quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Erste post.
Oke. Hmm Volgens mij heb ik juist samen met Ian gebaggerdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik niets. Ian weet wat baggeren is, even geduld hebben tot ie er weer is om het uit te leggen![]()
Ligt eraan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Ga ik het doen of niet?
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
Ga ik het doen of niet?
Nu, de was ?quote:
Wijze woorden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Liefde is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Of van gewoon heul leuk zijn.
En met deze wijze woorden fiets ik weg.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
Liefde is een kwestie van op de juiste tijd op de juiste plek zijn. Of van gewoon heul leuk zijn.
Was de bagger uit 306 voorbeeld genoeg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update van de ontslagronde schrijven. Zit ik wel de hele tijd vast...
succesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
ja graag. En dan hier naar toe kopieren? O wacht naar updates natuurlijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update van de ontslagronde schrijven. Zit ik wel de hele tijd vast...
Ik vond het erg bevredigend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Oke. Hmm Volgens mij heb ik juist samen met Ian gebaggerd![]()
Jeetjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:24 schreef TherAngelina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |