Of hij een Maastrichtenaar is weet ik niet, maar wel een Limburger. Ik heb hem eens in een amateur musical gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Rory78 het volgende:
Het zag er best aardig uit, ook al was het verhaal inderdaad wel erg dunnetjes..
Trouwens -> wel degelijk een echte Mestreechse acteur gezien; de bewaker! (speelde ook ooit de rol van barman Giel in de L1-soap de Hemelpaort) En ook zelfs een lijntje Mestreechs gehoord, toen Romeo (?) net de tweede bekeuring had uitgeschreven en hij werd weggeroepen naar de plaats delict.
Ben benieuwd naar afl. 2..
Ik zie dat ook niet, Flikken heeft nog iets soapsachtigs tussen de acteurs dat in elkaar overvloeit, dan ben je ook geneigd om te blijven kijken. Misschien dat ze dat nog gaan toepassen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Paracelsus het volgende:
En überhaupt, wat heeft deze serie te maken met "Flikken", dat de naam Flikken Maastricht rechtvaardigd? Ik zie weinig verband met de Belgische serie.
Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:01 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet, Flikken heeft nog iets soapsachtigs tussen de acteurs dat in elkaar overvloeit, dan ben je ook geneigd om te blijven kijken. Misschien dat ze dat nog gaan toepassen.
Ik gun ze nog een kans.
Goede conclusie van deze afl. er zit gelukkig een stijgende lijn in.quote:Op maandag 10 september 2007 23:07 schreef Remzz het volgende:
Ik vond het een stuk leuker dan de eerste aflevering
Dan kijk je nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:34 schreef klabbakus het volgende:
ik ga niet niet eens alles typen wat ik er van vind, zonde van m'n tijd
Kan dat niet tussen spoiler tags...quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
je zag gelukkig niet aankomen dat die neger die bleke ging vangen
Ned 1,2 en 3 zitten automatisch op de kabel in Vlaanderen, dus dat is eigenlijk niet echt nodig.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef Madine het volgende:
Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.
Dat zou wel leuk zijnquote:Ik heb wel begrepen dat acteurs uit de Vlaamse serie af en toe als hun personage in Flikken Maastricht gaan verschijnen.
zekerquote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef DaFrenk het volgende:
Aardige aflevering! Leuke rol van Marleen Scholten, lang niet meer gezien. Ze is een mooie vrouw geworden
Precies! Een politievrouw die zich zo opstelt, kan me niet voorstellen dat het zo gaat. Het eerste half uur was ze alleen maar bezig met kwaad weg lopen van alles en iedereen omdat ze haar zin niet kreeg. Ik vond het meer iets voor een meid van 17, niet iets voor een professionele politievrouw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:26 schreef Gitarist het volgende:De personages komen wel geloofwaardig over, maar ik blijf m'n twijfels houden bij Angela Schijf. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in realiteit zó puberaal chagrijnig gedrag kan vertonen...
Zo deprimerend is Maastricht helemaal niet... Zeker het OLV plein nietquote:Op zondag 23 september 2007 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
Ik vind de extra aflevering van Flikken eigenlijk nog beter. De vriendin van Victor Reinier die op het Onze Lieve Vrouwe plein in Maastricht naar uit het hotelraam op de tweede verdieping gesprongen/gevallen/geduwd is. Ik begrijp uit de media dat ze dus de maitresse van VR was? Ik vind het maar en verdacht zaakje. Wie pleegt er nu zelfmoord vanaf de tweede verdieping?
Flikken in Belgiė was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creėren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef Remzz het volgende:
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alį baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
Veel meer dan de naam heeft Flikken Maastricht ook niet gemeen met het origineel, en da's blijkbaar ook nooit de bedoeling geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flikken in Belgiė was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creėren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
Die aflevering van daarnet leek mij alleszins niet zo Limburgs.quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed![]()
Die indruk had ik soms wel ook bij "achtervolgingen" in Gent in Flikken.quote:Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef BloodyLotte het volgende:
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
Tatort zijn tv films van 1,5 uur en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Nederlandse TV. Chiem van Houweninge heeft het ooit willen proberen, maar kreeg de steun niet.quote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk hoor, maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben... :Squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647
quote:De familie Van Bladel, vader, moeder, zoon en dochter. Een gewoon gezin. Niks mee aan de hand, dat is helder. Kristalhelder. Maar Marion is gepromoveerd tot wijkagent en heeft een raar gevoel over de familie Van Bladel. Wat is er aan de hand bij ze. Kapot glas bij de voordeur, zoonlief die betrapt wordt bij het roken van een joint, dochter die haar pop slaat. Er is iets mis maar wat? Zal Marion er op tijd achter komen? Heeft Marion nog wel tijd voor haar eigen gezin. Haar zoon Frits heeft ook zo zijn problemen. Maar mama Marion is druk met haar politiewerk en ziet ook niet dat het bij haar thuis niet helemaal op rolletjes loopt. Gelukkig zijn er de collega's Eva en Wolfs die onderzoek doen naar inbraken in de wijk van Marion. Romeo is de speurzoeker op kantoor en hij vindt uiteindelijk de inbreker die dan ingrekend kan worden. Komt alles dan toch nog goed?.
Datum en tijdstip: 8 oktober 2007, 22:05-23:00 uur
Nee, dat vind ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:58 schreef oxylus11 het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Misschien wel de leukste! Ook wel met een goed script dit keer.
Ligt het nou aan mij of heb ik dit deel van het verhaal in de aflevering gemist?quote:Dramaserie
Serie over een rechercheteam en een politieteam in Maastricht en omstreken.
Een plas bloed van zes liter. Bloedspetters op de muur. Een schilderij dat verdwenen is. Waar is het lijk? Wie is de dader? Ingrid de Jaegher leeft. Maar haar man Johan de Jaegher, de eigenaar van de galerie, is al een paar dagen verdwenen. Broer Gerard de Jaegher heeft geen alibi. Als het dan om een schilderij van Breugel van drie miljoen gaat is broerlief Gerard al heel snel verdacht. Het schilderij wordt ontdekt op het vliegveld. Daar staat het klaar om naar de Filipijnen te worden getransporteerd. Kunnen Eva en Wolfs Gerard op heterdaad betrappen? En gaat Romeo in de fout? Hij is toch niet de beste jongen van de klas. Maar als hij steekpenningen aanneemt en in aanraking komt met wiet dan loopt het toch heel anders voor hem af dan hij had gehoopt. Gelukkig heeft Romeo de steun van zijn vriendin. Tot Wolfs erachter komt wie zijn vriendin is.
En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het ook erg leuk, maar het is idd wel een beetje raar dat je behalve de omgevingshots niks merkt van het Flikken 'Maastricht'. Het had net zo goed Flikken 'Utrecht' kunnen zijn ofzo
Ik vind Victor Reinier en Angela Schijf een goede combinatie.
Die was geylquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan af en toe dat geacteerde Limburgs accentzoals die blonde moeder vorige week.
Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord. Ook is de "mentaliteit" eerder randstedelijk dan Limburgs...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:57 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die was geyl![]()
Je hoort best veel accenten en ziet best veel omgevingshots, ik krijg er wel een Maastricht feeling van iig.
psst.. laatste aflevering die verstandelijk gehandicapte tegen die zwerver (tijdens dat bloemen schikken)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:00 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Je hoort idd af en toe wel eens een zuidelijk accentje, maar het echte Limburgs (Maastrichts) heb ik in nog geen enkele aflevering gehoord.
Er gaat voor het eerst geschoten wordenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:36 schreef Ruder het volgende:
Spannende aflevering maar helaas wat te snel afgelopen vond ik. Volgende week ziet er érg spannend uit, ben benieuwd.
Nou, die was inderdaad wel erg kromquote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef DaFrenk het volgende:
Om nog maar niet te zwijgen over continuļteitsfouten, de zon was al aan het ondergaan bij de shots met die scherpschutter maar de rest van de tijd was het nog een fijn middagzonnetje![]()
Ach, als je zo gaat denken dat vergal je ook de plezier van het kijken.
Euveremquote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel een aardige aflevering.
Beetje krom dat de verdachte bij de kroeg in een lichtblauwe Opel weg is gereden en op het bungalowpark in een donkerblauwe aankomt.
weerspiegeld de waarheid wel op de juiste manierquote:Op maandag 19 november 2007 23:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zag er een beetje oud uit allemaal.
Echt volgende week al de laatste?quote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond een na laatste aflevering van dit seizoen![]()
Zal wel een flinke cliffhanger komen! Maar ze gingen nog een seizoen door toch?
Een eerste seizoen bestaat wel vaker uit minder afleveringen. Maar ik las in het persbericht dat deze two-parter de seizoensfinale zou zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Echt volgende week al de laatste?
er zijn pas 12 afleveringen geweest![]()
Die cliffhanger lijkt me dat Eva toch voor Wolffs zijn charmes valt
Dat viel mij ook op. Ze rijden weg in een Astra en komen aan in een Corsaquote:Op maandag 19 november 2007 23:06 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel een aardige aflevering.
Beetje krom dat de verdachte bij de kroeg in een lichtblauwe Opel weg is gereden en op het bungalowpark in een donkerblauwe aankomt.
Spannend was het zeer zeker, alleen het einde vond ik een beetje kut met die losse eindjes.quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een spannende aflevering....
en One als afsluitingal is deze versie kut
een soap cq serie heeft altijd een wazig einde dat noemt men een cliffhangerquote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje wazig einde.
quote:HILVERSUM (ANP) - De politieserie Flikken Maastricht is zo succesvol dat de TROS heeft besloten om met de serie door te gaan. Volgend najaar komen er dertien nieuwe afleveringen, meldt een woordvoerster van de TROS.
De serie op Nederland 1 heeft gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en een gemiddeld kijkaandeel van 20,8 procent. De kijkers waarderen de serie met een 7,6.
De woordvoerster meldt dat de opnamen voor de nieuwe reeks in het voorjaar van 2008 beginnen. In die afleveringen zitten in ieder geval de acteurs Victor Reinier en Angela Schijf.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:08 schreef booo het volgende:
Nee, op internet staat ook dat er een nieuw seizoen met sowieso Victor Reinier en Angela Schijf..
[..]
Oh, ik zou gewoon vrij nemen dan hoor, haha.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef DaFrenk het volgende:
Ah, opnames in voorjaar 2008. Hopenlijk kan ik dit keer wel als ze me vragen voor te figureren. Was een paar keer gevraagd, de ene keer dat ik kon werden de opnames op het laatste moment afgelast (werd ik om 22.00 's avonds nog gebeld).
Als dat mogelijk was dan had ik dat wel gedaan ja! Natuurlijk erg leuke ervaringquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:16 schreef booo het volgende:
[..]
Oh, ik zou gewoon vrij nemen dan hoor, haha.
Doet het niet.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:42 schreef Jasza het volgende:
uitzending gemist denk ik
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647&md5=2d88ba3bf512d043757bd7f4438de57a
Ik heb het via die link gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Idd. Klopte nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:Die route van die achtervolging was wel vet lachwekkend.
Gewoon dezelfde acteur hoorquote:Op maandag 1 september 2008 23:00 schreef Naamah het volgende:
Ja, ik vind het leuk dat het weer begonnen is!! Maar.. hoe zit het nou met Maurice? Iemand?
Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!quote:
Hm, ontdekte niet echt iets anders aan hem maar okéquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ok dankje, dan is ie gewoon een beetje veranderd ofzo, vooral langer haar dacht ik.. Ben in dit geval wel blij dat ik niet bekend ben in Maastricht, geen last van alles wat niet klopt. Alhoewel.. moet natuurlijk ook wel leuk zijn om van alles te herkennen!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:24 schreef oxylus11 het volgende:
Nog een leuke, toe Romeo Sanders snel vanuit het politiebureau naar het AZM moest rijden zag je hem over de wilhelminabrug heenrijden. Geen wonder dat hij een stuk later aankwam dan al zijn collega's die gewoon de kennedybrug genomen hadden en er binnen 5 minuten waren. (maastricht inside post)
Ik zat er heel stiekem over te denken, leek me een leuke gelegenheid om wat foto's te schieten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Heeft er hier eigenlijk iemand zin om naar de flikkendag zondag te gaan? Ik heb zelf wel zin eigenlijk, maar om in mijn eentje daar rond te lopen is ook weer zoiets.
http://www.flikkendagmaastricht.nl/quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Naamah het volgende:
Flikkendag? Wa's dat?
Wel ondertiteling trouwens, jammer..
en dat kan dan weer een reden zijn om te gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:53 schreef Sjeen het volgende:
Kan als Maastrichtse natuurlijk niet ontbreken zondag
Ja dat was ook een leuke!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zie ook m'n post hiervoor van Eva die vanuit het AZM in een auto op Avenue Céramique stapt.
Inderdaad, dat was erg vreemdquote:Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef santax het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de plotwending wel een beetje overdone vind. Het ligt er een beetje bovenop zo. Hoewel ik het wel grappig vond dat z'n dochter aan z'n ziekenbed is gebleven reageerde ze dan weer uitermate onnatuurlijk toen hij bij kwam.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:35 schreef santax het volgende:
Ik heb een kater. Denk niet dat ik de toch van Stein naar Maastricht aandurf atm
Niet leuk, wel droogquote:Op zondag 7 september 2008 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zo ff naar de stad ga, ik wil stiekem ook wel even een rondje boekenmarkt in de Rechtstraat doen, maar het is niet echt leuk weer he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nu woon ik dus tussen 'schweikhoes' van de uitzending en maastricht in (stein) maar dat accent is soms echt te erg hoor. Ik ben met het dialect hier opgevoed, maar mensen kijken altijd verbaast als ik 'plat' spreek als ze niet vantevoren wisten dat ik dat doe. Is echt een beetje TE zwaar... Tuurlijk er zullen er vast bij zijn... maar allemaalquote:Op maandag 8 september 2008 23:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Mogen politieagenten/rechercheurs dat eigenlijk wel?![]()
Vond de aflevering béétje tegenvallen eigenlijk, maar wel erg leuk dat ze een beetje uitwaaieren over Zuid-LimburgZe mogen alleen wel meer niet harde-g sprekende mensen casten zeg
Voelt zo nep aan allemaal. (Zegt een import-Limbo met harde-g)
Dat stoort me juist zo aan deze serie. Bij Baantjer spreken ze allemaal plat Amsterdams, maar bij Flikken Maastricht spreken ze allemaal met een Hollands accent. Niet erg geloofwaardig....quote:Op maandag 8 september 2008 23:27 schreef DaFrenk het volgende:
Ze mogen alleen wel meer niet harde-g sprekende mensen casten zegVoelt zo nep aan allemaal. (Zegt een import-Limbo met harde-g)
Weleens in heerlen geweestquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Rory78 het volgende:
Mij boeit het niet; woon in dezelfde plaats als Santax, ben geboren en getogen met het plaatselijke dialect en voel me op en top Limburger, maar het stoort me helemaal niet. Denk trouwens dat Maastricht de meest 'hollandse' plek van Limburg is, dus wat dat betreft, klopt het wel.
Ach krijg nou tieten. Ik check net je site. Vele jaren geleden, heb ik 3 weekjes ofzo met ze gerepeteerd. Toen hun bassist stopte en Ivo bas ging doen. Ik ging toen even gitaar (2de gitaar, naast Garry natuurlijk) doen. Maar het waren teveel nummers in te korte tijd, toen zijn ze met hun drieen verder gegaanquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Rory78 het volgende:
Mij boeit het niet; woon in dezelfde plaats als Santax, ben geboren en getogen met het plaatselijke dialect en voel me op en top Limburger, maar het stoort me helemaal niet. Denk trouwens dat Maastricht de meest 'hollandse' plek van Limburg is, dus wat dat betreft, klopt het wel.
Jij post wat ik meteen dacht...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:58 schreef santax het volgende:
[..]
Weleens in heerlen geweest
Leuk trouwens, zat je op r.k. kerensheide? Want zo te zien ben ik van hetzelfde bouwjaar
Ik zag het vanochtend ja.quote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef Votz het volgende:
Leuk om te zien dat ze hier bij het MECC een aflevering zijn het filmen.
Toen ik vanochtend langs kwam met de bus zaten ze allemaal koffie te leuten voor, was iets na achten.quote:Op maandag 15 september 2008 12:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag vanmorgen een aantal grote vrachtwagens met hoogwerkers staan, geen idee waar ze die gaan zetten. Heb trouwens geen filmploeg gezien vanmorgen
Tuurlijk wel... Die villa, welke wijk was dat trouwens?quote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef Waaghals het volgende:
we hebben helemaal geen gothics in maastricht
ik heb het eerlijk gezegd verder niet gevolgdquote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Die villa, welke wijk was dat trouwens?
Moet nog kijken, gisteren gemistquote:Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
Jules Croiset was weer geweldig!Leuke acteur.
Voor de rest, moah. Ging wel. Volgende week ziet er overigens wel weer spectaculair uit
Oh, waar is die boekenwinkel-kerk eigenlijk? Zag er wel mooi uit
Nou dat met die eigenaar van dat restaurant is wel een beetje te.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef DaFrenk het volgende:
Begin het eindelijk een fijne serie worden om te volgen. Worden lekker veel en interessante subplots ontwikkeld die ook over meerdere afleveringen verder gaan. Erg leuk!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:32 schreef Sjeen het volgende:
Morgen via uitzending gemist gaat kijken...
Welk dialect?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
eergisteren voor het eerst gekekenvond het best goed te doen voor n nederlandse serie
maar kmoet af en toe wel lachen om t dialect
Aan het eind van seizoen een kusten Wolfs en Eva elkaar bijna, maar dat lijkt nu even wat afgezwakt door dat schietincidentje..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:38 schreef Naamah het volgende:
Vind het ook leuk dat het verhaal zo doorloopt, al vind ik het verhaallijntje van het restaurant echt niks aan..
Vond het verhaal van die man en Eva wel oke, en ook leuk het restaurant als plek waar ze elkaar 's avonds dan weer zagen, maar dit hele eigen verhaal vind ik maar niks.
Klopt, maar da's dan ook een Limburgs acteurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ze proberen soms zo leuk een beetje limburgs te pratenweet ff niet zo uit mn hoofd wie... maar zal die restaurant gast wel geweest zijn ofzo.
Ja idd, leek een slot aflevering,quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
Spanning en sensatie! Begint allemaal op z'n plek te vallen, ook dat gedoe met die mien en Frank.![]()
Volgende week ziet er ook weer goed uit!
Hm ja, nu je het zegt. Lijkt idd op een seizoenseinde, maar komt bij veel series wel voor dat er een dubbele aflevering in een seizoen valt. Maar dit lijkt idd enkele verhaallijnen af te sluiten. Dat gedoe met Frank, de relatie van die Marion (al krijgt ze nu een stalker zo lijkt hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja idd, leek een slot aflevering,
met volgende week er bij nog 4 afl dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |