooid wordt wil de hekkensluiter dan pls pls pls een linkje naar de nieuwe doen (a) k ben gister bijna 15 minuten bezig geweest om m te vinden *bloos*
Oja, het is weer vroeg op de dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |