abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:11:19 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52787775
Vervolg van Fok! Dieetclub deel 197

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:12:22 #2
13151 crew  Rewimo
pi_52787791
En nog even mijn laatste post:

Tnx meiden

Teigan, wat goed dat je het volhoudt zeg! Hardlopen is niks voor mij Gelukkig heb ik een goede smoes: een vastgezet teengewricht, twee hielsporen en twee geïrriteerde achillespezen. En mijn idiote spier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52787822
mm zijn hypermobiele knieen en heupen (oa.) en problemen met voet- en teengewrichten ook goeie om eronderuit te komen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:20:32 #4
13151 crew  Rewimo
pi_52787974
Wat mij betreft: join the club
pi_52788075
Even een tvp-tje omdat ik niet zoveel zin heb om te praten
pi_52788190
En ik heb gewoon geen zin om te hardlopen, mag dat ook?
pi_52788255
Hier gaat mijn gewicht weer omlaag. De laatste 3 dagen zeer gezond gegeten (maar wel lekker, en één stroopwafel gesmokkeld). En nu moet ik het ook doorzetten van mezelf!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 augustus 2007 @ 19:43:06 #8
13151 crew  Rewimo
pi_52788499
Goed zo Vogue!
pi_52788598
ook een schandalige tvp
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52788624
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:47 schreef gothic-blackie het volgende:
ook een schandalige tvp
voor mij ook
pi_52789104
Ik moet vandaag les 9 nog lopen, maar mijn zus komt zo.
Als ze voor 10 uur weg is, ga ik alsnog! Ha!
pi_52789239
gefeliciteerd iedereen tot nu toe
pi_52790125
WoW loopt vast zodra ik begin te spelen grom !!!
Ja doei.
pi_52790138
dat was een tvp
Ja doei.
pi_52790471
Oei, was ik vanmorgen op een historisch laag gewicht, heb ik vandaag een bounty en 2 spritsen op. Zo wordt 't natuurlijk nooit wat. Heb wel 54 baantjes gezwommen, maakt weer iets goed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52790549
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef DarkElf het volgende:
mm zijn hypermobiele knieen en heupen (oa.) en problemen met voet- en teengewrichten ook goeie om eronderuit te komen?
Ik heb juist hypo-mobiele heupen, telt dat ook?
Nee, serieus, ik ga er echt een keer aan beginnen, maar vind mezelf nu nog een beetje te zwaar. Vriendin van me heeft al 2 keer 5km bij de city-pier-city loop gelopen en eigenlijk lijkt 't me wel gaaf om een keer met haar mee te lopen. Mooi doel...
***Levi was here***
pi_52790550
jeetje, 54 baantjes restecp
Ja doei.
pi_52790792
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, 54 baantjes restecp
Ben aan het opbouwen naar 60... moet te doen zijn. Op zich valt dat wel mee, het is maar 1.5km...
***Levi was here***
pi_52792669
Netjes hoor Levitation..

Ik ga morgen denk ik voor de afwisseling nog even zwemmen, even een andere beweging..

Anisha is ziek Vanmorgen bij de dierenarts niets aan de hand, ze heeft haar inentingen gekregen, en sinds vanmiddag alleen maar overgeven... Echt zielig... Volgens de dierenarts kon het niet aand e inentingen liggen, maar als het zo blijft dan zit ik er morgen dus alweer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52792971
O ja, en over het hardlopen, ik loop op een redelijk rustige plek, langs het kanaal achter het huis, en daar kom ik bijna alleen maar andere hardlopers tegen.

Maar ik ben toch in mijn hoofd zo met de les bezig en het doorzetten, dat het me niets kan schelen dat ik andere mensen tegenkom, ze kijken maar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52795913
Allemaal lekker sportief bezig zeg Ik heb een uur knievriendelijk gefietst, maar ook een worstenbroodje gegeten. Dus ik vrees dat dat fietsen niet zoveel voor m'n figuur heeft gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52796962
Zo, ik heb net alsnog gerend Woehoe! Ging verschrikkelijk makkelijk en lekker. Sinds ik weer op mijn oude schoenen (zonder demping, 1mm zool ) loop, krijg ik per keer minder last van mijn knieën!

@ Teigan: ik had graag meegewild met zwemmen, maar moet om 8 uur naar mijn werk toe, dus dat ga ik niet redden helaas.
Nog 2 dagen werken en dan vrij

@Isa: worstenbroodjes zijn lekker!
pi_52798922
Ik ben niet zo succesvol, althans, ik ben uit eten geweest vanavond. Morgen weer, vrijdag weer

Ik was o.a. met een britse prof in dat restaurantje, dus ik zeg zo half grappend: 'I just love good food, how do you think I got so fat?' en toen zei hij zo heel verbaasd: 'but you're not fat, you are just what we call voluptuous'.

Wat zaaalig
Ik ben niet dik, ik ben gewoon voluptueus. Dat klinkt 10x beter, vinden jullie niet?
pi_52800149
Oew! Dat klinkt geweldig idd, volutuous.
Ik heb heel gezellig met wat collega's trampoline gesprongen en lekker gegeten in Scheveningen.

En het was zo helder toen ik naar huis fietste, dat ik een stuk door de duinen ben gefietst en halverwege op een bankje ben gaan liggen om sterren te kijken.
pi_52800261
moe.. darn, waarom ga ik ALTIJD te laat slapen als ik in principe uit kan slapen..

maar dan ga ik nog zooo laat naar bed, dat het eigenlijk geen uitslapen meer is
Ja doei.
pi_52800275
Ga dan naar bed!
Ik kan morgen ook uitslapen, hoef pas om kwart over 10 weg!
pi_52802146
Goedemorgen!
Hier aan het ontbijt!
Geen last van mijn knieën vanmorgen, vooruitgang
En een update, lngzaam weer de goede kant op
pi_52802152
Goeiemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52802288
Goeiemorgen !!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 08:34:52 #30
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52802589
Goodmorning.... pfff om 5:30 ging de wekker vanmorgen..bah...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 08:50:48 #31
13151 crew  Rewimo
pi_52802754

Half 7 hier, en alweer een rit achter de rug om Christan naar school te brengen. Moet nog ontbijten maar er komen zo een timmerman en een architecte om te kijken hoe we hier een dakkapel kunnen maken. Die timmerman is de Duitse versie van Kabouter Plop Hij lijkt er echt sprekend op, alleen is ie juist heel groot
pi_52802834
Goeiemorgen!

Wat gaat het weer snel hier!
It is your friends who make your world!
pi_52802847
Goede morgen

Ik ga vandaag 15km lopen met de hond
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 augustus 2007 @ 09:16:56 #34
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52803052
Ik was jullie kwijt

Hier gaat het K met peren op het moment... Ik hou me al dagen netjes aan mijn eetpatroon, ben dinsdag op de fiets de stad in gegaan ipv met de auto. Met Isa (14 kilo) en een boekentas (7,5 kilo) mee... Gisteren met drie zware boodschappentassen naar het milieupark gelopen, terwijl Isa fietste. Dat doe ik normaal ook met de auto. En toch ben ik ruim een kilo zwaarder dan vorige week
Ow, ik ben wel ongesteld...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52803109
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik was jullie kwijt

Hier gaat het K met peren op het moment... Ik hou me al dagen netjes aan mijn eetpatroon, ben dinsdag op de fiets de stad in gegaan ipv met de auto. Met Isa (14 kilo) en een boekentas (7,5 kilo) mee... Gisteren met drie zware boodschappentassen naar het milieupark gelopen, terwijl Isa fietste. Dat doe ik normaal ook met de auto. En toch ben ik ruim een kilo zwaarder dan vorige week
Ow, ik ben wel ongesteld...
Lieve Sjeen, probeer ook niet teveel op alleen je gewicht te focussen (ik doe het zelf ook hoor) maar denk aan hoe gezond je bezig bent, hoe goed dit is voor je lijf.

Allemaal voluptueus
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 09:37:06 #36
13151 crew  Rewimo
pi_52803423
Sjeen, gewoon vocht Maak je niet dik

Voloptueus is een prachtig woord
pi_52803459
Tja, ik ben ook niets afgevallen terwijl ik deze week toch flink gesport heb .
Ik denk dat ik mijn eetpatroon eens streng onder de loep moet gaan nemen.

En dan ga ik voorlopig even met CF mee: dan maar lekker voluptueus
pi_52803473
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Sjeen, gewoon vocht Maak je niet dik

Voloptueus is een prachtig woord
Ja, ik heb het helemaal ontdekt. Het klinkt zo zalig, vind je niet? Dik klinkt als uitpuilende vetrollen, maar voluptueus klinkt als zomerjurkjes
pi_52803614
Ik val wel af geloof ik, als ik mijn lijf zo zie..

Ik ga zo zwemmen, maar ik kan mijn 12-baden kaart nergens vinden...
Dat wordt dus even een los kaartje kopen...
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 augustus 2007 @ 09:54:19 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52803753
Voluptueus

Ik heb gisteren ook nog het gras gemaaid, ben te voet naar de slager geweest waarbij ik op de terugweg Isa op de rug gedragen heb en we zijn gaan zwemmen samen...

Vandaag volleyballen en veel water drinken... Ik wil van de winter in mijn sjieke zwarte jurkje passen *stampvoet*
pi_52803906
Ik val wel gewoon af.
Maar ik doe het niet helemaal eerlijk Ben al 3 dagen aan de diaree... Heb zojuist een banaan op
pi_52803996
Goedemorgen...
ik ben niet voluptueus, ik ben fluffy

zometeen naar het gemeentehuis om een datum te prikken en dan nog even wat lunchen bij een feestlocatie die we nog niet hadden ontdekt. En dan naar Brugge voor controle.

Gisterenavond ben ik na het eten direct naar bed gegaan en ik ben er pas een halfuur geleden uit gekomen
pi_52804184
Octopussy, dan heb je de rust ook hard nodig gehad
pi_52804782
Voluptueus klinkt liev Fluffy trouwens ook

Mijn gewicht weet de laatste dagen echt niet wat die wil, zal wel vocht zijn oid, iets anders kan ik niet bedenken: 90,5 - 89,6 - 90,4 Maar mijn broeken vinden gelukkig wel dat ik afval, heb er nu eentje die ik uit kan doen zonder de knoop los te maken (spijkerbroek) Helaas heb ik alleen geen tijd of geld om nieuwe te kopen. Na de stage maar doen, dan heb ik iig tijd
pi_52804785
het lukt op moment dus echt totaal niet
zonDag begonnen met weer streng te lijnen smorgens ontbeten met die balans musilie of crusilie wat het ook is en smiddags dat ook gegeten en savonds gewoon gezond en nog geen gram afgevallen.
pi_52804786
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:06 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen...
ik ben niet voluptueus, ik ben fluffy

zometeen naar het gemeentehuis om een datum te prikken en dan nog even wat lunchen bij een feestlocatie die we nog niet hadden ontdekt. En dan naar Brugge voor controle.

Gisterenavond ben ik na het eten direct naar bed gegaan en ik ben er pas een halfuur geleden uit gekomen
Leuk zeg, welke locatie?

Nog zo'n leuk woord dat veel beter klinkt dan dik: curvy
pi_52804847
Oh ja, klein mijlpaaltje hier (hoewel ik eigenlijk nog niet het idee heb dat ik veel afval)

Vanavond een sjiek diner, dus heb ik een mooi feestelijk rokje meegenomen. En toe bedacht ik ineens: kut, ik paste m helemaal niet meer, en ik heb geen tijd om nog even wat anders op te halen thuis (ben op conferentie). Shiiiiit.

Dus ik trok m toch even snel aan op de wc en guess what? De rits kan lekker helemaal dicht! (ok, het knoopje nog niet maar toch)
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:51:27 #48
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52804895
Ik noem mezelf gewoon nog dik

ow ja en dom gister een toets gemaakt op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip als vorige jaar ook hetzelfde resultaat 1 fout teveel
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:02:26 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_52805107
Gewoon elastiekje om het knoopje.

Was ik pas nog zo blij dat ik nu een tijdje op die 87 kilo zat, vanochtend was het toch echt weer 86
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52805124
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef Troel het volgende:
Gewoon elastiekje om het knoopje.

Was ik pas nog zo blij dat ik nu een tijdje op die 87 kilo zat, vanochtend was het toch echt weer 86
ruilen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:05:29 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_52805178
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:50 schreef Rewimo het volgende:

Half 7 hier, en alweer een rit achter de rug om Christan naar school te brengen. Moet nog ontbijten maar er komen zo een timmerman en een architecte om te kijken hoe we hier een dakkapel kunnen maken. Die timmerman is de Duitse versie van Kabouter Plop Hij lijkt er echt sprekend op, alleen is ie juist heel groot
Gaat Christan niet met een schoolbus dan? Ik dacht dat dat standaard was in Duitsland.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52805187
Bubseltje, wat voor opleiding doe je?

Enne, troel, het rokje heeft een smal zwartfluwelen bandje met daarop een klein drukknoopje. Het is dus niet zozeer dat ie niet dichtkan, het is meer dat ie direct openspringt
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:07:37 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_52805235
Hmmm, dan heb je een veiligheidsspeldje nodig dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:07:47 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52805239
Fiscaal Recht en Economie (HBO) het was een spellingstoets
pi_52805686
@Troel, niet blij dat je afgevallen bent?
Zit je al op het goede gewicht dan? Verklaar nader, ik snap het niet helemaal
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:26:56 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_52805753
Het gewicht dat het beste voo rmijn lichaam is, is een gewicht van 92 kilo. Een tijd geleden heeft mijn arts al aangegeven dat ik er onverstandig aan deed om verder af te vallen. Desondanks ben ik toch afgevallen, door allerlei omstandigheden. Alles wat ik nu afval, heb ik gewoon regelrecht last van omdat mijn lichaam het niet aan kan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52805833
Oh tja, dan begrijp ik het ja. vervelend.
pi_52805834
Gefeliciteerd ColdFeet da's pas een fijne verrassing op een moment dat het ontzettend goed uitkomt. ennuh, foto's!

Troel, sterkte Als je het inderdaad niet aan kan, kun je misschien beter nog maar eens langs een arts. Zorg goed voor je lijf, je hebt er maar eentje.
pi_52805903
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef omearos het volgende:
Gefeliciteerd ColdFeet da's pas een fijne verrassing op een moment dat het ontzettend goed uitkomt. ennuh, foto's!

Troel, sterkte Als je het inderdaad niet aan kan, kun je misschien beter nog maar eens langs een arts. Zorg goed voor je lijf, je hebt er maar eentje.
Ja, dat was wel even een hiep-hoimoment
Enne, nee, kop noch kont komt afgebeeld op fok. Beeetje anonimiteit
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 11:47:28 #60
13151 crew  Rewimo
pi_52806319
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
Gaat Christan niet met een schoolbus dan? Ik dacht dat dat standaard was in Duitsland.
Nee, hiervandaan gaat geen schoolbus naar zijn school. Maar volgende week ga ik weer werken en dan kom ik er toch langs Frank haalt hem dan 's middags.
pi_52806327
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat was wel even een hiep-hoimoment
Enne, nee, kop noch kont komt afgebeeld op fok. Beeetje anonimiteit
Je hebt PM
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:00:35 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_52806700
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, hiervandaan gaat geen schoolbus naar zijn school. Maar volgende week ga ik weer werken en dan kom ik er toch langs Frank haalt hem dan 's middags.
Frank blijft huisman dan? Of heeft ie zulke mooie werktijden In het geval van dat laatste: waar is het
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 12:05:18 #63
13151 crew  Rewimo
pi_52806828
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Troel het volgende:
Frank blijft huisman dan? Of heeft ie zulke mooie werktijden In het geval van dat laatste: waar is het
Frank is nog niet aan het werk nee. En als hij over een poosje gaat werken is het ook parttime zodat hij Christan kan ophalen (die kan tot 4 uur op school blijven als het nodig is). Of eventueel begin ik vroeger en brengt hij Christan naar school 's morgens en haal ik hem weer op
pi_52807580
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef omearos het volgende:

[..]

Je hebt PM
Gelezen. En ga nu reply'en.
pi_52808252
Spam, sorry

Hier zaten volgens mij ook nog wel een aantal boek liefhebbers vandaar.
[TK] Diverse boeken, nieuw, of onbeschadigt.
pi_52809381
Ik heb meteen gekeken, maar sorry, niet mijn smaak

Ik heb net voor mezelf 'Ishq and mushq' gekocht, ben zeer benieuwd. Ik heb er geloof ik een goeie recensie van gelezen. En ach, alles wat voorkomt dat ik me verveel is best!
pi_52812407
Teigan bedankt voor de tip van A.Vogel, die pilletjes helpen bij mij ook.
Heb mijn verslag nu af, en heb hem gemaild naar mijn moeder, zij is docent en stagebegeleidster, dus zal wel goede tips geven. Morgenochtend nog even met frisse ogen zelf naar het verslag kijken en dan morgenmiddag bespreken.
Pff, ben blij dat ik zover ben, aanpassen vind ik makkelijker dan vanuit niks een verslag schrijven.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:39:41 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52812509
Fijn omearos!

Ik heb mijn eerste echt les al geskipt was gister al op en neer geweest en mijn lijf zij NO tegen nog een keer helaas maar is niet anders

Krijg wel een leuk extraatje van de bdienst toeslagen

ow en een note to myself eet op TIJD

[ Bericht 13% gewijzigd door -Bubseltje- op 30-08-2007 15:45:00 ]
pi_52813113
Fijn omearos, ik zit nu ik het lees ook te denken dat ik er ook even een paar moet slikken, ik ben vandaag zo onrustig, studie lukt zo niet..

Ik kreeg vanmiddag weer commentaar van mijn begeleider, en ik moest het niet allemaal zo negatief opschrijven bij de resultaten...
Morgen moet ik maar weer hard aan de slag, aangezien ik nu ook bij een andere planning achter ga lopen anders..
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 augustus 2007 @ 16:06:16 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52813254
*stooit wat rust in het rond

Ik ben verslaafd aan worteltjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 16:42:03 #71
13151 crew  Rewimo
pi_52814337
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben verslaafd aan worteltjes
Goed voor je ogen
pi_52814441
En terwijl ik dat lees zit ik ook op een wortel te kauwen Heerlijk zijn ze, ik neem ze altijd als ontbijt, samen met een drinkyoghurtje met banaan-aardbei smaak.
pi_52814476
ik heb vandaag weer eens een augurkentic... Ik heb vanmiddag een pot gehaald, en die gaat hard leeg nu.
pi_52814928
zo en nu naar de tandarts heb al jaren en jaren geen gaatjes meer dus ik hoop nu ook niet
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:09:24 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_52815155
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag weer eens een augurkentic... Ik heb vanmiddag een pot gehaald, en die gaat hard leeg nu.
je weet wat ze dan zeggen he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52815717
ik weet het ja, maar ik kan je verzekeren dat dat niet het geval is...
pi_52816579
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef ymme het volgende:
Spam, sorry

Hier zaten volgens mij ook nog wel een aantal boek liefhebbers vandaar.
[TK] Diverse boeken, nieuw, of onbeschadigt.
wel een boek naar mijn smaak, maar mag geen boeken meer kopen (heb er nog een stuk of 20 liggen die ik nog kan en mag lezen)

edit: enne dames die een pakketje verwachten van me, kan je even een berichtje doen als je het pakketje ontvangt (zou ik wel fijn vinden om te weten) en wat je van de kleding vind?

enne ik ga ook nog een keer spam doen, voor die laatste paar kleren, kijk op http://www.snirc.nl/blackie

[ Bericht 13% gewijzigd door gothic-blackie op 30-08-2007 18:19:17 ]
pi_52817392
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Riann het volgende:
zo en nu naar de tandarts heb al jaren en jaren geen gaatjes meer dus ik hoop nu ook niet
geen gaatjes
pi_52817463
Ik ben helemaal brak van dat trampolinespringen van gister!
Gelukkig vandaag een rustig dagje.
pi_52820704
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

wel een boek naar mijn smaak, maar mag geen boeken meer kopen (heb er nog een stuk of 20 liggen die ik nog kan en mag lezen)

edit: enne dames die een pakketje verwachten van me, kan je even een berichtje doen als je het pakketje ontvangt (zou ik wel fijn vinden om te weten) en wat je van de kleding vind?

enne ik ga ook nog een keer spam doen, voor die laatste paar kleren, kijk op http://www.snirc.nl/blackie
Helaas dat ik nu pas kijk. Die korte broekjes zijn leuk... Maar tja, had ik maar eerder moeten kijken.
Voor de rest leuke kleding hoor Alles wat ik eventueel leuk had gevonden, is al gereserveerd
pi_52820794
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef ymme het volgende:

[..]

Helaas dat ik nu pas kijk. Die korte broekjes zijn leuk... Maar tja, had ik maar eerder moeten kijken.
Voor de rest leuke kleding hoor Alles wat ik eventueel leuk had gevonden, is al gereserveerd
ahhh sorry, volgende keer beter
pi_52820831
Ik heb er nooit aangedacht om de kleren online te zetten. Ik heb alles in de zak van Max gedaan. Ach ja, ook voor een goed doel
pi_52821336
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb er nooit aangedacht om de kleren online te zetten. Ik heb alles in de zak van Max gedaan. Ach ja, ook voor een goed doel
heb de helft in de kledingbox gedaan en de andere helft hier neer gezet
pi_52822441
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:38 schreef Riann het volgende:
geen gaatjes
Geheel naar verwachting dus

Ik ben weer alleen t/m zondag en ben direct helemaal rusteloos Ik heb eigenlijk heel erg behoefte aan iemand om me heen nu en het maakt niet eens uit wie. Net heeft een vriendin 32 minuten gebeld waarvan zij 31 minuten heeft gekletst en vlak voor ik wat wilde vertellen zei ze dat ze weer verder ging met wat ze aan het doen was en dat ze me wel weer sprak. En toen hing ze op
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 21:35:34 #85
13151 crew  Rewimo
pi_52822806
Da's ook niet leuk, Isa
pi_52822935
Nee, het voelde ook een beetje raar. Ik moest er bijna hardop van lachen. En dit gevoel van 'eenzaam voelen' is ook al zo nieuw voor me, ik vind het maar een rotgevoel en volledig overbodig. Wat voor evolutionair nut heeft het nou
pi_52823008
ik heb WoW er weer af moeten gooien... laptop liep ervan in de soep.. maar het begin zag er uit

als ik straks met samen mn andere pc ga herinstalleren, zal ik daar WoW op installeren.. het mag gewoon niet..

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 21:54:13 #88
13151 crew  Rewimo
pi_52823570
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het voelde ook een beetje raar. Ik moest er bijna hardop van lachen. En dit gevoel van 'eenzaam voelen' is ook al zo nieuw voor me, ik vind het maar een rotgevoel en volledig overbodig. Wat voor evolutionair nut heeft het nou
Eenzaam is ook iets heel anders dan 'alleen'. Ik ben vaak genoeg alleen geweest, maar zelden eenzaam.

Hopelijk voel je je snel wat beter!
pi_52823669
- je voor isa
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52823740
wat is Isa toch schattig (PM-inside-information) maargoed

ook hier maar even een
Ja doei.
pi_52823891
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Eenzaam is ook iets heel anders dan 'alleen'. Ik ben vaak genoeg alleen geweest, maar zelden eenzaam.
Nou, weet je, ik ben heel vaak alleen geweest en eigenlijk was dat helemaal nooit erg. Alleen zijn kan juist leuk zijn! Maar ik voel me nu echt eenzaam en dàt is een rotgevoel en ik heb er helemaal geen zin in. Ik probeer steeds tegen mezelf te zeggen hoe leuk alleen zijn kan zijn, maar mijn gevoel luistert voor geen meter En ik heb geen idee hoe je dat gevoel van eenzaamheid wegkrijgt.

Je bedoelt dat ik af en toe een enorme doos ben, motorbloempje
pi_52824060
whahaha

had 'doos' al teruggetikt in de pm voordat ik dit las

en oh ja.. alleen zijn is kut, maargoed, ik heb dan ook een soort van alleen-zijn-angst, waar ik nu wel mee MOET copen omdat ik hier niemand ken, maar als in Den Haag Rene er niet was, dan was er 's avonds altijd wel een vriend op bezoek ofzo, of ging ik avondje weg naar vrienden.. alleen zijn is naar maargoed.. ik mag niet zeiken, want vandaag houden Rene en ik het alweer 8 maanden met elkaar uit.. heb een DVD voor hem gekocht: La Vita e Bella hij had 'm nog niet, en ook niet gezien... beter dan een knuffel
Ja doei.
pi_52824151
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
uh...eenzaamheid lijkt me een uitstekend evolutionair nut hebben. Als jij je niet eenzaam voelt dan heb je toch ook helemaal geen behoefte om naar een vent op zoek te gaan. Geen vent=geen evolutie... Je wordt gewoon keihard genaait door moeder natuur (maar goed, dat is een beetje het thema hier )

Maar het is wel ongelooflijk rot

Vandaag druk dagje gehad. We hebben een datum gereserveerd op het stadhuis en zijn nog even naar een tentje geweest waar ik wel wat in zag. Helaas was het die avond al bezet. We hebben nog zat opties gelukkig.
Daarna zijn we naar Brugge gereden voor mijn controle. We waren er een uur te vroeg en het liep 2 uur uit. 3 uur gewacht dus En natuurlijk duurde het hele gesprek maar 5 minuten

Maar goed: het schijnt dus normaal te zijn dat ik moe ben. In januari heb ik weer een afspraak en daarvoor moet ik bloed laten prikken. Ik kreeg wel het advies om naar een gyneacoloog te gaan voor mijn nu al 7 wekende durende 'vloei'. Daar schrok de dokter een beetje van, het is schijnbaar toch wel abnormaal.
Hij dacht ook dat de verklevingen die ik had aan een eerdere operatie hadden gelegen. Maar aangezien ik nog niet eerder was geopereerd in dat gebied, kon dat niet. Het is waarschijnlijk een buikinfectie geweest oid

Oh en ik lag verder perfect op schema wat betreft gewichtsverlies
pi_52824266
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef octopussy het volgende:

uh...eenzaamheid lijkt me een uitstekend evolutionair nut hebben. Als jij je niet eenzaam voelt dan heb je toch ook helemaal geen behoefte om naar een vent op zoek te gaan. Geen vent=geen evolutie... Je wordt gewoon keihard genaait door moeder natuur (maar goed, dat is een beetje het thema hier )
Ik dacht dat ze daar de geilheid voor hadden uitgevonden Véél nuttiger voor de voortplanting

Enne, 3 uur wachten voor een gesprek van 5 minuten. Over kut gesproken Maar fijn dat je op schema ligt
pi_52824273
octooooow.. had jou toch ook gemailed voor zaterdag? of nie ja toch? (MSN?)
Ja doei.
pi_52824369
twijfel nu of ik jou heb geschaard onder housewarming MF of Housewarming (nog te plannen) Fok!

en MF is zaterdag, en Fok! is nog niet geplanned
Ja doei.
pi_52824521
maar... ik ga slapen.. hoofdpijn + scherm + kleine letters = geen succes

truste allemaal
Ja doei.
pi_52824530
super dat je op schema ligt octo is wat in het lijstje staat nu ook wat je afgevallen bent sinds de operatie?

ik duik me bedje alvast in, gisteren pas laat (12 uur) bed in gegaan want ik wou wat zien op tv, en toen kwam ik niet in slaap tot 2 uur, half 3. dus nu lekker vroeg me bedje in en lekker slapen.
alvast truste voor iedereen. enne isa als je eenzaam bent dit weekeind, je mag best langskomen in deventer hoor, ben er vanaf morgenavond tot zondagavond.
pi_52824667
Fijn dat je op schema ligt qua afvallen Octo!

En wanneer is de grote dag?
pi_52825015
GB, ja ik ben 15 kilo kwijt nu

Fannetje, 22 augustus is de dag

MB, zaterdag

Isa
pi_52825208
Nog maar een jaartje Octo. Leuk!

House warm ze MB. Altijd leuk, zo'n feestje.

Isa
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 augustus 2007 @ 22:35:09 #102
13151 crew  Rewimo
pi_52825238
Moe zijn is normaal hoor octo Die menstruatie niet natuurlijk Ik rol nog steeds in slaap als ik op de bank ga liggen
pi_52827601
Isa, hou je taai hè..

Ik ben net thuis van de bios, we hebben Ratatouille gezien, en die was best geinig.
Nu hopen dat ik morgen de rust heb om wel aan de slag te gaan met mijn studie...
pi_52828322
Isa
Ik begrijp wat je bedoelt met zulke vriendinnen. Ik had ook zo'n vriendin die ik een keer belde toen het uitging met mijn ex. Maar haar baby huilde dus ze had geen tijd voor mij en zou me terugbellen. Ze heeft me nooit meer teruggebeld

Oe, Ratatouille is inderdaad een leuke film. Die heb ik laatst ook gezien . Wij gaan zaterdag naar Planet Terror toe... ik heb teveel van die actiebonnen van de Appie . Dus Isa (en anderen), ik wil best naar een film als je zin hebt . Er is trouwens ook boekenmarkt in de Jaarbeurs dit weekend. Mocht je wat boeken nodig hebben kan je ook altijd nog daarheen .
pi_52831502
zo ben weer wakker, laatste dagje werken en dan weekeind. heb wel lekker geslapen
pi_52831617
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef octopussy het volgende:

Fannetje, 22 augustus is de dag
Leuk, precies vier maanden na ons! 22-08-2008 is inderdaad ook een erg leuke datum!

Ik ben overstag en heb mijn weegdag verplaatst naar vrijdag, omdat (ondanks eerdere verhalen) ik het ook erg frustrerend vind om me na het weekend te wegen, wanneer ik meestal toch een onsje of twee zwaarder ben dan op de vrijdag.

Dus: vandaag mijn eerste officiële vrijdag-weegdag en ik ben vanaf maandag 1,2 kilo afgevallen! Ik weeg nu 86,3 en in totaal is er dus 6,3 kilo af in bijna zes weken.

Ratatouille heb ik ook gezien trouwens, vond 'm erg leuk! Wij hebben overigens al zes AH bonnen liggen... dus als iemand er nog een nodig heeft, roep maar!

En dan ga ik nu naar mn werk... studiedag...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:43:09 #107
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52831621
Goeiemogguh,

Ik heb even een vraagje hier, als ik er goed zit hier. Ik ben 17 jaar, weeg rond de 120-130 . En het lijkt me verstandig dit terug te brengen onder de 100. Alleen ik heb geen zin om 3 jaar te doen over 2 kilo ofzo en kan/wil niet ongelofelijk intensief sporten. Ik wil ongeveer in 3 maanden de 100 bereikt hebben, in hoeverre is dit mogelijk? En op welke manier?

Alvast bedankt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_52831650
Waarom heb je zo'n haast, als ik vragen mag? 20-30 kilo in drie maanden is volgens mij zonder hongerdieet echt onmogelijk. Het is bovendien een stuk gezonder om langzamer af te vallen.
pi_52831714
Zo, goedemorgen, lees nu pas weer bij.
Isa, dikke knuffel. Geilheid werkt wel beter voor de voorplanting inderdaad, maar voor de opvoeding van de kinderen is het beter dat de papa én de mama er bij zijn. Dan volstaat geilheid niet. Mijn verklaring

Vanmorgen zei de weegschaal 75 Ik update hem nog niet, ff wachten of het nog zo is als ik terugkom van Terschelling (ga morgen weg)
pi_52831734
30 kilo is 3 maanden is niet te doen, dan moet je heel drastische dingen gaan doen, waar je grote kans hebt dat je gaat jojoën als je daarmee stopt..

Ik heb mijn weegschaal weer hier, en ondanks het feit dat mijn lijf wel laat zien dat het dunner wordt, vindt mijn weegschaal dat het zwaarder wordt..
Ik vind dat ik maar naar mijn lijf luister, die voelt zich hier goed bij..
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:59:44 #111
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52831744
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:49 schreef Fannetje het volgende:
Waarom heb je zo'n haast, als ik vragen mag? 20-30 kilo in drie maanden is volgens mij zonder hongerdieet echt onmogelijk. Het is bovendien een stuk gezonder om langzamer af te vallen.
Heel simpel: Ik heb er echt geen geduld voor. Ik kan niet 1 jaar elke dag fitnessen, ongelofelijk gezond eten etc. Ik fiets wel elke dag 2 keer een uurtje om kranten rond te brengen. Verder eet ik niet bijzonder ongezond, maar gewoon brood met pindakaas en dat soort dingen.
pi_52831788
Wat eet je dan op een dag? Ik eet ook niet altijd ongelooflijk gezond, en sport zeker niet iedere dag, maar ik viel wel af..

Als je nou een normale dag post, dan kunnen wij misschien al wat tips geven wat je aan zou kunnen passen..
pi_52831800
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Heel simpel: Ik heb er echt geen geduld voor. Ik kan niet 1 jaar elke dag fitnessen, ongelofelijk gezond eten etc. Ik fiets wel elke dag 2 keer een uurtje om kranten rond te brengen. Verder eet ik niet bijzonder ongezond, maar gewoon brood met pindakaas en dat soort dingen.
Je moet ook niet iets gaan doen wat je niet vol kunt houden. Ga je eetpatroon maar eens onder de loep nemen; hoe komt het dat je zo dik bent geworden?
Het is er niet in 1 dag aan gekomen, dus het gaat er ook echt niet in 1 dag vanaf.

Belangrijke dingen zijn regelmaat, 3 maaltijden per dag, 3 tussendoortjes (en dan geen zakken chips of een pak koekjes ) en voldoende drinken.
Schrap de frisdrank eens uit je patroon, reduceer de alcohol en neem een appel als je trek hebt.
pi_52831801
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 07:43 schreef Juicyhil het volgende:
Goeiemogguh,

Ik heb even een vraagje hier, als ik er goed zit hier. Ik ben 17 jaar, weeg rond de 120-130 . En het lijkt me verstandig dit terug te brengen onder de 100. Alleen ik heb geen zin om 3 jaar te doen over 2 kilo ofzo en kan/wil niet ongelofelijk intensief sporten. Ik wil ongeveer in 3 maanden de 100 bereikt hebben, in hoeverre is dit mogelijk? En op welke manier?

Alvast bedankt.
Snel afvallen is mogelijk met een hongerdieet, maar ik zal je ook direct de valkuil proberen uit te leggen.

Je basaalmetabolisme is dat metabolisme wat energie levert voor die processen in je lichaam waar je niets voor hoeft te doen (kloppen van je hart, werking van je darmen etc). Met ander woorden: de hoeveelheid energie die je lijf verbruikt terwijl je bij wijze van spreken de hele dag in bed ligt Bewegen zorgt ervoor dat je meer dan je basaalmetabolisme gaat gebruiken omdat je spieren dan energie gaan vragen. Bewegen is een leuk extraatje, maar de basis voor je energiehuishouding is je basaalmetabolisme.

Wat gaat er nou mis als je héél snel afvalt?

Ten eerste vlucht je lijf in een spaarstand. Je lichaam is erop gebouwd voorraden op te bouwen en vast te houden voor tijden van schaarste. Evolutionair gezien heb jij het slimmere lijf, want je lijf heeft al fijn veel opgebouwd. Genetisch mankementje in tijden van overloed, want dik is niet meer in de mode en 'dus lelijk'. Heb je nu dus niets meer aan. Maar als je probeert richting schoonheidsideaal te komen door snel van de vetvoorraad af te komen zal je lijf aan de rem trekken door te bezuinigen op het basaalmetabolisme (dat keldert omlaag) en zo creatief mogelijk om te springen met binnenkomende kcal. Elke kcal wordt nu een stuk efficiënter behandeld.

Ten tweede is vetweefsel een trage bron van energie. Bij de combinatie weinig binnenkomende energie (hongerdieet/crashdieet dus) en wel veel energie nodig hebben (sporten of gewoon normaal bewegen) kan het voorkomen dat je lichaam even snel energie nodig heeft en dat is er meestal bij een crashdieet niet meer. De suikervoorraad in je spieren en lever (glycogeen) is bij een crashdieet vaak domweg op (hier word je overigens ook lekker futloos van). De vetvoorraad duurt eigenlijk een beetje te lang voor snelle energie en je lijf bedenkt heel slim dat er nog een aanzienlijke hoeveelheid veel makkelijker te gebruiken eiwit aanwezig is. In de vorm van spieren. Je gaat spierweefsel afbreken. Laat dat spierweefsel nou ook deels verantwoordelijk zijn voor je basaalmetabolisme (reden dat mannen sneller afvallen dan vrouwen) en het resultaat is dat je basaalmetabolisme nog meer daalt.

Het mooie van de natuur is dat je lichaam je dus door deze hongerperiode heenhelpt met als achterliggende gedachte dat je straks als er weer voldoende voedsel is snel weer alle vetvoorraden kan aanvullen en als het even kan méér vetvooorraad dan de vorige keer. Heel lief van je lijf In de volksmond noemen we deze liefdadigheid van je lichaam 'jojo'en'

Bij traag afvallen kan je de bovenstaande valkuilen zoveel mogelijk voorkomen. Kies maar wat je wilt, je bent nu nog jong. Wil je binnen 6 maanden een stuk slanker zijn waarna je groot risico loopt om over een aantal jaar nog veel dikker dan nu te eindigen of wil je over 2 jaar een mooi lijf hebben met een veel lager risico om veel dikker te eindigen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:42:52 #115
13151 crew  Rewimo
pi_52832167
Welkom Juicyhil Luister naar Isa, zij heeft er verstand van Je kunt beter langzamer maar wel blijvend afvallen, dan snel. Want dan zit het er ook snel weer aan, meestal met bonus Been there, done that.

Zorg dus dat je gezond eet, zeker niet te weinig maar wel met verstandige keuzes. Dan hoef je echt niet af te zien of honger te lijden. Wel zul je waarschijnlijk je eetpatroon moeten aanpassen. Met een boterham met pindakaas is niks mis, met 10 boterhammen met pindakaas wel
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:10:23 #116
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52833809
weer 3 onsjes

30 kg in 3 maanden is zelf met ene operatie niet echt normaal geloof ik
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:15:10 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_52833917
30 kilo in zo'n korte tijd is wel mogelijk, maar niet op korte termijn, want dan zul je eerst het traject voor een operatie in moeten en op jouw leeftijd zal je die toestemming niet snel krijgen

Daarnaast weet ik niet wat je BMI is, maar hoogstwaarschijnlijk zal je op basis daarvan ook geen toestemming krijgen.

Ben je de laatste tijd veel aangekomen of zit je al een tijd op dit gewicht? Als je de laatste tijd veel bent aangekomen, dan kun je het beste proberen om eerst een tijd op dit gewicht te blijven en kijken wat je daarvoor moet aanpassen in je leefgewoontes. Verwacht niet dat je van aankomen ineens naar afvallen gaat springen, dat werkt helaas niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:17:42 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_52833987
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
weer 3 onsjes

Met een Scopi kan het

20-09-05: 163.9
20-12-05: 130.9

Maar dat is niet het traject waar je zomaar instapt en waar je zomaar in mag natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52834016
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
weer 3 onsjes

inderdaad, dat haal ik ook echt niet met mijn operatie! En mijn voedingspatroon zou je wel kunnen omschrijven als een crashdieet.

30 kilo in 3 maanden is echt volkomen onrealistisch. Bovendien is het zo dat als je zo weinig geduld hebt dat je een hele harde terugval kan verwachten wanneer je je doel niet behaald.

Liefst willen we allemaal morgen slank wakker worden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
pi_52834029
zo he, Isa op d'r praatstoel

maar ze heeft wel gelijk
Ja doei.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:27:49 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_52834231
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef octopussy het volgende:
Liefst willen we allemaal morgen slank wakker worden, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
Morgen pas? Doe mij maar na mijn middagdutje hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52834374
Ik wil niet eens een middagdutje wachten, Troel Ik wil nu
(alhoewel het overal steeds uitleggen wel wat lastig kan worden dan...)
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:33:31 #123
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52834422
Ach ja er zijn mensen op het wls forum die in 4 maanden 40 kilo afvallen en mensen zoals ik die hopen dat ze dat in 1 jaar voor elkaar gaan krijgen tis gewoon heel erg verschillend
pi_52834442
Liefst gisteren natuurlijk

alhoewel; dan zou ik de hele tijd in mijn arm zitten knijpen omdat ik denk dat ik droom. Geestelijk is het volgens mij helemaal niet bij te houden als je heel snel verandert.
pi_52834461
Na elk dutje een kilo minder ofzo zou ook niet erg zijn natuurlijk....
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:37:44 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52834546
voor het einde van het jaar 15 kg zou ik al tevreden mee zijn hoor anders gaat mijn lijf weer protesteren dat het te snel gaat
pi_52834684
Ik weet het eigenlijk niet..
Ik wilde aan het eind van dez omer 80 kilo wegen, en dat weeg ik nu (sta al even stil)..

Ik zou het leuk vinden om toch wat effect van het sporten te zien op de weegschaal..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:44:33 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52834736
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef teigan het volgende:
Na elk dutje een kilo minder ofzo zou ook niet erg zijn natuurlijk....
Spontaan even een dutje gaat doen
pi_52835154
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef teigan het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet..
Ik wilde aan het eind van dez omer 80 kilo wegen, en dat weeg ik nu (sta al even stil)..

Ik zou het leuk vinden om toch wat effect van het sporten te zien op de weegschaal..
merk je het niet aan je kleding dan? Wel heel fijn dat je je doel behaald hebt in ieder geval! Ik vind het echt superknap hoe jij bent afgevallen.
pi_52835428
Ik merk wel wat aan mijn kleding, en ik meende het ook wel te zien in de spiegel dat ik afval.
Ik heb 5 weken geleden een spijkerbroek gekocht die nu alweer te ruim zit, en broeken die aan de kleine kant waren zitten nu ook best ok.

Maar dat de weegschaal vanmorgen toch aangaf dat het niet zo was viel me wel wat tegen. Maarja, op zich zegt de weegschaal ook nog niet zoveel, dus ik ga maar even van mijn lijf uit.

En bedankt voor je compliment... Ik ervaar het nog steeds niet als lijnen, ik heb gewoon mijn eetpatroon de goede kant uit gebogen, maar ik denk dat ik voor de volgende kilo's misschien toch wel wat moet gaan aanpassen..
pi_52835936
Teigan, is het niet handiger om naar een dietiste te gaan (liefst 1 die jouw voorgeschiedenis weet) om je voedingspatroon te bekijken? Lijnen is misschien niet zo verstandig...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:31:07 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52836166
hellow dames

even snel een berichtje vqnuit het warme tunesie... het is hier hot hot hot... tussen de 40 en 45 graden!!! echt onwijs dus...
geen tijd om alles door te lezen, maar hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en het dieettechnisch een beetje vol te houden is

ik heb nqtuurlijk hier geen weegschaal, dus heb geen idee wat mijn gewicht doet op het moment... voel me in elk geval niet veel anders dqn toen ik vertrok een week geleden... eten is hier redelijk, maar door de warmte heb ik niet zoveel trek....

nou ik ben dr in elk gevql volgende week woensdqg weer en wens jullie veel succes de komende week!!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag§
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52836325
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:24 schreef octopussy het volgende:
Teigan, is het niet handiger om naar een dietiste te gaan (liefst 1 die jouw voorgeschiedenis weet) om je voedingspatroon te bekijken? Lijnen is misschien niet zo verstandig...
dat zou ik nog kunnen doen.. Mijn haptotherapeute zei dat ze nog wel een dietiste voor mij wist die mij geen lijstjes voor zou schrijven zeg maar, maar meer zou kijken naar wat ik nu eet, en daar wat tips bij geven.
Maar dan moet ik haar gewoon even bellen, er wordt geloof ik 4 uur vergoed door mijn verzekering..
pi_52836490
Ik wil aan sanaslank beginnen iemand ervaring mee???

ik heb maandag een afspraak om 2 uur voor een gratis consult. Dus ik ben benieuwd

hier wat websites:
http://www.carocare-heerlen.nl/sanaslank.htm
http://www.sanaslank.nl/index.php?action=home&id=9999
http://www.dietenlijst.nl/dieten/sanaslank_proteine_dieet/
http://www.bogar.nl/afvallen.html

elke week moet je dan ook langskomen dus als het niet werkt zullen ze toch met iets moeten komen. Dus ik ben benieuwd.
pi_52836680
Riann, je hebt een PM
pi_52836755
Het lijkt mij niet zo heel best Riann, als ik dat zo lees, qua onderbouwing enzo
- volgens mij is het niet zo dat je stofwisseling niet gaat vertraging bij een eiwitdieet, dat komt toch gewoon door een gebrek aan kcal
- je lijkt erg weinig binnen te gaan krijgen (hoeveel precies staat er niet bij)
- er staat dat je geen koolhydraten binnen krijgt, maar vervolgens bij producten wel ' aardappel, rijst en pannenkoekgerechten', knap om dat zonder kH te krijgen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_52836767
Riann, waarom nu weer een dieet gebaseerd op poedertjes, pilletjes en suplementen?
pi_52837481
Dat verhaal van snel willen afvallen ken ik wel, toen ik in januari begon wou ik het liefste ook voor de zomer een gezond BMI (=25kg afvallen in 6 maand ) Ondertussen ben ik blij als ik dat haal voor volgende zomer, al blijf ik natuurlijk stiekem hopen dat ik al onder de 80kg zit voor mijn verjaardag in januari (=10kg afvallen in 4,5 maand) Gezond BMI is bij mij bij 75kg.
Volgende week begint wel de cursus Steps, ben benieuwd hoe dat bevalt en welke invloed het heeft op mijn gewicht en figuur
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:19:29 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_52837593
wat veiligheidsspeldje en teigan zeggen ...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52837918
omearos, ik zou ook best sneller willen afvallen, maar ik denk dat ik er maar een 5 jaren plan van maak...
pi_52837924
Riann
Gaat het om het snelle afvallen? Of om de controle die er bijhoort? Of de voorgeschreven hoeveelheden / recepten (niet zelf hoeven nadenken)? Iets anders? Een combinatie hiervan?
pi_52838191
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef teigan het volgende:
Riann, waarom nu weer een dieet gebaseerd op poedertjes, pilletjes en suplementen?
omdat het zo niet werkt
pi_52838244
Teigan, ik heb niet echt meer een plan, alleen nog wensen Ik heb gelukkig ondertussen geleerd dat ik kleine stapjes moet nemen, en heb ook al de ervaring dat ik met die kleine stapjes al 10kg ben afgevallen (mooie grafiek van gemaakt en opgehangen ) Vooral die ervaring helpt met doorgaan.
pi_52838278
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef omearos het volgende:
Riann
Gaat het om het snelle afvallen? Of om de controle die er bijhoort? Of de voorgeschreven hoeveelheden / recepten (niet zelf hoeven nadenken)? Iets anders? Een combinatie hiervan?
om het snelle afvallen en vooral ook de controle en zeker de controle na dat ik de kilo's ben kwijtgeraakt. En het niet hoeven nadenken is ook wel een goed punt.
Ik heb afgelopen week ook zo goed mijn best gedaan en ik ben geen gram maar dan ook geen gram afgevallen. En dat is gewoon ook diprimerend
pi_52838311
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:40 schreef Riann het volgende:

[..]

omdat het zo niet werkt
Wat werkt er "zo" niet? Volgens het lijstje ben je al 13kg kwijt, gaat al lekker.
En hoe ziet het "zo" er nu uit? Eetgewoontes, beweging, enzo. Misschien kan je daar nog iets in veranderen.
pi_52838371
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:43 schreef Riann het volgende:

[..]

om het snelle afvallen en vooral ook de controle en zeker de controle na dat ik de kilo's ben kwijtgeraakt. En het niet hoeven nadenken is ook wel een goed punt.
Ik heb afgelopen week ook zo goed mijn best gedaan en ik ben geen gram maar dan ook geen gram afgevallen. En dat is gewoon ook diprimerend
Na 1 week al opgeven lijkt mij snel, komt het echt alleen door afgelopen week?
En die controle kan je ook elders krijgen, bij een dietiste bijvoorbeeld die misschien ook wel recepten en weekplanningen vor je kan maken. Doe voorzichtig met je lijf
pi_52838376
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef omearos het volgende:

[..]

Wat werkt er "zo" niet? Volgens het lijstje ben je al 13kg kwijt, gaat al lekker.
En hoe ziet het "zo" er nu uit? Eetgewoontes, beweging, enzo. Misschien kan je daar nog iets in veranderen.
nou ik ben er 27 kwijt geweest die 13 kg zijn de kilo's die er nog over zijn die ik nog kwijt ben en die 27 ben ik toen ook kwijt geraakt met herbalife en ik blijf zo aan het sukkelen. En als ik nu weer niet zoiets ga doen dan denk ik dat ook zo die 13 kg erbij ben. En als ik zo goed mijn best doe en ik val niet af dan krijg ik gewoon ook vreetbuien etc etc en dan ben ik verder van huis dus ik moet nu weer iets hebben waar ik zeker van afval.
pi_52838402
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef omearos het volgende:

[..]

Na 1 week al opgeven lijkt mij snel, komt het echt alleen door afgelopen week?
En die controle kan je ook elders krijgen, bij een dietiste bijvoorbeeld die misschien ook wel recepten en weekplanningen vor je kan maken. Doe voorzichtig met je lijf
ik doe voorzichtig met mijn lijf. Ik ben ooit ook een hele tijd naar de dietiste gelopen nou ik kwam telkens aan telkens maar een paar ons maar toch kwam ik aan. En ik deed precies wat de dietiste zei.
pi_52838437
o ja en het is niet na een week opgeven zo ben ik telkens weer streng bezig maar zaterDag heb ik feest gehad en ben ik zondag weer streng begonnen. En nu zag ik dat gister in het krantje staan en dat leek me wel iets.
pi_52838568
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:47 schreef Riann het volgende:

[..]

nou ik ben er 27 kwijt geweest die 13 kg zijn de kilo's die er nog over zijn die ik nog kwijt ben en die 27 ben ik toen ook kwijt geraakt met herbalife en ik blijf zo aan het sukkelen. En als ik nu weer niet zoiets ga doen dan denk ik dat ook zo die 13 kg erbij ben. En als ik zo goed mijn best doe en ik val niet af dan krijg ik gewoon ook vreetbuien etc etc en dan ben ik verder van huis dus ik moet nu weer iets hebben waar ik zeker van afval.
Dat is al iets om misschien naar te laten kijken. Het klinkt alsof je teveel belang hecht aan je gewicht, waardoor je bij missers schijnbaar weer te ver de andere kant op schiet.

Dat terugvallen ken ik, ik ben in 2004 afgevallen naar ongeveer 85kg, maar kon dus afgelopen januari weer beginnen met 99kg, heel frustrerend idd.
pi_52838598
Pilletjes en poedertjes kunnen je een goede start geven, maar daarna moet je het toch echt zelf doen Riann.
Gewoon regelmatig eten en voldoende bewegen doet vaak al heel veel. Eet je wel regelmatig?
pi_52838629
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Riann het volgende:
o ja en het is niet na een week opgeven zo ben ik telkens weer streng bezig maar zaterDag heb ik feest gehad en ben ik zondag weer streng begonnen. En nu zag ik dat gister in het krantje staan en dat leek me wel iets.
Helaas hoort bij afvallen dat je ook op feesten moet opletten wat je eet. Natuurlijk mag je wel lekkers, maar bijvoorbeeld niet en taart en chips en nootjes en alcohol en hapjes. Wat laat je jezelf toe op een feest?
pi_52838631
Riann, juist nu je na de Herbalife zo bent aangekomen moet je toch een conclusie uit trekken? toen ging het volhouden ook niet, waarom denk je dat je het nu wel zo kunnen volhouden na afloop?
pi_52838645
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:55 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat is al iets om misschien naar te laten kijken. Het klinkt alsof je teveel belang hecht aan je gewicht, waardoor je bij missers schijnbaar weer te ver de andere kant op schiet.

Dat terugvallen ken ik, ik ben in 2004 afgevallen naar ongeveer 85kg, maar kon dus afgelopen januari weer beginnen met 99kg, heel frustrerend idd.
ik hecht ook heel veel waarde aan mijn gewicht
dat weet ik maar ja komop dat doen we denk ik hier allemaal wel.
Ik baal er echt van dat ik weer zo dik ben geworden. Ik ben zo gewoon ook niet gelukkig met me zelf ik kan daar niet mee leven.
pi_52838681
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef Liejannuh het volgende:
Pilletjes en poedertjes kunnen je een goede start geven, maar daarna moet je het toch echt zelf doen Riann.
Gewoon regelmatig eten en voldoende bewegen doet vaak al heel veel. Eet je wel regelmatig?
Ik eet regelmatig hoor smorgens smiddags savonds en dan tussendoor ooit nog iets kleins
pi_52838697
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef teigan het volgende:
Riann, juist nu je na de Herbalife zo bent aangekomen moet je toch een conclusie uit trekken? toen ging het volhouden ook niet, waarom denk je dat je het nu wel zo kunnen volhouden na afloop?
Ik ben een hele tijd op gewicht gebleven na herbalife maar daar kreeg je geen begleiding met behouden van gewicht en dat krijg je daar wel.
pi_52838721
Juist door je ervaring weet je toch dat zoiets geen zin heeft Riann? Je riep toen ook dat je na de herbalife op gewicht zou blijven? Is het niet handiger om eerlijk te kijken wat er mis gaat? Ook tijdens feestje en op vakantie kun je opletten. Het is niet gezond steeds zo snel te willen. Ik denk dat je eerlijk moet kijken naar wat je eet en wat je beweegt en dat tegen elkaar afzetten. Het is niet makkelijk, maar dat is het voor niemand hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52838728
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Helaas hoort bij afvallen dat je ook op feesten moet opletten wat je eet. Natuurlijk mag je wel lekkers, maar bijvoorbeeld niet en taart en chips en nootjes en alcohol en hapjes. Wat laat je jezelf toe op een feest?
ik heb zaterDag wijn gedronken en wat hapjes gehad later op de avond niet veel of zo maar ik was er ook niet van aangekomen gelukkig
pi_52838745
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:58 schreef Riann het volgende:

[..]

ik hecht ook heel veel waarde aan mijn gewicht
dat weet ik maar ja komop dat doen we denk ik hier allemaal wel.
Ik baal er echt van dat ik weer zo dik ben geworden. Ik ben zo gewoon ook niet gelukkig met me zelf ik kan daar niet mee leven.
Maar hoe komt het dat je weer zo veel bent aangekomen?
pi_52838804
Maar is een week ook niet heel snel om alweer op te geven? Je geeft je lichaam niet eens de tijd om te wennen aan je andere eetpatroon?

Ik denk toch dat je je doelen wat lager moet stellen en gewoon dit eens een paar maanden moet gaan volhouden, en dan eens kijken wat het met je doet..
pi_52838878
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dat je weer zo veel bent aangekomen?
Ik was gestopt met roken inmiddels weer begonnen toen is het ineens super snel gegaan maar ik ging ipv roken niet iets anders doen ik bleef hetzelfde eten. En ben 3 keer op vakantie geweest intussentijd dan eet je logisch anders en misschien ook wel meer. en ik ben mijn baan kwijt geraakt door die spierziekte een hoop stress en zo ben ik weer vele kilo's aangekomen in een half jaar tijd.
pi_52838913
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef Riann het volgende:

[..]

ik doe voorzichtig met mijn lijf. Ik ben ooit ook een hele tijd naar de dietiste gelopen nou ik kwam telkens aan telkens maar een paar ons maar toch kwam ik aan. En ik deed precies wat de dietiste zei.
Heeft de dietiste toen ook dingen aangepast? Of moest je gewoon zo doorgaan?

Ik zit nu op mijn werk, laatste dagje. Kantoordagje Kop thee erbij en tikken maar.
En eindelijk één waar ik zo héél af en toe even op internet kan Best lekker!
En na vanmiddag heb ik vakantie
pi_52838921
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
Maar is een week ook niet heel snel om alweer op te geven? Je geeft je lichaam niet eens de tijd om te wennen aan je andere eetpatroon?

Ik denk toch dat je je doelen wat lager moet stellen en gewoon dit eens een paar maanden moet gaan volhouden, en dan eens kijken wat het met je doet..
ik heb er geen zin meer in dat is gewoon zo. En als ik nu niks doe dan ben ik binnen nu en een paar maanden op mijn oude gewicht en dat wil ik absoluut niet
pi_52838947
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Heeft de dietiste toen ook dingen aangepast? Of moest je gewoon zo doorgaan?

Ik zit nu op mijn werk, laatste dagje. Kantoordagje Kop thee erbij en tikken maar.
En eindelijk één waar ik zo héél af en toe even op internet kan Best lekker!
En na vanmiddag heb ik vakantie
Ik moest gewoon zo door gaan we hadden al zoveel dingen veranderd ik zou ook niet weten wat er nog anders zou moeten.
pi_52839012
En teigan ik wil je niet aanvallen of zo zo moet je het ook niet zien

maar hoeveel ben jij inmiddels kwijt met je gewoon gezond eetpatroon en hoelang doe je er al over?
pi_52839118
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:09 schreef Riann het volgende:
En teigan ik wil je niet aanvallen of zo zo moet je het ook niet zien

maar hoeveel ben jij inmiddels kwijt met je gewoon gezond eetpatroon en hoelang doe je er al over?
ga je nou echt iemand die werkelijk langdurig heel succesvol is en die zonder enige kunstgreep en met veel en gezond eten weet af te vallen gebruiken om aan te tonen dat jij dat geduld niet hebt en dat het snelsnelsnel moet zodat je over 5 jaar als je ook net zo slank als teigan had kunnen zijn 10 kilo zwaarder bent dan je nu bent door je volgende kunstgreep met een dieetprodukt waar een hele marketingbusiness achter zit?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:12:41 #167
13151 crew  Rewimo
pi_52839124
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:17 schreef Troel het volgende:
Met een Scopi kan het

20-09-05: 163.9
20-12-05: 130.9
25 kilo in 6 weken zelfs
pi_52839224
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

... kunstgreep met een dieetprodukt waar een hele marketingbusiness achter zit?
Dat dacht ik dus ook. Natuurlijk willen ze je achteraf wel blijven controleren, is natuurlijk extra vangen...
(Maar ik ben natuurlijk nog maar pas in het vangnet van dieeten gevallen, dus wat weet ik er nou van )
Het mooi kotsende meisje.
pi_52839247
Riann, ik ben nu 16 kilo kwijt in 2,5 jaar..

En ik weet zeker dat dit er neit zomaar weer aankomt. Om even de vergelijking met jou te trekken. Jij bent langer geleden met herbalife begonnen dan ik, en uiteindelijk ben je nu evenveel kwijt als dat ik kwijt ben, en bij jou zit er een stuk meer ellende achter, omdat jij ondertussen nog weer flink bent aangekomen.
Ik heb door mijn behandeling leren om te gaan met emoties, en eetbuien, en zit ik nu een stuk beter in mijn vel dan jij, als ik het zo lees. Ik zie mijzelf niet zo zwartwit meer als jij jezelf nu ziet. Ja, ik ben te zwaar, maar ik sport, ik voel me (meestal) best ok in mijn lijf, en ik ben verder kerngezond.

Als ik jouw verhalen zo lees, dan kan jij nu beter ook eens gaan kijken naar wat er achter het eten zit, in plaats van je in het zoveelste dieetpillenavontuur te stoppen. Ik denk dat jij daar op de lange termijn veel meer mee kan bereiken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:28:40 #170
13151 crew  Rewimo
pi_52839743
Riann, als ik het zo lees ben je een stress/emotie-eter. Dat is dan iets waaraan je zou moeten werken. Want ook al val je weer af met allerlei kunstgrepen - en dat kan natuurlijk - je neemt die eetbehoefte op moeilijke momenten er niet mee weg. En dus zul je na verloop van tijd wéér die eetbuien krijgen

Ik weet ook wel dat je de oorzaak van de stress en emoties niet op een simpele manier wegkrijgt. Maar de gevolgen ervan kun je wel aanpakken. Probeer te zoeken naar een manier om dat emotie-eten tegen te gaan. Of om op zo'n moeilijk moment dingen te eten die niet zoveel kwaad kunnen (en die dus per definitie niet de dingen zijn die je dan wilt eten - ik weet het). Ik denk dat je meer winst kunt halen uit het aanpakken van je eetbuien dan met het volgen van diëten die niet goed voor je zijn. En ik denk dat je dat zelf ook best beseft. Toch?
pi_52839899
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook. Natuurlijk willen ze je achteraf wel blijven controleren, is natuurlijk extra vangen...
(Maar ik ben natuurlijk nog maar pas in het vangnet van dieeten gevallen, dus wat weet ik er nou van )
Mijn eerste gedachte was ook; wat zal dat duur zijn, zeker als je nacontrole wil blijven houden.

Even vraagje Riann: hoelang wilde je die nacontrole houden? 2 weken? 2 maanden? 2 jaar? 20 jaar?
pi_52840231
misschien had ik die vraag niet moeten stellen van teigan. Maar ik merk elke keer weer hier op de dieetclub als het wat anders is dan anders gewoon gezond eten operaties buiten beschouwing gelaten want daar word wel altijd positief op gereageerd.

Krijg je zo hele grote berg "commentaar" Ik zie op moment geen andere uitweg als dat. Net zoals troel rewimo octopussy die operatie hebben gedaan die zagen ook geen andere uitweg als dat. Zo zie ik dat met dat ook. Ik kom zelf helaas niet in aanmerking voor die operatie daar heb ik het BMI niet voor. En operaties brengen grote risico's met zich mee vooral voor mij met mijn spierziekte. Maar dat allemaal terzijde gelaten. Ik probeer dit. En misschien is het niet DE weg voor langdurig maar het lukt me op een andere manier gewoon niet op dit moment.

En freecell die nacontrole wil ik houden zo lang dat nodig is is dat 20 jaar dan is het 20 jaar.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:48:11 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52840401
Het is wrs niet 20 jaar maar de rest van je leven anders krijg je weer hetzelfde als met herballife lijkt mij
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:49:10 #174
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52840435
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

25 kilo in 6 weken zelfs
Ben er onderhand ook al achter dat ik de verkeerde operatie heb gehad maar ja daar zal ik mee moeten leren leven ben ik bang.
pi_52840498
Daar ben ik het niet mee eens Riann, bij alles zijn er mensen die het er niet mee eens zullen zijn, ook bij zulke operaties..

Wat het bij jou is, is dat jij hier weinig post over hoe het met dieten gaat, alleen kom je wel elke keer weer met een andere "wonderkuur" aan die je wil gaan uitproberen..
Met dat geld wat je daar aan moet besteden kun je zoveel andere dingen doen, plus dat het waarschijnlijk niet de wondermiddelen zijn die je denkt dat het zijn..

Jij hebt volgens mij ondertussen elk nieuw pilletje wat er ook maar uitkwam geprobeerd, of in ieder geval in de gaten gehouden of het wat was, en je bent nog steeds niet slank... Plus dat ik me niet kan voorstellen dat het goed is voor je stofwisseling..
Gun je lijf nou eens wat rust, zorg dat je zelf wat meer rust krijgt, want zo negatief over jezelf denken roept eetbuien op, en dat los je niet zomaar op met een afvalkuurtje, anders had je jezelf na herbalife misschien ook wel beter in de hand kunnen houden..
pi_52840524
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is wrs niet 20 jaar maar de rest van je leven anders krijg je weer hetzelfde als met herballife lijkt mij
Dat weet ik
maar ik heb het er wel voor over. toen met mijn 75 kilo was ik tevreden was ik gelukkig met mijn lichaam maar op dit moment dus absoluut niet
pi_52840620
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef teigan het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens Riann, bij alles zijn er mensen die het er niet mee eens zullen zijn, ook bij zulke operaties..

Wat het bij jou is, is dat jij hier weinig post over hoe het met dieten gaat, alleen kom je wel elke keer weer met een andere "wonderkuur" aan die je wil gaan uitproberen..
Met dat geld wat je daar aan moet besteden kun je zoveel andere dingen doen, plus dat het waarschijnlijk niet de wondermiddelen zijn die je denkt dat het zijn..

Jij hebt volgens mij ondertussen elk nieuw pilletje wat er ook maar uitkwam geprobeerd, of in ieder geval in de gaten gehouden of het wat was, en je bent nog steeds niet slank... Plus dat ik me niet kan voorstellen dat het goed is voor je stofwisseling..
Gun je lijf nou eens wat rust, zorg dat je zelf wat meer rust krijgt, want zo negatief over jezelf denken roept eetbuien op, en dat los je niet zomaar op met een afvalkuurtje, anders had je jezelf na herbalife misschien ook wel beter in de hand kunnen houden..
Ik post niet graag dingen zoals dat het niet goed gaat gister btw een post erneer gezet 0,0 reactie. Ik post alleen heel blij als het afvallen goed gaat. Dan ben ik ook gelukkig en idd ik moet aan mezelf gaan werken ben ik btw ook mee bezig maandag ochtend weer een afspraak bij maatschappelijk werk. En ik heb het geld er wel voor en ook nog voor over en dan kan ik nog veel andere dingen doen.

Ik heb haast spijt dat ik het gepost heb want ik vroeg of mensen ervaringen mee hadden ik vroeg niet om commentaar of wat dan ook.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:57:15 #178
13151 crew  Rewimo
pi_52840682
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben er onderhand ook al achter dat ik de verkeerde operatie heb gehad maar ja daar zal ik mee moeten leren leven ben ik bang.
Ehm, maar het is niet gezegd dat je met een andere operatie meer zou zijn afgevallen... Dat hangt meer van je lichaam af dan van de operatie. Kijk maar naar Troel en mij, dezelfde operatie op dezelfde dag maar zij is veel meer afgevallen dan ik. Het zal ongetwijfeld meespelen dat ik een stuk ouder ben en dat mijn lichaam al een veel grotere lijngeschiedenis achter de rug heeft dan het hare.

En als het goed is heeft je arts goed gekeken naar welke operatie bij jouw eetgedrag paste. Want ook dat speelt een grote rol.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:58:32 #179
13151 crew  Rewimo
pi_52840728
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
Ik heb haast spijt dat ik het gepost heb want ik vroeg of mensen ervaringen mee hadden ik vroeg niet om commentaar of wat dan ook.
Riann, hou goed in de gaten dat wij deze dingen posten uit bezorgdheid om jou, niet als kritiek.
pi_52840748
quote:
Als mensen hier niet om jou gaven hadden ze al lang gezegd dat alles wat je doet prima is. Ik vrees dat je een andere groep ja-knikkers om je heen moet verzamelen als dat is wat je wilt horen.
pi_52840804
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Riann, hou goed in de gaten dat wij deze dingen posten uit bezorgdheid om jou, niet als kritiek.
Dat snap ik natuurlijk ook wel allemaal stiekem in mijn hartje maar dan baal ik er nog van ik post die reactie en meteen boem bats een hele berg commentaar. Net zoals ik laatst een maand geleden of nog langer geleden had gepost van misschien is sonja bakker wel iets voor mij. En zo is het altijd dat is toch zo wees eerlijk.
pi_52840816
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als mensen hier niet om jou gaven hadden ze al lang gezegd dat alles wat je doet prima is. Ik vrees dat je een andere groep ja-knikkers om je heen moet verzamelen als dat is wat je wilt horen.
zie mijn post
pi_52840855
Riann, wij bedoelen het goed, en dat wij kritisch zijn is meer omdat wij jouw lijngeschiedenis kennen, en merken dat het jou alleen maar lijkt te gaan om zoveel mogelijk af te vallen in een zo kort mogelijke tijd.... Zonder na te denken over de lange termijn...
pi_52840920
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ga je nou echt iemand die werkelijk langdurig heel succesvol is en die zonder enige kunstgreep en met veel en gezond eten weet af te vallen gebruiken om aan te tonen dat jij dat geduld niet hebt en dat het snelsnelsnel moet zodat je over 5 jaar als je ook net zo slank als teigan had kunnen zijn 10 kilo zwaarder bent dan je nu bent door je volgende kunstgreep met een dieetprodukt waar een hele marketingbusiness achter zit?
Ik ben er nog steeds niet achter of deze zin nu klopt, of niet. Tof.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52840957
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is het een vreselijk tangconstructie
pi_52840963
quote:

[..]

Ik post niet graag dingen zoals dat het niet goed gaat gister btw een post erneer gezet 0,0 reactie. Ik post alleen heel blij als het afvallen goed gaat.
Lieverd, er wórdt nou eenmaal niet altijd op alles gereageerd.
Vanmorgen postte ik dat ik 75,0 kg was, dat is mijn laagste gewicht ooit, daar reageerde ook niemand op, want er was net een ander gesprek gaande. Toen ik een tijdje geleden 77 kg was, jompelde iedereen mee.
Het ligt er net ff aan wat er nog meer gebeurt in het topic.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:06:32 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52840973
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als ik 'm heel langzaam lees, dan lijkt het wel te kloppen

Leuk dat je hier ook leest trouwens
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:07:54 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52841008
Freecell 75 kilo

[disclaimer]Melig[/disclaimer]
pi_52841029
Had ik een hele reactie getypt, issie weg

Riann: die adviezen zijn niet slecht bedoeld door de anderen. Denk daar goed aan . Bovendien: als je iets post dat het slecht gaat en er reageert niemand op, herhaal het dan. Dan valt het mensen wel op zodat ze wellicht dan wel reageren.
pi_52841047
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik jouw post ook gemist heb freecell... Maar wat je zegt klopt wel..
Soms komt een opmerking net tussen een gesprek door, en dan wordt er eens niet op gereageerd..

Maareh, dan nog wel even een voor freecell
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:09:18 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52841049
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ehm, maar het is niet gezegd dat je met een andere operatie meer zou zijn afgevallen... Dat hangt meer van je lichaam af dan van de operatie. Kijk maar naar Troel en mij, dezelfde operatie op dezelfde dag maar zij is veel meer afgevallen dan ik. Het zal ongetwijfeld meespelen dat ik een stuk ouder ben en dat mijn lichaam al een veel grotere lijngeschiedenis achter de rug heeft dan het hare.

En als het goed is heeft je arts goed gekeken naar welke operatie bij jouw eetgedrag paste. Want ook dat speelt een grote rol.

Mijn arts doet maar 2 operaties he dat is probleem geweest maar goed dat is pas een vraagstuk over een jaartje ofzo, en hij is zelf nogal laks met dingen. We zijn zoiezo niet over hem tevreden
pi_52841120
Ah, ik ben weer spuit 11 mbt over dat niet reageren op posts. Freecell verwoordt het zo zoals ik het bedoel maar niet zo snel op kwam

Enne... gaat goed met je gewicht Freecell
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:11:56 #193
43556 miss_dynastie
pi_52841132
Riann, iedereen maakt weleens mee dat er niet gereageerd wordt op een post. Niet altijd komt reactie. Elke keer kom je met een ander 'wondermiddel' dat het helemaal moet gaan worden deze keer. Weet je, of je je goed voelt heeft per saldo niet zo heel veel te maken met hoe je weegt. Er zijn heel veel mensen die dachten 'als ik 70 kilo weeg is alles oké', maar bijv. op wlsinfo is het duidelijk dat je je per saldo echt geen 'ander mens' voelt en de problemen die je had toen je te zwaar was er dan ook zouden zijn. En ik was met 70 kilo net zo eetgestoord als met 100+, maar de gevolgen van boulimia vallen nu eenmaal minder op dan binge. Ik vind het heel jammer dat je uitgerekend teigan aanvalt, want juist zij is een perfect voorbeeld van hoe het wél moet.
pi_52841145
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef teigan het volgende:
Riann, wij bedoelen het goed, en dat wij kritisch zijn is meer omdat wij jouw lijngeschiedenis kennen, en merken dat het jou alleen maar lijkt te gaan om zoveel mogelijk af te vallen in een zo kort mogelijke tijd.... Zonder na te denken over de lange termijn...
Daar gaat het op dit moment ook een beetje om als ik eerlijk ben en ik denk meestal van als ik dan weer aankom zien we dan wel weer en nu heb ik het weer behoorlijk uit de hand laten lopen. Wat ik zelf ontzettend vervelend vind. En dat ik niet lekker in mijn vel zit dat klopt ook maar daar word aan gewerkt.
pi_52841149
Riann, ik wil nog even melden dat ik je hopeloosheid heel goed begrijp. Ik heb het 'geluk' gehad dat ik wel in aanmerking kwam voor een operatie want gewoon dieten ging bij mij ook niet meer. De reden dat ik weer terugviel in oude gewoontes weet ik eigenlijk niet goed. Ik weet wel dat ik -mocht ik niet geopeerd worden- me aan zou melden bij een kliniek waar ze met een multidisciplinair team kijken hoe een eetpatroon weer gezond te krijgen en te houden. Als ik jou nu hoor over vreetbuien en heil zoeken in pilletjes ed, dan klinkt dat heel bekend in mijn oren.

Misschien is het tijd om eens professionele hulp te zoeken, zoals bijvoorbeeld een kliniek?
pi_52841227
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Riann, iedereen maakt weleens mee dat er niet gereageerd wordt op een post. Niet altijd komt reactie. Elke keer kom je met een ander 'wondermiddel' dat het helemaal moet gaan worden deze keer. Weet je, of je je goed voelt heeft per saldo niet zo heel veel te maken met hoe je weegt. Er zijn heel veel mensen die dachten 'als ik 70 kilo weeg is alles oké', maar bijv. op wlsinfo is het duidelijk dat je je per saldo echt geen 'ander mens' voelt en de problemen die je had toen je te zwaar was er dan ook zouden zijn. En ik was met 70 kilo net zo eetgestoord als met 100+, maar de gevolgen van boulimia vallen nu eenmaal minder op dan binge. Ik vind het heel jammer dat je uitgerekend teigan aanvalt, want juist zij is een perfect voorbeeld van hoe het wél moet.
en nu op naar een ander onderwerp word er alleen maar chagerijnig van. Maandag eerst dat gratis consult afwachten en dan kijk ik wel verder lijkt me iets dan begin ik daar zeer zeker weten wel aan. lijkt het me niks dan niet maar dat horen jullie dan wel tegen die tijd.
pi_52841289
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef octopussy het volgende:
Riann, ik wil nog even melden dat ik je hopeloosheid heel goed begrijp. Ik heb het 'geluk' gehad dat ik wel in aanmerking kwam voor een operatie want gewoon dieten ging bij mij ook niet meer. De reden dat ik weer terugviel in oude gewoontes weet ik eigenlijk niet goed. Ik weet wel dat ik -mocht ik niet geopeerd worden- me aan zou melden bij een kliniek waar ze met een multidisciplinair team kijken hoe een eetpatroon weer gezond te krijgen en te houden. Als ik jou nu hoor over vreetbuien en heil zoeken in pilletjes ed, dan klinkt dat heel bekend in mijn oren.

Misschien is het tijd om eens professionele hulp te zoeken, zoals bijvoorbeeld een kliniek?
Fijn dat iemand me goed begrijpt.

maar een kliniek ik weet niet hoor ik weet dan niet waar ik dan precies aan moet denken
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:18:07 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52841304
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Daar gaat het op dit moment ook een beetje om als ik eerlijk ben en ik denk meestal van als ik dan weer aankom zien we dan wel weer en nu heb ik het weer behoorlijk uit de hand laten lopen. Wat ik zelf ontzettend vervelend vind. En dat ik niet lekker in mijn vel zit dat klopt ook maar daar word aan gewerkt.
Dat is al eens vast een hele goede stap!

En verder, als je nu eens eerst probeert te stabiliseren. Neem de tijd om eens naar je eetpatroon te kijken, schrijf het een paar weken op (dat hielp mij altijd heel goed). Bekijk wat je nu aan beweging hebt en wat de mogelijkheden zijn om dat uit te breiden...

En als je dan met behulp van therapeut beter in je vel zit, dan ga je kijken wat je kunt aanpassen om langzaam maar zeker af te vallen.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:19:46 #199
13151 crew  Rewimo
pi_52841363
Ik voelde me overigens ook met 150 kilo prima, geestelijk dan. En nu met 96 ook. Lichamelijk is het voor mij wel een wereld van verschil

Wat ik bedoel te zeggen is dat je geestelijke welbevinden niet door je gewicht bepaald wordt. Wel door het feit dat jij je gewicht niet goed vindt. Maar ik denk dat puur en alleen gewicht geen oorzaak is voor het feit dat iemand niet goed in zijn vel zit. Daar zitten andere dingen achter. Ik denk wel dat je over het algemeen ook een beter gewicht krijgt als je je leven ook op andere gebieden beter op de rails krijgt. Een samenhang is er wel, maar niet zo direct als jij nu denkt.
pi_52841381
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is al eens vast een hele goede stap!

En verder, als je nu eens eerst probeert te stabiliseren. Neem de tijd om eens naar je eetpatroon te kijken, schrijf het een paar weken op (dat hielp mij altijd heel goed). Bekijk wat je nu aan beweging hebt en wat de mogelijkheden zijn om dat uit te breiden...

En als je dan met behulp van therapeut beter in je vel zit, dan ga je kijken wat je kunt aanpassen om langzaam maar zeker af te vallen.

mijn beweging gaat uitbreiding plaats vinden met ingang van morgen
onbeperkt zwemmen en 2 keer in de week aquafun
pi_52841484
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik voelde me overigens ook met 150 kilo prima, geestelijk dan. En nu met 96 ook. Lichamelijk is het voor mij wel een wereld van verschil

Wat ik bedoel te zeggen is dat je geestelijke welbevinden niet door je gewicht bepaald wordt. Wel door het feit dat jij je gewicht niet goed vindt. Maar ik denk dat puur en alleen gewicht geen oorzaak is voor het feit dat iemand niet goed in zijn vel zit. Daar zitten andere dingen achter. Ik denk wel dat je over het algemeen ook een beter gewicht krijgt als je je leven ook op andere gebieden beter op de rails krijgt. Een samenhang is er wel, maar niet zo direct als jij nu denkt.
ik denk weet ik wel zeker dat er bij mij wel een verband zit tussen het geestelijke en het gewicht. Ik ben misschien ook erg uit op het schoonheidsidieaal. Wat bij mij natuurlijk op moment erg meespeelt aan mijn geestelijke is mijn spierziekte wat voor shit ik er allemaal door krijg. etc etc etc etc dat verhaal kennen jullie wel een beetje volgens mij.
pi_52841535
Ik wilde even zomaar wat knuffeltjes uitdelen aan veiligheidsspeldje, troel, omearos, teigan, sjeen, rewimo, octopussy, miss dynastie, pandorah, freecell, liejannuh en yppy.

En een voor Riann en ik hoop dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit, meid.
pi_52841608
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde even zomaar wat knuffeltjes uitdelen aan veiligheidsspeldje, troel, omearos, teigan, sjeen, rewimo, octopussy, miss dynastie, pandorah, freecell, liejannuh en yppy.

En een voor Riann en ik hoop dat je binnenkort weer wat lekkerder in je vel zit, meid.
Dank je dat doet me weer goed en ik weet echt wel dat jullie het niet vervelend bedoelen en ik ben ook wel iemand die ook fel kan reageren.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:28:38 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52841657
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef Riann het volgende:

[..]

mijn beweging gaat uitbreiding plaats vinden met ingang van morgen
onbeperkt zwemmen en 2 keer in de week aquafun
Da's heel goed toch
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Riann het volgende:

[..]

ik denk weet ik wel zeker dat er bij mij wel een verband zit tussen het geestelijke en het gewicht. Ik ben misschien ook erg uit op het schoonheidsidieaal. Wat bij mij natuurlijk op moment erg meespeelt aan mijn geestelijke is mijn spierziekte wat voor shit ik er allemaal door krijg. etc etc etc etc dat verhaal kennen jullie wel een beetje volgens mij.
Ik kan me voorstellen dat je onder andere hierdoor gewoon niet lekker in je vel zit... Het is ook niet niks, wat je nu een plaatsje moet geven.

pi_52842433
ik heb net een brief binnen gekregen dat ik auditie mag komen doen bij idols hahaha

niet dat ik dat ga doen hoor want ik kan niet zingen
pi_52842557
Waarom heb je je opgegeven dan?
pi_52842640
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heb je je opgegeven dan?
Ik was benieuwd of ik een uitnodiging zou krijgen

ik heb me al elk jaar op gegeven voor big brother en ook voor de gouden kooi maar nooit een uitnodiging gekregen. Ik ben niet interesant genoeg denk ik.

Heel misschien dat ik wel een kijkje ga nemen maar ik wil eigenlijk niet op televisie want dan sta ik zwaar voor lul natuurlijk.
pi_52843087
Jij bent ook een lekkere zeg
Je inschrijven om te kijken of je interessant genoeg bent en vervolgens verstek laten gaan omdat je jezelf niet interessant genoeg vind.

Volgens mij worden de personen die worden uitgenodigd blind geselecteerd
pi_52843451
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:58 schreef Riann het volgende:

Ik was benieuwd of ik een uitnodiging zou krijgen
Voor Idols krijgt iedereen een uitnodiging, dat had ik je al van te voren kunnen zeggen Je moet namelijk eerst voor totaal onbekende mensen voorzingen en die beslissen of je auditie mag doen voor de 'bekende' jury. De mensen die je in de eerste ronde op tv ziet hebben er al 2 audities opzitten.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:33:10 #210
177846 colette
kloon van conleche
pi_52843641
@Riann: misschien moet je dat sporten nog even afwachten voordat je aan dat strenge dieet begint. Mijn ervaring is dat als je gaat sporten je je per direct beter in je vel gaat voelen en op één of andere manier vraagt je lichaam dan uit zichzelf om gezondere dingen en hou je het ook gemakkelijker vol. Wat bij mij ook helpt is om heel veel kleine beetjes te eten. Wel een ontbijt, maar daarna iedere 2 uur iets kleins (een boterham, een cup a soup een stuk fruit). Dan krijg je veel minder snel trek in iets lekkers. Ik heb ook al heel vaak "rare" dieten gedaan en ze werken allemaal, maar op de een of andere manier is het nooit blijvend.....
pi_52844499
ik ben er ook weer
ik zie dat er weer veel bij te lezen is
pi_52846627
quote:

Riann, alles is al zo'n beetje gezegd en ik snap ook best hoe je je voelt. Ik ken het probleem. Ik heb nu echter een doel voor ogen en het is zo lekker als je broeken opeens gaan afzakken (aan de andere kant ook weer niet natuurlijk: Ook erg duur, telkens nieuwe kleren kopen, maar je snapt wat ik bedoel) en dat motiveert gewoon enorm. Probeer gewoon eens een doel te stellen, als je eenmaal goed bezig bent wordt het veel makkelijker. En dan ben ik nu niet eens echt aan het lijnen, gewoon aan het gezonderen. En ik voel me er super bij! Stap in ieder geval eens af van al die kunstmatige middeltjes, iedereen (jij ook!) weet gewoon dat dat geen blijvende oplossing is!
pi_52846628
Goedemorgen, ook ik ben weer van de partij!! 2 kilo er af sinds maandag, maar het merendeel zal wel vocht zijn. Wel heb ik extreem gezond gegeten deze week, veel verse groenten en vis. En ongeveer 1400 calorien per dag. Ik zit nu 600 gram boven het gewicht van 2 weken geleden, toen ik een avond ziek was. Dus ben tevreden, dit is motivatie om door te zetten! En vanavond ga ik verhuizen Daar heb ik ook zin in.

Gisteravond was ik uit, en weer kwam ik die Mexicaan tegen die me de vorige keer de meest fantastische nacht ooit beloofde (die teveel films had gekeken). Nu kwam hij weer met deze verhalen, maar het werd nog erger: toen ik vroeg wat hij deed voor de kost, zei hij dat hij geen baan had om trots op te zijn, want hij was gangster

Nu ga ik even bijlezen
pi_52847121
Hi Riann!
Ik snap je wanhoop en frustratie heel goed. Ik herken het echt heel erg. Maar... gezond leven en goed voor jezelf zorgen is belangrijker dan wat de weegschaal je te melden heeft. Zeker gezien je spierziekte. Als je te streng gaat lijnen is dat heel slecht voor je spieren, bij iedereen, maar ik kan me voorstellen dat het helemaal slecht is voor "zieke" spieren. Wees zuinig op jezelf, je moet nog zo lang doen met dit lichaam!

Heb je trouwens dit boek ooit gelezen: Uit de ban van eetbuien?
Ik ben daar een tijd geleden in begonnen en heb het nog steeds niet uit ( ), maar ik vind het echt een goed boek. Het legt echt de vinger op de zere plek. Besef goed dat je overgewicht een gevolg is en niet de oorzaak van het feit dat je niet gelukkig bent. Eerst van jezelf houden en goed voor jezelf zorgen en dan kun je gaan werken aan zaken zoals je gewicht. Zorg dat je happy bent meisje, je bent het waard!!
***Levi was here***
pi_52847192
quote:

Ik heb ook een knuffel nodig...
Moppert iets over rot situatie op het werk en stomme managers
***Levi was here***
pi_52847348
* Vogue knuffelt Levitation en Riann
pi_52847817
Ymme, geeft iedereen een knuffel
pi_52847826
* Isabeau geeft Levitation ook een dikke verdiende knuffel!
pi_52848140
quote:

en waarom krijg ik nou geen knuffel snif

vandaag gewerkt en het was "piep". we hadden een basistraining voor callcenterwerk, en ik ben er nu dus achter dat ik hier totaal niet geschikt voor ben. dus maar hopen dat het gesprek maandag goed gaat (bij eneco) en anders richting CWI want hier kan ik gewoon niet mee doorgaan, ik kan mezelf en anderen niet voorliegen dat ik dit werk geweldig vind en dat ik dit kan.
pi_52848395
Dat is klote gb, heb je werk, en dan bevalt het niet..
Hopen dat je gesprek maandag beter gaat..

* teigan geeft gb een knuffel...

En Levitation krijgt er ook een!
pi_52848400
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en waarom krijg ik nou geen knuffel snif

vandaag gewerkt en het was "piep". we hadden een basistraining voor callcenterwerk, en ik ben er nu dus achter dat ik hier totaal niet geschikt voor ben. dus maar hopen dat het gesprek maandag goed gaat (bij eneco) en anders richting CWI want hier kan ik gewoon niet mee doorgaan, ik kan mezelf en anderen niet voorliegen dat ik dit werk geweldig vind en dat ik dit kan.
Ik had een tekst, met dat ik iedereen hier een knuffel gaf. Omdat er mening persoon hier, deze goed kan gebruiken.....
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:36:32 #222
43556 miss_dynastie
pi_52848793
Grouphug

Net een meneer aan de deur met de vraag of mijn papa of mama thuis was. Oog ik nou echt zo jong ?

GB, weet je ook welk onderdeel van het werk je niet zo ligt? Dan kun je dat gedeelte voortaan vermijden. Ik ga duimen dat het wat wordt bij Eneco en een knuffel omdat je je zo rot voelt

[ Bericht 17% gewijzigd door miss_dynastie op 31-08-2007 18:46:10 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:01:21 #223
13151 crew  Rewimo
pi_52849470
*knuffels in het rondstrooit, er is genoeg, pak maar wat je nodig hebt*

Miss_d, zie het maar gewoon als een compliment joh
pi_52849501
Wat een geknuffel.

Dat is erg m_d.

Riann, ik bedoelde het ook niet slecht, dat weet je vast wel, maar we willen niet dat je straks weer die teleurstelling krijgt. Ik weet nog dat mijn moeder met zoiets veel is afgevallen, maar ze hield het maar even vol (steeds weer daarheen en dat programma, eten wat ze normaal niet at) en daarna baalde ze zo, dat het er snel weer aan zat. Met rente.
*OUD heilige*
pi_52849773
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Grouphug

Net een meneer aan de deur met de vraag of mijn papa of mama thuis was. Oog ik nou echt zo jong ?

GB, weet je ook welk onderdeel van het werk je niet zo ligt? Dan kun je dat gedeelte voortaan vermijden. Ik ga duimen dat het wat wordt bij Eneco en een knuffel omdat je je zo rot voelt
ja de telefoon heb uit mezelf een lichte telefoonangst, had het gevoel dat dat wel voorbij was, maar blijkbaar toch niet.
pi_52850009
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:

ja de telefoon heb uit mezelf een lichte telefoonangst, had het gevoel dat dat wel voorbij was, maar blijkbaar toch niet.
Dat lijkt me dan wel problematisch voor een baan bij een callcenter
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:28:42 #227
13151 crew  Rewimo
pi_52850224
Ik ontdekte wat raars vandaag Ik wilde iets van cornflakes of zo kopen voor het ontbijt en ik keek naar de kcal van Special K, omdat dat zo mager zou zijn. 172 kcal per portie inclusief melk. Kijk ik naar een ander pak cornflakes, ook een dieetversie: 169 kcal per portie. Blijkt dat dus allemaal nauwelijks te verschillen, ook niet met de niet-light versies Dat is dus echt je reinste zakkenvullerij. De Special K was 2,59 per 400 gram, die andere 1,99 voor 750 gram. Ik weet wel wat ik voortaan neem
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:32:04 #228
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_52850308
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Snel afvallen is mogelijk met een hongerdieet, maar ik zal je ook direct de valkuil proberen uit te leggen.

Je basaalmetabolisme is dat metabolisme wat energie levert voor die processen in je lichaam waar je niets voor hoeft te doen (kloppen van je hart, werking van je darmen etc). Met ander woorden: de hoeveelheid energie die je lijf verbruikt terwijl je bij wijze van spreken de hele dag in bed ligt Bewegen zorgt ervoor dat je meer dan je basaalmetabolisme gaat gebruiken omdat je spieren dan energie gaan vragen. Bewegen is een leuk extraatje, maar de basis voor je energiehuishouding is je basaalmetabolisme.

Wat gaat er nou mis als je héél snel afvalt?

Ten eerste vlucht je lijf in een spaarstand. Je lichaam is erop gebouwd voorraden op te bouwen en vast te houden voor tijden van schaarste. Evolutionair gezien heb jij het slimmere lijf, want je lijf heeft al fijn veel opgebouwd. Genetisch mankementje in tijden van overloed, want dik is niet meer in de mode en 'dus lelijk'. Heb je nu dus niets meer aan. Maar als je probeert richting schoonheidsideaal te komen door snel van de vetvoorraad af te komen zal je lijf aan de rem trekken door te bezuinigen op het basaalmetabolisme (dat keldert omlaag) en zo creatief mogelijk om te springen met binnenkomende kcal. Elke kcal wordt nu een stuk efficiënter behandeld.

Ten tweede is vetweefsel een trage bron van energie. Bij de combinatie weinig binnenkomende energie (hongerdieet/crashdieet dus) en wel veel energie nodig hebben (sporten of gewoon normaal bewegen) kan het voorkomen dat je lichaam even snel energie nodig heeft en dat is er meestal bij een crashdieet niet meer. De suikervoorraad in je spieren en lever (glycogeen) is bij een crashdieet vaak domweg op (hier word je overigens ook lekker futloos van). De vetvoorraad duurt eigenlijk een beetje te lang voor snelle energie en je lijf bedenkt heel slim dat er nog een aanzienlijke hoeveelheid veel makkelijker te gebruiken eiwit aanwezig is. In de vorm van spieren. Je gaat spierweefsel afbreken. Laat dat spierweefsel nou ook deels verantwoordelijk zijn voor je basaalmetabolisme (reden dat mannen sneller afvallen dan vrouwen) en het resultaat is dat je basaalmetabolisme nog meer daalt.

Het mooie van de natuur is dat je lichaam je dus door deze hongerperiode heenhelpt met als achterliggende gedachte dat je straks als er weer voldoende voedsel is snel weer alle vetvoorraden kan aanvullen en als het even kan méér vetvooorraad dan de vorige keer. Heel lief van je lijf In de volksmond noemen we deze liefdadigheid van je lichaam 'jojo'en'

Bij traag afvallen kan je de bovenstaande valkuilen zoveel mogelijk voorkomen. Kies maar wat je wilt, je bent nu nog jong. Wil je binnen 6 maanden een stuk slanker zijn waarna je groot risico loopt om over een aantal jaar nog veel dikker dan nu te eindigen of wil je over 2 jaar een mooi lijf hebben met een veel lager risico om veel dikker te eindigen?
Ik wil het vooral doen om niet meer in de winkel te lopen en alleen maar de prijskaartjes te bekijken of mijn maat er wel tussenzit. Maar ook, het belangrijkste, om me beter te voelen. Maar ik heb dus echt nooit geduld met afvallen, ik heb een tijdje geleden 6 weken achter elkaar elke dag naar school gefietsd (1½ uur, 30-40km) maar toen was ik 4 kilo afgevallen. Dat vond ik gewoon te weinig Maar als ik zeg maar 2 weken jaren erover doe om af te vallen, is dat dan elke dag op water en brood?

Wat ik elke dag eet:

05:00 uur: 2 crackers (omdat dit het snelste klaar te maken is en ik nog wakker moet worden)
05:15 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
05:30 uur: 1 bak koffie
05:45 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
06:45 uur: klaar met kranten lopen
07:30 uur: 2 boterhammen met melk
ca 12:00 uur: meestal in de richting van de supermarkt om iets te halen, dit verschilt (maar meestal ongezond)
16:00 uur: 2 boterhammen (als tussendoor)
16:10 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
16:25 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
18:00 uur: avond eten

Zo nu en dan neem ik een slok drinken, de ene keer cola de andere keer light fruitsap.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:34:51 #229
13151 crew  Rewimo
pi_52850367
Da's duidelijk dan. Je eet te weinig, je lichaam kan hier niet mee toe en houdt alles krampachtig vast wat het binnenkrijgt.

Zeker voor iemand in de groei die redelijk veel beweegt krijg je echt te weinig binnen. Je zult vaker moeten eten, en wat gezonder ook. Meer fruit. Waar bestaat je avondeten meestal uit? En eet je 's avonds niets meer?
pi_52850434
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:32 schreef Juicyhil het volgende:
Maar als ik zeg maar 2 weken jaren erover doe om af te vallen, is dat dan elke dag op water en brood?
Als je er 2 jaar over wilt doen mag je juist veel meer eten dan je nu doet. Waarschijnlijk moet je wel andere (verstandiger) keuzes maken, dat wel Rewimo heeft gelijk, voor een lichaam in de groei met behoorlijk wat beweging ben je je lijf nu al wat aan het uithongeren. Of je vergeet alle ongezonde tussendoortjes op te schrijven.
pi_52850477
Dat twaalfuurtje moet sowieso anders.. Eet daar in plaats van iets (ongezonds) uit de supermarkt gewoon 3 of 4 plakken brood...
pi_52850903
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik wil het vooral doen om niet meer in de winkel te lopen en alleen maar de prijskaartjes te bekijken of mijn maat er wel tussenzit. Maar ook, het belangrijkste, om me beter te voelen. Maar ik heb dus echt nooit geduld met afvallen, ik heb een tijdje geleden 6 weken achter elkaar elke dag naar school gefietsd (1½ uur, 30-40km) maar toen was ik 4 kilo afgevallen. Dat vond ik gewoon te weinig Maar als ik zeg maar 2 weken jaren erover doe om af te vallen, is dat dan elke dag op water en brood?

Wat ik elke dag eet:

05:00 uur: 2 crackers (omdat dit het snelste klaar te maken is en ik nog wakker moet worden)
05:15 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
05:30 uur: 1 bak koffie
05:45 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
06:45 uur: klaar met kranten lopen
07:30 uur: 2 boterhammen met melk
ca 12:00 uur: meestal in de richting van de supermarkt om iets te halen, dit verschilt (maar meestal ongezond)
16:00 uur: 2 boterhammen (als tussendoor)
16:10 uur: fietsen naar kranten-afhaal-gebeuren
16:25 uur: gaat kranten rondbrengen op de fiets
18:00 uur: avond eten

Zo nu en dan neem ik een slok drinken, de ene keer cola de andere keer light fruitsap.
Je hebt al een en ander veranderd sinds je vorige poging: Afvallen zonder moeite ?!
Maar afijn, wat dacht je er van om rond een uur of 10 eens iets te gaan eten. En rond een uur of 12 echt iets wat op een lunch lijkt? En wat meer drinken? Water ofzo?
pi_52850967
Zo, hier is het straks lunchtijd. Ik heb even 2 fotootjes online gezet (laat ze niet lang staan). Sinds de begindatum ben ik nu 9 kilo kwijt!!

Deze foto's heb ik vanochtend gemaakt, een paar uurtjes geleden dus Let niet op de lelijke tattoo. Die zit er nou eenmaal en mits ik met een rijke vent trouw, of zelf veel geld ga verdienen, blijft ie zitten

[ Bericht 19% gewijzigd door Vogue op 31-08-2007 20:21:55 ]
pi_52850986
de fotos doen het niet
pi_52851108
ik was wel benieuwd vogue, maar ik zie ook kruisjes...

edit: als ik de link copypaste, dan krijg ik te zien dat je moet inloggen of een uitnodiging moet hebben..
pi_52851161
Hmmm even kijken, als je met je rechtermuisknop op properties klikt, en dan het adres knipt en plakt, doet ie het wel. Ik weet ook niet hoe het kan dat ie anders niet werkt.
pi_52851162
Ik zie ze ook niet Vogue!
pi_52851281
Oja, en de beginfoto´s heb ik ook, maar die durf ik er echt niet op te zetten, ziet er niet uit Pas als ik mijn streefgewicht heb bereikt, zet ik die er op Mijn BMI is vandaag precies 30.
pi_52851506
Wat is het stil, zit iedereen nu mijn weblog te lezen ofzo
pi_52851535
hmm Teigan, ik denk dan dat ik ze ergens anders op moet zetten. Weet iemand waar ik plaatjes op kwijt kan?
pi_52851561
http://xs.to/ is een heel handige site daarvoor
pi_52851583
Ik krijg deze melding Vogue:
quote:
Geen toegang
Dit fotoalbum is beveiligd, om deze te bekijken moet je een uitnodiging hebben en moet je inloggen

Heb je nog geen punt.nl account, maak die dan hier aan.
Dus je foto album is beveiligd en daar kunnen wij dus niet kijken.
pi_52851745
Oke duidelijk Ik ga wel even met xs.to aan de slag!
pi_52852530
foto´s weer weggehaald

[ Bericht 38% gewijzigd door Vogue op 31-08-2007 21:28:17 ]
pi_52852572
Leuke foto die tweede Vogue!

dit is YPPY dus, op de nieuwe appel van J.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52852579
Zo! Jij bent wel een paar pond kwijt op je heupen!
pi_52852665
Ja, ik zie ze!!

En ik zie ook duidelijk verschil!
pi_52852702
ziet er goed uit Vogue
pi_52852731
Hoppa vogue! Gaat lekker zo!
pi_52852770
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:50 schreef Vogue het volgende:
Foto´s zijn niet scherp Oja en ik heb de achterkant foto met tattoo toch maar achterwege gelaten haha.
Prachtig figuur Vogue

[ Bericht 20% gewijzigd door Isabeau op 01-09-2007 17:11:16 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:04:08 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52852870
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 20:57 schreef omearos het volgende:
ziet er goed uit Vogue
idd goed hoor
pi_52852880
Dank iedereen!

Er moet nog 20 kilo af, maar met 10 ben ik ook al tevreden. Als ik in januari / februari naar NL kom op vakantie, wil ik dat iedereen het verschil ziet

Ik kan trouwens ook normaal kijken hoor Op die foto´s (vooral de eerste) kijk ik wel heel erg moeilijk
pi_52852882
Ziet er prima uit Vogue! Goed gedaan. Ik ga wel weer foto's maken als ik op 80 kg zit.
pi_52855407
quote:

Boehoe.

Vogue, ik vind het echt een verschil: van stevige vetrollen naar voluptueus
pi_52856378
Ik probeerde nergens volledig te zijn in de knuffeltjes hoor en er zat een gedachte achter, maar als ik had geweten dat allerlei mensen zich gepasseerd voelden dan had ik wel helemaal geen knuffeltjes uitgedeeld
pi_52861948
Goedemorgen
Ontbijt hier met knäckerbrot met filet americaine en

Over 10 minuutjes komt mijn lift en dan ben ik een week weg
Ik stop op vakantie met het invullen van de eetmeter, maar ik let wel op wat ik eet en ga gewoon door met hardlopen. Tel daar fietsen en zwemmen bij op en de schade van uit eten ed moet te overzien zijn
pi_52862043
Hm, ik ben te laat, maar toch een fijne vakantie toegewenst freecell!!
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:01:02 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52862612
Dankzij de quote van Isabeau zijn de foto's van Vogue nog steeds te zien . Je hebt inderdaad een flink resultaat geboekt! .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 10:08:20 #259
13151 crew  Rewimo
pi_52862676
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Dankzij de quote van Isabeau zijn de foto's van Vogue nog steeds te zien . Je hebt inderdaad een flink resultaat geboekt! .
Ah, handig Ik had ze gemist namelijk. En nu kan ik zeggen: Vogue Een heel verschil al!

En ik ben weer 3 ons kwijt
  zaterdag 1 september 2007 @ 10:11:40 #260
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52862704
Joooooooooooo met de banjo
En Mien met de mandoline
Kaaaatje met haar mondharmonikaaaaaatje
En Faaaaaaatje past weer in een ander maaaatje

FINALLY.......................ONDER DE 100...................WOEIIIII
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52862751
Wat goed Faat!!
Gefeliciteerd!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 10:20:05 #262
13151 crew  Rewimo
pi_52862782
Faat Super zeg! Hartstikke lekker voor je
pi_52862819
Faat, wat een mijlpaal heerlijk weer 2 cijfers op je weegschaal
pi_52865110
Gefeliciteerd Faa!!
pi_52865157
Wat fijn voor je
pi_52865249
FAAT! Wat goed! Gefeliciteerd!

En Vogue, je ziet er echt goed uit! Wat een verschil!
pi_52865376
Whaaaaaahieeee, echt goed Faat.
*OUD heilige*
pi_52866201
Goed zo Faat!!!!

Ik kreeg gisteravond ineens een enorme krampaanval in mijn kuit...-O-
Ik denk dus dat ik hardlopen maar even opschuif naar morgen...
pi_52866682
Faat! Geweldig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 14:42:58 #270
13151 crew  Rewimo
pi_52867377
Net even een rondje oogst gedaan in de tuin

Okee, de mais hebben we voor de deur gejat En of de peren al eetbaar zijn moet ik nog proberen.

Meer foto's zometeen in ons KAA-topic
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:52:42 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_52867551
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Net even een rondje oogst gedaan in de tuin

[afbeelding]

Okee, de mais hebben we voor de deur gejat En of de peren al eetbaar zijn moet ik nog proberen.

Meer foto's zometeen in ons KAA-topic
*jaloersch is.

Ik wil *later* ook een groente- en fruittuintje .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 14:54:24 #272
13151 crew  Rewimo
pi_52867576
Volgend jaar wil ik een moestuintje aanleggen Dat is er nu nog niet van gekomen.
pi_52868585
Woei! Net geupdate en ik heb mijn laagste dieetclubgewicht tot nu toe genoteerd!
En dat ondanks dat ik een enorm rottige stressvolle week achter de rug heb. Ben best trots op mezelf dat ik zo netjes ben blijven eten ondanks de stress.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 september 2007 @ 15:51:50 #274
13151 crew  Rewimo
pi_52868623
Goed zo Levi! Knap van je!
pi_52869760
Mooi zo Levi!!!
pi_52869780
Faat!!! Gefeliciteerd wat goed!!
En levi, gaaf hoor, lekker gevoel is dat he! Felicidades para ti también!

Ook ik heb een topweek achter de rug. Redelijk streng gelijnd (rond de 1300 tot 1650 calorien per dag met veel groente en fruit, en kip en vis). Reslutaat sinds maandag: 2,4 kilo!! Ik zit nu nog 300 gram boven mijn historisch lage gewicht 2 weken geleden. Moet lukken volgende week.
pi_52870103
Dat gaan we vieren, Faat!! En ook Levi gefeliciteerd net deze geweldige mijlpaal!!

En Rewimo, dat ziet er erg lekker uit zeg, bramen
pi_52870387
Levitation, goed zeg! En nu op naar de volgende tien kilo!

Als we zo doorgaan kunnen we de dieetclub over een jaartje wel opdoeken
pi_52871782
Wat gaat dat lekker met jullie! Vogue gaat goed (helaas foto's gemist ) Faat gaat goed en Levi gaat ook al goed

Ziet er lekker uit Rewimo. Ik wil ook een tuintje met bramen, frambozen, aardbeien en bessen!

Teigan: s'nachts kramp in je kuiten is inderdaad niet fijn als je dag erop wilt gaan wachten. Een dagje wachten is inderdaad slim
pi_52873161
Levi ook al zo goed.
*OUD heilige*
pi_52885380
Goeiemorgen allemaal * Isabeau gaat snel tas inpakken en beestje voederen om daarna door Nederland te trekken richting Den Haag

Weegschaal was vanmorgen lief voor me

Fijne dag verder!
  zondag 2 september 2007 @ 10:25:40 #282
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52885748
Wat goed Levi en Faat
pi_52885776
Die van mij was vanmorgen ook niet heel erg onaardig Isa, misschien is een wijn dieet wat voor ons?
pi_52886166
Dank voor alle lieve felicidades!

Over weegschalen gesproken:
Na dagen 91,9 gewogen te hebben, heeft mijn weegschaal vandaag blijkbaar een appeltje met me te schillen... 93,0 kg Wat een secreet is dat ding ook... Maar ik laat mijn feestje niet verpesten, morgen weer 91,9 of lager!!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 11:37:38 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52886635
Mijn weegschaal was niet lief vanmorgen...
pi_52887938
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
Dank voor alle lieve felicidades!

Over weegschalen gesproken:
Na dagen 91,9 gewogen te hebben, heeft mijn weegschaal vandaag blijkbaar een appeltje met me te schillen... 93,0 kg Wat een secreet is dat ding ook... Maar ik laat mijn feestje niet verpesten, morgen weer 91,9 of lager!!
die weegschalen ook altijd je hebt een keer minder eruit geplast of een dag niet gepoept en je bent meteen zwaarder

tssssk
pi_52889834
Tis hier stil zeg...

iedereen druk bezig vandaag?
pi_52889999
Druk bezig met slapen Gisteravond verjaardag gehad, ben net een paar uur wakker.
Vandaag lekker rustig aan doen, vanavond uit eten met
pi_52890127
Ik ben met een zwangere vriendin wezen zwemmen... Lekker rustig rondgedobberd, en nog twee keer in een bubbelbad met badzout geweest..
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 14:31:27 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52890187
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Tis hier stil zeg...

Ik wil teveel...

Wil op de fiets naar de Bieb, wil afvallen, wil soep en kipkrokketten maken, wil was doen, wil dat Isa zindelijk wordt, wil grasmaaien, wil gaan hardlopen, wil vriendje helpen met website maken... wil, wil, wil

Heb dus besloten om niks meer te willen vandaag, maar gewoon te beginnen en te kijken hoe het verder gaat... Dus nu staat de kippenbouillon klaar, moet prei, vermicelli en stukjes kip in. Isa laat ik lekker hobbelen, de Bieb doe ik wel een andere keer en ik zit lekker vriendje te helpen met website.

pi_52890345
Hehe ik ken het Sjeen. Je doet toch nog behoorlijk wat als ik het zo zie

ik wil vandaag nog aan schoolopdrachten werken, maar ik krijg ook vrienden op bezoek zometeen dus ik ben bang dat er weinig van terecht gaat komen. * octopussy gaat nu even een pot thee zetten
pi_52890425
Ik wilde ook nog met school aan de gang, maar mik is nu de keuken van behang aan het ontdoen, dus ik denk dat ik daar zo nog even mee ga helpen
pi_52891384
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef octopussy het volgende:
Hehe ik ken het Sjeen. Je doet toch nog behoorlijk wat als ik het zo zie

ik wil vandaag nog aan schoolopdrachten werken, maar ik krijg ook vrienden op bezoek zometeen dus ik ben bang dat er weinig van terecht gaat komen. * octopussy gaat nu even een pot thee zetten
Morgen weer aquarobicen?
Ik ben snel het huis aan het fatsoeneren, krijg zo visite
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 15:26:43 #294
43556 miss_dynastie
pi_52891685
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil teveel...
Hoe herkenbaar
Kroketten maak ik morgen wel, ik laat het altijd een uur of vijf trekken en we willen ook nog naar opa vandaag... ik ga zo gewoon met een borduurwerkje op de bank zitten. Tis tenslotte niet voor niets een rustdag dan kan ik morgen aan mijn pak papier van 500 blz. beginnen
pi_52891854
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Morgen weer aquarobicen?
Ik ben snel het huis aan het fatsoeneren, krijg zo visite

komt Isa bij je eten? Jullie gaan het vast heel gezellig krijgen
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 15:39:29 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52891982
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar
Kroketten maak ik morgen wel, ik laat het altijd een uur of vijf trekken en we willen ook nog naar opa vandaag... ik ga zo gewoon met een borduurwerkje op de bank zitten. Tis tenslotte niet voor niets een rustdag dan kan ik morgen aan mijn pak papier van 500 blz. beginnen
De kip had ik gisteren al opgezet, dus dat heeft lang genoeg getrokken (hihi)... De buren komen zo koffie drinken, dus nu snel even opruimen
  zondag 2 september 2007 @ 16:12:47 #297
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52893019
Geluk bij een ongeluk hier.

2 weken geleden kreeg ik heel fijn van de dokter te horen dat ik galstenen heb, en mn galblaas eruit moet.
Het voordeel is wel dat ik absoluut geen vet mag hebben tenzij ik weer een paar uur wil dubbel liggen van de pijn. Dus geen patatje meer ofzo... dat kan alleen maar goed uitpakken

De weegschaal was vanmorgen ook lief voor mij.
Van de 114kg naar de 82kg. gegaan
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:11 schreef Faat het volgende:
Joooooooooooo met de banjo
En Mien met de mandoline
Kaaaatje met haar mondharmonikaaaaaatje
En Faaaaaaatje past weer in een ander maaaatje

FINALLY.......................ONDER DE 100...................WOEIIIII

Goed gedaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 17:15:19 #298
13151 crew  Rewimo
pi_52894665
Q_M, ja dan laat je dat vet echt wel staan Wanneer gaat je galblaas eruit?

Wij waren vandaag naar Koningin Julianatoren. Ondanks de voorspellingen prachtig weer gehad
pi_52895610
Zo'n slecht weer was er toch ook niet voorspeld?

Ik kom net terug van Doe Maar, de musical. Voor de tweede keer geweest en het was wederom geweldig!
pi_52899008
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef octopussy het volgende:
Tis hier stil zeg...

Ik was naar Spinvis!
Het was zo tof!
En ik heb CD's gekocht. Ook heel tof.
Nu nog even conclusie en aanbevelingen afmaken en dan opsturen en dan lekker niets doen.
pi_52901310
Wij kregen vandaag een telefoontje, we krijgen er morgen weer drie pleegkittens bij!!!
Ze zijn 10 weken, en al klaar voor plaatsing, maar de dochter van het pleeggezin wat ze had blijkt allergisch te zijn, dus ze moeten daar weg..
En morgenavond komen er ook gelijk mensen kijken voor 1 van de drie(degene waarvan ik op papier al zoiets heb dat ze heel mooi kan zijn..)
Ik ben benieuwd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')