Ik breek er mij kop maar niet meer over, maar dat het niet klopt.......quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:20 schreef tipsch het volgende:
Brian krijgt alweer bezoek binnenkort (en ik maar denken dat hij nog 240 CP schuld heeft)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat er een streamlock moet komen voor de klefteckels N en D, de streamers worden er wrs gek van.
Ik ben het zowaar met Brian eens.
Verwacht je nu echt iets anders van Amanda, die heeft alleen een mening als ze pissed off is, en trek dan van leer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef Desii het volgende:
Het valt me sinds een paar dagen op dat Amanda met alle winden mee praat
Als ze met Huub en Lieke is: Dennix een jochie, waar ze niets mee heeft en over Jaap zegt ze dat ze er niets mee heeft.
Jaap, Nada en Nix: is Huub of Lieke de 2 mensen die ze eruit wil hebben
Nu ze alleen met Brian is vind ze Dennix weer een jochie, omdat Brian zich eraan ergert
Laat dat nou net de bedoeling zijn geweest van de redactiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Brian vindt dat er een streamlock moet komen voor de klefteckels N en D, de streamers worden er wrs gek van.
Ik ben het zowaar met Brian eens.
Volgens mij kan, behalve Brian, niemand straffeloos weglopen na 23 september, de rest zit er dan minder dan een jaar in en verspeelt dan nog steeds hun "inleg"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:30 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. ik ben zo benieuwt wat er na 23 september gaat gebeuren.
Amanda. ik denk helemaal niets.
Nou ik denk dat er wel wat gaat gebeuren iedereen er zo snel mogelijk uit.
Ja maar gaat erom dat er niet meer vervangen kan worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij kan, behalve Brian, niemand straffeloos weglopen na 23 september, de rest zit er dan minder dan een jaar in en verspeelt dan nog steeds hun "inleg"
Dus jij gelooft nogsteeds dat ze die 10K betaald hebben? Dat verhaal is inmiddels al zo vaak ontkracht, dat is volgens mij een pertinente leugen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij kan, behalve Brian, niemand straffeloos weglopen na 23 september, de rest zit er dan minder dan een jaar in en verspeelt dan nog steeds hun "inleg"
En dus? Volgens mij gaat niemand zijn inleg verspelen om de rest een plezier te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:35 schreef wie.. het volgende:
[..]
Ja maar gaat erom dat er niet meer vervangen kan worden.
Als ze het niet betaald hebben dan zal er een soort "lening" van Tien tegenover staan die maandelijks verrekend wordt met de vergoeding, maar op een of andere manier hebben ze het dus wel voor elkaar dat niemand frank en vrij de poort uitwandelt omdat het even niet meer lekker gaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij gelooft nogsteeds dat ze die 10K betaald hebben? Dat verhaal is inmiddels al zo vaak ontkracht, dat is volgens mij een pertinente leugen.
Bewijzen kan ik het niet , maar het voorbeeld Brian maakt mij een hoop duidelijk.
Zich opgeven als poolboy en binnenkomen als miljonair. Kijk naar zijn introductiefilmpje en je weet genoeg.
Het is toch ook om tequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian irriteert zich mateloos aan het kleffe gedoe tussen Nadia en Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |