quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
[..]
chantage eerst willen we weten wat je hebt geschreven![]()
blauw papier zodat we het zeker konden zien, voordat hij het stiekem wegstopte (want dat doet hij meestal)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:12 schreef Borga het volgende:
Was het zo een lange brief??
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef droomkoningin het volgende:
http://www.irmahulscher.nl/
deze website heeft brian gemaakt zegt ie net...
Maar klopt het dat je er iets ingeschreven had over dat hij leuker was als die kikker (of zoiets) anders vraag ik op Nowlife voor het filmpje hoor (misschien heeft tie hem wel helemaal voorgelezen hehehehe)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
blauw papier zodat we het zeker konden zien, voordat hij het stiekem wegstopte (want dat doet hij meestal)
Nu ben ik natuurlijk benieuwd of hij er nog vaak naar gaat kijken
Teaser.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
blauw papier zodat we het zeker konden zien, voordat hij het stiekem wegstopte (want dat doet hij meestal)
Ik zal je wel helpen:Verzin gewoon een tekst en als het niet klopt kan je altijd nog zeggen dat er 2 mensen blauw papier hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Erg hé moet je hem zien zitten zegt geen woord.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef riri het volgende:
zie je hoe dicht dennix op nadia is gaan zitten...zo benauwd als huub in de buurt is maar uit zijn buurt is heeft ie de grootste mond met zijn 100%
ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar klopt het dat je er iets ingeschreven had over dat hij leuker was als die kikker (of zoiets) anders vraag ik op Nowlife voor het filmpje hoor (misschien heeft tie hem wel helemaal voorgelezen hehehehe)![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef SIRA het volgende:
die nadia is echt een feeder
alles grootspraak van die dennix,100%,elke dag weer....tis zo'n pussy...angsthaas en wat al niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef wie.. het volgende:
[..]
Erg hé moet je hem zien zitten zegt geen woord.
Volgens mij klopt er iets nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
Okee, avonne heeft haar gedicht aan mij gePM'd en gevraagd het geheim te houden. Dus hier is het:
Lieve Dennix
Waar ik schrijf
Wordt je naam fout gespeld
Maar dat is de kijf
Echt je bent MIJN held!
Jij bent niet als die kikker
Die alleen maar kwaakt
Ik ben geen hielenlikker
Maar weet dat je me raakt!
Als jij aan het zingen slaat
Klopt mijn hartje snel
En als je over Nadia gaat
Nou dan weet ik het wel!
Jij bent mij geile beertje
Mijn lekkere frambozenheertje
Ik word week van je gekreun
En je gehijg en je gesteun!
Dennis jij verdient de kooi
Alles wat jij doet is MOOI!
Okee, het was van mij maar dat durfde ik niet te zeggenquote:
Het is zijn slabberquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft Dennix de strop al om z'n nek ......
[afbeelding]
Welke is het nu, die van jou of van Disana?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
.
Vele kusjes van Chris (2x onderstreept)
Hij wilde net iets zeggen maar werd direct door Brian de mond gesnoerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef riri het volgende:
nog steeds geen woord van 100%dennix....
Wat een vooroordeel weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. me moeder die wil komen en ik nodig ze ook samen uit.
Hee eidelijk de moeder van Huub.
Als ze maar wel nuchter is want ze is niet vies van een drankje.
Grote kans dat Dennis er nog blij mee is ook...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, inderdaad.
Wel flauw dat achteraf blijkt dat ik alleen iets gestuurd heb.
Het gedicht is trouwens van Leandra, hoor!
(stel je voor: slordig groot kinderachtig handschrift en een 30 jaar oude foto van een jongeman. Spelfouten zijn expres natuurlijk)
HALLO DENNIS !!
Ik wou je even laten weten dat ik je helemaal TOPPIE (3x onderstreept) vind.
Ik kijk elke dag met plezier naar jouw op de screams en op TV !!
En wat ik zie is genieten, 100% !!!!
D ennis, de winnaar van de Gouden Kooi
E cht, puur en ontzettend mooi
N ooit heeft iemand mij zo geraakt
N og leuker dan die ene die kwaakt
I edere dag hou ik alles van je bij
S lim, lief en aardig als je bent, maak je me helemaal blij
Ik zie jouw elke dag maar jij mij natuurlijk niet. Daarom stuur ik een foto van me mee.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Grote kans dat Dennis er nog blij mee is ook.....die snapt de boodschap die er achter zit echt niet...
Denk ik...ben ik bang voor..
Niet echt een vooroordeel, maar mamaHuub kwam 'n keer aan de telefoon en toen stond ze knap vol !quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, inderdaad.
Wel flauw dat achteraf blijkt dat ik alleen iets gestuurd heb.
Het gedicht is trouwens van Leandra, hoor!
(stel je voor: slordig groot kinderachtig handschrift en een 30 jaar oude foto van een jongeman. Spelfouten zijn expres natuurlijk)
HALLO DENNIS !!
Ik wou je even laten weten dat ik je helemaal TOPPIE (3x onderstreept) vind.
Ik kijk elke dag met plezier naar jouw op de screams en op TV !!
En wat ik zie is genieten, 100% !!!!
.
D ennis, de winnaar van de Gouden Kooi
E cht, puur en ontzettend mooi
N ooit heeft iemand mij zo geraakt
N og leuker dan die ene die kwaakt
I edere dag hou ik alles van je bij
S lim, lief en aardig als je bent, maak je me helemaal blij
Ik zie jouw elke dag maar jij mij natuurlijk niet. Daarom stuur ik een foto van me mee.
Je wilde dus eigenlijk gewoon even je gedicht aan ons ''voordragen''.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, het was van mij maar dat durfde ik niet te zeggenEn hij heeft het niet eens voorgelezen
![]()
Ja, ik dacht dat avonne dat van haar echt niet durfde te posten, dus toen heb ik het mijne maar in haar schoenen geschoven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Je wilde dus eigenlijk gewoon even je gedicht aan ons ''voordragen''.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |