abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61308127
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Die route van die achtervolging was wel vet lachwekkend.
Idd. Klopte niet . Eva stapt uit het AZM en in een auto op Avenue Céramique . Da's een kilometer of wat verderop .
pi_61308200
Daag Daneels, daag
pi_61308299
Goed begin van 't seizoen.
pi_61308310
Ja, ik vind het leuk dat het weer begonnen is!! Maar.. hoe zit het nou met Maurice? Iemand?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61308485
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Ja, ik vind het leuk dat het weer begonnen is!! Maar.. hoe zit het nou met Maurice? Iemand?
Gewoon dezelfde acteur hoor

Verder inderdaad goed begin van seizoen!

Van de continuïteit klopte inderdaad niet veel, zo ook die oprit naar de snelweg waar hij rechtdoor ging, zo kom je niet direct in het centrum terecht Wat zeg ik, helemaal niet. Maar goed, daar ontkom je niet aan.

Opvallend veel figuranten uit die Limburgse soap Hemelpoart (te triest voor woorden overigens, maar dat terzijde).
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61308666
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef DaFrenk het volgende:

[..]
Gewoon dezelfde acteur hoor
Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!
pi_61308866
quote:
Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!
Hm, ontdekte niet echt iets anders aan hem maar oké

Ach, echt storen doe ik me er niet aan, ik snap het wel dat het zo moet omdat een achtervolging in zo'n buitenwijk van Maastricht minder interessant is dan in die smalle steegjes in het centrum. Het is inderdaad al leuk om al die dingen te herkennen ja
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  maandag 1 september 2008 @ 23:16:51 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61308911
Het viel me bij het eerste seizoen ook al op, ze liepen een straat in en kwamen dan helemaal aan de andere kant van het centrum ergens uit.
Maar van deze achtervolging klopte helemaal geen hout.
Als je van het AZM zo naar de markt kon rijden woonde ik wel heel dicht bij het centrum.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61308928
Dan is mijn herinnering gewoon verkeerd, we hebben ook zoooo lang zonder gemoeten
pi_61321956
Nog een leuke, toe Romeo Sanders snel vanuit het politiebureau naar het AZM moest rijden zag je hem over de wilhelminabrug heenrijden. Geen wonder dat hij een stuk later aankwam dan al zijn collega's die gewoon de kennedybrug genomen hadden en er binnen 5 minuten waren. (maastricht inside post)
pi_61322722
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef oxylus11 het volgende:
Nog een leuke, toe Romeo Sanders snel vanuit het politiebureau naar het AZM moest rijden zag je hem over de wilhelminabrug heenrijden. Geen wonder dat hij een stuk later aankwam dan al zijn collega's die gewoon de kennedybrug genomen hadden en er binnen 5 minuten waren. (maastricht inside post)
.

Zie ook m'n post hiervoor van Eva die vanuit het AZM in een auto op Avenue Céramique stapt .
pi_61323897
Weer zeer spannend de eerste aflevering. Nieuwe versie van de aftiteling , dat is typisch Belgisch want daar gebruiken ze het ook bij een aantal nieuwe series.

Kan niet wachten tot volgende week maandag. Wie het eerste seizoen nogeens wil kijken vanaf vanavond 20.45 uur op EEN
pi_61324327
Oew.. ik heb het eerste seizoen niet vanaf het begin gezien.. dus.. wie weet!
pi_61324334
Zag het net in de gids ja, vroeg me al af of ze ook begonnen met seizoen 2 of seizoen 1. Dat laatste dus.
pi_61324397
Hoop alleen niet dat ze het ondertitelen.. irritant altijd..
pi_61330401
Heeft er hier eigenlijk iemand zin om naar de flikkendag zondag te gaan? Ik heb zelf wel zin eigenlijk, maar om in mijn eentje daar rond te lopen is ook weer zoiets.
pi_61330509
Flikkendag? Wa's dat?

Wel ondertiteling trouwens, jammer..
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:58:48 #218
176471 oh-oh
pi_61330603
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand zin om naar de flikkendag zondag te gaan? Ik heb zelf wel zin eigenlijk, maar om in mijn eentje daar rond te lopen is ook weer zoiets.
Ik zat er heel stiekem over te denken, leek me een leuke gelegenheid om wat foto's te schieten...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61331904
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Naamah het volgende:
Flikkendag? Wa's dat?

Wel ondertiteling trouwens, jammer..
http://www.flikkendagmaastricht.nl/
@Oh-oh
Haha dat zou wel mooi zijn, het leek mij namelijk ook een mooie gelegenheid foto'\s te schieten. Dan hoeven we ons in elk geval niet te ergeren aan elkaar omdat we meer bezig zijn met foto's maken dan met sociaal doen
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:42:57 #220
176471 oh-oh
pi_61332125
Ik wil ff kijken wat het weer gaat doen zondag, als ik ga neem ik wel wat honden mee ieg, die moeten ook hun beweging krijgen die dag he
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 21:53:08 #221
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61332476
Kan als Maastrichtse natuurlijk niet ontbreken zondag
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:54:41 #222
176471 oh-oh
pi_61332526
Ik ben maar een import sjeng dus ik mag vrijblijvend komen
( Groucho Marx )
pi_61332561
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:53 schreef Sjeen het volgende:
Kan als Maastrichtse natuurlijk niet ontbreken zondag
en dat kan dan weer een reden zijn om te gaan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 september 2008 @ 22:00:27 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61332738
Dikkiedik
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61333069
Was weer leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')