quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Erste post.
Oke. Hmm Volgens mij heb ik juist samen met Ian gebaggerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik niets. Ian weet wat baggeren is, even geduld hebben tot ie er weer is om het uit te leggen![]()
Ligt eraan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Ga ik het doen of niet?
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Ga ik het doen of niet?
Nu, de was ?quote:
Wijze woorden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Liefde is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Of van gewoon heul leuk zijn.
En met deze wijze woorden fiets ik weg.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Liefde is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Of van gewoon heul leuk zijn.
Was de bagger uit 306 voorbeeld genoeg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update van de ontslagronde schrijven. Zit ik wel de hele tijd vast...
succesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
ja graag. En dan hier naar toe kopieren? O wacht naar updates natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update van de ontslagronde schrijven. Zit ik wel de hele tijd vast...
Ik vond het erg bevredigend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke. Hmm Volgens mij heb ik juist samen met Ian gebaggerd![]()
Jeetjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Leandraquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is de BeeQueen van de SC heute abend eigentlich?
LeaQueenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is de BeeQueen van de SC heute abend eigentlich?
Nou, ik heb maar vast een begin gemaakt... voor Updates, inderdaad. Je hebt toch de streams wel aan? Ik ben zelf wel benieuwd wat er van de plannen terecht komt... zoals dat ze Huub niet willen laten (uit)praten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef itsme het volgende:
[..]
ja graag. En dan hier naar toe kopieren? O wacht naar updates natuurlijk.
Het is echt erg met mij hoor. Ik kan zelfs de cossen niet meer lezen. Erger me zo enorm dat dit mooie programma helemaal verneukt is.
Excuses my language. Excuses let mots![]()
Ik zit al de hele dag muziek te luisteren en voer keine flikker uit.
Hi...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Sug4r het volgende:
Abend..
Je hebt je ingelezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moet het toch echt even voor Leandra opnemen. Beetje vergelijken met bq![]()
Ik heb nooit de streams aan want ik heb ze niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik heb maar vast een begin gemaakt... voor Updates, inderdaad. Je hebt toch de streams wel aan? Ik ben zelf wel benieuwd wat er van de plannen terecht komt... zoals dat ze Huub niet willen laten (uit)praten.
Ik ga al...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Fucking kutkippen ga eens op stok zodat ik van jullie af ben.![]()
Ik denk het, of heb ik iets gemistquote:
Volgens een andere user is Leandra de BeeQueen van de SC.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het, of heb ik iets gemist![]()
Tok?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
jij bent geen kip maar een haantje
Dan heb ik me ingelezen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens een andere user is Leandra de BeeQueen van de SC.![]()
Ik misbruik dat soort uitspraken altijd om chaos en verwarring te zaaien.
Het was positief bedoeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik moet het toch echt even voor Leandra opnemen. Beetje vergelijken met bq![]()
quote:
Vollerts.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Stemmingsronde al begonnen![]()
Huub: 43%, what's new![]()
Dennix ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |