quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef allsystemshalt het volgende:
Daar lever ik mijn ov kaart zo voor in![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
ben ik nou de enige die het een misbaksel vindt?![]()
sjees die auto is toch niet om aan te zien, de voorkant okay die zou er eventueel nog mee door kunnen maar die achterkant![]()
godver wat lelijk zeg
![]()
Het is een lamborghini, dan kan hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
ben ik nou de enigste wat het een misbaksel vind![]()
sjees die auto is toch niet om aan te zien, de voorkant okay die zou er eventueel nog mee door kunnen maar die achterkant![]()
godver wat lelijk zeg
![]()
die gevoelens werken anders vrij negatief op me maagquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is een lamborghini, dan kan hetSaleen had dit niet uit hoeven poepen, maar bij Lambo, het roept gevoelens op
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
ben ik nou de enigste wat het een misbaksel vind![]()
godver wat lelijk zeg
![]()
er staat ook bij dat hij bebaseerd is op de murcielage of hoe je dat ook typt.. het gaat dus om een limited edition om wat extra knaken in het bakkie te krijgen voor zover dat nog nodig is..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef cerror het volgende:
Heul mooi maar eerlijk gezegd wel weer meer van hetzelfde.
quote:
nee he, dit is echt totaal geen lamboquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die gevoelens werken anders vrij negatief op me maag![]()
als er kia op de neus had gestaan had het me niet verbaasd iig
Ga alsjeblieft weg met je mercedesquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef KosterT het volgende:
Doe mij maar een Bullit. Daar zie je het niet zo aan af.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef KosterT het volgende:
Doe mij maar een Bullit. Daar zie je het niet zo aan af.
die dingen zijn ook wel lekker te vergelijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, liever OF een Brabus Bullit OF een RS6 dan dit onding
Rot ff op zeg, 1 verkeersdrempel, drie ton schadeNadenken!
Niet? Bullit heeft 70 pk meer, rijdt 20 km/h harder, kost ongeveer 1/3.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die dingen zijn ook wel lekker te vergelijken
like speed mattersquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet? Bullit heeft 70 pk meer, rijdt 20 km/h harder, kost ongeveer 1/3.
Maar jij vindt agressie uitstralen belangrijker?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Liever een ster in mn ruit dan een ster op mn grille![]()
zelfs kia maakt zo geen lelijke modellen. Als je dat ziet rijden denk je toch gewoon dat t een pauper is die een half mislukte kit op zijn auto geplaatst heeft om het een murcielago te doen lijken, maar waar het een beetje mislukt is. Serieus, als je een "nieuw" exclusief model wil neerzetten, doe het dan goed en geen bodykitwerk op de basis van een ander modelquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die gevoelens werken anders vrij negatief op me maag![]()
als er kia op de neus had gestaan had het me niet verbaasd iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |