Gaat toch prima nu? ik was zeer aangenaam verrast door het uitstekende optreden van Lieke en Huubquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, daar was ik alweer![]()
Nee, ik heb het inderdaad maar niet gedaan.
Leuke COS was dat, die vorige![]()
En ik onder indruk van het jouwe...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat toch prima nu? ik was zeer aangenaam verrast door het uitstekende optreden van Lieke en Huub
Grapje, ik heb een lap van een update over de ontslagronde zitten tikkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat toch prima nu? ik was zeer aangenaam verrast door het uitstekende optreden van Lieke en Huub
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik onder indruk van het jouwe...![]()
Wat las je dan? Misschien is het dat haar opa is overleden?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef paddy het volgende:
Lees hier iets over Veulen?Wat is er met Veulen?
Haar opa is overleden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef paddy het volgende:
quote:
Begrafenis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:52 schreef paddy het volgende:
Oi Veulerstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Navond, heb nog helemaal niks gezien of bij gelezen. Druk gehad.
Is er iemand weg gestemt?
Avondquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
En daar is ze net, Veulenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
hoi veulertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de updates nauwelijks inkijk, maar respect - lang leve de Updatesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Grapje, ik heb een lap van een update over de ontslagronde zitten tikken![]()
Ja, gaat goed, maar die COS was wel leuk lezen achteraf.
En inderdaad, het was een waardige ontslagronde - waar het die twee betrof. En alle stoere taal en voorbereidingen ten spijt, heb ik alleen Dennis rond zien hupsen en verder geen noemenswaardig bashen gezien![]()
Zo laag als een kikker kan duiken voor hij springtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Disaan, ik heb net dat filmpje bekeken, waar nix zijn betoog houdt....![]()
How low can you go?!![]()
Veulenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:56 schreef Veulen het volgende:
Updates, goed plan. Schrijven ze die dingen ook niet voor niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de updates nauwelijks inkijk, maar respect - lang leve de UpdatesIk vind van mezelf dat ik al goed op de hoogte ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |