voor mij ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:47 schreef gothic-blackie het volgende:
ook een schandalige tvp
Ik heb juist hypo-mobiele heupen, telt dat ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef DarkElf het volgende:
mm zijn hypermobiele knieen en heupen (oa.) en problemen met voet- en teengewrichten ook goeie om eronderuit te komen?
Ben aan het opbouwen naar 60... moet te doen zijn. Op zich valt dat wel mee, het is maar 1.5km...quote:
Lieve Sjeen, probeer ook niet teveel op alleen je gewicht te focussen (ik doe het zelf ook hoor) maar denk aan hoe gezond je bezig bent, hoe goed dit is voor je lijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik was jullie kwijt
Hier gaat het K met peren op het moment... Ik hou me al dagen netjes aan mijn eetpatroon, ben dinsdag op de fiets de stad in gegaan ipv met de auto. Met Isa (14 kilo) en een boekentas (7,5 kilo) mee... Gisteren met drie zware boodschappentassen naar het milieupark gelopen, terwijl Isa fietste. Dat doe ik normaal ook met de auto. En toch ben ik ruim een kilo zwaarder dan vorige week
Ow, ik ben wel ongesteld...
Ja, ik heb het helemaal ontdekt. Het klinkt zo zalig, vind je niet? Dik klinkt als uitpuilende vetrollen, maar voluptueus klinkt als zomerjurkjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Sjeen, gewoon vochtMaak je niet dik
Voloptueus is een prachtig woord
Leuk zeg, welke locatie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:06 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen...
ik ben niet voluptueus, ik ben fluffy![]()
zometeen naar het gemeentehuis om een datum te prikkenen dan nog even wat lunchen bij een feestlocatie die we nog niet hadden ontdekt. En dan naar Brugge voor controle.
Gisterenavond ben ik na het eten direct naar bed gegaan en ik ben er pas een halfuur geleden uit gekomen![]()
ruilenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:02 schreef Troel het volgende:
Gewoon elastiekje om het knoopje.
Was ik pas nog zo blij dat ik nu een tijdje op die 87 kilo zat, vanochtend was het toch echt weer 86
Gaat Christan niet met een schoolbus dan? Ik dacht dat dat standaard was in Duitsland.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:50 schreef Rewimo het volgende:
Half 7 hier, en alweer een rit achter de rug om Christan naar school te brengen. Moet nog ontbijten maar er komen zo een timmerman en een architecte om te kijken hoe we hier een dakkapel kunnen maken. Die timmerman is de Duitse versie van Kabouter PlopHij lijkt er echt sprekend op, alleen is ie juist heel groot
Ja, dat was wel even een hiep-hoimomentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef omearos het volgende:
Gefeliciteerd ColdFeetda's pas een fijne verrassing op een moment dat het ontzettend goed uitkomt. ennuh, foto's!
Troel, sterkteAls je het inderdaad niet aan kan, kun je misschien beter nog maar eens langs een arts. Zorg goed voor je lijf, je hebt er maar eentje.
Nee, hiervandaan gaat geen schoolbus naar zijn school. Maar volgende week ga ik weer werken en dan kom ik er toch langsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
Gaat Christan niet met een schoolbus dan? Ik dacht dat dat standaard was in Duitsland.
Je hebt PMquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een hiep-hoimoment![]()
Enne, nee, kop noch kont komt afgebeeld op fok. Beeetje anonimiteit![]()
Frank blijft huisman dan? Of heeft ie zulke mooie werktijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hiervandaan gaat geen schoolbus naar zijn school. Maar volgende week ga ik weer werken en dan kom ik er toch langsFrank haalt hem dan 's middags.
Frank is nog niet aan het werk nee. En als hij over een poosje gaat werken is het ook parttime zodat hij Christan kan ophalen (die kan tot 4 uur op school blijven als het nodig is). Of eventueel begin ik vroeger en brengt hij Christan naar school 's morgens en haal ik hem weer opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Troel het volgende:
Frank blijft huisman dan? Of heeft ie zulke mooie werktijdenIn het geval van dat laatste: waar is het
Goed voor je ogenquote:
je weet wat ze dan zeggen hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag weer eens een augurkentic... Ik heb vanmiddag een pot gehaald, en die gaat hard leeg nu.
wel een boek naar mijn smaak, maar mag geen boeken meer kopen (heb er nog een stuk of 20 liggen die ik nog kan en mag lezen)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef ymme het volgende:
Spam, sorry
Hier zaten volgens mij ook nog wel een aantal boek liefhebbers vandaar.
[TK] Diverse boeken, nieuw, of onbeschadigt.
geen gaatjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Riann het volgende:
zo en nu naar de tandarts heb al jaren en jaren geen gaatjes meer dus ik hoop nu ook niet![]()
![]()
Helaas dat ik nu pas kijk. Die korte broekjes zijn leuk... Maar tja, had ik maar eerder moeten kijken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wel een boek naar mijn smaak, maar mag geen boeken meer kopen (heb er nog een stuk of 20 liggen die ik nog kan en mag lezen)
edit: enne dames die een pakketje verwachten van me, kan je even een berichtje doen als je het pakketje ontvangt (zou ik wel fijn vinden om te weten) en wat je van de kleding vind?
enne ik ga ook nog een keer spam doen, voor die laatste paar kleren, kijk op http://www.snirc.nl/blackie
ahhh sorry, volgende keer beterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Helaas dat ik nu pas kijk. Die korte broekjes zijn leuk... Maar tja, had ik maar eerder moeten kijken.
Voor de rest leuke kleding hoorAlles wat ik eventueel leuk had gevonden, is al gereserveerd
![]()
heb de helft in de kledingbox gedaan en de andere helft hier neer gezetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef ymme het volgende:
Ik heb er nooit aangedacht om de kleren online te zetten. Ik heb alles in de zak van Max gedaan. Ach ja, ook voor een goed doel
Geheel naar verwachting dusquote:
Eenzaam is ook iets heel anders dan 'alleen'. Ik ben vaak genoeg alleen geweest, maar zelden eenzaam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het voelde ook een beetje raar. Ik moest er bijna hardop van lachen. En dit gevoel van 'eenzaam voelen' is ook al zo nieuw voor me, ik vind het maar een rotgevoel en volledig overbodig. Wat voor evolutionair nut heeft het nou![]()
Nou, weet je, ik ben heel vaak alleen geweest en eigenlijk was dat helemaal nooit erg. Alleen zijn kan juist leuk zijn! Maar ik voel me nu echt eenzaam en dàt is een rotgevoel en ik heb er helemaal geen zin in. Ik probeer steeds tegen mezelf te zeggen hoe leuk alleen zijn kan zijn, maar mijn gevoel luistert voor geen meterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Eenzaam is ook iets heel anders dan 'alleen'. Ik ben vaak genoeg alleen geweest, maar zelden eenzaam.
uh...eenzaamheid lijkt me een uitstekend evolutionair nut hebben. Als jij je niet eenzaam voelt dan heb je toch ook helemaal geen behoefte om naar een vent op zoek te gaan. Geen vent=geen evolutie...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, het voelde ook een beetje raar. Ik moest er bijna hardop van lachen. En dit gevoel van 'eenzaam voelen' is ook al zo nieuw voor me, ik vind het maar een rotgevoel en volledig overbodig. Wat voor evolutionair nut heeft het nou![]()
Ik dacht dat ze daar de geilheid voor hadden uitgevondenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef octopussy het volgende:
uh...eenzaamheid lijkt me een uitstekend evolutionair nut hebben. Als jij je niet eenzaam voelt dan heb je toch ook helemaal geen behoefte om naar een vent op zoek te gaan. Geen vent=geen evolutie...Je wordt gewoon keihard genaait door moeder natuur (maar goed, dat is een beetje het thema hier
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |