Idd. Klopte nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:Die route van die achtervolging was wel vet lachwekkend.
Gewoon dezelfde acteur hoorquote:Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Ja, ik vind het leuk dat het weer begonnen is!! Maar.. hoe zit het nou met Maurice? Iemand?
Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!quote:
Hm, ontdekte niet echt iets anders aan hem maar okéquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef oxylus11 het volgende:
Nog een leuke, toe Romeo Sanders snel vanuit het politiebureau naar het AZM moest rijden zag je hem over de wilhelminabrug heenrijden. Geen wonder dat hij een stuk later aankwam dan al zijn collega's die gewoon de kennedybrug genomen hadden en er binnen 5 minuten waren. (maastricht inside post)
Ik zat er heel stiekem over te denken, leek me een leuke gelegenheid om wat foto's te schieten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand zin om naar de flikkendag zondag te gaan? Ik heb zelf wel zin eigenlijk, maar om in mijn eentje daar rond te lopen is ook weer zoiets.
http://www.flikkendagmaastricht.nl/quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Naamah het volgende:
Flikkendag? Wa's dat?
Wel ondertiteling trouwens, jammer..
en dat kan dan weer een reden zijn om te gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:53 schreef Sjeen het volgende:
Kan als Maastrichtse natuurlijk niet ontbreken zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |