abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 21:36:17 #101
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53652503
Net gekeken, was idd een hele goede aflevering!

Leuk idd dat bijrolletje van burgmeester Leers.

Volgende week speelt die gast van Luifel & Luifel mee
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_53799129
Vond het even wennen, maar wel een aardige serie.
quote:
De familie Van Bladel, vader, moeder, zoon en dochter. Een gewoon gezin. Niks mee aan de hand, dat is helder. Kristalhelder. Maar Marion is gepromoveerd tot wijkagent en heeft een raar gevoel over de familie Van Bladel. Wat is er aan de hand bij ze. Kapot glas bij de voordeur, zoonlief die betrapt wordt bij het roken van een joint, dochter die haar pop slaat. Er is iets mis maar wat? Zal Marion er op tijd achter komen? Heeft Marion nog wel tijd voor haar eigen gezin. Haar zoon Frits heeft ook zo zijn problemen. Maar mama Marion is druk met haar politiewerk en ziet ook niet dat het bij haar thuis niet helemaal op rolletjes loopt. Gelukkig zijn er de collega's Eva en Wolfs die onderzoek doen naar inbraken in de wijk van Marion. Romeo is de speurzoeker op kantoor en hij vindt uiteindelijk de inbreker die dan ingrekend kan worden. Komt alles dan toch nog goed?.

Datum en tijdstip: 8 oktober 2007, 22:05-23:00 uur

Beetje vage omschrijving van de aflevering zeg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:16:48 #103
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53799629
't Wordt wel erg kinderachtig verwoord vind ik...

Maar goed, vanavond weer kijken
pi_53802331
Heel ander soort aflevering deze week.. wel leuk voor de afwisseling Maar ik begrijp dat dat bij de originele Flikken ook zo was. Brengt ze wel weer een beetje uit de Baantjer sferen.

Volgende week wéér een motor achtervolging? Hmm..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:24:02 #105
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53807097
Was idd een aflevering met een verhaal wat nogal afwijkt van dat van de eerdere afleveringen! En dat werkt idd verfrissend.

We zijn weer meer te weten gekomen over de achtergrond van Wolfs en het leuke is dat je de personages meer naar elkaar toe ziet groeien (Eva en Wolfs nemen het meerdere malen voor elkaar op tegenover de hoofdcommissaris).

Ik begin de serie steeds meer te waarderen. Inmiddels heb ik voorlief genomen dat de karakters gewoon geen Limburgers zijn, en dat het verhaal zich overal zou kunnen afspelen. Leuke bijkomstigheid is dan wel de mooie omgeving waar alles is opgenomen.

Volgende week weer kijken dus
pi_53811874
Ik vond het zelf ook een leuke aflevering! Ik moet alleen nog steeds wennen aan Angela Schijf.
pi_53819983
Kwam vandaag Victor Reinier tegen in Maastricht Alsof hij zo van de set af kwam, nog steeds met dikke baardgroei. Hij was op weg naar het ziekenhuis, zeker vanwege die vriendin en dat gedoe ermee.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:34:25 #108
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_53828138
Begon saai maar werdt toch weer een leuke aflevering

Ik vind het een topserie

De commisaris heeft ook verglijkingen met de Belgische versie vind ik
pi_53836549
Was weer een leuke aflevering. Misschien wel de leukste! Ook wel met een goed script dit keer.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:36:10 #110
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_53842813
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef oxylus11 het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Misschien wel de leukste! Ook wel met een goed script dit keer.
Nee, dat vind ik niet

Ik vond de 2e en 3e aflevering het beste
pi_53957432
Preview van volgende week ziet er erg goed uit!

Deze week was op zich niet verkeerd.. vond het subplot met Romeo leuker eigenlijk

Maar het begint echt een goede, degelijke, afwisselende en leuke serie te worden
pi_53958026
Leuke aflevering . Beetje actie, wat open eindjes voor de komende uitzending(en). We zullen zien .
pi_54100149
Hehe, die gast met z'n brom was erg droog. Hij was zowat opgenomen in een inrichting, maar uiteindelijk bleek het nog echt te zijn ook.

Voor de rest, wat minder. Goede verwikkelingen met Romeo/Wolffs etc. Volgende week ziet er erg confronterend uit!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:25:47 #114
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54101326
Beginnende romance tussen Eva en Wolfs ??
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:57:02 #115
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54108070
Was weer een goede afleveringl, met zowaar twee enigszins zuidelijk klinkende personages (de schoonmaakster van het atelier die in het begin van de aflevering het atelier binnenkomt en de vriend van Eva).

Goed verhaal en het lijkt er idd op dat er een soort van romance ontstaat tussen Eva en Wolfs... al lijkt dit vooralsnog eenzijdig.
De preview van volgende week ziet er ook wel weer interessant uit, zeker door de verhaallijn van Romeo en Wolfs' z'n dochter.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:03:15 #116
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54108158
Overigens, dit staat als omschrijving bij de aflevering van gisteren op TVGids.nl:
quote:
Dramaserie

Serie over een rechercheteam en een politieteam in Maastricht en omstreken.

Een plas bloed van zes liter. Bloedspetters op de muur. Een schilderij dat verdwenen is. Waar is het lijk? Wie is de dader? Ingrid de Jaegher leeft. Maar haar man Johan de Jaegher, de eigenaar van de galerie, is al een paar dagen verdwenen. Broer Gerard de Jaegher heeft geen alibi. Als het dan om een schilderij van Breugel van drie miljoen gaat is broerlief Gerard al heel snel verdacht. Het schilderij wordt ontdekt op het vliegveld. Daar staat het klaar om naar de Filipijnen te worden getransporteerd. Kunnen Eva en Wolfs Gerard op heterdaad betrappen? En gaat Romeo in de fout? Hij is toch niet de beste jongen van de klas. Maar als hij steekpenningen aanneemt en in aanraking komt met wiet dan loopt het toch heel anders voor hem af dan hij had gehoopt. Gelukkig heeft Romeo de steun van zijn vriendin. Tot Wolfs erachter komt wie zijn vriendin is.
Ligt het nou aan mij of heb ik dit deel van het verhaal in de aflevering gemist?

Ik zou het boeketje wat hij heeft gekregen toch niet echt als een steekpenning willen aanmerken...
pi_54108591
Hmja.. ik denk dat zij idd bedoelen dat die bloemen "steekpenningen" waren.. althans, zo overdreven deden die 2 wel Ach, die omschrijvingen moeten mensen lekker maken om te kijken.. en steekpenningen klinkt gewoon heftig
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:06:21 #118
190775 Pokerday.nl
Everyday, Pokerday.nl
pi_54114630
Zag het gisteren voor het eerst, wel lachen programma!!
Everyday, Pokerday.nl
pi_54137855
Leuke aflevering weer, echt een topserie gewoon
pi_54138849
Ik vind het ook erg leuk, maar het is idd wel een beetje raar dat je behalve de omgevingshots niks merkt van het Flikken 'Maastricht'. Het had net zo goed Flikken 'Utrecht' kunnen zijn ofzo
Ik vind Victor Reinier en Angela Schijf een goede combinatie.
pi_54138965
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het ook erg leuk, maar het is idd wel een beetje raar dat je behalve de omgevingshots niks merkt van het Flikken 'Maastricht'. Het had net zo goed Flikken 'Utrecht' kunnen zijn ofzo
Ik vind Victor Reinier en Angela Schijf een goede combinatie.
En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accent zoals die blonde moeder vorige week.
pi_54176794
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accent zoals die blonde moeder vorige week.
Die was geyl

Je hoort best veel accenten en ziet best veel omgevingshots, ik krijg er wel een Maastricht feeling van iig.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:00:44 #124
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54181661
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 09:57 schreef Ruder het volgende:

[..]

Die was geyl

Je hoort best veel accenten en ziet best veel omgevingshots, ik krijg er wel een Maastricht feeling van iig.
Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord. Ook is de "mentaliteit" eerder randstedelijk dan Limburgs...
Maar de omgevingsshots maken wel een hoop goed. Het is een goede serie, en dat het zich in Maastricht zou afspelen neem ik wel op de koop toe.
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:41:53 #125
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54213594
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 14:00 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord.
psst.. laatste aflevering die verstandelijk gehandicapte tegen die zwerver (tijdens dat bloemen schikken)
En ook in de eerste aflevering werd er 3 woorden maastrichts gesproken
In aflevering 2 met die visboer op de markt volgens mij ook maar weet ik niet meer zeker.
Is helaas echt nooit meer geweest dan 3 woorden per aflevering, zullen ze wel niet aangedurft hebben...
pi_54255333
Haha, dus Romeo had toch niks met Fleur

Ik vond de aflevering alleen niet "af", was opeens zo plots afgelopen. Maar ja, als ze dat beveiligingsbedrijfje ook nog hadden opgedoekt dan was het misschien weer een beetje té.

Volgende week ziet er weer spectaculair uit. Maar dat dacht ik van deze week uit, viel me toch weer wat tegen.

Maar we blijven hem trouw kijken, leuke serie!
pi_54255607
ik hoorde kankerneger , is dat limburgs voor allochtoon?
pi_54256782
Spannende aflevering maar helaas wat te snel afgelopen vond ik. Volgende week ziet er érg spannend uit, ben benieuwd.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:11:54 #129
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_54258387
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:36 schreef Ruder het volgende:
Spannende aflevering maar helaas wat te snel afgelopen vond ik. Volgende week ziet er érg spannend uit, ben benieuwd.
Er gaat voor het eerst geschoten worden
Was idd een beetje open einde, had die Marco nou straf gekregen of niet?
Eerst dreigen ze met 5 jaar, dan is het weer een taakstrafje, en dan is er weer niet genoeg bewijs...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:13:35 #130
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54259381
Ja het leek er idd op alsof de aflevering in de laatste 5 minuten werden afgeraffeld.

Al met al vond ik het weer een hele goede aflevering! Met idd een paar Limburgse zinnen
  maandag 5 november 2007 @ 20:43:48 #131
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54388757
kick
Vanavond weer om 22.05u op Ned. 1
pi_54388853
Misschien maar eens kijken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54388919
Vorige week gekeken, best aardig.
Secrets never die. Only people.
pi_54392839
Spannende aflevering! Leuke twist met die tunnels

Beetje vreemd van Fleur om in een tunnel zonder ontsnappingsmogelijkheid hem in z'n oog te steken met een make-up dinges. Naja

Vroeg me al af waar dat subplot met de broer van Eva naar toe ging, maar dat gaat volgende week pas verder.
pi_54392895
Vond dit maar een matige aflevering
pi_54392906
Angela Schijf kan beter comedy gaan doen, dit kan ze niet aan.
helaas is ze niet de enige, ik vind het acteren nogal tegenvallen.
De Tros had beter gewoon door kunnen gaan met Spangen.
pi_54392971
Erg leuk alleen niet echt geloofwaardig, ten eerste lijkt het me sterk dat niemand op de hoogte zou zijn van die tunnels, ook wel heel toevallig dat er overal in Maastricht camera's hangen(dat ze ze op die boot zagen staan) en wel heel dom van Wolfs om die man op die manier te overmeesteren.
pi_54393397
een geboren en getogen Maastrichtenaar, maar toch zonder accent
pi_54393430
Om nog maar niet te zwijgen over continuïteitsfouten, de zon was al aan het ondergaan bij de shots met die scherpschutter maar de rest van de tijd was het nog een fijn middagzonnetje

Ach, als je zo gaat denken dat vergal je ook de plezier van het kijken.
pi_54393518
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef DaFrenk het volgende:
Om nog maar niet te zwijgen over continuïteitsfouten, de zon was al aan het ondergaan bij de shots met die scherpschutter maar de rest van de tijd was het nog een fijn middagzonnetje

Ach, als je zo gaat denken dat vergal je ook de plezier van het kijken.
Nou, die was inderdaad wel erg krom .
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:17:44 #141
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_54398253
Ik vond het een spannende aflevering, die nog beter zou zijn geweest als er meer gelet zou zijn op de kleine details (wederom de accentjes, en zoals DaFrenk al zei het daglicht etc.).
pi_54398463
Wel een aantal foutjes deze keer, maar toch een leuke aflevering vind ik
pi_54562836
Wat mindere aflevering eigenlijk. Al interesseer ik me wel in het verleden van Wolfs, helemaal met de teaser voor volgende week.

Neuken voor een MP3 speler
pi_54563134
Leuk dat die Britt van Flikken Belgie langskomt
pi_54573093
Was weer een goede aflevering! Ze raken er steeds beter in
pi_54575582
Gemist .
pi_54575949
ik ook, het eerste half uur
pi_54577295
Het staat (of komt) op uitzendinggemist
pi_54725777
Vanavond een na laatste aflevering van dit seizoen

Zal wel een flinke cliffhanger komen! Maar ze gingen nog een seizoen door toch?
pi_54728120
Nou, dat was op zich niet verkeerd. Leuk dat de Belgische flik ook even mee doet.

Dat moment tussen Frank en Eva op het laatst was een beetje zo zo.. begon goed, maar daarna sloeg het plotsklaps om. Naja, tijdwinst in de montage me dunkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')