Thank you Richiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suikert, "may I say what a smashing blouse you have on!"![]()
Wie o wie herkent 'm...![]()
Waarschijnlijk omdat 90% niet weet wat een dragonder is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn "Amandragonder" wil maar niet aanslaan in de COS.![]()
Of ze weten het wel, maar vinden de term niet op Amanda slaan. Palma, da's wel een dragonderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 90% niet weet wat een dragonder is.![]()
Een mannelijke, wel te verstaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ze weten het wel, maar vinden de term niet op Amanda slaan. Palma, da's wel een dragonder![]()
Moet kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een mannelijke, wel te verstaan.
hoi disaan, ian , sugar, nachtzus en?, niks teruggelezen.... nog iets gemist(roddels, gezeik, whatever)?quote:
Suikert kent het geniale werk van Rik Mayall.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi disaan, ian , sugar, nachtzus en?, niks teruggelezen.... nog iets gemist(roddels, gezeik, whatever)?
Avond WJquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef willem-jozef het volgende:
hi girls!
die kerel die cliff richards imiteerde(oa)?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suikert kent het geniale werk van Rik Mayall.![]()
Genau.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kerel die cliff richards imiteerde(oa)?
Hij loopt ook niet lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn "Amandragonder" wil maar niet aanslaan in de COS.![]()
Wie kent die nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Suikert kent het geniale werk van Rik Mayall.![]()
Ik ga wel naar bedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Hij loopt ook niet lekker![]()
Je hebt wel betere ingevingen gehad![]()
Ik zou hier niet al te veel energie meer insteken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |