nee, kwerk niet meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ziek ziek ziek
vast we
werkwerkwkerkewr dus
ohjaquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie is Illy?[afbeelding]
Ik heb het nog nooit opquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef JaapB het volgende:
Illy? Lekker! 's morgens heerlijk om mee wakker te worden.
ah, japans voor tot ziensquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet meer posten?
Wie is sayonara?
Banzaiquote:
Nee, is dat lekker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja
Komt eraan.
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die?
ken je dat niet?
lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Pheno het volgende:
Morgen vertrek ik, overmorgen tegen deze tijd zit ik al aan de sushi
het schijnt zo.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Banzai [afbeelding]
[..]
Nee, is dat lekker?
relaxedquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:48 schreef Pheno het volgende:
4 weken
ok, laterquote:
whehe, dat lijkt me ook knap lastig iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:58 schreef Pheno het volgende:
Gaat wel lukken, ik ga zo moeten wennen aan het leven daar...normaal kun je nog wel iets lezen ofzo, maar nu....
Wel manga kopen natuurlijk!
Wat?quote:
WMzquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Fijne vakantie pinguin en vrouw
Ik lees altijd terug. Of beter als ik er ff niet geweest ben, begin ik bij mijn laatste post, totdat ik alle posts weer gelezen heb.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:52 schreef cablegunmaster het volgende:
wie leest ze eigelijk terug?
Mzzlquote:
Ik ook niet. Volgens mij missen we ook niks.quote:
quote:
Bocht is het!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Volgens mij missen we ook niks.
Er zit hier een shop om de hoek...quote:
Fijne vakantie!quote:
Ik niet altijd, maar nu toevallig wel!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees altijd terug. Of beter als ik er ff niet geweest ben, begin ik bij mijn laatste post, totdat ik alle posts weer gelezen heb.
Let us know!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit hier een shop om de hoek...![]()
Zaterdag eens proberen....![]()
Goed idee. Houd ons op de hoogte.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Er zit hier een shop om de hoek...![]()
Zaterdag eens proberen....![]()
Was er dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
Usericons dinges van de OP is weer gefixt in de Wiki![]()
Tofquote:
Onderste regel, had een of andere onverlaat een icon en een zwart blokje verwijderdquote:
Roermond ende Maastricht.quote:
Als je in Roermond bent, doe je mijn nichtje dan ff de groetenquote:
Ik toch zeker niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Onderste regel, ha deen of andere onverlaat een icon en een zwart blokje verwijderd![]()
Prima, welke straat woont ze, hoe ziet ze eruit, hoe oud is ze, waar werkt ze, etc????quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je in Roermond bent, doe je mijn nichtje dan ff de groeten?
Dat weet ik niet. Het is ergens vorige week gebeurd. Ik heb er inmiddels 2 zwarte blokjes terug gezet, omdat we de betreffende icon niet meer terug gaan zien hierquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik toch zeker niet?![]()
Ben nl vanmiddag bezig geweest, maar dat heb je ongetwijfeld gelezen....![]()
Daar ben ik destijds ook mee bezig geweest....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het is ergens vorige week gebeurd. Ik heb er inmiddels 2 zwarte blokjes terug gezet, omdat we de betreffende icon niet meer terug gaan zien hier.
Straat zet ik hier niet neerquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Prima, welke straat woont ze, hoe ziet ze eruit, hoe oud is ze, waar werkt ze, etc????![]()
Ik kom alleen maar in het outletgebeuren hè...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Straat zet ik hier niet neer
Ze ziet er goed uit
Ze is 21
Voor dr werk -> PM (ze werkt zaterdag denk ik)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ben ik destijds ook mee bezig geweest....![]()
Ik heb wat UI's verwijderd en andere verplaatst en daarna zwarte blokjes toegevoegd.![]()
Outlet Centerquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in het outletgebeuren hè...![]()
Ik wee ff niet wie je bedoelt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Betreffende UI stond eerst alleen op een regel onderaan, daarnawassie weg, en toen stond heb ik hem naast Coffiegezet
...
Weet ik...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Outlet Center
Bereid je maar voor op een gigantische horde duitsers daar
Volgens mij weet jij het wel, en ben jij zelfs de schuldigequote:
Waarom ga je er dan heen? Wie gaat er vrijwillig tussen een grote massa duitsersquote:
Ja, ik ben vast de (trotsequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het wel, en ben jij zelfs de schuldige
OAdin wil erheen...quote:[..]
Waarom ga je er dan heen? Wie gaat er vrijwillig tussen een grote massa duitsersrondslenteren?
Quuk, Jo0Lz en mijquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ik ben vast de (trotse)schuldige
maar ik weet echt ff niet wie het was....
![]()
Ik heb JD & shifto verwijderd en ???![]()
Goede redenquote:[..]
OAdin wil erheen...![]()
In dat geval is het zeker geen actie van mij.....quote:
Das niet zo lastig... zaterdag zijn wij in de binnenstad van Roermond te vnden.....quote:[..]
Goede reden
Kun je haar niet ompraten? De binnenstad van Roermond is 20x zo gezellig als dat kille, met duitsersoverspoelde outletcenter ...
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:15 schreef OA het volgende:
[..]
In dat geval is het zeker geen actie van mij.....![]()
Ik kijk nl altijd nog even hoe het eruit ziet.... kan me ook niet voorstellen dat ik een zwart blokje vergeten ben....![]()
Iemand heeft de OP verneukt and it wasn't me!!![]()
![]()
14.gifquote:[..]
Das niet zo lastig... zaterdag zijn wij in de binnenstad van Roermond te vnden.....![]()
Jawel... JJ... Vertel...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
jullie willen vast niet horen hoe mijn solli-gesprek is gegaan...????![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK BEN AANGENOMEN...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...dus ja...ik voel me super mega goed..
![]()
![]()
![]()
Nouja zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ik wilde je wat vragen, maar ik weet het niet meer
Jawel! Tell us!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
Jajaja!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Straat zet ik hier niet neer
Ze ziet er goed uit
Ze is 21
Voor dr werk -> PM (ze werkt zaterdag denk ik)
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nouja zeg
Hoe is het trouwens? Las dat je nog immer aan de schijterij bent. Al een afspraak met de dokter gemaakt?
Goed werk MMquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al vertelld JJ
[..]
Gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
IK BEN AANGENOMEN....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dacht ik al wel ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al verteld JJ
[..]
Gefeliciteerd*insert boel smileys*
Ik hoef er alleen even langs hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al wel ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |