Flikken in België was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creëren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef Remzz het volgende:
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alá baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
Veel meer dan de naam heeft Flikken Maastricht ook niet gemeen met het origineel, en da's blijkbaar ook nooit de bedoeling geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flikken in België was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creëren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
Die aflevering van daarnet leek mij alleszins niet zo Limburgs.quote:Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed![]()
Die indruk had ik soms wel ook bij "achtervolgingen" in Gent in Flikken.quote:Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef BloodyLotte het volgende:
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
Tatort zijn tv films van 1,5 uur en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Nederlandse TV. Chiem van Houweninge heeft het ooit willen proberen, maar kreeg de steun niet.quote:Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk hoor, maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben... :Squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:30 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |