abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53083622
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
pi_53084348
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed

Maar idd, het viel me ook op dat ze allerlei kanten op rijden wat totaal niet aan elkaar klopt. Maar goed, zo werkt dat nu eenmaal in de montage. Stoor ik me ook niet aan. Qua actie was het iig dik in orde.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_53084426
Ik vond het een stuk leuker dan de eerste aflevering
pi_53084475
Deze aflevering was echt leuk! Stukken beter dan vorige week. Ben wel benieuwd naar de rol van de broer (?) van Eva en de dochter van Wolfs. En dan moeten we ook nog de reden krijgen waarom hij weg moest bij de Amsterdamse politie. En die reden wel weten dus dat word het seizoen afkijken
pi_53084568
Luister, ze zullen wel moeten uitwijken naar andere gebieden. Zo groot is Maastricht nu ook weer niet en ze moeten wel iedere keer andere footage gebruiken!
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_53085226
Ik kan er niks aan doen maar ik vind die rol van ANgela Schijf totaal niet geloofwaardig. Ik vind haar nou niet echt sterk als stoere politievrouw, en wat ik helemaal raar vind is die enorme lompheid van haar naar eventuele verdachten of getuigen en nabestaanden. Een slachtoffer na drie zinnen met hem gewisseld te hebben even uitmaken voor racist, zo gaat dat bij de Nederlandse politie (volgens de makers van Flikken dan).

En ook nog: als stoere politievrouw op hoge hakjes je werk doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Paracelsus op 10-09-2007 23:40:01 ]
  maandag 10 september 2007 @ 23:54:22 #57
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_53085791
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:07 schreef Remzz het volgende:
Ik vond het een stuk leuker dan de eerste aflevering
Goede conclusie van deze afl. er zit gelukkig een stijgende lijn in.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  dinsdag 11 september 2007 @ 02:34:42 #58
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_53088004
omg, ik vind het echt slecht

verhaallijn is veelste voor de hand liggend, acteer werk ook matig (maar blijft lastig voor een acteur met zo'n baggerscript)

dingen die er gebeuren zijn al in 10tallen politie series aan de orde geweest

een hele hoop fouten in de chronologische volgorde (en echt niet zo'n klein beetje ook voorbeelden teveel om op te noemen)
alleen al hoe ie in de eerste aflevering aantal keer wordt aangehouden met toeters en bellen, stop politie/volgen en opeens staat die politie wagen aan de andere kant

ik ga niet niet eens alles typen wat ik er van vind, zonde van m'n tijd

best triest dit
pi_53089370
Ik vond deze aflevering al stukken beter dan de eerste..
pi_53089671
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 02:34 schreef klabbakus het volgende:
ik ga niet niet eens alles typen wat ik er van vind, zonde van m'n tijd
Dan kijk je niet

Het is een compleet nieuwe serie, net begonnen in zijn eerste seizoen. Het kan alleen maar beter worden, en aflevering 2 was al zoveel beter dan aflevering 1. Persoonlijk stoor ik me niet aan wat continuïteits foutjes, dat laat mijn plezier niet vergallen. Jammer dat het bij jou dan duidelijk wel doet.

[ Bericht 28% gewijzigd door DaFrenk op 11-09-2007 10:18:36 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_53096241
Qua niveau kan het niet tippen aan Unit 13 oid, maar het wordt wel beter. We geven de hoop nog niet op.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_53097394
je zag gelukkig niet aankomen dat die neger die bleke ging vangen
pi_53097537
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
je zag gelukkig niet aankomen dat die neger die bleke ging vangen
Kan dat niet tussen spoiler tags...
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_53098121
Het acteerwerk was inderdaad een stuk beter dan de vorige keer. Ik werk in het ziekenhuis van Maastricht dus de achtervolgingsscene daar was erg leuk om te zien! Ik heb het gevoel een beetje in de serie te komen, dus vanaf nu wordt het alleen maar leuker.
pi_53237302
Ik ga vanavond weer kijken iig ;-)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_53252495
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef Madine het volgende:

Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.
Ned 1,2 en 3 zitten automatisch op de kabel in Vlaanderen, dus dat is eigenlijk niet echt nodig.
quote:
Ik heb wel begrepen dat acteurs uit de Vlaamse serie af en toe als hun personage in Flikken Maastricht gaan verschijnen.
Dat zou wel leuk zijn maar daar heb ik nog niets van gehoord.
(Dat is echter al een keer gebeurd. De reeks "Urbain" was van dezelfde makers als "Flikken" en de politieagenten van dienst waren daar gewoon Mark Tijsmans (als Pasmans) en Ludo Hellinx (als Raymond))

Ik dacht ik de serie misschien eens kon bekijken omdat ik de vergelijking tussen "Holland" en "Maastricht" dan misschien beter kon maken, maar als ik hier de Nederlanders zelf al hopen kritiek zie spuien op het mislukte Maastrichtse karakter...

Gaat het ook - zoals Flikken - voornamelijk over aangereden hondjes, verkrachte studentes en zwangere tieners of is het iets zwaardere misdaad?
pi_53258428
Aardige aflevering! Leuke rol van Marleen Scholten, lang niet meer gezien. Ze is een mooie vrouw geworden

Zouden ze gesponsord worden door Lotto? Of is dat geen merknaam? Het werd wel erg vaak genoemd
pi_53258455
Ik vond het weer erg leuk
pi_53260339
vond deze aflevering ook wel aardig
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef DaFrenk het volgende:
Aardige aflevering! Leuke rol van Marleen Scholten, lang niet meer gezien. Ze is een mooie vrouw geworden
zeker
pi_53263696
Deze aflevering vond ik iets beter dan de vorige, het verhaal is iig beter (onvoorspelbaarder). Al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds de Limburgse (lees: Maastrichtse) mentaliteit niet of nauwelijks naar voren zie komen.

Nagenoeg alle personages spreken accentloos ABN. Maar niet alleen dat, ook hun mentaliteit is nogal Randstedelijk. En dat is jammer...

De personages komen wel geloofwaardig over, maar ik blijf m'n twijfels houden bij Angela Schijf. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in realiteit zó puberaal chagrijnig gedrag kan vertonen...

Anyway... over-all genomen ben ik positief en heb ik weer zin in de volgende aflevering!

@DaFrenk, ben ik met je eens! Mooie vrouw! Niet gek dat Wolfs daar een oogje op kreeg ;-)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_53271600
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:26 schreef Gitarist het volgende:De personages komen wel geloofwaardig over, maar ik blijf m'n twijfels houden bij Angela Schijf. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in realiteit zó puberaal chagrijnig gedrag kan vertonen...
Precies! Een politievrouw die zich zo opstelt, kan me niet voorstellen dat het zo gaat. Het eerste half uur was ze alleen maar bezig met kwaad weg lopen van alles en iedereen omdat ze haar zin niet kreeg. Ik vond het meer iets voor een meid van 17, niet iets voor een professionele politievrouw.
pi_53307771
De eerste 2 afleveringen waren ge-wel-dig eindelijk een nederlandse politieserie die boeit.

maar..

aflevering 3

een gozer die wordt gevonden door ze voorhoofd geschoten en met het pistool op zn borst.
dan geloven ze dat het zelfmoord was ??? als je jezelf door je voorhoofd blaft dan heb je een terugslag en
dan heb je geen tijd om je gun op te pakken en hem op je borst te leggen..
vervolgens wordt een agent met een knuppel geslagen door een broer van een collega's van hem..
en dan gaat ze hem beschermen ???
leave emotions at the door !!!!

belachelijk, pff reinout oerlemans.. pfff
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_53413056
Ik vind de extra aflevering van Flikken eigenlijk nog beter. De vriendin van Victor Reinier die op het Onze Lieve Vrouwe plein in Maastricht naar uit het hotelraam op de tweede verdieping gesprongen/gevallen/geduwd is. Ik begrijp uit de media dat ze dus de maitresse van VR was? Ik vind het maar en verdacht zaakje. Wie pleegt er nu zelfmoord vanaf de tweede verdieping?
pi_53425442
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
Ik vind de extra aflevering van Flikken eigenlijk nog beter. De vriendin van Victor Reinier die op het Onze Lieve Vrouwe plein in Maastricht naar uit het hotelraam op de tweede verdieping gesprongen/gevallen/geduwd is. Ik begrijp uit de media dat ze dus de maitresse van VR was? Ik vind het maar en verdacht zaakje. Wie pleegt er nu zelfmoord vanaf de tweede verdieping?
Zo deprimerend is Maastricht helemaal niet... Zeker het OLV plein niet
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_53433143
Absoluut niet! Maar ze was vooraf al een beetje schizofreen persoon dus wie weet zien die de wereld precies omgekeerd. Dan is het OLV plein natuurlijk wel heel erg depri. Beetje gek mens wel. Beweerde tegen iedereen dat ze psychologie studeerde, terwijl ze dat helemaal niet deed. Om mensen te misleiden liet ze overal psychologie boeken slingeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')