quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Erste post.
Oke. Hmm Volgens mij heb ik juist samen met Ian gebaggerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik niets. Ian weet wat baggeren is, even geduld hebben tot ie er weer is om het uit te leggen![]()
Ligt eraan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Ga ik het doen of niet?
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Ga ik het doen of niet?
Nu, de was ?quote:
Wijze woorden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Liefde is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Of van gewoon heul leuk zijn.
En met deze wijze woorden fiets ik weg.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Liefde is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Of van gewoon heul leuk zijn.
Was de bagger uit 306 voorbeeld genoeg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update van de ontslagronde schrijven. Zit ik wel de hele tijd vast...
succesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
ja graag. En dan hier naar toe kopieren? O wacht naar updates natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update van de ontslagronde schrijven. Zit ik wel de hele tijd vast...
Ik vond het erg bevredigend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke. Hmm Volgens mij heb ik juist samen met Ian gebaggerd![]()
Jeetjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Leandraquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is de BeeQueen van de SC heute abend eigentlich?
LeaQueenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is de BeeQueen van de SC heute abend eigentlich?
Nou, ik heb maar vast een begin gemaakt... voor Updates, inderdaad. Je hebt toch de streams wel aan? Ik ben zelf wel benieuwd wat er van de plannen terecht komt... zoals dat ze Huub niet willen laten (uit)praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
ja graag. En dan hier naar toe kopieren? O wacht naar updates natuurlijk.
Het is echt erg met mij hoor. Ik kan zelfs de cossen niet meer lezen. Erger me zo enorm dat dit mooie programma helemaal verneukt is.
Excuses my language. Excuses let mots![]()
Ik zit al de hele dag muziek te luisteren en voer keine flikker uit.
Hi...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Sug4r het volgende:
Abend..
Je hebt je ingelezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moet het toch echt even voor Leandra opnemen. Beetje vergelijken met bq![]()
Ik heb nooit de streams aan want ik heb ze niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar vast een begin gemaakt... voor Updates, inderdaad. Je hebt toch de streams wel aan? Ik ben zelf wel benieuwd wat er van de plannen terecht komt... zoals dat ze Huub niet willen laten (uit)praten.
Ik ga al...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Fucking kutkippen ga eens op stok zodat ik van jullie af ben.![]()
Ik denk het, of heb ik iets gemistquote:
Volgens een andere user is Leandra de BeeQueen van de SC.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het, of heb ik iets gemist![]()
Tok?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
jij bent geen kip maar een haantje
Dan heb ik me ingelezen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens een andere user is Leandra de BeeQueen van de SC.![]()
Ik misbruik dat soort uitspraken altijd om chaos en verwarring te zaaien.
Het was positief bedoeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moet het toch echt even voor Leandra opnemen. Beetje vergelijken met bq![]()
quote:
Vollerts.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Stemmingsronde al begonnen![]()
Huub: 43%, what's new![]()
Dennix ?quote:
Thank you Richiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suikert, "may I say what a smashing blouse you have on!"![]()
Wie o wie herkent 'm...![]()
Waarschijnlijk omdat 90% niet weet wat een dragonder is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn "Amandragonder" wil maar niet aanslaan in de COS.![]()
Of ze weten het wel, maar vinden de term niet op Amanda slaan. Palma, da's wel een dragonderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 90% niet weet wat een dragonder is.![]()
Een mannelijke, wel te verstaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ze weten het wel, maar vinden de term niet op Amanda slaan. Palma, da's wel een dragonder![]()
Moet kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een mannelijke, wel te verstaan.
hoi disaan, ian , sugar, nachtzus en?, niks teruggelezen.... nog iets gemist(roddels, gezeik, whatever)?quote:
Suikert kent het geniale werk van Rik Mayall.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi disaan, ian , sugar, nachtzus en?, niks teruggelezen.... nog iets gemist(roddels, gezeik, whatever)?
Avond WJquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef willem-jozef het volgende:
hi girls!
die kerel die cliff richards imiteerde(oa)?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suikert kent het geniale werk van Rik Mayall.![]()
Genau.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kerel die cliff richards imiteerde(oa)?
Hij loopt ook niet lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn "Amandragonder" wil maar niet aanslaan in de COS.![]()
Wie kent die nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suikert kent het geniale werk van Rik Mayall.![]()
Ik ga wel naar bedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij loopt ook niet lekker![]()
Je hebt wel betere ingevingen gehad![]()
Ik zou hier niet al te veel energie meer insteken![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef Sug4r het volgende:
"You really are a sad, used tampon aren't you Eddie?"
Ik heb streams. Probeer 'live' een update voor in Updates te schrijven. Ben nu al bang dat ik de stemmenlijstjes ga missen, zo van die stemt voor die en die voor diequote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
hebben we allemaal streams? anders wil ik best (met nog iemand)verslaan..
quote:
MOOI! ik ben luiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb streams. Probeer 'live' een update voor in Updates te schrijven. Ben nu al bang dat ik de stemmenlijstjes ga missen, zo van die stemt voor die en die voor die![]()
Dan help ik wel mee onthoudenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb streams. Probeer 'live' een update voor in Updates te schrijven. Ben nu al bang dat ik de stemmenlijstjes ga missen, zo van die stemt voor die en die voor die![]()
Wat lief. Eigenlijk is het ook wel simpel, he: iedereen voor Huub behalve Huub en Liekequote:
Goftedomme, is hij nog niet weg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Ik moest ff COSsen dat Lieke Huub erin houdt
Dit is niet het topic om dat te besprekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
KZ heeft vandaag een PMS aanval zo te lezen?
Huub blijftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
Hoe gaat de stemming ?
Huub gaat toch zeker wel weg vandaag !
En anders minstens Lieke.
Simpelweg een mooi nummer van U2 en Mary J. Blige, One Love.
http://uk.youtube.com/watch?v=XlHnHY_xQVg
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
Hoe gaat de stemming ?
Huub gaat toch zeker wel weg vandaag !
En anders minstens Lieke.
Simpelweg een mooi nummer van U2 en Mary J. Blige, One Love.
http://uk.youtube.com/watch?v=XlHnHY_xQVg
Was er wat dan?quote:
Ohhh... ben weer op de hoogtequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.
SCHURFT!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.
Maar weer niks dus..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De laatste ontslagronde... dgk gaat als bb verder...
[DGK] Updates #4quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pray tellquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Opgelost, Tijger gaat morgen naar mijn schoonouders!
was voor een edit die ik onnodig vind
![]()
Goeie oplossing voor de katten! En weer een beetje rust in huize Mootie..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Opgelost, Tijger gaat morgen naar mijn schoonouders!
was voor een edit die ik onnodig vind
![]()
Mijn meisje is helemaal de weg kwijt, Tijger gaat achter haar aan, en onze kater blaast nu ook de hele dag tegen haar. Ze zit me steeds aan te kijken met van die grote ronde knikkersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goeie oplossing voor de katten! En weer een beetje rust in huize Mootie..
Ah...wat zielig voor je meisje... Kan je de logé niet in een slaapkamer 'opsluiten', klinkt zielig, maar is het niet.. Laat je hem alleen overdag vrij, als je zelf de tijd hebt, of je vriend, om het allemaal in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn meisje is helemaal de weg kwijt, Tijger gaat achter haar aan, en onze kater blaast nu ook de hele dag tegen haar. Ze zit me steeds aan te kijken met van die grote ronde knikkers![]()
Ik schreef: Open dan zelf een COS, maar tis natuurlijk wel lekker gemakkelijk om kritiek op anderen te leveren. (o.i.d.)
Vannacht gaat hij met de kattebak, voer en water in de logeerkamer, ik ga niet weer tot 6 uur opzitten in een warzonequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah...wat zielig voor je meisje... Kan je de logé niet in een slaapkamer 'opsluiten', klinkt zielig, maar is het niet.. Laat je hem alleen overdag vrij, als je zelf de tijd hebt, of je vriend, om het allemaal in goede banan te leiden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Vannacht gaat hij met de kattebak, voer en water in de logeerkamer, ik ga niet weer tot 6 uur opzitten in een warzone![]()
De Tweede Keusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
hoi. wat is je 'nepliefde', beppe, als ik vragen mag?
ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met Tijger.
nixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lobascert, whatthefukindepolder, loos?
Nee die niet, die is juist veuls te aardigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nr. second choice kan toch nooit evil zijn??
Neem jij hem dan ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
KZ heeft vandaag een PMS aanval zo te lezen?
Met hem gaat het eigenlijk prima, die ligt lekker te slapen, komt knuffels halen, is lekker aan het smikkelen. Die voelde zich thuis vanaf het moment dat ie binnenkwam. Morgen gaat hij lekker naar een huis waar hij de hele dag 2 mensen voor zichzelf heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee die niet, die is juist veuls te aardig.
in een jute zak en uit het raam hangen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoop voor je dat 'ie niet gaat lopen janken, of aan de deur krabben...
Maar komt wel goed.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om dat te bespreken![]()
Maar soms doet KZ me denken aan mijn ex![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bespreek ik al met kenners.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in een jute zak en uit het raam hangen?
(geintje hoorrr) laten we het nu maar weer is over wielrenbroekies hebben dan![]()
Vertel, waar nog meer dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
hallo again, hier ook zo lachuh?
Ik weet het, ik weet het... en toch, ik ben een echte bleeding heart wat katten betreft, en dan denk ik aan zo'n beest de hele nacht alleen... sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Met hem gaat het eigenlijk prima, die ligt lekker te slapen, komt knuffels halen, is lekker aan het smikkelen. Die voelde zich thuis vanaf het moment dat ie binnenkwam. Morgen gaat hij lekker naar een huis waar hij de hele dag 2 mensen voor zichzelf heeft.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kun jij niet effe groeten, muts?![]()
Háááááhahahahahahaha.quote:
dus nr.2 is heel aardig/lief maar lelijk en arm en nr. 1 is handsome henry maar kinderlokkert?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee die niet, die is juist veuls te aardig.
Whiskey is your friend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Háááááhahahahahahaha.
Wat mijn hartje zegt is het probleem.
Het is of dat of mijn kleine meid de hele nacht achter de kast verborgen, met grote angstogen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... en toch, ik ben een echte bleeding heart wat katten betreft, en dan denk ik aan zo'n beest de hele nacht alleen... sorry
En nee, Lobasca, ik heb al 4 afdankertjes.
Qua katten ben ik het zelfde als jijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... en toch, ik ben een echte bleeding heart wat katten betreft, en dan denk ik aan zo'n beest de hele nacht alleen... sorry
En nee, Lobasca, ik heb al 4 afdankertjes.
Dat voelt weer voor jou aan als verraadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is of dat of mijn kleine meid de hele nacht achter de kast verborgen, met grote angstogen.![]()
Ik snap het helemaal. Er is geen ideale oplossing - op dit moment tenminste niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is of dat of mijn kleine meid de hele nacht achter de kast verborgen, met grote angstogen.![]()
net in de cos. nmns gaf aan dat hij de tt 'gekleurd' vond ('de 5 losers kunnen niet luisteren', geloof ik). hierop kwam een stortvloed van kritiek te voorschijn, erg amusantquote:
Mootie volgens mij ook... zijn we met z'n drieen. Laten we met zes duimen duimen dat Tijger het goed krijgtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Qua katten ben ik het zelfde als jij![]()
Juist!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Dus die lelijke kutkabouter zit er nog in ?
Jammer![]()
dat heb ik met-flink harige overigens-poesjezquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Qua katten ben ik het zelfde als jij![]()
En die schele hockysnol ookquote:
Is dat gedelete of kan ik gaan nalezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net in de cos. nmns gaf aan dat hij de tt 'gekleurd' vond ('de 5 losers kunnen niet luisteren', geloof ik). hierop kwam een stortvloed van kritiek te voorschijn, erg amusant![]()
Uiterlijk en geld boeit me sowieso niet zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus nr.2 is heel aardig/lief maar lelijk en arm en nr. 1 is handsome henry maar kinderlokkert?
quote:
Hoe onverwachtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat heb ik met-flink harige overigens-poesjez![]()
Vanaf morgen komt het helemaal goed, Moby moet nog wel even op les bij Tijger. Ik kon hem niet vinden vandaag en het bleek dat hij een holletje in het dekbed had gemaakt, hij lag er heerlijk onder te slapen. Dat zou Moby volgens mij ook heerlijk vinden, maar dit principe is hem nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mootie volgens mij ook... zijn we met z'n drieen. Laten we met zes duimen duimen dat Tijger het goed krijgt![]()
jawohlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Er is geen ideale oplossing - op dit moment tenminste niet.
hoi moots, ik zit wel een beetje te pesten, maar bedoel het niet rot...lellebel. het komt allemaal goedtdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf morgen komt het helemaal goed, Moby moet nog wel even op les bij Tijger. Ik kon hem niet vinden vandaag en het bleek dat hij een holletje in het dekbed had gemaakt, hij lag er heerlijk onder te slapen. Dat zou Moby volgens mij ook heerlijk vinden, maar dit principe is hem nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mootie volgens mij ook... zijn we met z'n drieen. Laten we met zes duimen duimen dat Tijger het goed krijgt![]()
Het is nu gewoon kut, blazende, grommende, angstige katten hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi moots, ik zit wel een beetje te pesten, maar bedoel het niet rot...lellebel. het komt allemaal goedtd
Heb me nog niet ingelezen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
[..]
[..]
Hoe onverwacht![]()
Maar is het nu zeker dat het verder gaat als een soort BB.
Of zijn er alleen maar wilde speculaties ?
nee, denk dat het er nog staat. of neem je me weer in het ootje, skattie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat gedelete of kan ik gaan nalezen?
Doe net als ik. Negeer het.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
En ik kan helaas niet mee doen aan het kattengesprek![]()
Ik haat ze namelijk![]()
quote:
Aai over je bol,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik haat ze namelijk![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net als ik. Negeer het.
Overdag heb ik er geen last van want dan moet ik werken om ze te onderhouden (ofzo)
Ik denk dat ik een apparte SC ga starten voor échte SC-erts.
Die nepSC'ers verneukern de hele boel met die katten![]()
Oeh, ik moet weg: spoedgevalletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haten is een groot woord. het zijn trouwens goede zwemmersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik haat ze namelijk![]()
lijkt me geen goed plan ppiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn waarschuwingssysteem al gezien ?
Ben er best trots op, kunnen mensen ook niet meer zeggen dat ze het niet wisten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bespreek ik al met kenners.
Andy is doorquote:
Leandra had dit grappig gevondenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net als ik. Negeer het.
Overdag heb ik er geen last van want dan moet ik werken om ze te onderhouden (ofzo)
Ik denk dat ik een apparte SC ga starten voor échte SC-erts.
Die nepSC'ers verneukern de hele boel met die katten![]()
Oeh, ik moet weg: spoedgevalletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
katten hebben een heel kort geheugen, dus na elke grompartij denken ze: 'whatthefuck' was dat? und so weiter... don't worryquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is nu gewoon kut, blazende, grommende, angstige katten hier.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra had dit grappig gevonden![]()
ik ook dragondertje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij wilt nr 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Háááááhahahahahahaha.
Wat mijn hartje zegt is het probleem.
Jammer, zou hij even moeten kunnen afkijken... mijn katten zijn enorme imitatoren van elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf morgen komt het helemaal goed, Moby moet nog wel even op les bij Tijger. Ik kon hem niet vinden vandaag en het bleek dat hij een holletje in het dekbed had gemaakt, hij lag er heerlijk onder te slapen. Dat zou Moby volgens mij ook heerlijk vinden, maar dit principe is hem nog niet helemaal duidelijk.
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wodka vanavond. We'll see.
Heb genoten van je prachtige caps!!!quote:
Nee, echt niet. Was zelf met iets anders bezig dus heb die COS niet gezien. Ga zo even kijken wie er heeft gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, denk dat het er nog staat. of neem je me weer in het ootje, skattie?
die bitch is lelijk. als je hier in de buurt naar een gemiddeld inteeltdorp(limmen, egmond-binnen, bakkum) gaat heb je ze voor uitzoeken zoals hijquote:
Ik moet ze ook niet, ze schijten in je tuin zonder het te vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik haat ze namelijk![]()
is de moeite waard!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Was zelf met iets anders bezig dus heb die COS niet gezien. Ga zo even kijken wie er heeft gewonnen![]()
oke thanks !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net in de cos. nmns gaf aan dat hij de tt 'gekleurd' vond ('de 5 losers kunnen niet luisteren', geloof ik). hierop kwam een stortvloed van kritiek te voorschijn, erg amusant![]()
Thxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb genoten van je prachtige caps!!!En heb de hele wedstrijd gezien!!
![]()
Ik ben nu ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?
Oh ja, echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die bitch is lelijk. als je hier in de buurt naar een gemiddeld inteeltdorp(limmen, egmond-binnen, bakkum) gaat heb je ze voor uitzoeken zoals hij
c u leetersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Kleutergevecht om de aandacht. Ik ga maar eens even ergens anders lezen![]()
Die van vandaag heb ik niet gezien, maar die van 2 nachten geleden.... Prachtig!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx
Van vanavond ?
Was een beetje minder, en zn tegenstander gaf op helaas. Maar ik houd moed![]()
Lekker hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik moet ze ook niet, ze schijten in je tuin zonder het te vragen![]()
En die kutkabouter zit er nog in ja, moeten we verplicht naar die rondjes kijken die hij uitblaast wanneer hij rookt, die ben ik zo schijtzat![]()
![]()
Zo dat lucht op![]()
Kloptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Maar helaas vind ik Lieke nog afschuwelijker![]()
Wtf, waar?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
Kleutergevecht om de aandacht. Ik ga maar eens even ergens anders lezen![]()
Geen caps, hij zag er niet lekker genoeg uit en ik heb op Eurosport gekeken, niet op de streams. Wel heb ik mooie filmpjes en caps in het nieuwe topic gezet en is de OPquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die van vandaag heb ik niet gezien, maar die van 2 nachten geleden.... Prachtig!!!![]()
Zal zo de verslagen en caps bekijken van vandaag.
Ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Maar helaas vind ik Lieke nog afschuwelijker![]()
Mwah, beetje verkeerde moment... de streams waren druk genoeg om over te posten en dat viel daardoor een beetje in t waterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi kantlijn. was toch ff leuk in de cos met dat gedoe om tt?
Beter!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen caps, hij zag er niet lekker genoeg uit en ik heb op Eurosport gekeken, niet op de streams. Wel heb ik mooie filmpjes en caps in het nieuwe topic gezet en is de OP![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oké, we skippen het - ben ik ruim in.
![]()
![]()
dat dan weer wel, anderzijds verbaasde ik me er wel over dat die luitjes zo massaal ageerde...het leeft toch nog behoorlijk (dgk), dahaiknieverwachtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkeerde moment... de streams waren druk genoeg om over te posten en dat viel daardoor een beetje in t water
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, beetje verkeerde moment... de streams waren druk genoeg om over te posten en dat viel daardoor een beetje in t water
Ja we willen wat meer details, hier kunnen we verder niets mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raad eens voor wie ik net geSMSt heb![]()
![]()
![]()
pumastreamer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja muts, lurken ben mooi 'weest, lulleh nu!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja we willen wat meer details, hier kunnen we verder niets mee.
En Voor Thera met de Wodka:
[afbeelding]
![]()
Dat had ik met deze OPquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Het eerste dat ik dacht toen ik die COS OP zag was: GodDAMN!
Helaas was dat een half uur geleden.
neeuh, zou ik niet doen Disanaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg eens... heb ik zin om een update te schrijven van het hele ontslaggebeuren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Het eerste dat ik dacht toen ik die COS OP zag was: GodDAMN!
Helaas was dat een half uur geleden.
Zo, daar was ik alweerquote:
Gaat toch prima nu? ik was zeer aangenaam verrast door het uitstekende optreden van Lieke en Huubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, daar was ik alweer![]()
Nee, ik heb het inderdaad maar niet gedaan.
Leuke COS was dat, die vorige![]()
En ik onder indruk van het jouwe...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat toch prima nu? ik was zeer aangenaam verrast door het uitstekende optreden van Lieke en Huub
Grapje, ik heb een lap van een update over de ontslagronde zitten tikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat toch prima nu? ik was zeer aangenaam verrast door het uitstekende optreden van Lieke en Huub
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik onder indruk van het jouwe...![]()
Wat las je dan? Misschien is het dat haar opa is overleden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef paddy het volgende:
Lees hier iets over Veulen?Wat is er met Veulen?
Haar opa is overleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef paddy het volgende:
quote:
Begrafenis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef paddy het volgende:
Oi Veulerstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Navond, heb nog helemaal niks gezien of bij gelezen. Druk gehad.
Is er iemand weg gestemt?
Avondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
En daar is ze net, Veulenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
hoi veulertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de updates nauwelijks inkijk, maar respect - lang leve de Updatesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapje, ik heb een lap van een update over de ontslagronde zitten tikken![]()
Ja, gaat goed, maar die COS was wel leuk lezen achteraf.
En inderdaad, het was een waardige ontslagronde - waar het die twee betrof. En alle stoere taal en voorbereidingen ten spijt, heb ik alleen Dennis rond zien hupsen en verder geen noemenswaardig bashen gezien![]()
Zo laag als een kikker kan duiken voor hij springtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Disaan, ik heb net dat filmpje bekeken, waar nix zijn betoog houdt....![]()
How low can you go?!![]()
Veulenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Updates, goed plan. Schrijven ze die dingen ook niet voor niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de updates nauwelijks inkijk, maar respect - lang leve de UpdatesIk vind van mezelf dat ik al goed op de hoogte ben
![]()
Ik had gehoopt op een wonder en dat het dennis was...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Nope, Huub zat op t ontslagbankje en is door Lieke aan boord gehouden
Ach, ik zie het ook zo: als er iets gebeurt, is de COS veel te druk omdat iedereen zijn ding wil zeggen. Dan ga ik lekker rustig in updates zittenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik de updates nauwelijks inkijk, maar respect - lang leve de UpdatesIk vind van mezelf dat ik al goed op de hoogte ben
![]()
Wat is het wachtwoord???quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik binnen komen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef paddy het volgende:
Oh ja, jullie hadden het over katten.
Dit is mijn hondje
[afbeelding]
als dat geen maltezer-lowlife is, eet ik m'n toetsenbord opquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef paddy het volgende:
Dit is mijn hondje
[afbeelding]
Dank... en familie... daar heb je dus inderdaad dat behang voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Updates, goed plan. Schrijven ze die dingen ook niet voor niks.
[afbeelding] De schrijvers
Ik lag dubbel..... dat was leuk thuiskomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Lea![]()
het Q-woord niet meer durft typen![]()
Dat kwam omdat hij weer oeverloos bleef doortetteren....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat dan weer wel, anderzijds verbaasde ik me er wel over dat die luitjes zo massaal ageerde...het leeft toch nog behoorlijk (dgk), dahaiknieverwacht
gaerne, het fanfarekorps staat al in de ontvangshal met boners!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik binnen komen?
Persoonlijk vind ik het behang dan zo slordig zitten...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank... en familie... daar heb je dus inderdaad dat behang voor.
mooie fotoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef paddy het volgende:
Dit is mijn hondje
[afbeelding]
Mooi helder wit hondje is dat. Heeft z/hij ook een naam, of wil je die niet vertellen (Bello of Tarzan ofzo)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef paddy het volgende:
Dit is mijn hondje
[afbeelding]
nou ehm, misschien zegt dit wat meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, how's life treating you?![]()
Jij??? Gesmst??? Dat had ik echt nooit gedacht echt nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaerne, het fanfarekorps staat al in de ontvangshal met boners!
Ah gos NZ tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nou ehm, misschien zegt dit wat meer![]()
Ja, en waarom laat je mij in de steek ...huh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik binnen komen?
lieve moots, da's geen toeval dat je nu een post van een uur terug aanhaalt, deugnietjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kwam omdat hij weer oeverloos bleef doortetteren....![]()
Te mild. Ik lees net een mailtje... Ik overweeg een dubbelloops...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
Dank... en familie... daar heb je dus inderdaad dat behang voor.
Ja he he.... voorbewerken met een wals.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het behang dan zo slordig zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |