abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52927269
Nederlandse politieserie, geļnspireerd op de Belgische Flikken serie.

Nu op Ned. 1...

Ik vind het acteerwerk nogal matig, behalve dan van Floris (Victor Reinier)...
Het wekt bij mij wel een beetje vreemde indruk om deze acteur, die we natuurlijk allemaal kennen als Vledder hier te zien als een door de wol geverfde rechercheur. De "ouwe rot" in het vak.

Wat vinden jullie van de serie?

[ Bericht 32% gewijzigd door Gitarist op 03-09-2007 22:48:01 ]
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  maandag 3 september 2007 @ 22:33:19 #2
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52927340
Tot nu toe niet heel erg goed, geen enkele 'echte maastrichtenaar'..

En die juwelier, en die bewaker, geen respect voor de politie, en zo arrogant... waarom hebben ze zulke typetjes neergezet?
There's no point in living if you can't feel alive
  maandag 3 september 2007 @ 22:34:19 #3
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52927369
wel mooie flashbacks gebruikt, camerawerk is goed
pi_52927379
Ja dat begrijp ik ook niet... heb idd nog geen echte Limburger c.q. Maastrichtenaar gezien!
Net wat je zegt, de mentaliteit van het gemiddelde typetje is nogal "Hollands"...

Had tot nu toe net zo goed in Amsterdam plaats kunnen vinden...

Ook het verhaal is wat magertjes...

Filmwerk en typecasting is wel goed op zich.
  maandag 3 september 2007 @ 22:37:28 #5
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52927456
oeh, hij heeft bagage
pi_52927468
Haha jah wat zal het zijn!?
pi_52927478
Amstel bier

de vriend van dan he...
  maandag 3 september 2007 @ 22:38:34 #8
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52927480
oeh, de eerste maastrichtenaar
pi_52927515
Idd, met een gemaakte zachte G
pi_52927657
Geef mij in godsnaam de echte Belgische Flikken. Dit is echt dramatisch; vooral die Angela Schijf
pi_52927710
Damn, waren dat 15 seconden pure actie?

Ja het acteerwerk van Angela Schijf mag nog wel wat beter...
Trouwens... alle dialogen mogen wel wat echter wat mij betreft.
  maandag 3 september 2007 @ 22:52:09 #12
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52927756
Hmm, ik vond het tegenvallen, maar als ik volgende week zie.... ziet er goed uit...
pi_52927769
Dat vind ik ook. Aflevering had beter gemogen. Maar goed voor een eerste keer vond ik het niet verkeerd.

Volgende aflevering ziet er iig veelbelovend uit. Volgende week weer kijken dus!
pi_52927821
"Het is een Hollander"
pi_52927941
Wat een teleurstelling.

Slecht plot, slecht acteerwerk (muv Floris Vledder, maar die doet ook niets anders), het speelt in Maastricht en ik heb geen zachte 'g' gehoord. En een ontknoping, nee... geen ontknoping.

Vond het wel leuk om al die bekende plekjes te zien, maar verder een dikke onvoldoende.
pi_52927963
Ja dat stoorde mij ook heel erg, ze doen allemaal alsof Wolfd een "Hollander" is, terwijl ze zelf niet veel anders voordoen. Jammer.

Toch vind ik het erg leuk om te zien allemaal, het is ook erg dichtbij Ik blijf het in ieder geval wel kijken, ook al zijn er inderdaad een hoop verbeterpuntjes.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 3 september 2007 @ 23:07:21 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_52928079
prima eerste aflevering!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_52928107
Wie vond het ook vreemd dat Eva van Dongen wel een flinke portier met gemak neersmakt, maar zich niet weet te redden tegen dat leraartje? Niet zonder vlindermes in ieder geval, iets dat echte agenten blijkbaar bij zich dragen.
pi_52928307
Inderdaad, de mentaliteit was totaal niet zuidelijk...een Maastrichtenaar zou echt wel aandacht gehad hebben als er een politieagent binnenkomt...

Dat vlindermes sloeg helemaal nergens op...sinds wanneer hebben ze dat bij de politie. Het enige zuidelijke accent, met de man Eva van Dongen, dat sloeg ook nergens op, was net een Belg....neem dan iemand uit de buurt...of doe het in het Nederlands, want voor dat karakter was het juis niet nodig geweest om een Limburgs accent te hebben....
pi_52928442
had net zo goed Flikken Utrecht kunnen zijn
  dinsdag 4 september 2007 @ 03:10:33 #21
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_52930592
Politie...

Angela...
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_52931841
Ben het eens met bovenstaande reacties. Camerawerk was goed, maar verhaal en acteerwerk flinterdun. Hoop dat het de komende weken beter gaat worden.

Wel leuk om je eigen stad zo te zien

(en bovenal 1.290.000 kijkers )
pi_52931945
Nou wat een vertoning, enige positieve was het (flashback) camerawerk en die Reinier...

Verhaal sloeg nergens op, zo los je toch geen moord op? 2 verdachten, wat in het rond gissen en jah hoor we hebben de moord opgelost. Angela schijf kunnen ze beter meteen op de trein terug zetten, die soapies denken allemaal dat ze kunnen acteren. Waarom er geen Limburger in voor komt vind ik helemaal vreemd... zeker die rollen van juwelier of portier had iedere willekeurige acteur kunnen doen. Om het nog maar niet te hebben over die mafkees met z'n zachte 'g', gast probeer het nou vooral niet te immiteren!!

Kortom, was is de toegevoegde waarde, behalve wat mooie omgeving shots van Maastricht, als je daar toch je complete cast met Amsterdammers neer zet

Mag hopen dat de tweede aflevering wat beter wordt
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_52931962
Ik weet het niet zeker, maar het zou goed kunnen dat het de pilotaflevering betrof...

In dat geval močt de eerste echte aflevering wel beter zijn. Ik ben benieuwd!
pi_52933164
Ik had gehoopt dat het wat meer op de Belgische Flikken ging lijken. Dus wat meer verhaallijnen en een wat luchtiger sfeer. Dit was meer in de stijl van Baantjer.... Het zag er wel gelikt uit
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:55:14 #26
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_52933698
Je zet met een pilot toch juiste een seizoen neer, een pilot is er om je lekker te maken om mensen nieuwsgierig te maken voor de volgende afleveringen... Ik vond de vooruitblik naar volgende week beter dan de eigenlijke aflevering...
pi_52942647
Het zag er best aardig uit, ook al was het verhaal inderdaad wel erg dunnetjes..
Trouwens -> wel degelijk een echte Mestreechse acteur gezien; de bewaker! (speelde ook ooit de rol van barman Giel in de L1-soap de Hemelpaort) En ook zelfs een lijntje Mestreechs gehoord, toen Romeo (?) net de tweede bekeuring had uitgeschreven en hij werd weggeroepen naar de plaats delict.
Ben benieuwd naar afl. 2..
pi_52943018
ff dit topic volgen, heb ze bezig gezien met opnamen op een vakantiepark waar wij toen vakantie vierden Dat wordt in oktober of november uitgezonden als het goed is
Saartje
pi_52944596
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Rory78 het volgende:
Het zag er best aardig uit, ook al was het verhaal inderdaad wel erg dunnetjes..
Trouwens -> wel degelijk een echte Mestreechse acteur gezien; de bewaker! (speelde ook ooit de rol van barman Giel in de L1-soap de Hemelpaort) En ook zelfs een lijntje Mestreechs gehoord, toen Romeo (?) net de tweede bekeuring had uitgeschreven en hij werd weggeroepen naar de plaats delict.
Ben benieuwd naar afl. 2..
Of hij een Maastrichtenaar is weet ik niet, maar wel een Limburger. Ik heb hem eens in een amateur musical gezien.
Even over de aflevering:
Angela Schijf mag er wel zijn, maar ze speelt de personage te overdreven, ze is te aanwezig. Alsof ze de aandacht nodig heeft en dat heeft ze niet nodig. Victor deed het erg goed, maar het was het verhaal...wat een drama en voorspelbaar. Nog voorspelbaarder dan Baantjer. Laten we hopen dat het om een slechte pilot ging en het niveau zal stijgen. Anders is het snel
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_52947815
Ik ga mee in de gemiddelde mening. Het verhaal was echt flinterdun en het acteerwerk van angela erg mager. Ook irritant dat ze de hele tijd zaten af te geven op die Hollander terwijl ze zelf randstads praten met een typische randstad mentaliteit. Eigenlijk was die Floris de enige met een Limburgse bougondische uitstraling met z'n biertjes, eten en klassieke wagen. Wel leuke plaatjes uit Maastricht! Ik loop zelf 2 keer per week langs de plek van de moord!
pi_52947934
Is een geboren Maastrichtenaar, maar woont nu volgens mij in Valkenburg..
Anyway, ik hoop met je mee...
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:51:39 #32
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_52948092
Angela Schijf mag wel aan haar accent werken want dat heeft ze nu dus niet. Plus was dat lijk nu dat wijf van die kinderserie Zoop.. alsjeblieft zeg als je een casting doet laat die er buiten zelfs als lijk.

Ook lekkere slachtofferhulp btw.

Angela: "Ik heb niet zo heel fijn nieuws. Ze heeft een ongeluk gehad."

*loopt rechtdoor het huis in*
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_52948358
Ik vond het ook kut dat kasteel neercanne wat normaalgesproken een hotel is nu ineens een villa van een rijke indeer is. Gaat een beetje ten koste van de geloofwaardigheid. Je maakt in baantjes toch ook niet van het paleis op de dam het hoofdkantoor. Zoiets jeukt echt als maastrichtenaar.
pi_52949899
Ik vond die rol van Angela Schijf totaal niet geloofwaardig. Zo'n meid die bijna contactgestoord met haar collega's omgaat en met zo'n arrogante houding nabestaanden benaderd, ik heb niet echt de indruk dat dat de manier is waarop rechercheurs van de Nederlandse politie te werk gaan. Ook het feit dat ze op hoge hakjes loopt als politievrouw was niet echt geloofwaardig.

Floris Vledder nu dus in de rol die De Cock had in Baantjes, de man met ervaring die zich de pis niet zomaar lauw laat maken. Gedurfd om iemand met o'n verleden in Nederlands best bekeken politieserie mee te laten spelen in een nieuwe politieserie. Wel goed gespeeld, al had ik wel de indruk dat Victor Reinier nog eens wat tapes van Miami Vice had bekeken, want af en toe had ik de indruk dat Sonny Crocket in Maastricht was neergestreken.

En idd, ook ik zie niet in waarom het Flikken Maastricht heet als alle acteurs zo rechtstreeks uit Amsterdam komen. Natuurlijk, niet iedereen in Maastricht praat plat Maastrichts maar als je dan Angela Schijf hoort zeggen "Het is een Hollandej", dan vraag je je wel af wat er nou eigenlijk typisch Maastrichts is aan deze serie. 95% van de cast was overgevlogen uit Amsterdam volgens mij.

En überhaupt, wat heeft deze serie te maken met "Flikken", dat de naam Flikken Maastricht rechtvaardigd? Ik zie weinig verband met de Belgische serie.
pi_52953139
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Paracelsus het volgende:
En überhaupt, wat heeft deze serie te maken met "Flikken", dat de naam Flikken Maastricht rechtvaardigd? Ik zie weinig verband met de Belgische serie.
Ik zie dat ook niet, Flikken heeft nog iets soapsachtigs tussen de acteurs dat in elkaar overvloeit, dan ben je ook geneigd om te blijven kijken. Misschien dat ze dat nog gaan toepassen.
Ik gun ze nog een kans.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
pi_52953825
Gisteren was op de lokale televisie hier een interview met Angela en Victor. De laatste kan al aardig wat Maastrichtse woordjes, ik moest echt lachen.

Angela vond de stad onwijs mooi en ze vond het leuk dat het hier opgenomen werd blah blah blah.
pi_52954885
Die Reinier is ook regelmatig in de Alla te vinden, misschien dat hij daar wat heeft opgestoken
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_52957292
Roel Imfeld heet die bewaker, die ook Giel speelt in de Hemelpaort.
Woont momenteel in Valkenburg, en is ook een van de 2 gasten uit het wereldberoemde duo Sjluuk en Co.
pi_52965447
quote:
Op woensdag 5 september 2007 09:01 schreef Votz het volgende:

[..]

Ik zie dat ook niet, Flikken heeft nog iets soapsachtigs tussen de acteurs dat in elkaar overvloeit, dan ben je ook geneigd om te blijven kijken. Misschien dat ze dat nog gaan toepassen.
Ik gun ze nog een kans.
Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.

Ik heb wel begrepen dat acteurs uit de Vlaamse serie af en toe als hun personage in Flikken Maastricht gaan verschijnen.
  woensdag 5 september 2007 @ 19:37:25 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52965494
1,2 miljoen kijkers... had ik niet verwacht
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 5 september 2007 @ 19:56:29 #41
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_52965993
Zeer matig, vooral die Angela was gewoon slecht.
Doe mij vooralsnog de belgische Flikken maar.
silence can say more than thousand words
pi_52976590
Er is trouwens ook een (ietwat gedateerde) officiėle site.
pi_52977271
maar eens gaan kijken, ben na al die negatieve reacties hier wel benieuwd
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_53036207
Ik vond het geweldig. Mijn twee favo acteurs lijnrecht tegenover elkaar. HEEERLIJK. ook heerlijk om Angela eindelijk weer op tv te zien.
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:35:09 #45
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53039618
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53041964
Niet gezien. Zou er nog ergens een herhaling van komen?
pi_53041990
nep gedoe allemaal we willen echte limlanders
pi_53069934
Vanavond weer een nieuwe aflevering

22.05u op Ned. 1
pi_53083351
omg mijn straat was net op tv.
  maandag 10 september 2007 @ 22:37:00 #50
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_53083519
het valt tot nu toe mee...
pi_53083622
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
pi_53084348
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed

Maar idd, het viel me ook op dat ze allerlei kanten op rijden wat totaal niet aan elkaar klopt. Maar goed, zo werkt dat nu eenmaal in de montage. Stoor ik me ook niet aan. Qua actie was het iig dik in orde.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_53084426
Ik vond het een stuk leuker dan de eerste aflevering
pi_53084475
Deze aflevering was echt leuk! Stukken beter dan vorige week. Ben wel benieuwd naar de rol van de broer (?) van Eva en de dochter van Wolfs. En dan moeten we ook nog de reden krijgen waarom hij weg moest bij de Amsterdamse politie. En die reden wel weten dus dat word het seizoen afkijken
pi_53084568
Luister, ze zullen wel moeten uitwijken naar andere gebieden. Zo groot is Maastricht nu ook weer niet en ze moeten wel iedere keer andere footage gebruiken!
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_53085226
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die rol van ANgela Schijf totaal niet geloofwaardig. Ik vind haar nou niet echt sterk als stoere politievrouw, en wat ik helemaal raar vind is die enorme lompheid van haar naar eventuele verdachten of getuigen en nabestaanden. Een slachtoffer na drie zinnen met hem gewisseld te hebben even uitmaken voor racist, zo gaat dat bij de Nederlandse politie (volgens de makers van Flikken dan).

En ook nog: als stoere politievrouw op hoge hakjes je werk doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Paracelsus op 10-09-2007 23:40:01 ]
  maandag 10 september 2007 @ 23:54:22 #57
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_53085791
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:07 schreef Remzz het volgende:
Ik vond het een stuk leuker dan de eerste aflevering
Goede conclusie van deze afl. er zit gelukkig een stijgende lijn in.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  dinsdag 11 september 2007 @ 02:34:42 #58
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_53088004
omg, ik vind het echt slecht

verhaallijn is veelste voor de hand liggend, acteer werk ook matig (maar blijft lastig voor een acteur met zo'n baggerscript)

dingen die er gebeuren zijn al in 10tallen politie series aan de orde geweest

een hele hoop fouten in de chronologische volgorde (en echt niet zo'n klein beetje ook voorbeelden teveel om op te noemen)
alleen al hoe ie in de eerste aflevering aantal keer wordt aangehouden met toeters en bellen, stop politie/volgen en opeens staat die politie wagen aan de andere kant

ik ga niet niet eens alles typen wat ik er van vind, zonde van m'n tijd

best triest dit
pi_53089370
Ik vond deze aflevering al stukken beter dan de eerste..
pi_53089671
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 02:34 schreef klabbakus het volgende:
ik ga niet niet eens alles typen wat ik er van vind, zonde van m'n tijd
Dan kijk je niet

Het is een compleet nieuwe serie, net begonnen in zijn eerste seizoen. Het kan alleen maar beter worden, en aflevering 2 was al zoveel beter dan aflevering 1. Persoonlijk stoor ik me niet aan wat continuļteits foutjes, dat laat mijn plezier niet vergallen. Jammer dat het bij jou dan duidelijk wel doet.

[ Bericht 28% gewijzigd door DaFrenk op 11-09-2007 10:18:36 ]
pi_53096241
Qua niveau kan het niet tippen aan Unit 13 oid, maar het wordt wel beter. We geven de hoop nog niet op.
FART FAQ:
pi_53097394
je zag gelukkig niet aankomen dat die neger die bleke ging vangen
pi_53097537
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
je zag gelukkig niet aankomen dat die neger die bleke ging vangen
Kan dat niet tussen spoiler tags...
FART FAQ:
pi_53098121
Het acteerwerk was inderdaad een stuk beter dan de vorige keer. Ik werk in het ziekenhuis van Maastricht dus de achtervolgingsscene daar was erg leuk om te zien! Ik heb het gevoel een beetje in de serie te komen, dus vanaf nu wordt het alleen maar leuker.
pi_53237302
Ik ga vanavond weer kijken iig ;-)
pi_53252495
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef Madine het volgende:

Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.
Ned 1,2 en 3 zitten automatisch op de kabel in Vlaanderen, dus dat is eigenlijk niet echt nodig.
quote:
Ik heb wel begrepen dat acteurs uit de Vlaamse serie af en toe als hun personage in Flikken Maastricht gaan verschijnen.
Dat zou wel leuk zijn maar daar heb ik nog niets van gehoord.
(Dat is echter al een keer gebeurd. De reeks "Urbain" was van dezelfde makers als "Flikken" en de politieagenten van dienst waren daar gewoon Mark Tijsmans (als Pasmans) en Ludo Hellinx (als Raymond))

Ik dacht ik de serie misschien eens kon bekijken omdat ik de vergelijking tussen "Holland" en "Maastricht" dan misschien beter kon maken, maar als ik hier de Nederlanders zelf al hopen kritiek zie spuien op het mislukte Maastrichtse karakter...

Gaat het ook - zoals Flikken - voornamelijk over aangereden hondjes, verkrachte studentes en zwangere tieners of is het iets zwaardere misdaad?
pi_53258428
Aardige aflevering! Leuke rol van Marleen Scholten, lang niet meer gezien. Ze is een mooie vrouw geworden

Zouden ze gesponsord worden door Lotto? Of is dat geen merknaam? Het werd wel erg vaak genoemd
pi_53258455
Ik vond het weer erg leuk
pi_53260339
vond deze aflevering ook wel aardig
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef DaFrenk het volgende:
Aardige aflevering! Leuke rol van Marleen Scholten, lang niet meer gezien. Ze is een mooie vrouw geworden
zeker
pi_53263696
Deze aflevering vond ik iets beter dan de vorige, het verhaal is iig beter (onvoorspelbaarder). Al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds de Limburgse (lees: Maastrichtse) mentaliteit niet of nauwelijks naar voren zie komen.

Nagenoeg alle personages spreken accentloos ABN. Maar niet alleen dat, ook hun mentaliteit is nogal Randstedelijk. En dat is jammer...

De personages komen wel geloofwaardig over, maar ik blijf m'n twijfels houden bij Angela Schijf. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in realiteit zó puberaal chagrijnig gedrag kan vertonen...

Anyway... over-all genomen ben ik positief en heb ik weer zin in de volgende aflevering!

@DaFrenk, ben ik met je eens! Mooie vrouw! Niet gek dat Wolfs daar een oogje op kreeg ;-)
pi_53271600
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:26 schreef Gitarist het volgende:De personages komen wel geloofwaardig over, maar ik blijf m'n twijfels houden bij Angela Schijf. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in realiteit zó puberaal chagrijnig gedrag kan vertonen...
Precies! Een politievrouw die zich zo opstelt, kan me niet voorstellen dat het zo gaat. Het eerste half uur was ze alleen maar bezig met kwaad weg lopen van alles en iedereen omdat ze haar zin niet kreeg. Ik vond het meer iets voor een meid van 17, niet iets voor een professionele politievrouw.
pi_53307771
De eerste 2 afleveringen waren ge-wel-dig eindelijk een nederlandse politieserie die boeit.

maar..

aflevering 3

een gozer die wordt gevonden door ze voorhoofd geschoten en met het pistool op zn borst.
dan geloven ze dat het zelfmoord was ??? als je jezelf door je voorhoofd blaft dan heb je een terugslag en
dan heb je geen tijd om je gun op te pakken en hem op je borst te leggen..
vervolgens wordt een agent met een knuppel geslagen door een broer van een collega's van hem..
en dan gaat ze hem beschermen ???
leave emotions at the door !!!!

belachelijk, pff reinout oerlemans.. pfff
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_53413056
Ik vind de extra aflevering van Flikken eigenlijk nog beter. De vriendin van Victor Reinier die op het Onze Lieve Vrouwe plein in Maastricht naar uit het hotelraam op de tweede verdieping gesprongen/gevallen/geduwd is. Ik begrijp uit de media dat ze dus de maitresse van VR was? Ik vind het maar en verdacht zaakje. Wie pleegt er nu zelfmoord vanaf de tweede verdieping?
pi_53425442
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
Ik vind de extra aflevering van Flikken eigenlijk nog beter. De vriendin van Victor Reinier die op het Onze Lieve Vrouwe plein in Maastricht naar uit het hotelraam op de tweede verdieping gesprongen/gevallen/geduwd is. Ik begrijp uit de media dat ze dus de maitresse van VR was? Ik vind het maar en verdacht zaakje. Wie pleegt er nu zelfmoord vanaf de tweede verdieping?
Zo deprimerend is Maastricht helemaal niet... Zeker het OLV plein niet
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_53433143
Absoluut niet! Maar ze was vooraf al een beetje schizofreen persoon dus wie weet zien die de wereld precies omgekeerd. Dan is het OLV plein natuurlijk wel heel erg depri. Beetje gek mens wel. Beweerde tegen iedereen dat ze psychologie studeerde, terwijl ze dat helemaal niet deed. Om mensen te misleiden liet ze overal psychologie boeken slingeren.
pi_53446970
Preview van volgende week ziet er goed uit! Wolfs die z'n baan op het spel zet..
pi_53447022
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alį baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
pi_53447082
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef Remzz het volgende:
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alį baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
Flikken in Belgiė was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creėren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
pi_53447101
ik vond deze aflevering juist wel goed
pi_53447212
Ik vond hem ook niet echt slecht ofzo.. maar ja, ik vergelijk het dan ook niet met andere series. De serie op zichzelf vind ik gewoon erg vermakelijk.
pi_53447556
Ik vond hem ook wel leuk hoor , maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
pi_53448299
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Flikken in Belgiė was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creėren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
Veel meer dan de naam heeft Flikken Maastricht ook niet gemeen met het origineel, en da's blijkbaar ook nooit de bedoeling geweest.
pi_53449664
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed
Die aflevering van daarnet leek mij alleszins niet zo Limburgs.

Ik vind het een beetje zoals Baantjer, met zo een instrument op de achtergrond dat een deuntje moet spelen als er wat gebeurt.
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef BloodyLotte het volgende:
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
Die indruk had ik soms wel ook bij "achtervolgingen" in Gent in Flikken.
pi_53451394
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk hoor , maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
Tatort zijn tv films van 1,5 uur en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Nederlandse TV. Chiem van Houweninge heeft het ooit willen proberen, maar kreeg de steun niet.
FART FAQ:
pi_53479465
Ik vond de eerste aflevering matig, maar de 2,3e en 4e vind ik erg goed

En die van volgende week lijkt me ook leuk

Eindelijk weereens een Nederlandse politieserie die boeit
pi_53482273
't Wordt idd elke week beter, maar de link met Maastricht is toch wel erg ver te zoeken, afgezien dan van de vergezichten en sommige omgevingsshots.

Verhaal en geloofwaardigheid van de personages was een stuk beter, vooral nu er meer en meer van de achtergrond bekend wordt.
pi_53483342
Het gaat wel een beetje meer leven nu inderdaad. Ik erger me minder aan het acteerwerk. Ik raak er aan gewend en de screenshots van Maastricht geven me het gevoel dat ik naar een uitzendig kijk van TVlimburg of L1, maar dan met een budget en acteurs die ik kan verstaan.
pi_53492111
Angela moet nog steeds een beetje meer los komen vind ik

Maar Victor speelt die rol echt geweldig, ben nu al bijna vergeten dat ie in die mega suffe politieserie Baantjer speelde

Flikken Maastricht rulez!
pi_53492475
Volgende keer met een rolletje voor Neerlandsch beste burgemeester: Leers toch?
pi_53624888
Wordt een bijzondere aflevering vanavond.. flink wat ontwikkelingen met Wolfs. En inderdaad met Leers ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53628104
Gerdje .
pi_53628358
Rowwen Hčze .
pi_53630343
Wordt wel steeds nieuwsgieriger naar het verhaal achter Wolfs. Vandaag weer een klein tipje van de sluiter opgelicht i.v.m. Fleur.
pi_53630688
Erg leuk vandaag
pi_53630839
Vanavond was het weer goed. Al hoop ik nog wel dat in de toekomstige afleveringen de andere personages ook nog wat uitgediept worden.
pi_53631381
die neger met de burgermeester
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:08:58 #97
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_53634829
Zelfs mij woonplaats werdt in deze aflevering genoemt :p

'Pap, je zou mij naar venloooo brengen '

en dat met Gerd Leers en die uberkakker was ook grappig
pi_53635102
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:30:28 #99
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_53635247
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647

[ Bericht 8% gewijzigd door Pwn_zoon op 02-10-2007 18:03:10 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:31:43 #100
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53646746
quote:
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben... :S

Thank God for my evening off tonight
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:36:17 #101
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53652503
Net gekeken, was idd een hele goede aflevering!

Leuk idd dat bijrolletje van burgmeester Leers.

Volgende week speelt die gast van Luifel & Luifel mee
pi_53799129
Vond het even wennen, maar wel een aardige serie.
quote:
De familie Van Bladel, vader, moeder, zoon en dochter. Een gewoon gezin. Niks mee aan de hand, dat is helder. Kristalhelder. Maar Marion is gepromoveerd tot wijkagent en heeft een raar gevoel over de familie Van Bladel. Wat is er aan de hand bij ze. Kapot glas bij de voordeur, zoonlief die betrapt wordt bij het roken van een joint, dochter die haar pop slaat. Er is iets mis maar wat? Zal Marion er op tijd achter komen? Heeft Marion nog wel tijd voor haar eigen gezin. Haar zoon Frits heeft ook zo zijn problemen. Maar mama Marion is druk met haar politiewerk en ziet ook niet dat het bij haar thuis niet helemaal op rolletjes loopt. Gelukkig zijn er de collega's Eva en Wolfs die onderzoek doen naar inbraken in de wijk van Marion. Romeo is de speurzoeker op kantoor en hij vindt uiteindelijk de inbreker die dan ingrekend kan worden. Komt alles dan toch nog goed?.

Datum en tijdstip: 8 oktober 2007, 22:05-23:00 uur

Beetje vage omschrijving van de aflevering zeg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:16:48 #103
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53799629
't Wordt wel erg kinderachtig verwoord vind ik...

Maar goed, vanavond weer kijken
pi_53802331
Heel ander soort aflevering deze week.. wel leuk voor de afwisseling Maar ik begrijp dat dat bij de originele Flikken ook zo was. Brengt ze wel weer een beetje uit de Baantjer sferen.

Volgende week wéér een motor achtervolging? Hmm..
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:24:02 #105
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53807097
Was idd een aflevering met een verhaal wat nogal afwijkt van dat van de eerdere afleveringen! En dat werkt idd verfrissend.

We zijn weer meer te weten gekomen over de achtergrond van Wolfs en het leuke is dat je de personages meer naar elkaar toe ziet groeien (Eva en Wolfs nemen het meerdere malen voor elkaar op tegenover de hoofdcommissaris).

Ik begin de serie steeds meer te waarderen. Inmiddels heb ik voorlief genomen dat de karakters gewoon geen Limburgers zijn, en dat het verhaal zich overal zou kunnen afspelen. Leuke bijkomstigheid is dan wel de mooie omgeving waar alles is opgenomen.

Volgende week weer kijken dus
pi_53811874
Ik vond het zelf ook een leuke aflevering! Ik moet alleen nog steeds wennen aan Angela Schijf.
pi_53819983
Kwam vandaag Victor Reinier tegen in Maastricht Alsof hij zo van de set af kwam, nog steeds met dikke baardgroei. Hij was op weg naar het ziekenhuis, zeker vanwege die vriendin en dat gedoe ermee.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:34:25 #108
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_53828138
Begon saai maar werdt toch weer een leuke aflevering

Ik vind het een topserie

De commisaris heeft ook verglijkingen met de Belgische versie vind ik
pi_53836549
Was weer een leuke aflevering. Misschien wel de leukste! Ook wel met een goed script dit keer.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:36:10 #110
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_53842813
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef oxylus11 het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Misschien wel de leukste! Ook wel met een goed script dit keer.
Nee, dat vind ik niet

Ik vond de 2e en 3e aflevering het beste
pi_53957432
Preview van volgende week ziet er erg goed uit!

Deze week was op zich niet verkeerd.. vond het subplot met Romeo leuker eigenlijk

Maar het begint echt een goede, degelijke, afwisselende en leuke serie te worden
pi_53958026
Leuke aflevering . Beetje actie, wat open eindjes voor de komende uitzending(en). We zullen zien .
pi_54100149
Hehe, die gast met z'n brom was erg droog. Hij was zowat opgenomen in een inrichting, maar uiteindelijk bleek het nog echt te zijn ook.

Voor de rest, wat minder. Goede verwikkelingen met Romeo/Wolffs etc. Volgende week ziet er erg confronterend uit!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:25:47 #114
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54101326
Beginnende romance tussen Eva en Wolfs ??
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:57:02 #115
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54108070
Was weer een goede afleveringl, met zowaar twee enigszins zuidelijk klinkende personages (de schoonmaakster van het atelier die in het begin van de aflevering het atelier binnenkomt en de vriend van Eva).

Goed verhaal en het lijkt er idd op dat er een soort van romance ontstaat tussen Eva en Wolfs... al lijkt dit vooralsnog eenzijdig.
De preview van volgende week ziet er ook wel weer interessant uit, zeker door de verhaallijn van Romeo en Wolfs' z'n dochter.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:03:15 #116
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54108158
Overigens, dit staat als omschrijving bij de aflevering van gisteren op TVGids.nl:
quote:
Dramaserie

Serie over een rechercheteam en een politieteam in Maastricht en omstreken.

Een plas bloed van zes liter. Bloedspetters op de muur. Een schilderij dat verdwenen is. Waar is het lijk? Wie is de dader? Ingrid de Jaegher leeft. Maar haar man Johan de Jaegher, de eigenaar van de galerie, is al een paar dagen verdwenen. Broer Gerard de Jaegher heeft geen alibi. Als het dan om een schilderij van Breugel van drie miljoen gaat is broerlief Gerard al heel snel verdacht. Het schilderij wordt ontdekt op het vliegveld. Daar staat het klaar om naar de Filipijnen te worden getransporteerd. Kunnen Eva en Wolfs Gerard op heterdaad betrappen? En gaat Romeo in de fout? Hij is toch niet de beste jongen van de klas. Maar als hij steekpenningen aanneemt en in aanraking komt met wiet dan loopt het toch heel anders voor hem af dan hij had gehoopt. Gelukkig heeft Romeo de steun van zijn vriendin. Tot Wolfs erachter komt wie zijn vriendin is.
Ligt het nou aan mij of heb ik dit deel van het verhaal in de aflevering gemist?

Ik zou het boeketje wat hij heeft gekregen toch niet echt als een steekpenning willen aanmerken...
pi_54108591
Hmja.. ik denk dat zij idd bedoelen dat die bloemen "steekpenningen" waren.. althans, zo overdreven deden die 2 wel Ach, die omschrijvingen moeten mensen lekker maken om te kijken.. en steekpenningen klinkt gewoon heftig
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:21 #118
190775 Pokerday.nl
Everyday, Pokerday.nl
pi_54114630
Zag het gisteren voor het eerst, wel lachen programma!!
Everyday, Pokerday.nl
pi_54137855
Leuke aflevering weer, echt een topserie gewoon
pi_54138849
Ik vind het ook erg leuk, maar het is idd wel een beetje raar dat je behalve de omgevingshots niks merkt van het Flikken 'Maastricht'. Het had net zo goed Flikken 'Utrecht' kunnen zijn ofzo
Ik vind Victor Reinier en Angela Schijf een goede combinatie.
pi_54138965
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het ook erg leuk, maar het is idd wel een beetje raar dat je behalve de omgevingshots niks merkt van het Flikken 'Maastricht'. Het had net zo goed Flikken 'Utrecht' kunnen zijn ofzo
Ik vind Victor Reinier en Angela Schijf een goede combinatie.
En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accent zoals die blonde moeder vorige week.
pi_54176794
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accent zoals die blonde moeder vorige week.
Die was geyl

Je hoort best veel accenten en ziet best veel omgevingshots, ik krijg er wel een Maastricht feeling van iig.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:00:44 #124
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54181661
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:57 schreef Ruder het volgende:

[..]

Die was geyl

Je hoort best veel accenten en ziet best veel omgevingshots, ik krijg er wel een Maastricht feeling van iig.
Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord. Ook is de "mentaliteit" eerder randstedelijk dan Limburgs...
Maar de omgevingsshots maken wel een hoop goed. Het is een goede serie, en dat het zich in Maastricht zou afspelen neem ik wel op de koop toe.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:41:53 #125
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54213594
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:00 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord.
psst.. laatste aflevering die verstandelijk gehandicapte tegen die zwerver (tijdens dat bloemen schikken)
En ook in de eerste aflevering werd er 3 woorden maastrichts gesproken
In aflevering 2 met die visboer op de markt volgens mij ook maar weet ik niet meer zeker.
Is helaas echt nooit meer geweest dan 3 woorden per aflevering, zullen ze wel niet aangedurft hebben...
pi_54255333
Haha, dus Romeo had toch niks met Fleur

Ik vond de aflevering alleen niet "af", was opeens zo plots afgelopen. Maar ja, als ze dat beveiligingsbedrijfje ook nog hadden opgedoekt dan was het misschien weer een beetje té.

Volgende week ziet er weer spectaculair uit. Maar dat dacht ik van deze week uit, viel me toch weer wat tegen.

Maar we blijven hem trouw kijken, leuke serie!
pi_54255607
ik hoorde kankerneger , is dat limburgs voor allochtoon?
pi_54256782
Spannende aflevering maar helaas wat te snel afgelopen vond ik. Volgende week ziet er érg spannend uit, ben benieuwd.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:11:54 #129
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54258387
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:36 schreef Ruder het volgende:
Spannende aflevering maar helaas wat te snel afgelopen vond ik. Volgende week ziet er érg spannend uit, ben benieuwd.
Er gaat voor het eerst geschoten worden
Was idd een beetje open einde, had die Marco nou straf gekregen of niet?
Eerst dreigen ze met 5 jaar, dan is het weer een taakstrafje, en dan is er weer niet genoeg bewijs...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:13:35 #130
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54259381
Ja het leek er idd op alsof de aflevering in de laatste 5 minuten werden afgeraffeld.

Al met al vond ik het weer een hele goede aflevering! Met idd een paar Limburgse zinnen
  maandag 5 november 2007 @ 20:43:48 #131
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54388757
kick
Vanavond weer om 22.05u op Ned. 1
pi_54388853
Misschien maar eens kijken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54388919
Vorige week gekeken, best aardig.
Secrets never die. Only people.
pi_54392839
Spannende aflevering! Leuke twist met die tunnels

Beetje vreemd van Fleur om in een tunnel zonder ontsnappingsmogelijkheid hem in z'n oog te steken met een make-up dinges. Naja

Vroeg me al af waar dat subplot met de broer van Eva naar toe ging, maar dat gaat volgende week pas verder.
pi_54392895
Vond dit maar een matige aflevering
pi_54392906
Angela Schijf kan beter comedy gaan doen, dit kan ze niet aan.
helaas is ze niet de enige, ik vind het acteren nogal tegenvallen.
De Tros had beter gewoon door kunnen gaan met Spangen.
pi_54392971
Erg leuk alleen niet echt geloofwaardig, ten eerste lijkt het me sterk dat niemand op de hoogte zou zijn van die tunnels, ook wel heel toevallig dat er overal in Maastricht camera's hangen(dat ze ze op die boot zagen staan) en wel heel dom van Wolfs om die man op die manier te overmeesteren.
pi_54393397
een geboren en getogen Maastrichtenaar, maar toch zonder accent
pi_54393430
Om nog maar niet te zwijgen over continuļteitsfouten, de zon was al aan het ondergaan bij de shots met die scherpschutter maar de rest van de tijd was het nog een fijn middagzonnetje

Ach, als je zo gaat denken dat vergal je ook de plezier van het kijken.
pi_54393518
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef DaFrenk het volgende:
Om nog maar niet te zwijgen over continuļteitsfouten, de zon was al aan het ondergaan bij de shots met die scherpschutter maar de rest van de tijd was het nog een fijn middagzonnetje

Ach, als je zo gaat denken dat vergal je ook de plezier van het kijken.
Nou, die was inderdaad wel erg krom .
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:17:44 #141
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54398253
Ik vond het een spannende aflevering, die nog beter zou zijn geweest als er meer gelet zou zijn op de kleine details (wederom de accentjes, en zoals DaFrenk al zei het daglicht etc.).
pi_54398463
Wel een aantal foutjes deze keer, maar toch een leuke aflevering vind ik
pi_54562836
Wat mindere aflevering eigenlijk. Al interesseer ik me wel in het verleden van Wolfs, helemaal met de teaser voor volgende week.

Neuken voor een MP3 speler
pi_54563134
Leuk dat die Britt van Flikken Belgie langskomt
pi_54573093
Was weer een goede aflevering! Ze raken er steeds beter in
pi_54575582
Gemist .
pi_54575949
ik ook, het eerste half uur
pi_54577295
Het staat (of komt) op uitzendinggemist
pi_54725777
Vanavond een na laatste aflevering van dit seizoen

Zal wel een flinke cliffhanger komen! Maar ze gingen nog een seizoen door toch?
pi_54728120
Nou, dat was op zich niet verkeerd. Leuk dat de Belgische flik ook even mee doet.

Dat moment tussen Frank en Eva op het laatst was een beetje zo zo.. begon goed, maar daarna sloeg het plotsklaps om. Naja, tijdwinst in de montage me dunkt.
pi_54728214
Wel een aardige aflevering.

Beetje krom dat de verdachte bij de kroeg in een lichtblauwe Opel weg is gereden en op het bungalowpark in een donkerblauwe aankomt .
pi_54728266
Erg goede aflevering weer moet ik zeggen, kwalitatief toch best goed. Ben benieuwd naar volgende week
  maandag 19 november 2007 @ 23:49:30 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54729324
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:

Beetje krom dat de verdachte bij de kroeg in een lichtblauwe Opel weg is gereden en op het bungalowpark in een donkerblauwe aankomt .
Euverem
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_54729513
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Euverem
Zag er een beetje oud uit allemaal.
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:15:16 #155
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_54729837
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:57 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Zag er een beetje oud uit allemaal.
weerspiegeld de waarheid wel op de juiste manier

hahaha kwam er vaak als kind.. mijn tante woont daar achterom dus ik ging er wel vaker zwemmen enzo
  dinsdag 20 november 2007 @ 00:42:24 #156
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54730258
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond een na laatste aflevering van dit seizoen

Zal wel een flinke cliffhanger komen! Maar ze gingen nog een seizoen door toch?
Echt volgende week al de laatste?
er zijn pas 12 afleveringen geweest

Die cliffhanger lijkt me dat Eva toch voor Wolffs zijn charmes valt
pi_54733314
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 00:42 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Echt volgende week al de laatste?
er zijn pas 12 afleveringen geweest

Die cliffhanger lijkt me dat Eva toch voor Wolffs zijn charmes valt
Een eerste seizoen bestaat wel vaker uit minder afleveringen. Maar ik las in het persbericht dat deze two-parter de seizoensfinale zou zijn.
pi_54733927
Ik kan echt niet tegen de mededeling "wordt vervolgd". Verschrikkelijk altijd die dubbele afleveringen.
pi_54734136
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:

Dat viel mij ook op. Ze rijden weg in een Astra en komen aan in een Corsa

Verders goede aflevering! Jammer dat het een dubbele aflevering is... ik wil het liefst nł het vervolg zien ;-)
pi_54744020
Ik vond hem wel aardig de aflevering ben benieuwd naar de aflevering van volgende week
pi_54793672
Nette serie wel
pi_54856038
Zometeen is het weer zover De laatste aflevering dus?
pi_54856414
Ben benieuwd...
pi_54858372
WTF??? Wolfs overhoop geschoten door Maurice... maar ik vermoed dat hij niet dood is en er nog een tweede serie gaat komen...

Toch wel jammer dat het zo moet eindigen... nu moeten we vast weer heel lang wachten
pi_54858401
Betekent dit gelijk het einde van de serie ofzo met de dood van Wolfs en dat eindfilmpje.

Wel een klote einde trouwens.
  maandag 26 november 2007 @ 22:55:53 #166
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_54858410
neeeeeeeeeeeeeh!
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  maandag 26 november 2007 @ 22:56:17 #167
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54858425
Hij is dood
pi_54858454
Lijkt me niet dat hij dood is, in de tv gids stond dat er zeker nog een tweede serie zou komen.
pi_54858472
Tering, wat een spannende aflevering....
en One als afsluiting al is deze versie kut
pi_54858475
In het begin was het echt een hele slechte serie maar de laatste afleveringen waren beduidend beter.
pi_54858476
Aangezien seizoen 2 ook komt zal hij vast niet dood zijn. Maar dit is gewoon een einde die de serie kan 'afsluiten'. Maar de volgende keer staat hij hoestend en proestend weer op
pi_54858489
Beetje wazig einde.
pi_54858495
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een spannende aflevering....
en One als afsluiting al is deze versie kut
Spannend was het zeer zeker, alleen het einde vond ik een beetje kut met die losse eindjes.
pi_54858533
quote:
Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje wazig einde.
een soap cq serie heeft altijd een wazig einde dat noemt men een cliffhanger
pi_54859847
tuurlijk is hij niet dood, aan het einde zag je nog beelden tijdens One (idd de verkrachte versie) en toen hoorde je hem zeggen: "ik zie je" ofzo
lijkt mij een hint dat ie er volgend seizoen weer bij is

waar is die Belg trouwens?
pi_54862447
Waar herhalen ze dit?

Zat per ongeluk in de kroeg .
pi_54939966
Matig einde, vraag me af of die echt niet dood is.

Misschien is er op het laatste moment uit geschreven na de problemen met zijn vriendin?
pi_54948474
Nee, op internet staat ook dat er een nieuw seizoen met sowieso Victor Reinier en Angela Schijf komt..
quote:
HILVERSUM (ANP) - De politieserie Flikken Maastricht is zo succesvol dat de TROS heeft besloten om met de serie door te gaan. Volgend najaar komen er dertien nieuwe afleveringen, meldt een woordvoerster van de TROS.

De serie op Nederland 1 heeft gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en een gemiddeld kijkaandeel van 20,8 procent. De kijkers waarderen de serie met een 7,6.
De woordvoerster meldt dat de opnamen voor de nieuwe reeks in het voorjaar van 2008 beginnen. In die afleveringen zitten in ieder geval de acteurs Victor Reinier en Angela Schijf.

[ Bericht 0% gewijzigd door booo op 01-12-2007 18:16:02 ]
pi_54948678
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:08 schreef booo het volgende:
Nee, op internet staat ook dat er een nieuw seizoen met sowieso Victor Reinier en Angela Schijf..
[..]
pi_54948801
Kogel zal wel door ze vest zijn opgevangen
pi_54948935
Ah, opnames in voorjaar 2008. Hopenlijk kan ik dit keer wel als ze me vragen voor te figureren. Was een paar keer gevraagd, de ene keer dat ik kon werden de opnames op het laatste moment afgelast (werd ik om 22.00 's avonds nog gebeld).
pi_54971718
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, opnames in voorjaar 2008. Hopenlijk kan ik dit keer wel als ze me vragen voor te figureren. Was een paar keer gevraagd, de ene keer dat ik kon werden de opnames op het laatste moment afgelast (werd ik om 22.00 's avonds nog gebeld).
Oh, ik zou gewoon vrij nemen dan hoor, haha.
pi_54972001
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:16 schreef booo het volgende:

[..]

Oh, ik zou gewoon vrij nemen dan hoor, haha.
Als dat mogelijk was dan had ik dat wel gedaan ja! Natuurlijk erg leuke ervaring Sta veel achter de camera, maar voor is dan natuurlijk iets heel anders
pi_55043207
pi_55048909
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Doet het niet.
Ik heb het via die link gekeken

Anders gewoon ff zoeken op uitzendinggemist, en anders een dagje wachten
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:05:57 #188
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55733980
Hallo, hier een serie junk.

Deze serie heb ik na 3 afleveringen gelaten voor wat het was. maar vandaag was ik wel benieuwd wat er van de serie geworden is.

Dus ik vanaf een uur of 3 / 4 vanmiddag tot net nu 23.00 uur heb ik aflevering 4 tot 13 gekeken, wat zaten daar een aantal vette afleveringen in. Allemaal op groot LCD tv gekeken, echt relaxt computer aansluiten op tv

Vooral die gijzeling actie enzo echt vet.

Alleen nu heb ik enorme hoofdpijn er van maarja

En die klote Mauries

Wolfs mag niet dood zijn.

Wat een vette politie series heeft de publieke omroep toch gemaakt.

Unit 13
Spoorloos Verdwenen
Bureua Kruislaan
Spangen
Ernstige Delicten.,

Van ernstige delicten wil ik nu seizoen 1 en 2 ook kijken, alleen seizoen 1 staat niet op uitzending gemist

En Spoorloos Verdwenen seizoen 3 zou toch deze maand beginnen ?
pi_61289606
Vanavond gaat het 2e seizoen van start!

Wel laat! 22.05.

Omschrijving (in spoiler tags )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 september 2008 @ 13:06:46 #190
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61289635
Fikken
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61289892
Wordt weer kijken dus .
pi_61290004
Voor de liefhebbers: komende zondag is het 'flikkendag' in maastricht.
http://www.flikkendagmaastricht.nl/
pi_61290804
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt weer kijken dus .
pi_61305481
Over minder dan tien minuten @ Nederland 1 .
pi_61306250
En we zijn begonnen .
pi_61307273
Wordt Maurice door iemand anders gespeeld? Of ziet ie er gewoon anders uit? Kon het niet goed zien, zit half te kijken.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61307693
Tjonge jonge het seizoen is weer geopend alle leuke series tegelijk
pi_61307922
Wiiiiiiiieeeeeee, het is wel meteen weer retespannend!
  maandag 1 september 2008 @ 22:53:45 #199
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_61308038
spannend!
  maandag 1 september 2008 @ 22:54:19 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61308064
Die route van die achtervolging was wel vet lachwekkend.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61308127
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Die route van die achtervolging was wel vet lachwekkend.
Idd. Klopte niet . Eva stapt uit het AZM en in een auto op Avenue Céramique . Da's een kilometer of wat verderop .
pi_61308200
Daag Daneels, daag
pi_61308299
Goed begin van 't seizoen.
pi_61308310
Ja, ik vind het leuk dat het weer begonnen is!! Maar.. hoe zit het nou met Maurice? Iemand?
pi_61308485
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Ja, ik vind het leuk dat het weer begonnen is!! Maar.. hoe zit het nou met Maurice? Iemand?
Gewoon dezelfde acteur hoor

Verder inderdaad goed begin van seizoen!

Van de continuļteit klopte inderdaad niet veel, zo ook die oprit naar de snelweg waar hij rechtdoor ging, zo kom je niet direct in het centrum terecht Wat zeg ik, helemaal niet. Maar goed, daar ontkom je niet aan.

Opvallend veel figuranten uit die Limburgse soap Hemelpoart (te triest voor woorden overigens, maar dat terzijde).
pi_61308666
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef DaFrenk het volgende:

[..]
Gewoon dezelfde acteur hoor
Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!
pi_61308866
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!
Hm, ontdekte niet echt iets anders aan hem maar oké

Ach, echt storen doe ik me er niet aan, ik snap het wel dat het zo moet omdat een achtervolging in zo'n buitenwijk van Maastricht minder interessant is dan in die smalle steegjes in het centrum. Het is inderdaad al leuk om al die dingen te herkennen ja
  maandag 1 september 2008 @ 23:16:51 #208
176471 oh-oh
pi_61308911
Het viel me bij het eerste seizoen ook al op, ze liepen een straat in en kwamen dan helemaal aan de andere kant van het centrum ergens uit.
Maar van deze achtervolging klopte helemaal geen hout.
Als je van het AZM zo naar de markt kon rijden woonde ik wel heel dicht bij het centrum.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61308928
Dan is mijn herinnering gewoon verkeerd, we hebben ook zoooo lang zonder gemoeten
pi_61321956
Nog een leuke, toe Romeo Sanders snel vanuit het politiebureau naar het AZM moest rijden zag je hem over de wilhelminabrug heenrijden. Geen wonder dat hij een stuk later aankwam dan al zijn collega's die gewoon de kennedybrug genomen hadden en er binnen 5 minuten waren. (maastricht inside post)
pi_61322722
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef oxylus11 het volgende:
Nog een leuke, toe Romeo Sanders snel vanuit het politiebureau naar het AZM moest rijden zag je hem over de wilhelminabrug heenrijden. Geen wonder dat hij een stuk later aankwam dan al zijn collega's die gewoon de kennedybrug genomen hadden en er binnen 5 minuten waren. (maastricht inside post)
.

Zie ook m'n post hiervoor van Eva die vanuit het AZM in een auto op Avenue Céramique stapt .
pi_61323897
Weer zeer spannend de eerste aflevering. Nieuwe versie van de aftiteling , dat is typisch Belgisch want daar gebruiken ze het ook bij een aantal nieuwe series.

Kan niet wachten tot volgende week maandag. Wie het eerste seizoen nogeens wil kijken vanaf vanavond 20.45 uur op EEN
pi_61324327
Oew.. ik heb het eerste seizoen niet vanaf het begin gezien.. dus.. wie weet!
pi_61324334
Zag het net in de gids ja, vroeg me al af of ze ook begonnen met seizoen 2 of seizoen 1. Dat laatste dus.
pi_61324397
Hoop alleen niet dat ze het ondertitelen.. irritant altijd..
pi_61330401
Heeft er hier eigenlijk iemand zin om naar de flikkendag zondag te gaan? Ik heb zelf wel zin eigenlijk, maar om in mijn eentje daar rond te lopen is ook weer zoiets.
pi_61330509
Flikkendag? Wa's dat?

Wel ondertiteling trouwens, jammer..
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:58:48 #218
176471 oh-oh
pi_61330603
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand zin om naar de flikkendag zondag te gaan? Ik heb zelf wel zin eigenlijk, maar om in mijn eentje daar rond te lopen is ook weer zoiets.
Ik zat er heel stiekem over te denken, leek me een leuke gelegenheid om wat foto's te schieten...
( Groucho Marx )
pi_61331904
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Naamah het volgende:
Flikkendag? Wa's dat?

Wel ondertiteling trouwens, jammer..
http://www.flikkendagmaastricht.nl/
@Oh-oh
Haha dat zou wel mooi zijn, het leek mij namelijk ook een mooie gelegenheid foto'\s te schieten. Dan hoeven we ons in elk geval niet te ergeren aan elkaar omdat we meer bezig zijn met foto's maken dan met sociaal doen
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:42:57 #220
176471 oh-oh
pi_61332125
Ik wil ff kijken wat het weer gaat doen zondag, als ik ga neem ik wel wat honden mee ieg, die moeten ook hun beweging krijgen die dag he
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 21:53:08 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61332476
Kan als Maastrichtse natuurlijk niet ontbreken zondag
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:54:41 #222
176471 oh-oh
pi_61332526
Ik ben maar een import sjeng dus ik mag vrijblijvend komen
( Groucho Marx )
pi_61332561
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:53 schreef Sjeen het volgende:
Kan als Maastrichtse natuurlijk niet ontbreken zondag
en dat kan dan weer een reden zijn om te gaan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 22:00:27 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61332738
Dikkiedik
pi_61333069
Was weer leuk
pi_61340783
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.

Zie ook m'n post hiervoor van Eva die vanuit het AZM in een auto op Avenue Céramique stapt .
Ja dat was ook een leuke!
pi_61352540
Weer spannend.
Beste scčne afgelopen maandag: het moment waarop Maurice boos wordt op Eva en de bewakers aanstormen om hem hardhandig te bedaren. Eva laat eens even zien hoe er met hem omgegaan moet worden..
pi_61355749
was een zeer goede eerste uitzending van het tweede seizoen. Kan niet wachten tot volgende week
pi_61359369
Ik moet zeggen dat ik de plotwending wel een beetje overdone vind. Het ligt er een beetje bovenop zo. Hoewel ik het wel grappig vond dat z'n dochter aan z'n ziekenbed is gebleven reageerde ze dan weer uitermate onnatuurlijk toen hij bij kwam.
pi_61362032
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef santax het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de plotwending wel een beetje overdone vind. Het ligt er een beetje bovenop zo. Hoewel ik het wel grappig vond dat z'n dochter aan z'n ziekenbed is gebleven reageerde ze dan weer uitermate onnatuurlijk toen hij bij kwam.
Inderdaad, dat was erg vreemd
  zondag 7 september 2008 @ 10:59:35 #231
176471 oh-oh
pi_61443689
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zo ff naar de stad ga, ik wil stiekem ook wel even een rondje boekenmarkt in de Rechtstraat doen, maar het is niet echt leuk weer he?
( Groucho Marx )
pi_61444267
Ik heb een kater. Denk niet dat ik de toch van Stein naar Maastricht aandurf atm
pi_61444481
quote:
Op zondag 7 september 2008 11:35 schreef santax het volgende:
Ik heb een kater. Denk niet dat ik de toch van Stein naar Maastricht aandurf atm
.
pi_61444488
quote:
Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zo ff naar de stad ga, ik wil stiekem ook wel even een rondje boekenmarkt in de Rechtstraat doen, maar het is niet echt leuk weer he?
Niet leuk, wel droog . Lijkt wel ff droog te blijven hier in Maastricht . http://www.buienradar.nl/
pi_61446029
Leuke serie dit, maar soms errug slechte acteurs, dat bederft de pret een beetje..
  zondag 7 september 2008 @ 13:41:59 #236
176471 oh-oh
pi_61446594
Toch ff snel een rondje stad gedaan, helaas geen fotoweer. Boekenmarkt was echt een aanfluiting. Ik dacht nog mss ben k wat vroeg maar het was al om 8 uur begonnen... Flikkengedoe was echt puur voor kindjes geloof ik. Ik vond wel de politiehondendemo leuk om te zien.
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar zondag 7 september 2008 @ 15:07:48 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61448522
De politiehonden waren leuk om te zien... Isa was niet weg te slaan bij de brandweer, de rest (muv het springkussenspul) kon haar niet echt boeien. Wel jammer van het weer...
  zondag 7 september 2008 @ 15:13:44 #238
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61448633
oh het was flikkendag. ik vond het al druk op de markt...
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61449193
Zijn ze nog bezig met opnames op dit moment? Er vliegt een helicopter wel heel laag boven de Maas ter hoogte van hetg gouvernement.
pi_61469670
http://www.brandweer-maas(...)likkendag/index.html
Foto's van de Maastrichtse brandweer @ Flikkendag.
pi_61485436
We gaan zo weer beginnen
pi_61485562
Ik zit klaar hoor!
pi_61486095
Whaaa die met die bakkebaarden kijkt lijp

Edit: en wat een lutser is die Wolfs
pi_61486312
pi_61486588
Spoiler enzo:
SPOILER
pi_61487427
"ik vorder je paard"
.
pi_61487462
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:50 schreef koemleit het volgende:
"ik vorder je paard"
.
TeleviesierringTelevizier in het zakje
pi_61488039
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:50 schreef koemleit het volgende:
"ik vorder je paard"
.

Mogen politieagenten/rechercheurs dat eigenlijk wel?

Vond de aflevering béétje tegenvallen eigenlijk, maar wel erg leuk dat ze een beetje uitwaaieren over Zuid-Limburg Ze mogen alleen wel meer niet harde-g sprekende mensen casten zeg Voelt zo nep aan allemaal. (Zegt een import-Limbo met harde-g)
pi_61489282
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:27 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Mogen politieagenten/rechercheurs dat eigenlijk wel?

Vond de aflevering béétje tegenvallen eigenlijk, maar wel erg leuk dat ze een beetje uitwaaieren over Zuid-Limburg Ze mogen alleen wel meer niet harde-g sprekende mensen casten zeg Voelt zo nep aan allemaal. (Zegt een import-Limbo met harde-g)
Nu woon ik dus tussen 'schweikhoes' van de uitzending en maastricht in (stein) maar dat accent is soms echt te erg hoor. Ik ben met het dialect hier opgevoed, maar mensen kijken altijd verbaast als ik 'plat' spreek als ze niet vantevoren wisten dat ik dat doe. Is echt een beetje TE zwaar... Tuurlijk er zullen er vast bij zijn... maar allemaal Op de hoofdpersonen na... die spreken allemaal amsterdams of leids
pi_61492852
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:27 schreef DaFrenk het volgende:
Ze mogen alleen wel meer niet harde-g sprekende mensen casten zeg Voelt zo nep aan allemaal. (Zegt een import-Limbo met harde-g)
Dat stoort me juist zo aan deze serie. Bij Baantjer spreken ze allemaal plat Amsterdams, maar bij Flikken Maastricht spreken ze allemaal met een Hollands accent. Niet erg geloofwaardig....
pi_61524550
vond de tweede aflevering minder dan de eerste ook kwam er weer veel nep Limburgs in voor, iets wat ik toch echt niet fijn vind, laat dan de Flikken zelf ook Limburgs lullen.
pi_61556223
Mij boeit het niet; woon in dezelfde plaats als Santax, ben geboren en getogen met het plaatselijke dialect en voel me op en top Limburger, maar het stoort me helemaal niet. Denk trouwens dat Maastricht de meest 'hollandse' plek van Limburg is, dus wat dat betreft, klopt het wel.
pi_61556267
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Rory78 het volgende:
Mij boeit het niet; woon in dezelfde plaats als Santax, ben geboren en getogen met het plaatselijke dialect en voel me op en top Limburger, maar het stoort me helemaal niet. Denk trouwens dat Maastricht de meest 'hollandse' plek van Limburg is, dus wat dat betreft, klopt het wel.
Weleens in heerlen geweest
Leuk trouwens, zat je op r.k. kerensheide? Want zo te zien ben ik van hetzelfde bouwjaar
pi_61556314
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Rory78 het volgende:
Ach krijg nou tieten. Ik check net je site. Vele jaren geleden, heb ik 3 weekjes ofzo met ze gerepeteerd. Toen hun bassist stopte en Ivo bas ging doen. Ik ging toen even gitaar (2de gitaar, naast Garry natuurlijk) doen. Maar het waren teveel nummers in te korte tijd, toen zijn ze met hun drieen verder gegaan Toen was het nog Doofus trouwens

Wie ben je? Mag ook in PM

Edit: ik ben ook nog tijdje roadie geweest toen, ik heb mijn custom made roadie-shirt van Garry nog steeds
pi_61641808
Leuk om te zien dat ze hier bij het MECC een aflevering zijn het filmen.
FART FAQ:
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 12:21:27 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61641898
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:58 schreef santax het volgende:

[..]

Weleens in heerlen geweest
Leuk trouwens, zat je op r.k. kerensheide? Want zo te zien ben ik van hetzelfde bouwjaar
Jij post wat ik meteen dacht...
  maandag 15 september 2008 @ 12:22:45 #257
176471 oh-oh
pi_61641921
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef Votz het volgende:
Leuk om te zien dat ze hier bij het MECC een aflevering zijn het filmen.
Ik zag het vanochtend ja.
Wat is er eigenlijk te doen in het MECC trouwens?
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 12:24:18 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61641948
Internationale vaktentoonstelling met congres op het gebied van hoogwerkers...
  maandag 15 september 2008 @ 12:25:50 #259
176471 oh-oh
pi_61641981
Oooh ok, die staan er nog niet of staan ze dit jaar binnen?
Ik weet nog dat ze vorig jaar of zo buiten stonden, echt grappig gezicht.
Over 2 weken show ik mn hond daar
Sorry, geheel off topic.
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 12:27:44 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61642015
Ik zag vanmorgen een aantal grote vrachtwagens met hoogwerkers staan, geen idee waar ze die gaan zetten. Heb trouwens geen filmploeg gezien vanmorgen
  maandag 15 september 2008 @ 12:29:30 #261
176471 oh-oh
pi_61642042
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag vanmorgen een aantal grote vrachtwagens met hoogwerkers staan, geen idee waar ze die gaan zetten. Heb trouwens geen filmploeg gezien vanmorgen
Toen ik vanochtend langs kwam met de bus zaten ze allemaal koffie te leuten voor, was iets na achten.
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 12:37:10 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61642179
Ah ok... ik was aan de achterkant vanmorgen zo rond half negen, moest even bij Bloedbank zijn...
  maandag 15 september 2008 @ 14:02:07 #263
176471 oh-oh
pi_61644271
Uhm ja ik bedoel aan de kant van het ziekenhuis, daar kom ik er altijd langs, volgens mij is dat de achterkant eigenlijk he?
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 14:19:14 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61644719
Dan was ik aan de zijkant, Gaetano Martinolaan die haaks op kennedybrug ligt zeg maar...
pi_61650519
Wel weer zin in nieuwe aflevering Wolfs weet nu toch dat Eva hem neergeschoten heeft? Ben benieuwd

Al is de omschrijving op TVgids.nl van vorige week
  maandag 15 september 2008 @ 18:59:45 #266
176471 oh-oh
pi_61652928
Toen ik om 18.00 langs kwam stond de bus nog steeds bij het MECC, lange draaidag dus.
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2008 @ 22:10:35 #267
179534 Waaghals
pi_61659732
we hebben helemaal geen gothics in maastricht
pi_61661861
Hm, halve aflevering telefoon gehad dus weinig van mee gekregen.
  Licht Ontvlambaar maandag 15 september 2008 @ 23:20:17 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61662704
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef Waaghals het volgende:
we hebben helemaal geen gothics in maastricht
Tuurlijk wel... Die villa, welke wijk was dat trouwens?
  maandag 15 september 2008 @ 23:22:44 #270
179534 Waaghals
pi_61662796
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel... Die villa, welke wijk was dat trouwens?
ik heb het eerlijk gezegd verder niet gevolgd
  maandag 15 september 2008 @ 23:26:34 #271
176471 oh-oh
pi_61662928
Ow vergeten te kijken.
Hier in de heeg wonen best wat goths hoor
( Groucho Marx )
  maandag 15 september 2008 @ 23:27:35 #272
179534 Waaghals
pi_61662966
haal me toch niet uit de droom zeg
pi_61682729
de aflevering van gisteren vond ik de beste tot nu toe.
pi_61838981
Jules Croiset was weer geweldig! Leuke acteur.

Voor de rest, moah. Ging wel. Volgende week ziet er overigens wel weer spectaculair uit

Oh, waar is die boekenwinkel-kerk eigenlijk? Zag er wel mooi uit
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 september 2008 @ 08:21:15 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61842998
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
Jules Croiset was weer geweldig! Leuke acteur.

Voor de rest, moah. Ging wel. Volgende week ziet er overigens wel weer spectaculair uit

Oh, waar is die boekenwinkel-kerk eigenlijk? Zag er wel mooi uit
Moet nog kijken, gisteren gemist

Kerk-boekenwinkel is vlakbij Vrijthof, richting Entredeux... geweldige zaak
pi_61844380
Thanks Gaan we daar de volgende keer eens kijken!
pi_61850993
Zag gisteren alleen de aftiteling Wist niet dat het weer begonnen was.

Vanaf nu weer kijken dus!
pi_61851212
Terug gaan kijken op uitzendinggemist dan!!! Je wil de afleveringen tot nu toe echt niet missen!
pi_62009390
Zometeen begint het weer!
pi_62011587
Je zag het mijlenver aankomen, maar toch vond ik het wel een vermakelijke aflevering
pi_62011624
*eensch is*
Arme ludo
pi_62186954
En het gaat zo beginnen
pi_62189097
Begin het eindelijk een fijne serie worden om te volgen. Worden lekker veel en interessante subplots ontwikkeld die ook over meerdere afleveringen verder gaan. Erg leuk!

Dit was in ieder geval weer een goede aflevering! Volgende week ziet er ook wel interessant uit.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 oktober 2008 @ 02:32:28 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62192495
Morgen via uitzending gemist gaat kijken...
pi_62194852
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef DaFrenk het volgende:
Begin het eindelijk een fijne serie worden om te volgen. Worden lekker veel en interessante subplots ontwikkeld die ook over meerdere afleveringen verder gaan. Erg leuk!
Nou dat met die eigenaar van dat restaurant is wel een beetje te.
pi_62200591
Ach het houd het leuk. Vond het uur weer veel te snel voorbij gaan.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_62203609
Vind het ook leuk dat het verhaal zo doorloopt, al vind ik het verhaallijntje van het restaurant echt niks aan..

Vond het verhaal van die man en Eva wel oke, en ook leuk het restaurant als plek waar ze elkaar 's avonds dan weer zagen, maar dit hele eigen verhaal vind ik maar niks.
pi_62214985
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 02:32 schreef Sjeen het volgende:
Morgen via uitzending gemist gaat kijken...
pi_62223827
eergisteren voor het eerst gekeken vond het best goed te doen voor n nederlandse serie

maar kmoet af en toe wel lachen om t dialect
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_62224331
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
eergisteren voor het eerst gekeken vond het best goed te doen voor n nederlandse serie

maar kmoet af en toe wel lachen om t dialect
Welk dialect?

Het is dat ze er vandaag al snel bij vertelden dat het hier om 2 Rotterdamse ging.. maar de afgelopen weken waren de meeste inwoners van Maastricht harde-g sprekers
pi_62224365
maar ze proberen soms zo leuk een beetje limburgs te praten weet ff niet zo uit mn hoofd wie... maar zal die restaurant gast wel geweest zijn ofzo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:57:54 #292
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_62225028
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:38 schreef Naamah het volgende:
Vind het ook leuk dat het verhaal zo doorloopt, al vind ik het verhaallijntje van het restaurant echt niks aan..

Vond het verhaal van die man en Eva wel oke, en ook leuk het restaurant als plek waar ze elkaar 's avonds dan weer zagen, maar dit hele eigen verhaal vind ik maar niks.
Aan het eind van seizoen een kusten Wolfs en Eva elkaar bijna, maar dat lijkt nu even wat afgezwakt door dat schietincidentje..
Maar als straks Frank in de bak zit wegens witwassen van drugsgeld, dan kan de vlam weer in de pijp slaan
pi_62228097
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ze proberen soms zo leuk een beetje limburgs te praten weet ff niet zo uit mn hoofd wie... maar zal die restaurant gast wel geweest zijn ofzo.
Klopt, maar da's dan ook een Limburgs acteur
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:48:45 #294
139407 jorienvdherik
pi_62733390
Zometeen weer kijken, echt een prima serie
pi_62736346
Spanning en sensatie! Begint allemaal op z'n plek te vallen, ook dat gedoe met die mien en Frank.

Volgende week ziet er ook weer goed uit!
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:01:01 #296
139407 jorienvdherik
pi_62736421
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
Spanning en sensatie! Begint allemaal op z'n plek te vallen, ook dat gedoe met die mien en Frank.

Volgende week ziet er ook weer goed uit!
Ja idd, leek een slot aflevering,

met volgende week er bij nog 4 afl dit seizoen
pi_62736676
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja idd, leek een slot aflevering,

met volgende week er bij nog 4 afl dit seizoen
Hm ja, nu je het zegt. Lijkt idd op een seizoenseinde, maar komt bij veel series wel voor dat er een dubbele aflevering in een seizoen valt. Maar dit lijkt idd enkele verhaallijnen af te sluiten. Dat gedoe met Frank, de relatie van die Marion (al krijgt ze nu een stalker zo lijkt het ).
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:12:00 #298
139407 jorienvdherik
pi_62736788
Dat van Frank mag wel doorgaan

Ik dacht al dat er iemand anders dan politie hem kwam halen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:00:14 #299
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_62741752
Die scene met Wolffs en Eva zag er ook wel spannend uit
Ook verwacht ik nog wel een ontknoping met die Luca, dat ie eindelijk tegen de lamp loopt..
Wolffs arresteert hem en Fleur is weer es pissig op hem, laatste scene seizoen: "pap, ik wil je nooit meer zien!" <moeilijk kijkende Wolffs>
pi_62741925
Het gaat nu wel een beetje over de top
pi_62743276
Zag er goed uit voor volgende week! Ben blij dat er nu iets gaat gebeuren met dat restaurantverhaal.. Vond het een beetje te slepend te worden.

Ben wel benieuwd wįt er gaat gebeuren en hoe het verder gaat. Scenario 1: Ze redden Frank en alles gaat verder zoals het nu gaat. Scenario 2: Frank wordt uitgeschakeld (dood, in de bak) en Eva en Wolffs hebben vrij spel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')