quote:De familie Van Bladel, vader, moeder, zoon en dochter. Een gewoon gezin. Niks mee aan de hand, dat is helder. Kristalhelder. Maar Marion is gepromoveerd tot wijkagent en heeft een raar gevoel over de familie Van Bladel. Wat is er aan de hand bij ze. Kapot glas bij de voordeur, zoonlief die betrapt wordt bij het roken van een joint, dochter die haar pop slaat. Er is iets mis maar wat? Zal Marion er op tijd achter komen? Heeft Marion nog wel tijd voor haar eigen gezin. Haar zoon Frits heeft ook zo zijn problemen. Maar mama Marion is druk met haar politiewerk en ziet ook niet dat het bij haar thuis niet helemaal op rolletjes loopt. Gelukkig zijn er de collega's Eva en Wolfs die onderzoek doen naar inbraken in de wijk van Marion. Romeo is de speurzoeker op kantoor en hij vindt uiteindelijk de inbreker die dan ingrekend kan worden. Komt alles dan toch nog goed?.
Datum en tijdstip: 8 oktober 2007, 22:05-23:00 uur
Nee, dat vind ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef oxylus11 het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Misschien wel de leukste! Ook wel met een goed script dit keer.
Ligt het nou aan mij of heb ik dit deel van het verhaal in de aflevering gemist?quote:Dramaserie
Serie over een rechercheteam en een politieteam in Maastricht en omstreken.
Een plas bloed van zes liter. Bloedspetters op de muur. Een schilderij dat verdwenen is. Waar is het lijk? Wie is de dader? Ingrid de Jaegher leeft. Maar haar man Johan de Jaegher, de eigenaar van de galerie, is al een paar dagen verdwenen. Broer Gerard de Jaegher heeft geen alibi. Als het dan om een schilderij van Breugel van drie miljoen gaat is broerlief Gerard al heel snel verdacht. Het schilderij wordt ontdekt op het vliegveld. Daar staat het klaar om naar de Filipijnen te worden getransporteerd. Kunnen Eva en Wolfs Gerard op heterdaad betrappen? En gaat Romeo in de fout? Hij is toch niet de beste jongen van de klas. Maar als hij steekpenningen aanneemt en in aanraking komt met wiet dan loopt het toch heel anders voor hem af dan hij had gehoopt. Gelukkig heeft Romeo de steun van zijn vriendin. Tot Wolfs erachter komt wie zijn vriendin is.
En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het ook erg leuk, maar het is idd wel een beetje raar dat je behalve de omgevingshots niks merkt van het Flikken 'Maastricht'. Het had net zo goed Flikken 'Utrecht' kunnen zijn ofzo
Ik vind Victor Reinier en Angela Schijf een goede combinatie.
Die was geylquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accentzoals die blonde moeder vorige week.
Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord. Ook is de "mentaliteit" eerder randstedelijk dan Limburgs...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:57 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die was geyl![]()
Je hoort best veel accenten en ziet best veel omgevingshots, ik krijg er wel een Maastricht feeling van iig.
psst.. laatste aflevering die verstandelijk gehandicapte tegen die zwerver (tijdens dat bloemen schikken)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:00 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |