Euveremquote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel een aardige aflevering.
Beetje krom dat de verdachte bij de kroeg in een lichtblauwe Opel weg is gereden en op het bungalowpark in een donkerblauwe aankomt.
weerspiegeld de waarheid wel op de juiste manierquote:Op maandag 19 november 2007 23:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zag er een beetje oud uit allemaal.
Echt volgende week al de laatste?quote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond een na laatste aflevering van dit seizoen![]()
Zal wel een flinke cliffhanger komen! Maar ze gingen nog een seizoen door toch?
Een eerste seizoen bestaat wel vaker uit minder afleveringen. Maar ik las in het persbericht dat deze two-parter de seizoensfinale zou zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Echt volgende week al de laatste?
er zijn pas 12 afleveringen geweest![]()
Die cliffhanger lijkt me dat Eva toch voor Wolffs zijn charmes valt
Dat viel mij ook op. Ze rijden weg in een Astra en komen aan in een Corsaquote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel een aardige aflevering.
Beetje krom dat de verdachte bij de kroeg in een lichtblauwe Opel weg is gereden en op het bungalowpark in een donkerblauwe aankomt.
Spannend was het zeer zeker, alleen het einde vond ik een beetje kut met die losse eindjes.quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een spannende aflevering....
en One als afsluitingal is deze versie kut
een soap cq serie heeft altijd een wazig einde dat noemt men een cliffhangerquote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje wazig einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |