abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53446970
Preview van volgende week ziet er goed uit! Wolfs die z'n baan op het spel zet..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_53447022
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alá baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
pi_53447082
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:01 schreef Remzz het volgende:
Vind dit soort afleveringen vaak weinig aan een beetje alá baantjer uitzoeken wie het heeft gedaan.... dat kennen we zo onderhand wel...
Flikken in België was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creëren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
pi_53447101
ik vond deze aflevering juist wel goed
pi_53447212
Ik vond hem ook niet echt slecht ofzo.. maar ja, ik vergelijk het dan ook niet met andere series. De serie op zichzelf vind ik gewoon erg vermakelijk.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_53447556
Ik vond hem ook wel leuk hoor , maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
pi_53448299
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Flikken in België was en is heel afwisseld. Van moordzaken naar mensensmokkel, prostitutie, gewone zaken en nog meer dingen. Dat moet het hier ook creëren. We hebben nu geloof ik al minstens twee moorden (of zelfmoorden) gehad in vier afleveringen.
Veel meer dan de naam heeft Flikken Maastricht ook niet gemeen met het origineel, en da's blijkbaar ook nooit de bedoeling geweest.
pi_53449664
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Erg leuke aflevering. Goede actie.. personages beginnen langzaam vorm te krijgen. Fijn dat ze nu ook wat Limburgers gebruikt hebben, al vond ik die mien die bij die visboer werkte weer jammer van het echt Hollandse accent. Maar dat kon natuurlijk ook een studente zijn die daar vakantiewerk deed
Die aflevering van daarnet leek mij alleszins niet zo Limburgs.

Ik vind het een beetje zoals Baantjer, met zo een instrument op de achtergrond dat een deuntje moet spelen als er wat gebeurt.
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef BloodyLotte het volgende:
er klopt geen fuck van. net was de rijksweg in geleen er dus op, die visboer. en de achtervolging zet in en opeens rennen ze over de stadsmuur in maastricht
Die indruk had ik soms wel ook bij "achtervolgingen" in Gent in Flikken.
pi_53451394
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:19 schreef Remzz het volgende:
Ik vond hem ook wel leuk hoor , maar je ziet veel te vaak dat die Nederlandse series altijd zo perfect kloppend en mooi moeten zijn. Ik zou het leuker vinden als ze een beetje naar de Duitse/Oostenrijkse Krimi's kijken. Daar zit 10x meer actie in.
Tatort zijn tv films van 1,5 uur en dat zie ik niet zo snel gebeuren op de Nederlandse TV. Chiem van Houweninge heeft het ooit willen proberen, maar kreeg de steun niet.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_53479465
Ik vond de eerste aflevering matig, maar de 2,3e en 4e vind ik erg goed

En die van volgende week lijkt me ook leuk

Eindelijk weereens een Nederlandse politieserie die boeit
pi_53482273
't Wordt idd elke week beter, maar de link met Maastricht is toch wel erg ver te zoeken, afgezien dan van de vergezichten en sommige omgevingsshots.

Verhaal en geloofwaardigheid van de personages was een stuk beter, vooral nu er meer en meer van de achtergrond bekend wordt.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_53483342
Het gaat wel een beetje meer leven nu inderdaad. Ik erger me minder aan het acteerwerk. Ik raak er aan gewend en de screenshots van Maastricht geven me het gevoel dat ik naar een uitzendig kijk van TVlimburg of L1, maar dan met een budget en acteurs die ik kan verstaan.
pi_53492111
Angela moet nog steeds een beetje meer los komen vind ik

Maar Victor speelt die rol echt geweldig, ben nu al bijna vergeten dat ie in die mega suffe politieserie Baantjer speelde

Flikken Maastricht rulez!
pi_53492475
Volgende keer met een rolletje voor Neerlandsch beste burgemeester: Leers toch?
pi_53624888
Wordt een bijzondere aflevering vanavond.. flink wat ontwikkelingen met Wolfs. En inderdaad met Leers ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53628104
Gerdje .
pi_53628358
Rowwen Hèze .
pi_53630343
Wordt wel steeds nieuwsgieriger naar het verhaal achter Wolfs. Vandaag weer een klein tipje van de sluiter opgelicht i.v.m. Fleur.
pi_53630688
Erg leuk vandaag
pi_53630839
Vanavond was het weer goed. Al hoop ik nog wel dat in de toekomstige afleveringen de andere personages ook nog wat uitgediept worden.
pi_53631381
die neger met de burgermeester
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:08:58 #97
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_53634829
Zelfs mij woonplaats werdt in deze aflevering genoemt :p

'Pap, je zou mij naar venloooo brengen '

en dat met Gerd Leers en die uberkakker was ook grappig
pi_53635102
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:30:28 #99
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_53635247
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb het gisteren helaas niet kunnen zien... wordt het deze week ergens herhaald?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=2647

[ Bericht 8% gewijzigd door Pwn_zoon op 02-10-2007 18:03:10 ]
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:31:43 #100
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_53646746
quote:
Dat ik daar zelf niet op gekomen ben... :S

Thank God for my evening off tonight