Of hij een Maastrichtenaar is weet ik niet, maar wel een Limburger. Ik heb hem eens in een amateur musical gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:47 schreef Rory78 het volgende:
Het zag er best aardig uit, ook al was het verhaal inderdaad wel erg dunnetjes..
Trouwens -> wel degelijk een echte Mestreechse acteur gezien; de bewaker! (speelde ook ooit de rol van barman Giel in de L1-soap de Hemelpaort) En ook zelfs een lijntje Mestreechs gehoord, toen Romeo (?) net de tweede bekeuring had uitgeschreven en hij werd weggeroepen naar de plaats delict.
Ben benieuwd naar afl. 2..
Ik zie dat ook niet, Flikken heeft nog iets soapsachtigs tussen de acteurs dat in elkaar overvloeit, dan ben je ook geneigd om te blijven kijken. Misschien dat ze dat nog gaan toepassen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:55 schreef Paracelsus het volgende:
En überhaupt, wat heeft deze serie te maken met "Flikken", dat de naam Flikken Maastricht rechtvaardigd? Ik zie weinig verband met de Belgische serie.
Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:01 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik zie dat ook niet, Flikken heeft nog iets soapsachtigs tussen de acteurs dat in elkaar overvloeit, dan ben je ook geneigd om te blijven kijken. Misschien dat ze dat nog gaan toepassen.
Ik gun ze nog een kans.
Goede conclusie van deze afl. er zit gelukkig een stijgende lijn in.quote:Op maandag 10 september 2007 23:07 schreef Remzz het volgende:
Ik vond het een stuk leuker dan de eerste aflevering
Dan kijk je nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 02:34 schreef klabbakus het volgende:
ik ga niet niet eens alles typen wat ik er van vind, zonde van m'n tijd
Kan dat niet tussen spoiler tags...quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
je zag gelukkig niet aankomen dat die neger die bleke ging vangen
Ned 1,2 en 3 zitten automatisch op de kabel in Vlaanderen, dus dat is eigenlijk niet echt nodig.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef Madine het volgende:
Daar zullen ze wel voor gekozen hebben omdat het originele Flikken goed aansloeg in Nederland, da's toch makkelijk meesurfen op de bekendheid van die serie. Misschien gaan ze Flikken Maastricht ook nog in Vlaanderen uitzenden.
Dat zou wel leuk zijnquote:Ik heb wel begrepen dat acteurs uit de Vlaamse serie af en toe als hun personage in Flikken Maastricht gaan verschijnen.
zekerquote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef DaFrenk het volgende:
Aardige aflevering! Leuke rol van Marleen Scholten, lang niet meer gezien. Ze is een mooie vrouw geworden
Precies! Een politievrouw die zich zo opstelt, kan me niet voorstellen dat het zo gaat. Het eerste half uur was ze alleen maar bezig met kwaad weg lopen van alles en iedereen omdat ze haar zin niet kreeg. Ik vond het meer iets voor een meid van 17, niet iets voor een professionele politievrouw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:26 schreef Gitarist het volgende:De personages komen wel geloofwaardig over, maar ik blijf m'n twijfels houden bij Angela Schijf. Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw in realiteit zó puberaal chagrijnig gedrag kan vertonen...
Zo deprimerend is Maastricht helemaal niet... Zeker het OLV plein nietquote:Op zondag 23 september 2007 19:34 schreef oxylus11 het volgende:
Ik vind de extra aflevering van Flikken eigenlijk nog beter. De vriendin van Victor Reinier die op het Onze Lieve Vrouwe plein in Maastricht naar uit het hotelraam op de tweede verdieping gesprongen/gevallen/geduwd is. Ik begrijp uit de media dat ze dus de maitresse van VR was? Ik vind het maar en verdacht zaakje. Wie pleegt er nu zelfmoord vanaf de tweede verdieping?
Flikken in België was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creëren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef Remzz het volgende:
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alá baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
Veel meer dan de naam heeft Flikken Maastricht ook niet gemeen met het origineel, en da's blijkbaar ook nooit de bedoeling geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flikken in België was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creëren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
Die aflevering van daarnet leek mij alleszins niet zo Limburgs.quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed![]()
Die indruk had ik soms wel ook bij "achtervolgingen" in Gent in Flikken.quote:Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef BloodyLotte het volgende:
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
Tatort zijn tv films van 1,5 uur en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Nederlandse TV. Chiem van Houweninge heeft het ooit willen proberen, maar kreeg de steun niet.quote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk hoor, maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben... :Squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |