Gaat Christan niet met een schoolbus dan? Ik dacht dat dat standaard was in Duitsland.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:50 schreef Rewimo het volgende:
Half 7 hier, en alweer een rit achter de rug om Christan naar school te brengen. Moet nog ontbijten maar er komen zo een timmerman en een architecte om te kijken hoe we hier een dakkapel kunnen maken. Die timmerman is de Duitse versie van Kabouter PlopHij lijkt er echt sprekend op, alleen is ie juist heel groot
Ja, dat was wel even een hiep-hoimomentquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:30 schreef omearos het volgende:
Gefeliciteerd ColdFeetda's pas een fijne verrassing op een moment dat het ontzettend goed uitkomt. ennuh, foto's!
Troel, sterkteAls je het inderdaad niet aan kan, kun je misschien beter nog maar eens langs een arts. Zorg goed voor je lijf, je hebt er maar eentje.
Nee, hiervandaan gaat geen schoolbus naar zijn school. Maar volgende week ga ik weer werken en dan kom ik er toch langsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
Gaat Christan niet met een schoolbus dan? Ik dacht dat dat standaard was in Duitsland.
Je hebt PMquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even een hiep-hoimoment![]()
Enne, nee, kop noch kont komt afgebeeld op fok. Beeetje anonimiteit![]()
Frank blijft huisman dan? Of heeft ie zulke mooie werktijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hiervandaan gaat geen schoolbus naar zijn school. Maar volgende week ga ik weer werken en dan kom ik er toch langsFrank haalt hem dan 's middags.
Frank is nog niet aan het werk nee. En als hij over een poosje gaat werken is het ook parttime zodat hij Christan kan ophalen (die kan tot 4 uur op school blijven als het nodig is). Of eventueel begin ik vroeger en brengt hij Christan naar school 's morgens en haal ik hem weer opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Troel het volgende:
Frank blijft huisman dan? Of heeft ie zulke mooie werktijdenIn het geval van dat laatste: waar is het
Goed voor je ogenquote:
je weet wat ze dan zeggen hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef teigan het volgende:
ik heb vandaag weer eens een augurkentic... Ik heb vanmiddag een pot gehaald, en die gaat hard leeg nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |