abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:13:08 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_52758692
De bewoners kunnen maar niet beslissen wat ze willen eten en willen Lieke en Huub niet mee laten beslissen.

Rest van de dag nogal slow.
Brian, Amanda, Dennix en Naad hebben genoten van de Portugese les, maar Amanda, Naad en Brian snappen er niet veel van. De sletjes liggen regelmatig in een deuk en moeten keer op keer vragen naar woordbetekenissen, het kwartje wil maar niet vallen.

Amanda probeert piano te spelen.

Huub baalt, zijn motorrijles gaat niet door en gaat in staking.

De Toekomstige Fam. Kubatz geniet van de zon.

Huub en Lieke genieten van elkaar.

Voor overige topics:
De Gouden Kooi

[ Bericht 55% gewijzigd door beequeen op 28-08-2007 18:46:59 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52758710
Hussen!
pi_52758730
Ik eet paella!
- AFCA -
pi_52758738
Kut met Peren!
pi_52758744
Ik heb het idee dat Huub met zijn pianospel nog evenver is als een paar maanden geleden.
pi_52758782
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:07 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ach ze moeten het allemaal zelf weten, maar voor mij spoor je niet helemaal als je SMS't
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken, de reden dat ik nooit sms is dat het meerdere keren mag, dat vind ik niet eeerlijk.plus dat het dus geldklopperij is.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:17:06 #7
137949 Disana
pi_52758789
Het is natuurlijk wel logisch dat Nadia aandringt op sushi, sushimi, of tapenades. Dat zijn kleine hapjes. Of, zoals Dennis al tegen haar zei, 'daar raak je niet vol van'.
pi_52758857
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:38 schreef blomst het volgende:

[..]

Of dit is het opzetje van achter, en dan komt dat tot over drie weken van Lieke haar moeder uit.
Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?
pi_52758861
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:09 schreef blomst het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat je gelijk word uitgekotst als men het niet met je eens is.
of is het dat jij ook mensen uitkotst die het niet met jouw eens zijn?

en vol.
Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zakkenboezem in deze

[ Bericht 5% gewijzigd door maril op 28-08-2007 18:25:46 ]
pi_52758881

pi_52758896
Wie wil niet dat H&L meebeslissen...?
- AFCA -
pi_52758920
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:13 schreef Py het volgende:
Hussen!
Met je neus ertussen
pi_52758924
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:

[..]

Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze
Dat klinkt als een Dennisfan
pi_52758927
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef Clank het volgende:

[..]

Zei Lieke haar moeder dat bij haar bezoek?
ja.
Goedemorgen :W
pi_52758963
Brian tegen Dennix Jaap moet nu wel wat gaan doen, Jaap moet het uitlokken en Dennix en Brian gaan inspringen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:24:09 #16
137949 Disana
pi_52758968
Brian dringt er bij Dennis op aan dat hij Jaap moet zeggen dat hij iets moet doen tegen Huub.

En de heren zelf dan?
pi_52758969
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef Py het volgende:

[..]

Dat klinkt als een Dennisfan
echt ik dacht dat ik Huub de minste vond , maar die haalt het ,met vlag en wimpel ten opzichten van Dennis en Nadia, mijn droomdonderdagavond Dennis eruit en een jankende Nadia erachteraan
pi_52759006
omfg die brian . Ik hoop dat er iemand nog binnenkomt en zegt dat brian alles heeft bedacht
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:26:20 #19
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52759020
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:19 schreef maril het volgende:

[..]

Nee hoor ik kots niemand uit, vind alleen als je geen Huubfan bent heel moeilijk om te reageren, maar goed dat ligt dan ook aan mij, ik steek mijn handen in eigen zaken in deze
Ik ben ook geen huub fan. Sylvia, Nena en JJ waren mijn favo's
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52759043
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:24 schreef maril het volgende:

[..]

echt ik dacht dat ik Huub de minste vond , maar die haalt het ,met vlag en wimpel ten opzichten van Dennis en Nadia, mijn droomdonderdagavond Dennis eruit en een jankende Nadia erachteraan
Tja, ik vind Dennis een sympathieke jongen maar in dgk is hij niet op zijn plek. Of het moet zo zijn dat hij puur voor karaktervorming voor de uitzendingen gaat en we dus driekwart 9/10e van de tijd naar een acteur in ruste zitten te kijken.
pi_52759165
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wie is JJ?
pi_52759185
Hangen de vellen nog niet aan de lippen van Nada en Dennix, door al dat geklef moet dat toch een keer gebeuren?
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_52759189
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nena en JJ(?) heb ik nooit meegemaakt, ja Nena die 24 uur dat ze terugkwam.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:33:48 #24
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52759205
pi_52759241
Wat staat Huub te doen?
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:35:05 #26
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52759247
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:32 schreef Py het volgende:

[..]

Wie is JJ?
Juf Judith (zangles )
pi_52759284
waar is jaap ( niet kantoor)
pi_52759289
Ze mogen er wel voor zorgen dat er genoeg bewaking bij is op het moment dat onze deelnemers te horen krijgen dat het progamma stopt en dat er niemand het huis wint. Anders gaan er denk ik ongelukken gebeuren........
pi_52759322
ik baal van dat zooitje gooi die klitterlui er uit daar wordt een gezond mens overspannen van zeg ,en Jaap moet goed op zijn ...... hebben .
en de streams maar op die lui bah bah bah
pi_52759367
pi_52759389
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:36 schreef Borga het volgende:
Ze mogen er wel voor zorgen dat er genoeg bewaking bij is op het moment dat onze deelnemers te horen krijgen dat het progamma stopt en dat er niemand het huis wint. Anders gaan er denk ik ongelukken gebeuren........
Het zou ook nog kunnen dat ze blij zijn dat het gescript over is en een feestje bouwen. Eindelijk verlost van de ellende; kortom feessie!!!
pi_52759450
wat een miljonairs leven hebbe ze daar toch in de kooi, zelf de kapotte computer word niet gemaakt.
zou het te duur zijn?
pi_52759541
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
Van kleinefrankie zijn site:
Mail van campos (nowlive fan) aan RTL

Aan: info@rtl.nl

Medewerkers RTL,

Waar zijn jullie mee bezig, alles word gefilmpt en opgenomen waarin nu alweer te zien is dat jullie ontzettend veel dicrimineren. Lieke mag geen boek terwijl de anderen die allemaal wel mogen hebben. Dit is nog maar één voorbeeld want ik VIND dat jullie mensen echt kapot maken door ze valse hoop te geven dat ze nog evt kans op de villa maken terwijl jullie dit jaar nog stoppen hoe??? Geef daar een openheid over het zijn mensen die daar zitten al erg lang opgesloten maar jullie denken na mijn idee alleen aan de centen over de rug van deelnemers die met lege handen binnenkort naar huis worden gestuurd.

De kranten zullen vol staan en ik weet zeker dat iedere bewoner minimaal een half miljoen eist als schadevergoeding, heb karakter en vertel het de bewoners dat ze eind dit jaar thuis zitten, maakt het voor jullie ook een stuk makkelijker want dan kunnen de bewoners ernaartoe werken. Ik weet niet of jullie fansite's in de gaten houden maar daar worden meer plannen bedacht dan jullie ooit zullen doen, ik hoop dat dit jullie veel geld gaat kosten alleen Brain al die er al bijna een jaar inzit denken jullie nu echt dat hij het erbij laat zitten, aan alle kanten worden ze al Advocaten aangeboden want die weten ook wel dat ze de zaak zullen winnen ( mochten jullie doorzetten dit jaar te stoppen)

Jullie maken echt mensen helemaal kapot, geven valse informatie en ik weet niet of die Mw Flens nog de baas is maar zij word nu aangekeken als verantwoordelijke voor dit alles. Laat de bewoners het spel spelen of geef ze ¤500.000 mee en wees EERLIJK, in mijn ogen kan Fons het niet want hij wou "zijn" villa bekijken, weten wat hij huurt 2 dagen later bekend maken dat DGK stopt, had dat gelijk tegen de bewoners gezegd toen je er was Fons, je verdiend meer aan webcamsex reclame's en als ik je stuk terug haal wat je tegen de krant hebt verteld VIND ik je achterbaks om te zeggen dat je altijd al een hekel had aan dit programma en het wil stoppen tenzij......er 1.5 miljoen kijkers komen, denk je dan aan de mensen of aan je eigen centen?

Wees eerlijk laat die bewoners niet in de kou staan.

Deze email is mijn mening en ik ben vrij die te geven, ik zeg niet dat iets zo is behalve dat jullie niet eerlijk zijn tegen de bewoners en de kijkers.

Dit was mijn mail en wat ik zooo hoop ik dat rtl van de één in de volgende rechtzaak zal vallen en ze het miljoenen zal gaan kosten.
Er zal vast wel iets contractueel zijn vastgelegd, mocht DGK eerder moeten stoppen. De bewoners hebben mijns inziens geen poot om op te staan. Alhoewel ik het contract zelf niet heb gezien, lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden.
pi_52759662
Avonne (ehhh) Chris je kaartje is aangekomen bij Dennix

Hij reageerde wel positief... had je er iets ingeschreven is, dat hij leuker is dan degene die kwaakt???
pi_52759672
Huub en Lieke pinballen wat.
En voor de rest is er geen f*ck te beleven en dus te zien.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:52:31 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_52759688
Dennix heeft de eerste gay-mail binnen van ene Chris
Is dat iemand van FOK?
Edit: Van Avonne dus, bedankt Desii
― Mark Twain
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:55:21 #37
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_52759748
wat stond er in die brief dan?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:55:32 #38
137949 Disana
pi_52759754
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:51 schreef Desii het volgende:

Avonne (ehhh) Chris je kaartje is aangekomen bij Dennix

Hij reageerde wel positief... had je er iets ingeschreven is, dat hij leuker is dan degene die kwaakt???

pi_52759795
Dennix zijn onderkin is sexy
pi_52759822
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef ricofromrio het volgende:
z'n kikkerkin en kikkerwangetjes
pi_52760079
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:57 schreef ricofromrio het volgende:
echt?
pi_52760113
Huub wil dat Brain doet of hij pissed is op Huub..............over een paar maanden kunnen ze dan samenwerken, en verwacht niemand (Jaap) dit.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:10:46 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_52760138
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd te hebben bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
― Mark Twain
pi_52760169
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd heeft bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
tis en blijft toch een rat.......................zie ik
pi_52760266
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
Huub wil dat Brain doet of hij pissed is op Huub..............over een paar maanden kunnen ze dan samenwerken, en verwacht niemand (Jaap) dit.
Uit de eerdere opmerking van Japio ('tot donderdag zeg ik niets') weet Huub al lang dat Brian zich heeft aangesloten bij de anderen. Met z'n verhaal naar Brian heeft Huub nu gezegd 'doe maar pissed, ik neem het toch niet serieus'. Hij zei er zelfs bij zich niet eens te prepareren, jullie bashen maar verplicht je minuutje en dan mag ik iedereen een minuutje terug-bashen. Leuke TV en verder zet je alleen jezelf voor lul, want ik lig er niet van wakker.
Keep the Sunny Side Up
pi_52760321
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Brian en Huub praten over het Jaapmasterplan-incident. Huub zegt dat Jaap er van overtuigd was dat in de eerste instantie Huub de initiator was en later Brian(we weten allemaal dat het omgekeerd was en Huub Brian uit de wind heeft gehouden). Nogsteeds zegt Brian er niks over, zelfs niet nadat Huub zegt het nagevraagd heeft bij José omdat hij dacht dat hij het bij het verkeerde eind had en zelf de initiator was. José heeft Huub dus uit de droom geholpen dat het duidelijk Brian was die begon over wegstemmen van Jaap. Brian geeft vervolgens niks toe en zwijgt in alle talen over de ontslagronde die is aangevraagd voor Lieke.
Wat Huub zegt klopt wel hoor. Jaap dacht eerst dat Huub de initiator was van het gesprek en Huub heeft Jaap doen geloven dat Brian de initiator was. Huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij Brian als initiator heeft genoemd. Maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover Brian.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:19:10 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_52760386
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:17 schreef Py het volgende:

[..]

Wat Huub zegt klopt wel hoor. Jaap dacht eerst dat Huub de initiator was van het gesprek en Huub heeft Jaap doen geloven dat Brian de initiator was. Huub heeft later in het groepsgesprek in de keuken weer ontkent dat hij Brian als initiator heeft genoemd. Maar dat was om zijn eigen hachie te redden tegenover Brian.
Het blijft ingewikkeld omdat het om 2 verhalen gaat: Het verhaal in de chill en later in de huiskamer.
― Mark Twain
pi_52760428
Brian krijgt alweer bezoek binnenkort (en ik maar denken dat hij nog 240 CP schuld heeft)
pi_52760440
Als Huub er nou uit ga..dan is het spel voor de rest ook wel voor bij.
Als er ergens gepraat wordt is 9 van de 10 keer dat het over Huub gaat.
Huub die brengt daar juist het gesprek stof een beetje op gang.
Toch ook wel belangrijk.
Alleen een beetje jammer van Jaap dat alles wat hij doet op toneel lijkt.
pi_52760463
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:23:14 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_52760481
Brian vindt dat er een streamlock moet komen voor de klefteckels N en D, de streamers worden er wrs gek van.
Ik ben het zowaar met Brian eens.
― Mark Twain
pi_52760485
hahaha Brian zegt dat hij vindt dat er een streamblock moet komen voor Dennis en Nadia...volgens hem kost dat gekleftekkel van die twee hun hun kijkcijfers....

Voor het eerst ben ik het met Brian eens....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_52760498
Brian irriteert zich mateloos aan het kleffe gedoe tussen Nadia en Dennis.

Brian: "Dennis is gewoon een puppy!"
pi_52760510

Amanda en Brian klagen over het kleffe gedoe van Dennis en Nadia.
'Er moet een streamlock komen als die 2 bezig zijn. Ze zijn slecht voor onze kijkcijfers'
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:24:39 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_52760513
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:20 schreef tipsch het volgende:
Brian krijgt alweer bezoek binnenkort (en ik maar denken dat hij nog 240 CP schuld heeft)
Ik breek er mij kop maar niet meer over, maar dat het niet klopt.......
― Mark Twain
pi_52760538
Het valt me sinds een paar dagen op dat Amanda met alle winden mee praat
Als ze met Huub en Lieke is: Dennix een jochie, waar ze niets mee heeft en over Jaap zegt ze dat ze er niets mee heeft.
Jaap, Nada en Nix: is Huub of Lieke de 2 mensen die ze eruit wil hebben

Nu ze alleen met Brian is vind ze Dennix weer een jochie, omdat Brian zich eraan ergert
pi_52760548
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat er een streamlock moet komen voor de klefteckels N en D, de streamers worden er wrs gek van.
pi_52760562
Brian ik wordt er niet goed van zeg van dat kleffe gedoe wat Nadia en Nix heel de tijd doen.
Als ik weg loop dat begint het gelijk weer zeg.
Brian. ik denk dat de streamer's er zich ook wel aan storen.
Amanda. ik wordt er ook helemaal niet goed van.
Amanda. hij heeft nog nooit een relatie gehad jo het is nog zo'n puber achtig kindje zoals hij zicht gedraag.
pi_52760563
Wie had ooit gedacht, dat ik over zou gaan schakelen van N&N naar A&B.
Voorheen ging mijn pc altijd op mute als ik Brrrr hoorde.
Wil ik nu iets horen, dan moet ik wel naar 'm luisteren.
Slim gedaan redactie!!
pi_52760581
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:29:14 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_52760614
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef Desii het volgende:
Het valt me sinds een paar dagen op dat Amanda met alle winden mee praat
Als ze met Huub en Lieke is: Dennix een jochie, waar ze niets mee heeft en over Jaap zegt ze dat ze er niets mee heeft.
Jaap, Nada en Nix: is Huub of Lieke de 2 mensen die ze eruit wil hebben

Nu ze alleen met Brian is vind ze Dennix weer een jochie, omdat Brian zich eraan ergert
Verwacht je nu echt iets anders van Amanda, die heeft alleen een mening als ze pissed off is, en trek dan van leer.
STERUHFFFF JONGUHHHH.
En ze baalt natuurlijk dat Naad en Dennix zoveel aandacht krijgen en niet zij en Brian.
― Mark Twain
pi_52760628
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Laat dat nou net de bedoeling zijn geweest van de redactie (Ze spelen hem door wat er bij de streamers leeft en hij mag diezelfde ergernis uitspreken - zo wordt aan z'n populariteit meegegeven)

[ Bericht 3% gewijzigd door tipsch op 28-08-2007 19:39:52 ]
pi_52760647
Brian. ik ben zo benieuwt wat er na 23 september gaat gebeuren.
Amanda. ik denk helemaal niets.

Nou ik denk dat er wel wat gaat gebeuren iedereen er zo snel mogelijk uit.
pi_52760690
Brian tegen Amanda:"Jawel, je hebt Huub geslagen met een pump" LOCK
pi_52760697
Dit gesprek ging over slaan en geweld.

STREAMLOCK
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:32:54 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_52760712
Amanda heeft het over het pumpincident met Huub en over het geweld van.........vul maar in. Streamlock.
― Mark Twain
pi_52760722
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:30 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik ben zo benieuwt wat er na 23 september gaat gebeuren.
Amanda. ik denk helemaal niets.

Nou ik denk dat er wel wat gaat gebeuren iedereen er zo snel mogelijk uit.
Volgens mij kan, behalve Brian, niemand straffeloos weglopen na 23 september, de rest zit er dan minder dan een jaar in en verspeelt dan nog steeds hun "inleg"
Syl moet winnen!
pi_52760744
Streamlock.....en helaas niet op D&A...die staan bij mij wel op zwart..en af en toe kijk ik of ze al weg zijn..Amanda en Brian hadden over na 23 september hoe ze dan mensen weg kunnen pesten...Amanda vindt dat zij helemaal niet agressief is en Brian vertelt haar ff wat ze allemaal heeft gedaan...en toen streamlock dus..
--Einstein
pi_52760766
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Volgens mij kan, behalve Brian, niemand straffeloos weglopen na 23 september, de rest zit er dan minder dan een jaar in en verspeelt dan nog steeds hun "inleg"
Ja maar gaat erom dat er niet meer vervangen kan worden.
pi_52760806
Brian heeft pret met de fohn
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:37:29 #71
135305 beequeen
Lost.
pi_52760813
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Dus jij gelooft nogsteeds dat ze die 10K betaald hebben? Dat verhaal is inmiddels al zo vaak ontkracht, dat is volgens mij een pertinente leugen.
Bewijzen kan ik het niet , maar het voorbeeld Brian maakt mij een hoop duidelijk.
Zich opgeven als poolboy en binnenkomen als miljonair. Kijk naar zijn introductiefilmpje en je weet genoeg.
― Mark Twain
pi_52760824
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:35 schreef wie.. het volgende:

[..]

Ja maar gaat erom dat er niet meer vervangen kan worden.
En dus? Volgens mij gaat niemand zijn inleg verspelen om de rest een plezier te doen
Syl moet winnen!
pi_52760868
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dus jij gelooft nogsteeds dat ze die 10K betaald hebben? Dat verhaal is inmiddels al zo vaak ontkracht, dat is volgens mij een pertinente leugen.
Bewijzen kan ik het niet , maar het voorbeeld Brian maakt mij een hoop duidelijk.
Zich opgeven als poolboy en binnenkomen als miljonair. Kijk naar zijn introductiefilmpje en je weet genoeg.
Als ze het niet betaald hebben dan zal er een soort "lening" van Tien tegenover staan die maandelijks verrekend wordt met de vergoeding, maar op een of andere manier hebben ze het dus wel voor elkaar dat niemand frank en vrij de poort uitwandelt omdat het even niet meer lekker gaat.
Syl moet winnen!
pi_52760906
Oeps...streamwissel...stream 3 en 4 op zwart en stream 1 en 2 op Huub en Lieke...ik heb het er maar druk mee..
--Einstein
pi_52760930
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian irriteert zich mateloos aan het kleffe gedoe tussen Nadia en Dennis.
Het is toch ook om te
pi_52760961
zag net de uitzending op tv. Zag dat Amanda dus wel aanwezig was toen Huub de ontslagronde voor Dennix aanvroeg.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:44:55 #77
135305 beequeen
Lost.
pi_52760985
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:39 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Als ze het niet betaald hebben dan zal er een soort "lening" van Tien tegenover staan die maandelijks verrekend wordt met de vergoeding, maar op een of andere manier hebben ze het dus wel voor elkaar dat niemand frank en vrij de poort uitwandelt omdat het even niet meer lekker gaat.
Dat ben ik met je eens maar hoe ze het op gaan lossen is mij een raadsel, zeker als het gaat om de prijs die de (eventuele) winnaar in de wacht gaat slepen.
― Mark Twain
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:47:12 #78
189936 DeHobbytas
www.dehobbytas.nl
pi_52761045
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:27 schreef Dreamboy het volgende:
[afbeelding]
DGK word nieuwste real life sex soap?
www.dehobbytas.nl online hobby artikelen
Van 3D kaarten tot Schilderen
Van Scrapbooking tot Borduren
En nog veel meer..... een kijkje waard.........
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:49:39 #79
135305 beequeen
Lost.
pi_52761096
Wat lullen B en A nu? Ze denken dat , na 23 september, bewoners vervangen worden na een diskwalificatie. Brian heeft dat nagevraagd en er is dus nog niets zeker.
― Mark Twain
pi_52761141
Amanda zegt iets...Als er niemand in was gekomen voor een miljonair die weg ging/moest dan had Brian gewonnnen..Brian zet grote ogen op en roept.."ïk heb gewonnen"..

Ik schrik want ik denk..zo zou de kooi ook kunnen eindigen..wie er het langst in heeft gezeten wordt de winnaar ( dat was immers de opzet van het programma)..

Dan wint Brian...
--Einstein
pi_52761232
Daar worden we allemaal stil van
pi_52761248
Lieke en Huub hebben (waarschijnlijk met de post) een boekje gekregen met de verschillen tussen man en vrouw..ze lezen er uit voor..en hebben er plezier om..
--Einstein
pi_52761262
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
Wat lullen B en A nu? Ze denken dat , na 23 september, bewoners vervangen worden na een diskwalificatie. Brian heeft dat nagevraagd en er is dus nog niets zeker.
Dat 'vervangen' kan best een klein beetje kloppen. Ze zoeken immers mensen die een tijdje in de villa willen wonen. Die mensen nemen niet deel aan het spel (voor de prijzenpot), maar kunnen natuurlijk wel script-opdrachten krijgen.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:55:42 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_52761266
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef Katewalker het volgende:
Amanda zegt iets...Als er niemand in was gekomen voor een miljonair die weg ging/moest dan had Brian gewonnnen..Brian zet grote ogen op en roept.."ïk heb gewonnen"..

Ik schrik want ik denk..zo zou de kooi ook kunnen eindigen..wie er het langst in heeft gezeten wordt de winnaar ( dat was immers de opzet van het programma)..

Dan wint Brian...
Zo zou het kunnen gaan en Brian is idd erg zeker van zijn zaak, maar ik neem toch aan dat Huub dit ook weet.
Als Huub zeker zou weten dat hij niet kan winnen, loopt hij vanavond die poort nog uit, samen met Lieke.
― Mark Twain
pi_52761284
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef Katewalker het volgende:

Dan wint Brian...
Brian kan niet de winnaar zijn als het spel gestopt wordt door RTL; dat kan alleen als het spel uitgespeeld zou worden. Lijkt me ook wel logisch.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:58:51 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_52761338
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat 'vervangen' kan best een klein beetje kloppen. Ze zoeken immers mensen die een tijdje in de villa willen wonen. Die mensen nemen niet deel aan het spel (voor de prijzenpot), maar kunnen natuurlijk wel script-opdrachten krijgen.
Pffff, daar heb je een punt natuurlijk, maar dat maakt het er echt niet leuker op, alleen maar ingewikkelder.
Vraag me trouwens af wie nog zo gek is dat hok in de gaan maar er zullen ongetwijfeld genoeg looney's rondlopen.
― Mark Twain
pi_52761381
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:56 schreef NS het volgende:

[..]

Brian kan niet de winnaar zijn als het spel gestopt wordt door RTL; dat kan alleen als het spel uitgespeeld zou worden. Lijkt me ook wel logisch.
Dan juist wel..het programma stopt voortijdig op een moment dat er waarschijnlijk nog 7,6,5 spelers zijn..degene die er het langst in zit heeft, volgens de strikte regels van het spel, recht om te winnen...

Maar dat hoop ik niet natuurlijk...
--Einstein
pi_52761385
Lieke geeft een Rok aan die ik niet eerder gezien heb.

Heeft ze nou toch iets gekregen?
pi_52761390
* slingert gauw streams aan

OMG... Dennis heeft mijn brief gehad en heeft er lang naar zitten kijken

Die man is nog sneu-er dan ik dacht... Als je zo'n slecht geschreven, kinderlijke brief krijgt met een haast kleuterachtige tekst, dan moet je je ogen uit de broek schamen wegens het niveau van je fans !!
pi_52761395
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het een goed plan om eerst Huub weg te stemmen, dan kan Lieke nog een maand blijven zodat ze haar lekker kunnen bashen.
Ik zit net de Cossen bij te lezen en zie dit bericht, wat is die sletterige snol toch een achterbaks sekreet. Ik snap niet dat er nog mensen zijn die haar aardig vinden. Ik hoop dat ze na de kooi helemaal wordt uitgekotst. Smerig verwend kreng dat het is.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:03:04 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52761471
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:00 schreef avonne het volgende:

Die man is nog sneu-er dan ik dacht... Als je zo'n slecht geschreven, kinderlijke brief krijgt met een haast kleuterachtige tekst, dan moet je je ogen uit de broek schamen wegens het niveau van je fans !!
Wat had je precies geschreven?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_52761485
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:00 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Ik zit net de Cossen bij te lezen en zie dit bericht, wat is die sletterige snol toch een achterbaks sekreet. Ik snap niet dat er nog mensen zijn die haar aardig vinden. Ik hoop dat ze na de kooi helemaal wordt uitgekotst. Smerig verwend kreng dat het is.
Ze moeten Amanda eens bashen.. Al die lui zijn al die tijd ontzien, als er echt gebashed wordt gaat iedereen weg (was wel te zien aan bijv. Eric)
pi_52761517
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:00 schreef avonne het volgende:

gemist, maar wat had je er in geschreven?
pi_52761526
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat had je precies geschreven?
joh, ik durf het hier niet eens te plaatsen zo stom
pi_52761540
Vertel eens, hoe lang heeft hij naar de foto gekeken? Details, details!!
pi_52761544
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:05 schreef avonne het volgende:

[..]

joh, ik durf het hier niet eens te plaatsen zo stom
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52761568
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Pffff, daar heb je een punt natuurlijk, maar dat maakt het er echt niet leuker op, alleen maar ingewikkelder.
Vraag me trouwens af wie nog zo gek is dat hok in de gaan maar er zullen ongetwijfeld genoeg looney's rondlopen.
Ja, zonder twijfel vinden ze looney's. Waarom dacht je anders dat Dennix date's kan krijgen of waren er destijds groepie's te vinden om een uurtje door Japio voor gek gezet te worden.
Keep the Sunny Side Up
pi_52761573
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:06 schreef avonne het volgende:
Vertel eens, hoe lang heeft hij naar de foto gekeken? Details, details!!
chantage eerst willen we weten wat je hebt geschreven
pi_52761627
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef blomst het volgende:

[..]

pi_52761733
quote:

[..]

ik durf echt niet, zo debiel
pi_52761737
Avonne, geen idee.... ik keek heel even en zag Dennix met een blauw kaartje in zijn hand... helemaal in wolken...
maar toen had hij het al helemaal gelezen, alleen het stukje van die kikker herhaalde die nog een keer.

Maar ben wel heeeel nieuwsgierig naar je tekst geworden
pi_52761741
Was het zo een lange brief??
pi_52761770
http://www.irmahulscher.nl/

deze website heeft brian gemaakt zegt ie net...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_52761772
quote:

[..]

pi_52761782
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:12 schreef Borga het volgende:
Was het zo een lange brief??
blauw papier zodat we het zeker konden zien, voordat hij het stiekem wegstopte (want dat doet hij meestal)

Nu ben ik natuurlijk benieuwd of hij er nog vaak naar gaat kijken
pi_52761801
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef droomkoningin het volgende:
http://www.irmahulscher.nl/

deze website heeft brian gemaakt zegt ie net...
mooi, mooi met "frames" schitterende typografie ook
pi_52761845
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef avonne het volgende:

[..]

blauw papier zodat we het zeker konden zien, voordat hij het stiekem wegstopte (want dat doet hij meestal)

Maar klopt het dat je er iets ingeschreven had over dat hij leuker was als die kikker (of zoiets) anders vraag ik op Nowlife voor het filmpje hoor (misschien heeft tie hem wel helemaal voorgelezen hehehehe)
pi_52761852
quote:

[..]

Teaser.....

Doe de tekst nu......
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_52761909
Waar is Jaap ?
pi_52761949
pi_52761973
Eigenlijk is Jaap ook een grote lafaard..laat hij Dennix bellen voor Huub op de bank en vandaag deed hij zelf Lieke,zo kan hij zich straks weer overal onderuit lullen....hij is in wezen hartstikke benauwd voor Huub
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:21:58 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52761974
Avonne, je hebt gewoon toch op nivootje Dennix geschreven?? Dat zijn we allang gewend
Aaaaahhh, toe!?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_52762003
quote:

[..]

Ik zal je wel helpen:Verzin gewoon een tekst en als het niet klopt kan je altijd nog zeggen dat er 2 mensen blauw papier hebben gebruikt.
pi_52762039
pi_52762052
100% Dennix??????????
Waar blijft ie????
pi_52762081
de regie is ook lollig

dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:26:38 #117
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52762113
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:25 schreef riri het volgende:
100% Dennix??????????
Waar blijft ie????
Jaap is aan het lezen, wordt vervolgd
pi_52762170
Amanda eet weer 's met handen en vork

pi_52762181
zie je hoe dicht dennix op nadia is gaan zitten...zo benauwd als huub in de buurt is maar uit zijn buurt is heeft ie de grootste mond met zijn 100%
pi_52762239
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef riri het volgende:
zie je hoe dicht dennix op nadia is gaan zitten...zo benauwd als huub in de buurt is maar uit zijn buurt is heeft ie de grootste mond met zijn 100%
Erg hé moet je hem zien zitten zegt geen woord.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:31:40 #122
137949 Disana
pi_52762240
Okee, avonne heeft haar gedicht aan mij gePM'd en gevraagd het geheim te houden. Dus hier is het:

Lieve Dennix

Waar ik schrijf
Wordt je naam fout gespeld
Maar dat is de kijf
Echt je bent MIJN held!

Jij bent niet als die kikker
Die alleen maar kwaakt
Ik ben geen hielenlikker
Maar weet dat je me raakt!

Als jij aan het zingen slaat
Klopt mijn hartje snel
En als je over Nadia gaat
Nou dan weet ik het wel!

Jij bent mij geile beertje
Mijn lekkere frambozenheertje
Ik word week van je gekreun
En je gehijg en je gesteun!

Dennis jij verdient de kooi
Alles wat jij doet is MOOI!
pi_52762241
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Desii het volgende:

[..]

Maar klopt het dat je er iets ingeschreven had over dat hij leuker was als die kikker (of zoiets) anders vraag ik op Nowlife voor het filmpje hoor (misschien heeft tie hem wel helemaal voorgelezen hehehehe)
ja, inderdaad.
Wel flauw dat achteraf blijkt dat ik alleen iets gestuurd heb.

Het gedicht is trouwens van Leandra, hoor!
(stel je voor: slordig groot kinderachtig handschrift en een 30 jaar oude foto van een jongeman. Spelfouten zijn expres natuurlijk)

HALLO DENNIS !!

Ik wou je even laten weten dat ik je helemaal TOPPIE (3x onderstreept) vind.
Ik kijk elke dag met plezier naar jouw op de screams en op TV !!
En wat ik zie is genieten, 100% !!!!

D ennis, de winnaar van de Gouden Kooi
E cht, puur en ontzettend mooi
N ooit heeft iemand mij zo geraakt
N og leuker dan die ene die kwaakt
I edere dag hou ik alles van je bij
S lim, lief en aardig als je bent, maak je me helemaal blij

Ik zie jouw elke dag maar jij mij natuurlijk niet. Daarom stuur ik een foto van me mee.

Vele kusjes van Chris (2x onderstreept)
pi_52762253
die nadia is echt een feeder
pi_52762280
Heej de rollen zijn omgedraait zeg Huub in het pak en Nix ziet er niet uit.
pi_52762302
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef SIRA het volgende:
die nadia is echt een feeder
pi_52762311
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef wie.. het volgende:

[..]

Erg hé moet je hem zien zitten zegt geen woord.
alles grootspraak van die dennix,100%,elke dag weer....tis zo'n pussy...angsthaas en wat al niet meer
pi_52762381
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
Okee, avonne heeft haar gedicht aan mij gePM'd en gevraagd het geheim te houden. Dus hier is het:

Lieve Dennix

Waar ik schrijf
Wordt je naam fout gespeld
Maar dat is de kijf
Echt je bent MIJN held!

Jij bent niet als die kikker
Die alleen maar kwaakt
Ik ben geen hielenlikker
Maar weet dat je me raakt!

Als jij aan het zingen slaat
Klopt mijn hartje snel
En als je over Nadia gaat
Nou dan weet ik het wel!

Jij bent mij geile beertje
Mijn lekkere frambozenheertje
Ik word week van je gekreun
En je gehijg en je gesteun!

Dennis jij verdient de kooi
Alles wat jij doet is MOOI!
Volgens mij klopt er iets niet
pi_52762411
Gesprek over trouwen wat een verschillende meningen zeg.
Alleen de ouders van Lieke zijn nog maar bij elkaar.
pi_52762414
Heeft Jaap het tv kijken van Huub en Lieke al ter sprake gebracht?
Of was dat ook een loos dreigement....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52762416
nadia wil alles wat amanda ook heeft en doet...maar dan alles nog meer in de overtreffende trap...volgens mij is ze in wezen jaloers op amanda,ik vertrouw haar voor geen cent,achter dat kinderlijke toontje zit een heel sluw iemand...dennix en nadia voelen zich niet voor niets tot elkaar aangetrokken...twee sluwe achterbakse verwende en verwaande mensen
pi_52762440

Het is een ronde tafel maar toch zie je 2 groepjes tegenover elkaar zitten.
pi_52762464
Zo te zien heeft Dennix de strop al om z'n nek ......

Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:40:07 #134
137949 Disana
pi_52762491
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:36 schreef Borga het volgende:

[..]

Volgens mij klopt er iets niet
Okee, het was van mij maar dat durfde ik niet te zeggen En hij heeft het niet eens voorgelezen
pi_52762493
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft Dennix de strop al om z'n nek ......

[afbeelding]
Het is zijn slabber

http://www.kleindiezijn.c(...)o.php?products_id=70
pi_52762494
nog steeds geen woord van 100%dennix....
pi_52762496
Huub. me moeder die wil komen en ik nodig ze ook samen uit.

Hee eidelijk de moeder van Huub.
Als ze maar wel nuchter is want ze is niet vies van een drankje.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:40:58 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_52762508
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef avonne het volgende:

[..]

.

Welke is het nu, die van jou of van Disana?
Edit: Ik zie het al.
― Mark Twain
pi_52762549
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef riri het volgende:
nog steeds geen woord van 100%dennix....
Hij wilde net iets zeggen maar werd direct door Brian de mond gesnoerd.
Van de tv uitzending van daarnet kreeg ik trouwens het idee dat Dennis volledig in een underdogpositie wordt neergezet.
pi_52762561
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. me moeder die wil komen en ik nodig ze ook samen uit.

Hee eidelijk de moeder van Huub.
Als ze maar wel nuchter is want ze is niet vies van een drankje.
Wat een vooroordeel weer.
pi_52762577
quote:

[..]

ja, inderdaad.

(stel je voor: slordig groot kinderachtig handschrift en een 30 jaar oude foto van een jongeman. Spelfouten zijn expres natuurlijk)

HALLO DENNIS !!

Ik zie jouw elke dag maar jij mij natuurlijk niet. Daarom stuur ik een foto van me mee.

Grote kans dat Dennis er nog blij mee is ook... ..die snapt de boodschap die er achter zit echt niet...

Denk ik...ben ik bang voor..
--Einstein
pi_52762588
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:43 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Grote kans dat Dennis er nog blij mee is ook... ..die snapt de boodschap die er achter zit echt niet...

Denk ik...ben ik bang voor..

jammer
pi_52762628
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Ning het volgende:

[..]

Niet echt een vooroordeel, maar mamaHuub kwam 'n keer aan de telefoon en toen stond ze knap vol !
Keep the Sunny Side Up
pi_52762630
quote:

[..]

ja, inderdaad.

HALLO DENNIS !!

.

en Chris was een mooie jongen?

helaas kan ik je niets vertellen over de streams, heb het gemist
pi_52762634
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Okee, het was van mij maar dat durfde ik niet te zeggen En hij heeft het niet eens voorgelezen
Je wilde dus eigenlijk gewoon even je gedicht aan ons ''voordragen''.
pi_52762642
op de bank
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:45:46 #147
8898 Darklight
pi_52762648
ze moeten op de bank
pi_52762649
ze moeten op de bank... stemming??
pi_52762656
stemming of videoboodschap iets anders kan bijna niet
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:46:15 #150
137949 Disana
pi_52762662
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:45 schreef Borga het volgende:

[..]

Je wilde dus eigenlijk gewoon even je gedicht aan ons ''voordragen''.
Ja, ik dacht dat avonne dat van haar echt niet durfde te posten, dus toen heb ik het mijne maar in haar schoenen geschoven.

Ik kán het natuurlijk alsnog sturen, he
pi_52762672
Bijna 9 uur meschien een stemming.
pi_52762676
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar is hij wel aangekomen?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:47:34 #153
137949 Disana
pi_52762699
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:46 schreef blomst het volgende:

[..]

Maar is hij wel aangekomen?
Ik heb het niet gestuurd, maar ik kan dat natuurlijk best eens doen...
pi_52762702
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Niet echt een vooroordeel, maar mamaHuub kwam 'n keer aan de telefoon en toen stond ze knap vol !
Ja klopt. Maar om dan gelijk zo een conclusie te trekken.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:48:18 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_52762724
Disana en Avonna, hartelijk bedankt voor het lachen!!!
pi_52762728
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat avonne dat van haar echt niet durfde te posten, dus toen heb ik het mijne maar in haar schoenen geschoven.

Ik kán het natuurlijk alsnog sturen, he
HAHAHA het wordt steeds mooier...Je hebt dus niets opgestuurd
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:48:37 #157
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_52762732
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:42 schreef Ning het volgende:

Huub belde midden in de nacht op om 10 over 2,
zijn moeder sliep al diep en werd wakker gebeld.

Slaapdronken en de rest weet ik niet.
pi_52762734
quote:

[..]

Ik drink niet zo vaak, maar als Huub mij zondag had aan de telefoon had gehad, was ik ook aardig jollig over gekomen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:49:16 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_52762752
Naad tegen Dennix: Dat haar van Amanda, het wordt steeds erger.

En maar tegen Amanda zeggen dat haar haar zo mooi zit, echt een biatch.
― Mark Twain
pi_52762761
pi_52762774
Ik lees dit net op VOL, gepost door Domi. Zou het waar zijn?

ik vond deze reactie op oude tien site

Geplaatst door: callieman | 6-8-07 om 18:56

Ik heb hier lang over nagedacht, maar ik vind dat de gouden kooi kijkers recht hebben om dit te weten!

Zeker de kijkers die beweren fan te zijn van Nadia, zonder dat ze jou werkelijk kennen in tegenstelling tot ik! mijn naam ga ik niet verkondigen maar ik wil wel kwijt dat Nadia 7 maanden voor mij gewerkt heeft als porno actrice. Ik zal aan de hand van de reacties wel wat filmpjes doorsturen.

Nadia. Get al life en met dat geld 10.000 had je ook een klein bedrijfje kunnen starten. Ik vind het jammer dat je nog niet verder bent in je leven, en nog steeds je lichaam gebruikt om iets te bereiken. wat is er gebeurd met al die zogenaamde plannen voor je toekomst.

Gr. Trevante Antoin,
pi_52762781
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Doen.
wel met een mooie mannenfoto erbij
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:49:57 #163
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52762783
Weekendje Parijs ...... hopelijk ......
.
pi_52762826
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:45 schreef blomst het volgende:

[..]

en Chris was een mooie jongen?

helaas kan ik je niets vertellen over de streams, heb het gemist
ja, 30 jaar geleden
pi_52762831
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Dennix: Dat haar van Amanda, het wordt steeds erger.
En maar tegen Amanda zeggen dat haar haar zo mooi zit, echt een biatch.
HO*R !!!!!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:51:43 #166
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_52762846
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef Lunaflame het volgende:

dat Nadia 7 maanden voor mij gewerkt heeft als porno actrice. Ik zal aan de hand van de reacties wel wat filmpjes doorsturen.

Gr. Trevante Antoin,
Gelieve bewijs op film dat Nadia als porno actrice werkzaam was,
ik zal die naam eens opzoeken op google :Trevante Antoin.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:51:50 #167
8898 Darklight
pi_52762855
quote:

Ik heb hier lang over nagedacht, maar ik vind dat de gouden kooi kijkers recht hebben om dit te weten!

Zeker de kijkers die beweren fan te zijn van Nadia, zonder dat ze jou werkelijk kennen in tegenstelling tot ik! mijn naam ga ik niet verkondigen maar ik wil wel kwijt dat Nadia 7 maanden voor mij gewerkt heeft als porno actrice. Ik zal aan de hand van de reacties wel wat filmpjes doorsturen.

Nadia. Get al life en met dat geld 10.000 had je ook een klein bedrijfje kunnen starten. Ik vind het jammer dat je nog niet verder bent in je leven, en nog steeds je lichaam gebruikt om iets te bereiken. wat is er gebeurd met al die zogenaamde plannen voor je toekomst.

Gr. Trevante Antoin,
tuurlijk is dat waar
alles wat op internet staat, is waar
pi_52762858
moet je jaap zijn kop zien....hoop dat hij overspoelt wordt door schuldgevoelens
pi_52762883
Mooi moment voor een stemming.
pi_52762884
hahaha, die intro van de plasmaboy - het leven in luxe
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:52:44 #171
8898 Darklight
pi_52762891
gaap
eem premiere
wel de kans om te roepen dat het programma stopt
pi_52762909
Stemming: 2 Mogen er naar de premiere van de interactieve film 'Miljonair'
Ze hebben 1 uur.
pi_52762928
huub ga aub blocken
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:54:26 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_52762958
quote:

Gr. Trevante Antoin,
En wij verbazen ons hierover, ik dus niet. Lees wat posts van mij terug en je weet genoeg.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:54:32 #175
137949 Disana
pi_52762961
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef blomst het volgende:

[..]

Doen.
wel met een mooie mannenfoto erbij
Spreekt vanzelf. Ik denk aan een bouwvakkerstype
pi_52762968
Bij Revu kan je geen miljonair worden, maar wel 2x2 kaarten winnen voor de première (dresscode: bling bling) van Millionaire, vrijdag 31 augustus in Mercurius te Amsterdam.

Reageer dus snel, want het is aanstaande vrijdag al!

http://www.revu.nl/6130.Wordt_interactief_Millionair%21
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:54:39 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52762972
Moet het unaniem?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52762974
Natuurlijk willen ze allamaal
pi_52763014
Ik stem voor Dennis en Nadia! Kan ik eindelijk de streams aanhouden ipv ze na 5 minuten uit te knallen.
Go hard or go home
pi_52763039
Amanda zal het wel weer krijgen.
pi_52763057
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:

[..]

tuurlijk is dat waar
alles wat op internet staat, is waar
Ze gedraagd zich anders wel als een actrice, de hele tijd de camera opzoeken en kijken of ze wel in beeld is, haar overdreven maniertjes, ze neemt de hele tijd geposeerde houdingen aan om maar zo voordelig mogelijk over te komen.

Ik ben bijna geneigd om het te geloven.
pi_52763077
quote:

......
Staat niet op een tien-site maar als reactie op een nep-blog. Zie http://nadiaderbane.web-l(...)spuiten_en_slik.html
Keep the Sunny Side Up
pi_52763089
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:54 schreef avonne het volgende:
Bij Revu kan je geen miljonair worden, maar wel 2x2 kaarten winnen voor de première (dresscode: bling bling) van Millionaire, vrijdag 31 augustus in Mercurius te Amsterdam.

Reageer dus snel, want het is aanstaande vrijdag al!

http://www.revu.nl/6130.Wordt_interactief_Millionair%21
Tis een film van 8 minuten.
pi_52763091
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:47 schreef Disana het volgende:

[..]

doen !
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:58:38 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_52763130
Ik ga voor Huub en Lieke, het zal een keer tijd worden voor die twee, al vind ik het idee van noekje ook erg aantrekkelijk.
― Mark Twain
pi_52763158
quote:

[..]

was ik het toen niet mee eens.
Ik weet niet meer waar het om ging, maar naar mijn herinnering was ze emotioneel.
pi_52763221
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Staat niet op een tien-site maar als reactie op een nep-blog. Zie http://nadiaderbane.web-l(...)spuiten_en_slik.html
Leuke reacties daar
pi_52763224
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:59 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik weet niet meer waar het om ging, maar naar mijn herinnering was ze emotioneel.
Ze was beslist ook emo. In dat gesprek vertelde ze over bedreigingen via e-mail. Daarvan was ze nogal onder de indruk en gelukkig had 'achter' haar goed geholpen.
Tijdens zijn bezoek had Theo daar ook nog over gesproken.
Keep the Sunny Side Up
pi_52763227
Huub en Amanda samen naar de film!
Lieke beetje stressen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:01:17 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_52763232
quote:

[..]

Mama Huub lust "m graag en dat weet Huub zelf ook, hij moest er zelfs om lachen achteraf.
― Mark Twain
pi_52763252
quote:

[..]

Ging dat toen niet over dat ze bedreigt werd
pi_52763254
is Lieke al eens weggeweest door een stemming?
Boodschappen doen daargelaten.
pi_52763270
Brian wil wel met Huub daar ben ik het wel mee eens
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:03:51 #194
135305 beequeen
Lost.
pi_52763291
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Bij mijn weten niet, dus daarom zeg ik, het wordt eens tijd.
― Mark Twain
pi_52763297
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil wel met Huub daar ben ik het wel mee eens
Brian alweer???!!!
pi_52763299
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
jawel, powerboatracen
pi_52763303
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Ze gedraagd zich anders wel als een actrice, de hele tijd de camera opzoeken en kijken of ze wel in beeld is, haar overdreven maniertjes, ze neemt de hele tijd geposeerde houdingen aan om maar zo voordelig mogelijk over te komen.

Ik ben bijna geneigd om het te geloven.
kijken porno-actrices altijd in de camera dan?
Het lijkt me juist een reden om aan te nemen dat ze géén actrice is.

ze zou het wel willen zijn
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:05:20 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52763327
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:54 schreef Copycat het volgende:
Moet het unaniem?
Nou, jonguh! Antwoord nou effe!
pi_52763329
nooit is jaap open....altijd dat alles voor zich houden maar achter een ander zijn rug kleppert hij van alles....heb zo'n hekel aan die mentaliteit
pi_52763356
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

† In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:06:26 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_52763362
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef Desii het volgende:

[..]

jawel, powerboatracen
Yep, je hebt gelijk, maar dan wordt het dus Naad, mark my words, wrs samen met Huub omdat zijn motorrijles niet doorging.
― Mark Twain
pi_52763379
Ik gun het Dennis, Amanda en Nadia niet.
Jaap ook niet helemaal.

Blijven Brian, Huub en Lieke over.

Ik hoop dat Lieke mag gaan.
pi_52763384
quote:

[..]

Moet unaniem
pi_52763387
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef riri het volgende:
nooit is jaap open....altijd dat alles voor zich houden maar achter een ander zijn rug kleppert hij van alles....heb zo'n hekel aan die mentaliteit
het is natuurlijk een rol die hij speelt...... maar ik hou er ook niet van.
pi_52763392
Zijn Huub én Jaap boos op achter?
Jaap: slecht manaagement!
Huub en Jaap: lalalalal
Go hard or go home
pi_52763405
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:07:49 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_52763408
quote:

[..]

Normaal gesproken wel, dus dt zal deze keer ook wel zo zijn, ik heb ff niet opgelet
― Mark Twain
pi_52763409
Afgelopen week een paar keer DGK op tv gezien, en ik vraag me af waarom er in elke aflevering alles (bijna) om Dennix draaid? Elke dag heeft hij een verhaallijn! Dit terwijl het echt een nietszeggend persoon is. Ik hoor van veel mensen dat sinds de komst van Dennis en Nadia het saai is geworden en veel mensen zijn afgehaakt. Vind nu Brian en Amanda veel "normaler" en minder irritant.
pi_52763419
Amanda kijkt altijd naar de stemming...
Yeah right! Ze wil elke stemming.
Go hard or go home
pi_52763433
nadia en amanda niet....die krijgen al veel te veel
pi_52763444
Huub en Naad zou ook leuke combi zijn, dan flipt Dennix helemaal
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:09:17 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_52763451
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Zijn Huub én Jaap boos op achter?
Jaap: slecht manaagement!
Huub en Jaap: lalalalal
Jaap is altijd boos op achter en Huub zijn motorrijles ging niet door vadaag dus is pissed.
― Mark Twain
pi_52763454
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:04 schreef Desii het volgende:

[..]

jawel, powerboatracen
oja is ook zo samen met Huub, Bian en amanda.
Maar ik gun het Amanda en nadia niet.
pi_52763455
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:07 schreef carpediem23 het volgende:
Afgelopen week een paar keer DGK op tv gezien, en ik vraag me af waarom er in elke aflevering alles (bijna) om Dennix draaid? Elke dag heeft hij een verhaallijn! Dit terwijl het echt een nietszeggend persoon is. Ik hoor van veel mensen dat sinds de komst van Dennis en Nadia het saai is geworden en veel mensen zijn afgehaakt. Vind nu Brian en Amanda veel "normaler" en minder irritant.
Ik ben er iig één van. Ik ben afgehaakt en van de verslaving af door die twee. Heeft niks met hier te maken maar puur dgk zelf.
Go hard or go home
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:10:01 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52763478
Unaniem, dan gaat ie op zeker dus niet naar Huub noch Lieke. Ik zeg: algehele Blockparty .
pi_52763485
altijd weer dat verongelijkte van die jaap......gatver
pi_52763488
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:05 schreef riri het volgende:
Jaap is de enige zonder vaste back up
pi_52763501
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Jaap is altijd boos op achter en Huub zijn motorrijles ging niet door vadaag dus is pissed.
Jaap heeft volgens mij ook echt ruzie met achter. Zou Huub alleen daarom boos zijn? Ik denk dat er wel meer speelt.
Go hard or go home
pi_52763515
Brian "nee, dit is leuk. Jaap laat even zien hoe hij zichzelf is. Na donderdag : blokken, blokken, blokken"
pi_52763520
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:09 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik ben er iig één van. Ik ben afgehaakt en van de verslaving af door die twee. Heeft niks met hier te maken maar puur dgk zelf.
Ow
pi_52763534
Brian vindt Jaap een stupid fuck.
Go hard or go home
pi_52763568
quote:
Er is een groot verschil tussen uitzendingen en streams. Wij zitten ondertussen op de streams naar een stel acteurs in een vakantiecentrum te kijken die af en toe een tv-momentje maken.
Dennis is in de kooi een sulletje, maar zegt en doet op de juiste momenten iets waardoor zijn verhaallijnen continueren. Op het moment wordt hij op tv in een underdogpositie gemanouvreerd. En ik verwacht dat hij als grote overwinnaar (met name richting Dimitri) uit het datingverhaal gaat komen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:14:34 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_52763605
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
Brian vindt Jaap een stupid fuck.
Jaap is weer zo strontvervelend tijdens de stemming, ik kan me voorstellen dat hij dat zegt.
― Mark Twain
pi_52763623
quote:
Goeie vraag.
De streams zijn ook overvol met Dennis en Nadia.
Jaap maakt 5 minuten TV per dag en zit verder achter de PC.

Het komt op mij over dat het spel allang voorbij is en dat deze drie te horen hebben gekregen dat zij 20 minuten per dag moeten vullen. De anderen lijken dat nog niet door te hebben.

De streams, interactieve tv via internet, allemaal niet meer belangrijk.
Geen spel, maar een soap.
Geen deelnemers, maar acteurs.
Geen samenleven, maar een filmstudio.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:17:12 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_52763692
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:13 schreef Py het volgende:

[..]

En ik verwacht dat hij als grote overwinnaar (met name richting Dimitri) uit het datingverhaal gaat komen.
Ik kijk nooit, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Knippen en plakken, appeltje eitje.
― Mark Twain
pi_52763694
amanda en nadia
pi_52763710
En ja hoor tuutlijk,
dinsdag 28 augustus 2007 20:56[/url] schreef kybe het volgende:[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:17:33 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_52763711
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
amanda en nadia
― Mark Twain
pi_52763713
Amanda en nadia dus BAH
pi_52763719
Amamda en Nadia mogen gaan
pi_52763729
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
amanda en nadia
Wat een verrassing......
pi_52763733
goed, dat was het
pi_52763748
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
En ja hoor tuutlijk,
dinsdag 28 augustus 2007 20:56[/url] schreef kybe het volgende:[/b]
Denk niet dat we wat anders hadden verwacht..
pi_52763803
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef wie.. het volgende:

[..]

Denk niet dat we wat anders hadden verwacht..
Ik had nog een kleine hoop dat hij naar Huub en Brian zou gaan.
pi_52763806
Nadia bedankt Brian en en probeerd vervolgens "uit blijdschap" d'r tong bij Brian naar binnen te steken. Nadia had nog het ouwe script.
pi_52763807
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:17 schreef Py het volgende:
Amamda en Nadia mogen gaan
Weet niet of het mogelijk is, maar dat wordt nóg meer tutten en trutten in de kapsalon... en wát moeten ze aantrekken???
pi_52763810
Juf Judith geeft nog wat goeie tips mee
pi_52763812
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
goed, dat was het
Ja, dat denk ik ook
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:20:07 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_52763815
Ik ga even mijn kotszakje verwisselen, be right back.
― Mark Twain
pi_52763845
Weten ze al dat hij maar 8 minuten duurt
pi_52763851
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef kybe het volgende:

[..]

Ik had nog een kleine hoop dat hij naar Huub en Brian zou gaan.
ik ook, dus ik had al de prijsvraag van de revu ingevuld
leek me leuk om die 2 te zien
pi_52763856
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Yollie het volgende:

[..]

Wat een verrassing......
voor mij wel, ik zit niet te kijken.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:21:59 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52763870
Hoezo gaat iedereen daar zo maar gedwee in mee, dat die twee haarnetjes mogen gaan?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:22:32 #244
137949 Disana
pi_52763886
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Copycat het volgende:

Hoezo gaat iedereen daar zo maar gedwee in mee, dat die twee haarnetjes mogen gaan?
Ze vonden het geen van allen belangrijk genoeg.
pi_52763922
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef T-lex het volgende:
Nadia bedankt Brian en en probeerd vervolgens "uit blijdschap" d'r tong bij Brian naar binnen te steken. Nadia had nog het ouwe script.
Nadia heeft in het begin geprobeerd te stoken tussen Brian en Amanda. Of ze wil hem of ze krijgt van achter een bonus als het lukt.
pi_52763939
wilde dennix ook gaan?
pi_52763949
Iemand meer informatie over die film?
het water roept
pi_52763965
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef 2live het volgende:

[..]

voor mij wel, ik zit niet te kijken.
Ik zal jou ook niet aanraden alleen het geluid aan te zetten....
pi_52763975
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ricofromrio het volgende:
wilde dennix ook gaan?
ja
het water roept
pi_52763981
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik lach me rot als die hele premiere niets voorsteld en een grote teleurstelling is.
pi_52763985
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef avonne het volgende:

[..]

pi_52763987
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef ricofromrio het volgende:
wilde dennix ook gaan?
uiteraard...das ook net een wijf.
En dat zie je toch wel aan die kop van hem...
pi_52764000
Lieke "Dit is meer iets voor jullie. Ik was helemaal enthousiast over het powerboaten. Dat snappen jullie totaal niet"
Amanda "inderdaad...! He-le-maal niet!"

Hoezo? Amanda is toch mee geweest naar het powerboaten?
Of is die toch niet doorgegaan en hebben ze eigenlijk iets anders gedaan, die dag?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:25:32 #254
137949 Disana
pi_52764002
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Varen het volgende:

http://www.miljonairdefilm.nl/
pi_52764008
pi_52764053
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
Lieke "Dit is meer iets voor jullie. Ik was helemaal enthousiast over het powerboaten. Dat snappen jullie totaal niet"
Amanda "inderdaad...! He-le-maal niet!"

Hoezo? Amanda is toch mee geweest naar het powerboaten?
Of is die toch niet doorgegaan en hebben ze eigenlijk iets anders gedaan, die dag?
Brian en Lieke mochten toen elk een persoon kiezen, zo mochten amanda en Huub ook mee.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:27:03 #257
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52764061
huub: als ik dit hysterische gedoe zie: dan denk ik wat ben ik blij dat jij een normale vrouw bent en niet zo'n meisje tegen Lieke
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52764073
wat een terror weer van dennix niet normaal
pi_52764090
die twee zijn net meisjes van 8 jaar...niet normaal gewoon
pi_52764102
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0128405/
pi_52764103
quote:
bedsnkt
het water roept
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:29:21 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52764130
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:23 schreef Py het volgende:

Nadia heeft in het begin geprobeerd te stoken tussen Brian en Amanda. Of ze wil hem of ze krijgt van achter een bonus als het lukt.
Die bonus van achter, was die zo dubbelzinnig bedoeld als dat ik 'm lees?
pi_52764136
quote:
he, weer 2 kaarten te winnen!

Voor wie vrijdag naar Del & Naad willen zwaaien

Blijkbaar is het een internet film, en niet in de bioscoop?. Je kunt je inschrijven ervoor. Of zo.
pi_52764137
pi_52764152
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef Visual het volgende:
wat een terror weer van dennix niet normaal
Ja hoe Dennix en Jaap daar als laatste op de bank zaten

iedereen is weg geterrord
pi_52764171
dennix gebruikt de acteraf tactiek?
pi_52764177
Brian heeft echt een bloedhekel aan Dennis.
pi_52764203
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die bonus van achter, was die zo dubbelzinnig bedoeld als dat ik 'm lees?
Nee, maar nu wel
pi_52764216
Nix is best sjago...eerst zegt Brian dat hij uiteraard met Amanda zou willen. En daarna geeft hij aan ook best met Jaap en nog meer met Huub zou willen gaan. Dus niet jou nee, Nix.
En vervolgens kaapt Nadia samen met Amanda dat uitje.
100% zeker dat Nadia pikstraf krijgt vanavond!
pi_52764220
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
wie niet??
mahe
pi_52764227
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef blomst het volgende:

[..]

Brian en Lieke mochten toen elk een persoon kiezen, zo mochten amanda en Huub ook mee.
Dat weet ik, maar ik was er niet toen ze terug kwamen, en ik heb er nooit verhalen over gehoord.
Ik vraag me dus af of ze uberhaupt er geweest zijn.
pi_52764266
quote:
Gelukkig wel.
Zo blijft Brian aan Huubs kant voorlopig.
pi_52764281
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef mahe het volgende:

[..]

wie niet??
Nadia .
pi_52764297
quote:

"Nog iets… Net als een echte Bond-film hebben we ook onze eigen titelsong, gezongen door Dennis:
http://www.millionairethe(...)llionaire-dennis.mp3 Enjoy! "

ik durf niet te klikken
pi_52764303
Dennis begint zo weer over Huub. Let maar op.
pi_52764323
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ik was er niet toen ze terug kwamen, en ik heb er nooit verhalen over gehoord.
Ik vraag me dus af of ze uberhaupt er geweest zijn.
ja, ze zijn geweest, en deden bij terug komst net of ze naar een parenclub waren geweest, meer weet ik er niet van.
pi_52764328
de 2 straathoertjes mogen even naar buiten,kunnen ze nog wat verdienen op de hoek van de straat
er zijn er maar 2 die sporen in DGK en dat zijn huub en lieke!!! en de FEBO is 1 grote hoerenkast!!
pi_52764330
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:33 schreef avonne het volgende:

[..]

Gelukkig wel.
Zo blijft Brian aan Huubs kant voorlopig.
Brian en Huub trekken de laatste tijd vaker dan niet naar elkaar toe.
pi_52764340
Huub en Lieke over "achter" aan het praten.
Niet eens een streamlock.
pi_52764369
Amanda: "Ik geloof het niet" en ze knijpt Nadia....
Bijna goed.
pi_52764388
Echt respect voor Bwian en Dennix. Hoe houden ze het vol bij hun ''vrouwtjes''..
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:37:23 #282
137949 Disana
pi_52764391
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef avonne het volgende:

[..]

he, weer 2 kaarten te winnen!

Voor wie vrijdag naar Del & Naad willen zwaaien

Blijkbaar is het een internet film, en niet in de bioscoop?. Je kunt je inschrijven ervoor. Of zo.
Duidelijk is het allemaal niet... en meer links kon ik er ook niet over vinden. Moet wel echt een topfilm zijn
pi_52764410
Rondje 4 voor H&L al
pi_52764446
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Huub en Lieke over "achter" aan het praten.
Niet eens een streamlock.
Wat vertellen ze?
pi_52764463
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:27 schreef pasjesjen het volgende:
huub: als ik dit hysterische gedoe zie: dan denk ik wat ben ik blij dat jij een normale vrouw bent en niet zo'n meisje tegen Lieke
Schrik niet ik begreep Huub, alleen begreep ik niet dat Lieke over dat punt heen lulde,
je vind dat toch fijn om te horen.
pi_52764469
dennix is jaloers dat nadia gaat....hij had het liever zelf gehad
pi_52764485
pi_52764507
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef avonne het volgende:

[..]

"Nog iets… Net als een echte Bond-film hebben we ook onze eigen titelsong, gezongen door Dennis:

ik durf niet te klikken
Dennis komt in het hele lied niet voor. Of hij moet die semirapper op 2 min. zijn.
En dan staat er bij: Massive feat. Dennis
pi_52764523
Huub's motorrijlessen komt vast nooit meer binnen die tijd dat het progamma nog leeft haal hij het toch niet.
Lieke geeft ook al aan dat je het binnen een maand of 4...5 wel kan halen als je door zet.
pi_52764529
zo idioot...zo hysterisch terwijl ze gewoon net als andere mensen die zich inschrijven en uitgeloot worden even over een rood lopertje mogen lopen...hoe dat rode lopertje eruit ziet weten ze niet eens
pi_52764544
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Sporti het volgende:

[..]

Wat vertellen ze?
Huub over dat hij baalt hoe "achter" zo nonchalant en koud laten weten dat de rijles niet doorgaat.
Dat hij er alles voor doet om met "achter" mee te werken.
pi_52764546
GLAMOUR GIRLS VAN DE GOUDEN KOOI
Dennix, Amanda en Nadia
pi_52764554
quote:
Hij wilt ook dat die Jul eruitgaat, ik heb dat gedoe met Jaap (dat hij eruit moet) nooit begrepen van brain.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:42:37 #294
137949 Disana
pi_52764578
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:34 schreef avonne het volgende:

[..]

ik durf niet te klikken
Lieve hemel, anderhalve minuut om 'm alleen al te openen... Bijna geladen...

Massive featuring Dennis. Zeikmelodietje, vrouwenstem... hoop gebler... nog steeds geen Dennis... echt slecht hoor... Being a Millionaire is Dangerous... oh, daar hoor ik een kerel, een zwarte stem. Nope, dat is 'jouw' Dennis niet
pi_52764585
Dat Brian het vol houd bij de 3
pi_52764600
Huub doet weer de vaatwasser inladen na het avondeten........

Op de bank zei Huub er wat van tegen Nadia..... waarop Nadia zei.. ik ben miljonair (wel met een glimlach, maar ze bleef toch zitten)
pi_52764621
Huub. Lieke doe de vriezer nou is dicht..dat ding slaat steeds maar aan dat.
Lieke. is dat zo.
Huub. uitleg uitleg
Lieke ohhh
pi_52764624
Jaaaaaaaaaa we gaan ijs eten
pi_52764643
De dames willen er mooi uit zien voor de rode loper, kan Amanda maar beter een hoofddoek omdoen.
pi_52764650
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke geeft ook al aan dat je het binnen een maand of 4...5 wel kan halen als je door zet.
In dat geval begrijp ik wel dat men de motor lesssen niet doorzet, maar aan de andere kant Huub is voor het program goed geweest dus geef hem die lessen en als hij door de poort loopt de eindexamen erbij.
pi_52764670
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef maril het volgende:

[..]

Schrik niet ik begreep Huub, alleen begreep ik niet dat Lieke over dat punt heen lulde,
je vind dat toch fijn om te horen.
Ik denk dat ze dat zeker wel fijn vind om te horen. Hij zegt het wel vaker, trouwens.
Typische reactie, zou ik zeggen. Beter dan "" oooh... eeeechtttt???? Wat llllieieieieiefffffffff!!!!!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')