Straat zet ik hier niet neerquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Prima, welke straat woont ze, hoe ziet ze eruit, hoe oud is ze, waar werkt ze, etc????![]()
Ik kom alleen maar in het outletgebeuren hè...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Straat zet ik hier niet neer
Ze ziet er goed uit
Ze is 21
Voor dr werk -> PM (ze werkt zaterdag denk ik)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik destijds ook mee bezig geweest....![]()
Ik heb wat UI's verwijderd en andere verplaatst en daarna zwarte blokjes toegevoegd.![]()
Outlet Centerquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in het outletgebeuren hè...![]()
Ik wee ff niet wie je bedoelt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Betreffende UI stond eerst alleen op een regel onderaan, daarnawassie weg, en toen stond heb ik hem naast Coffiegezet
...
Weet ik...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Outlet Center
Bereid je maar voor op een gigantische horde duitsers daar
Volgens mij weet jij het wel, en ben jij zelfs de schuldigequote:
Waarom ga je er dan heen? Wie gaat er vrijwillig tussen een grote massa duitsersquote:
Ja, ik ben vast de (trotsequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het wel, en ben jij zelfs de schuldige
OAdin wil erheen...quote:[..]
Waarom ga je er dan heen? Wie gaat er vrijwillig tussen een grote massa duitsersrondslenteren?
Quuk, Jo0Lz en mijquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ben vast de (trotse)schuldige
maar ik weet echt ff niet wie het was....
![]()
Ik heb JD & shifto verwijderd en ???![]()
Goede redenquote:[..]
OAdin wil erheen...![]()
In dat geval is het zeker geen actie van mij.....quote:
Das niet zo lastig... zaterdag zijn wij in de binnenstad van Roermond te vnden.....quote:[..]
Goede reden
Kun je haar niet ompraten? De binnenstad van Roermond is 20x zo gezellig als dat kille, met duitsersoverspoelde outletcenter ...
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
In dat geval is het zeker geen actie van mij.....![]()
Ik kijk nl altijd nog even hoe het eruit ziet.... kan me ook niet voorstellen dat ik een zwart blokje vergeten ben....![]()
Iemand heeft de OP verneukt and it wasn't me!!![]()
![]()
14.gifquote:[..]
Das niet zo lastig... zaterdag zijn wij in de binnenstad van Roermond te vnden.....![]()
Jawel... JJ... Vertel...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
jullie willen vast niet horen hoe mijn solli-gesprek is gegaan...????![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK BEN AANGENOMEN...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...dus ja...ik voel me super mega goed..
![]()
![]()
![]()
Nouja zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ik wilde je wat vragen, maar ik weet het niet meer
Jawel! Tell us!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Jajaja!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Straat zet ik hier niet neer
Ze ziet er goed uit
Ze is 21
Voor dr werk -> PM (ze werkt zaterdag denk ik)
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg
Hoe is het trouwens? Las dat je nog immer aan de schijterij bent. Al een afspraak met de dokter gemaakt?
Goed werk MMquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al vertelld JJ
[..]
Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
IK BEN AANGENOMEN....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dacht ik al wel ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al verteld JJ
[..]
Gefeliciteerd*insert boel smileys*
Ik hoef er alleen even langs hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al wel ja!
en terechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....![]()
Nee, OA wilde meer info over mijn nichtjequote:
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Wat voor werk is het?
Gefeliciteerd JJquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin per 1 Oktober en heb er echt zin in...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en terechtNU hopen dat dat nog lang zo blijft
wanneer begin je?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, OA wilde meer info over mijn nichtje![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...![]()
![]()
21quote:
FELI!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merkte het iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef OA het volgende:
Feli JJ![]()
Eer, M heeft geen nieuwe chick... het is zijn nichtje....![]()
MMquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap geen kut van mn huiswerk![]()
Hehe, mooi. Ik hoop dat je het snel hoort dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen even langs hoor
Moet even 'wat' afgeven.
Dan krijg ik zo snel mogelijk te horen of daar iets mee aan de hand is.
Heel gaaf!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...![]()
![]()
GODVERDOMME wat een geile bakquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja M,
ik weet het alweer.
Pleur maar op met je murcielago, check dit lambo monster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |