Weleens in heerlen geweestquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Rory78 het volgende:
Mij boeit het niet; woon in dezelfde plaats als Santax, ben geboren en getogen met het plaatselijke dialect en voel me op en top Limburger, maar het stoort me helemaal niet. Denk trouwens dat Maastricht de meest 'hollandse' plek van Limburg is, dus wat dat betreft, klopt het wel.
Ach krijg nou tieten. Ik check net je site. Vele jaren geleden, heb ik 3 weekjes ofzo met ze gerepeteerd. Toen hun bassist stopte en Ivo bas ging doen. Ik ging toen even gitaar (2de gitaar, naast Garry natuurlijk) doen. Maar het waren teveel nummers in te korte tijd, toen zijn ze met hun drieen verder gegaanquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Rory78 het volgende:
Mij boeit het niet; woon in dezelfde plaats als Santax, ben geboren en getogen met het plaatselijke dialect en voel me op en top Limburger, maar het stoort me helemaal niet. Denk trouwens dat Maastricht de meest 'hollandse' plek van Limburg is, dus wat dat betreft, klopt het wel.
Jij post wat ik meteen dacht...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:58 schreef santax het volgende:
[..]
Weleens in heerlen geweest
Leuk trouwens, zat je op r.k. kerensheide? Want zo te zien ben ik van hetzelfde bouwjaar
Ik zag het vanochtend ja.quote:Op maandag 15 september 2008 12:16 schreef Votz het volgende:
Leuk om te zien dat ze hier bij het MECC een aflevering zijn het filmen.
Toen ik vanochtend langs kwam met de bus zaten ze allemaal koffie te leuten voor, was iets na achten.quote:Op maandag 15 september 2008 12:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag vanmorgen een aantal grote vrachtwagens met hoogwerkers staan, geen idee waar ze die gaan zetten. Heb trouwens geen filmploeg gezien vanmorgen
Tuurlijk wel... Die villa, welke wijk was dat trouwens?quote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef Waaghals het volgende:
we hebben helemaal geen gothics in maastricht
ik heb het eerlijk gezegd verder niet gevolgdquote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... Die villa, welke wijk was dat trouwens?
Moet nog kijken, gisteren gemistquote:Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef DaFrenk het volgende:
Jules Croiset was weer geweldig!Leuke acteur.
Voor de rest, moah. Ging wel. Volgende week ziet er overigens wel weer spectaculair uit
Oh, waar is die boekenwinkel-kerk eigenlijk? Zag er wel mooi uit
Nou dat met die eigenaar van dat restaurant is wel een beetje te.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:54 schreef DaFrenk het volgende:
Begin het eindelijk een fijne serie worden om te volgen. Worden lekker veel en interessante subplots ontwikkeld die ook over meerdere afleveringen verder gaan. Erg leuk!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:32 schreef Sjeen het volgende:
Morgen via uitzending gemist gaat kijken...
Welk dialect?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:06 schreef littledrummergirl het volgende:
eergisteren voor het eerst gekekenvond het best goed te doen voor n nederlandse serie
maar kmoet af en toe wel lachen om t dialect
Aan het eind van seizoen een kusten Wolfs en Eva elkaar bijna, maar dat lijkt nu even wat afgezwakt door dat schietincidentje..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:38 schreef Naamah het volgende:
Vind het ook leuk dat het verhaal zo doorloopt, al vind ik het verhaallijntje van het restaurant echt niks aan..
Vond het verhaal van die man en Eva wel oke, en ook leuk het restaurant als plek waar ze elkaar 's avonds dan weer zagen, maar dit hele eigen verhaal vind ik maar niks.
Klopt, maar da's dan ook een Limburgs acteurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ze proberen soms zo leuk een beetje limburgs te pratenweet ff niet zo uit mn hoofd wie... maar zal die restaurant gast wel geweest zijn ofzo.
Ja idd, leek een slot aflevering,quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:59 schreef DaFrenk het volgende:
Spanning en sensatie! Begint allemaal op z'n plek te vallen, ook dat gedoe met die mien en Frank.![]()
Volgende week ziet er ook weer goed uit!
Hm ja, nu je het zegt. Lijkt idd op een seizoenseinde, maar komt bij veel series wel voor dat er een dubbele aflevering in een seizoen valt. Maar dit lijkt idd enkele verhaallijnen af te sluiten. Dat gedoe met Frank, de relatie van die Marion (al krijgt ze nu een stalker zo lijkt hetquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja idd, leek een slot aflevering,
met volgende week er bij nog 4 afl dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |