Welterusten OAquote:
binnen 1 forum kun je ook meerdere topics hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkMaar ik denk dat we het nog even met alleen dit topic moeten doen.
En ja, fora omdat je niet mod kunt worden van 1 topic. Lijkt me![]()
Niet van één topic, maar dan krijg je een apart koffieforum met meerdere topics ipv meerdere fora! Taalpuristen utdquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We kunnen het gaan uitbouwen natuurlijkMaar ik denk dat we het nog even met alleen dit topic moeten doen.
En ja, fora omdat je niet mod kunt worden van 1 topic. Lijkt me![]()
als er ooit een plek over is, en tijd over heb, wil ik er best over nadenkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
moet je eens met boem gaan ouwehoeren![]()
Wat ook alweer?quote:
Forums kan ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef OA het volgende:
[..]
Niet van één topic, maar dan krijg je een apart koffieforum met meerdere topics ipv meerdere fora! Taalpuristen utd![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ook alweer?![]()
Hmmm....![]()
Nou ja, ik ga maar slapen!![]()
Jep. Helaas wel.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Helaas wel.
Fora is beter, omdat dat dichter bij de latijnse oorsprong staat.
Dat jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fora klinkt vooral wat beschaafder.
Het zou me niks verbazen dat Forums is toegestaan omdat laaggeschoold nederland het niet in z'n hoofd krijgt dat het eigenlijk fora is.
Net als met datums en data.
Mensen die data's zeggen!
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
ga je morgen naar school eer-ik
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Houniet het volgende:
ga je morgen naar school eer-ik
ja dat is kut manquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.
Effe kijken wat het hospitaal zegt dat ik moet doen, en als k tijd heb, en ik het trek, ga ik naar school idd.
Ik moet even e.e.a inleveren namelijk, mijn inschrijving was fout gegaan.
oke eer-ik erikquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, en je mag ook gewoon erik zeggen
Ziet er wat schappelijker uit
ik mag in elk geval gewoon die opleiding doen, mis alleen waarschijnlijk de eerste 2 wekenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is kut mansucces ermee, komt vast goed
Ok. Beter dan dat je überhaupt niet aant studeren komtquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik mag in elk geval gewoon die opleiding doen, mis alleen waarschijnlijk de eerste 2 weken
truste en bis morgenquote:
Nou idd ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Beter dan dat je überhaupt niet aant studeren komt
Inddquote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
tjsa de eerste dagen, weken zijn best belangrijk als je het mij vraagt. helemaal als je aan een nieuwe opleiding begint. dan is het erg vervelend als je dat allemaal moet missen. kom je als nieuwe student ook eindelijk "aanschijten". het vervelende is ook dat je er 9 van de 10 keer niets aan kunt doen
Idd goed kut is dat!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Houniet het volgende:
tjsa de eerste dagen, weken zijn best belangrijk als je het mij vraagt. helemaal als je aan een nieuwe opleiding begint. dan is het erg vervelend als je dat allemaal moet missen. kom je als nieuwe student ook eindelijk "aanschijten". het vervelende is ook dat je er 9 van de 10 keer niets aan kunt doen
Idd!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Indd...
Achja, hopelijk kunnen jullie allebei alsnog snel en goed van start![]()
Veel succes morgen jonge!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
vandaag college gehad. morgen me eerste les met "mijn" klas. ben benieuwd.
moet er dus vroeg uit, weltrusten
Succes dermee morgenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
vandaag college gehad. morgen me eerste les met "mijn" klas. ben benieuwd.
moet er dus vroeg uit, weltrusten
Slaap lekker kerel!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:18 schreef MPG het volgende:
Wel.
Tijd dat Ome MPG ook zn bedje opzoekt.
Welterusten en tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |