Goed idee, volgens mij verkopen ze daar ook pakkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Neem je een jerrycan mee naar het benzine station en tanken maar
Bij dat winkeltje van de NS ook, niet te gek doen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee, volgens mij verkopen ze daar ook pakken![]()
Ja hoor... wordt ook lekker verwarrend als andere het gaan overnemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik U voortaan ook met L begroeten, staat wel cool?!![]()
Righty thanquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor... wordt ook lekker verwarrend als andere het gaan overnemen
Kunnen we quasi ontdaan vragen welke L bedoeld wordt![]()
Loratadine zegt me niets, ik google d'r wel een keer op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Lobasca het volgende:
Was net een heel verhaal voor PPI aan het tikken geweest over de antihistaminica, ben ik de strekking weer kwijt, weet alleen dat ik ook een loratadine-junk ben.
loaratadine is een antihistaminicum.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Loratadine zegt me niets, ik google d'r wel een keer op.
Heb waarschijnlijk binnenkort een babbeltje met mijn huisarts over antihistaminegebruik.
En ben nu weg![]()
Sporten-fietsen svp zonder wesp![]()
Die verkoopt niets meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij dat winkeltje van de NS ook, niet te gek doen..
Mike, gelukt las ikquote:
ben jij datquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef nachtzuster het volgende:
[[url=http://www.downer.nl/zooi/nachtzusters.jpg]afbeelding][/url]
Leuk linkje in mijn fobo gekregen btw![]()
Radioprogramma de nachtzusters, misschien dat iemand het (nog) kent.
en nee, dat ben ik dus niet![]()
Nachtzusters, zusters van de nahaaacht... Toen de VPRO nog leuk mocht zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef nachtzuster het volgende:
[[url=http://www.downer.nl/zooi/nachtzusters.jpg]afbeelding][/url]
Leuk linkje in mijn fobo gekregen btw![]()
Radioprogramma de nachtzusters, misschien dat iemand het (nog) kent.
en nee, dat ben ik dus niet![]()
quote:
quote:
quote:
Hij loopt het Lithabos te checkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Je hebt hem weggejaagd.
Die had ik gezien. Weer heel leuk bedacht en gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij loopt het Lithabos te checken![]()
Heb net m'n pijngrens weer wat verhoogd![]()
Loratadine voor de win... Echt super spulquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:29 schreef Lobasca het volgende:
loaratadine is een antihistaminicum.
zie linkje, benen is een eitje maar de rest...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik gezien. Weer heel leuk bedacht en gedaan.
En wat heb je met je pijngrens gedaan?
Zegt me helemaal nietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ken je Simplon in Groningen toevallig ?
logisch voor iemand van 6 jaar oudquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Een zéér late re: maar hier geef ik nog ff antwoord op:
[..]
Zegt me helemaal niets
hoihoiquote:
Hoiquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Gelijk hebben jullie ik ga ook nog maar ff de zon in![]()
Ja zon is weg..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi.
Hier is het fris. Ik ga even PS'en
.
Alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Ja de zon is zeker weg.![]()
Ik ben het echt zat gewoon.
Die heeft een vete met die en de ander weer met die.
Ik erger me dood aan FdW . Disana vergelijkt haar met Beequeen. Ik vind BQ minder erg.
Dat post ik .
Foutje. Ik had dat niet moeten zeggen want gisteren heeft BQ Disana kutwijf genoemd.![]()
Dus ben ik niet loyaal blijkbaar.
Ik word er schijtziek van hoor.
Ben iemand die zelf helemaal niet lang kwaad ergens om blijft en probeer dingen als er iets is uit te praten.
Oke, thanks,quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Een zéér late re: maar hier geef ik nog ff antwoord op:
[..]
Zegt me helemaal niets
Het heeft toch niets met loyaliteit te maken? Ik word opnieuw voor rotte vis uitgemaakt en jij zegt daar ook iets over; namelijk door bq te verdedigen en eenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Ik erger me dood aan FdW . Disana vergelijkt haar met Beequeen. Ik vind BQ minder erg.
Dat post ik .
Foutje. Ik had dat niet moeten zeggen want gisteren heeft BQ Disana kutwijf genoemd.![]()
Dus ben ik niet loyaal blijkbaar.
Ben iemand die zelf helemaal niet lang kwaad ergens om blijft en probeer dingen als er iets is uit te praten.
Ik zie alleen maar gedelete posts in de COSquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
----------knip---------
Haal diep adem, tel tot tien, get over it. Avonne is bezig gweest, misschien met wat slippertjes links en rechts maar er wordt/werd wat aan gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met loyaliteit te maken? Ik word opnieuw voor rotte vis uitgemaakt en jij zegt daar ook iets over; namelijk door bq te verdedigen en eenvoor mij neer te zetten.
Hoe moet ik dat nou leuk vinden?
Disana en ik zijn nu aan het pmenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met loyaliteit te maken? Ik word opnieuw voor rotte vis uitgemaakt en jij zegt daar ook iets over; namelijk door bq te verdedigen en eenvoor mij neer te zetten.
Hoe moet ik dat nou leuk vinden?
NEINquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand screenshots van de scheldpartij van daarnet in de COS!?
Ik ga wel FF'enquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef itsme het volgende:
[..]
NEIN![]()
![]()
![]()
Ben blij dat avonne het weg heeft gehaald
Het probleem is structureel en dáár wordt niets aan gedaan. Mij zie je niet meer in de COS, het is duidelijk dat men weet dat een paar sneren elke dag best door de beugel kunnen afgezien van wat gedelete.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haal diep adem, tel tot tien, get over it. Avonne is bezig gweest, misschien met wat slippertjes links en rechts maar er wordt/werd wat aan gedaan.
Schatje!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Talitha het volgende:
Jammer dat iedereen het zo druk heeft met ruzie maken en sensatie zoeken, dat vriendelijkheid tussendoor gewoon over het hoofd wordt gezien.
Ja Disana, maar je lost één probleem op en er komen er twee voor terug. Het is net het echte leven, dat weet jij toch ook wel? Gewoon niet al teveel op fixeren, Avonne was alert vanavond en heeft het gelijk weg gehaald, en doorgaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem is structureel en dáár wordt niets aan gedaan. Mij zie je niet meer in de COS, het is duidelijk dat men weet dat een paar sneren elke dag best door de beugel kunnen afgezien van wat gedelete.
Ik snap het en wij hebben dus ook helemaal geen probleem.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Disana en ik zijn nu aan het pmen
Dat ik dat nog mag meemaken![]()
maar heeft BQ je net weer voor rotte vis uitgemaakt of bedoel je van gisteren?
Ik had beter deze kunnen gebruiken. Het kwam omdat ik me weer eens aan FdW zat te ergeren.
wilde een grapje maken maar dat ging even helemaal mis.
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Talitha het volgende:
Jammer dat iedereen het zo druk heeft met ruzie maken en sensatie zoeken, dat vriendelijkheid tussendoor gewoon over het hoofd wordt gezien.
Bassiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
Hallo
Heb de dag er al opzitten....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Lobasca......wakker?
Demins!quote:
Ik snap niet waarom je 'iedereen' schrijft? Ik schreef iets tegen iemand over Dennis en Lieke, en daar kwam weer een smerige opmerking overheen. Gisteren kreeg ik van iemand anders ook al een smerige opmerking. Het enige wat ik dacht te doen is weer meeposten in de COS. Hetgeen ik dus ook niet meer zal doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Talitha het volgende:
Doe 'squote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd.Misschien moet ik ook iemand gaan uitschelden?
![]()
Van wie niet, dit is toch SCquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Litha!
![]()
Oeps, flirten mag niet![]()
Buuffiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bassie![]()
Alleen water gedronken op de verjaardag?![]()
Uit de FB en het COS discussie topic kun je nog iets wijzer worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar gedelete posts in de COS![]()
Daar word ik ook niet blij van, kan d'r verder ook niet veel zinnigs over zeggen
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en ze zitten weer te rellen![]()
Nachtzuster!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Litha!
![]()
Oeps, flirten mag niet![]()
Taatje, jij met je prachtige bosquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, maar ik lees net dat ook berichten als: "Jongens hou 's op" zijn weggehaald.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit de FB en het COS discussie topic kun je nog iets wijzer worden.
Ik kwam net thuis, knal de COS aan, 1e 2 pagina's één en al geëdit,quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en ze zitten weer te rellen![]()
Disana noemde je een slet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis, knal de COS aan, 1e 2 pagina's één en al geëdit,![]()
Niet ikk pleasequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, met die wijze van moderatie ben ik het ook niet zo eens. Zo kunnen pesters en klieren lekker even zeggen wat ze kwijt willen, en is er daarna niets meer te zien, ook niet van gezonde protesten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, maar ik lees net dat ook berichten als: "Jongens hou 's op" zijn weggehaald.
Dat is dan wel weer jammer aangezien het dan net lijkt of die users mee hebben zitten rellen.
En de allermooiste, liefste, knapste en eigenwijste Tulipquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit de FB en het COS discussie topic kun je nog iets wijzer worden.
Kijk, dit bedoel ik dus. Je bent te druk met het geruzie bezig en begrijpt daardoor niet wat ik bedoel met mijn postje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je 'iedereen' schrijft? Ik schreef iets tegen iemand over Dennis en Lieke, en daar kwam weer een smerige opmerking overheen. Gisteren kreeg ik van iemand anders ook al een smerige opmerking. Het enige wat ik dacht te doen is weer meeposten in de COS. Hetgeen ik dus ook niet meer zal doen.
Niemand reageerde, dus was ik teleurgesteld. Dat is alles.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef Talitha het volgende:![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=U7wEctHyuc0
Ik zag het, het was niet netjes, er is iets aan gedaan. Klaar over toch? Je moet er ook niet teveel aandacht aan besteden en te lichtgeraakt zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je 'iedereen' schrijft? Ik schreef iets tegen iemand over Dennis en Lieke, en daar kwam weer een smerige opmerking overheen. Gisteren kreeg ik van iemand anders ook al een smerige opmerking. Het enige wat ik dacht te doen is weer meeposten in de COS. Hetgeen ik dus ook niet meer zal doen.
Sowieso vind ik dat je de hele posts moet laten staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, met die wijze van moderatie ben ik het ook niet zo eens. Zo kunnen pesters en klieren lekker even zeggen wat ze kwijt willen, en is er daarna niets meer te zien, ook niet van gezonde protesten.
Vader Abrahamquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het, het was niet netjes, er is iets aan gedaan. Klaar over toch? Je moet er ook niet teveel aandacht aan besteden en te lichtgeraakt zijn.
Ik heb geklikt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Je bent te druk met het geruzie bezig en begrijpt daardoor niet wat ik bedoel met mijn postje.
[..]
Niemand reageerde, dus was ik teleurgesteld. Dat is alles.
Ja, maar ik ben ook echt overstuur, ik hoop dat je dat een beetje begrijpt. Normaal reageer ik toch vrij aardig op dingen, maar nu had ik echt even geen ruimte voor iets anders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Je bent te druk met het geruzie bezig en begrijpt daardoor niet wat ik bedoel met mijn postje.
[..]
Niemand reageerde, dus was ik teleurgesteld. Dat is alles.
Ik zal het uitspellen:quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geklikt.
Maar vond het nummer niet zo![]()
![]()
Dus reageerde ik niet...
Sorry![]()
![]()
![]()
Het gaat niet uitsluitend om mij, het probleem met de COS is structureel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het, het was niet netjes, er is iets aan gedaan. Klaar over toch? Je moet er ook niet teveel aandacht aan besteden en te lichtgeraakt zijn.
HAUT JE BEK IS!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef Veulen het volgende:
Iedereen een ban die nou nog gaat zitten rellen![]()
Heb ik geen "Oi Lithski" gepost!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal het uitspellen:
1. Ik zwaai naar iedereen
2. Niemand zwaait terug
3. Ik ben verdrietig![]()
Maar tis al goed.
Ik ben in de COS momenteel érg slechte grappen aan het maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap er geen ruk van en het boeit me ook niet meer.
Weet iemand nog een slappe joke ik ben wel aan een lach toe![]()
overal inzetbaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet ik zelfs m´n eigen kloon gaan inzetten om wat aandacht te krijgen.![]()
3. Me toquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal het uitspellen:
1. Ik zwaai naar iedereen
2. Niemand zwaait terug
3. Ik ben verdrietig![]()
Maar tis al goed.
Daar doe ik niet aan mee...quote:
Ik denk niet dat zo'n topic wordt goedgekeurdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je de hele posts moet laten staan.
Maar daar zal dan uiteindelijk wel weer zoveel repliek op komen dat de COS nog verder naar de tering gaat.
Misschien tijd voor een appart "schandpaal" topic waar de scheldposts heen getieft kunnen worden?![]()
Wat dat betreft zou ik 'm dus gewoon kunnen openen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n topic wordt goedgekeurd![]()
Laat mij er buiten aub!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nachtzuster!![]()
![]()
![]()
Oké, daar kan ik wel begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook echt overstuur, ik hoop dat je dat een beetje begrijpt. Normaal reageer ik toch vrij aardig op dingen, maar nu had ik echt even geen ruimte voor iets anders.
Heb je problemen met je korte-termijn-geheugen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik geen "Oi Lithski" gepost!?![]()
![]()
![]()
Inderdaad, we proberen het zo gezellig mogelijk te houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n topic wordt goedgekeurd![]()
Er was eens....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap er geen ruk van en het boeit me ook niet meer.
Weet iemand nog een slappe joke ik ben wel aan een lach toe![]()
Hoezo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je problemen met je korte-termijn-geheugen?
En je staat er nog steeds niet bij !!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Er was eens....
een muisje, die na wat alcohol plots een brandlucht rook, midden in de nacht![]()
vervolgens was de muis kwijt![]()
Gelukkig zagen we haar de volgende dag weer opduiken![]()
en ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Wat een NCRV-standpunt!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, we proberen het zo gezellig mogelijk te houden![]()
Vertel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
3. Me to
Maar deze kreeg ik net van mijn lief
http://www.youtube.com/watch?v=48bGj61tkqM
quote:
Helaas hoort de kliek die de COS domineert je niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, we proberen het zo gezellig mogelijk te houden![]()
quote:
Neequote:
Het kan gekkerquote:
is niet errug...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En je staat er nog steeds niet bij !!!![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
is niet errug...
pruts vd week wel wat, komt goe![]()
Wat heb je met eend gedaan?![]()
quote:
KZ is niet op dit gezellige SUB FORUM en bemoeit zich NERGENS mee, LEEST soms wat mee EN moet morgen vroeg opquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()
Kom even bij je in het bos buurtenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nachtzuster!![]()
![]()
![]()
Hahahahahahahahahaha Dank je...............quote:
Godzijdankquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha Dank je...............![]()
![]()
![]()
quote:
Maar je gaat een keer schelden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, dus vandaag zal niet meer lukken.
Nog erger dan datquote:
Ik doe de afwasquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()
Ruimte genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Kom even bij je in het bos buurten.
Nodig ik Lobasca en Veulen uit te vertellen of zij antihistamine gebruiken bij wespen en bijensteken.
Dat is waar ik het voor gebruik.
Maar het voorraadje wat ik had van jaren geleden is nu op.
Gaat dat spul nog steeds alleen op recept ?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
Zit ik hier al te vloeken dat het geluid van geen enkele stream het doet, blijkt dat de koptelefoon nog aangesloten is
Ah bijna vergeten, Linda de Mol.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()
Lquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laters Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
AlohA all![]()
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en danquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah bijna vergeten, Linda de Mol.
Ik denk niet dat ik haar lang kan horen en zien, ff testen
Hij heeft ooit meegedaan aan zo'n datingsshow..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en dan![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft ooit meegedaan aan zo'n datingsshow..![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Ha antihistaminejunkie, ook Linda kijken bij Joris op de VPRO ?
Najah weet je het voortaan, er kan altijd nog een koptelefoon aangesloten zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die kutpuber idd... die had vanmiddag nog met de koptelefoon op achter de PC gezeten![]()
Wie de fuck is Jorisquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en dan![]()
In andere gevallen was ik daar ook vanuit gegaan, maar bij de streams weet je het tegenwoordig nooitquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Najah weet je het voortaan, er kan altijd nog een koptelefoon aangesloten zijn![]()
Joris Luyendijk.. o.a. presentator van Zomergasten, journalist en schrijver..quote:
Die zijn vaker kapot dan werkend he ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In andere gevallen was ik daar ook vanuit gegaan, maar bij de streams weet je het tegenwoordig nooit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zijn vaker kapot dan werkend he ?![]()
Lekker ding iid...quote:
Heee.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi
en animeermeisjequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joris Luyendijk.. o.a. presentator van Zomergasten, journalist en schrijver..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi
Sorry... Doe ikquote:
Ja en ?quote:
Jij ook al ? Tsssss Heb het boek maar dichtgedaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, okay. was alleen heel effe in de cos..gelijk gelul. spijt van dat ik er gepost heb.![]()
Stel je niet aan. Van Disana kan ik het me voorstellen, en dat jij geëdit bent is belachelijk, maar jouw posts in de COS zijn hilarisch.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, okay. was alleen heel effe in de cos..gelijk gelul. spijt van dat ik er gepost heb.![]()
ik ook. was heel lief en wordt uiteindelijk door tante avonne nog verneukt. klaar mee. soms worden zaken erger gemaakt dan nodig, hier was e.e.a. in de cos vanavond een voorbeeld van. optiefenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook al ? Tsssss Heb het boek maar dichtgedaan
Doen ze bij mij ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef ppi het volgende:
[..]
je let niet op een getrouwde man meer of minder ?
Ik heb je berichtjes gelezen elders, als dat een troost isquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vond ik dus ook belachelijk, daarom een stukje geschreven in discussietopic(meen ik) met onderbouwing. eindigde er mee dat ik een aso was en als een soort aanstichter er uitrolde, terwijl ik juist voor liefde en vrede ging...kan raar lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Van Disana kan ik het me voorstellen, en dat jij geëdit bent is belachelijk, maar jouw posts in de COS zijn hilarisch.
jo, thanks for reading. was effe gezellig in de cos. toen begon dat fdw-dinges weer, leek het met een semi-sisser af te lopen(in de cos, niet voor jou, dat begrijp ik)en werd er nog even onbewust olie op het vuurgegooid door posts te verwijderen die totaal onschuldig waren. hier op reageren mag klaarblijkelijk niet. verder houd ik ook m'n mond want het is mooi geweest. kusjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je berichtjes gelezen elders, als dat een troost is![]()
Mag ik een cynische opmerking maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hee even een gekke post van mij hoor![]()
![]()
Maar is het niet zo dat wij allemaal willen dat de COS zo netjes en schoon mogeijk blijft ?![]()
we staan op een dodenlijst! (of zou dit ook als een bedreiging/provocatiequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
Wat is het probleem dan nu ? Staan we op een zwarte lijst ofzo. En dat een grapje gelijk met straffe hand word afgestraft.
Dat deleten van alles eromheen is standaard, trek het je niet persoonlijk aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, thanks for reading. was effe gezellig in de cos. toen begon dat fdw-dinges weer, leek het met een semi-sisser af te lopen(in de cos, niet voor jou, dat begrijp ik)en werd er nog even onbewust olie op het vuurgegooid door posts te verwijderen die totaal onschuldig waren. hier op reageren mag klaarblijkelijk niet. verder houd ik ook m'n mond want het is mooi geweest. kusjes
O.k. ik doe ff serieus; je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Toch zit er een verschil tussen getrouwde en vrijgezelle m/v![]()
Als ik aan schoon denk, denk ik aan gebash, overmatige slowchat en dergelijkequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik een cynische opmerking maken?Als je 'schoon' zegt, denk ik sinds gisteren aan 'schoon van posters die er niet geaccepteerd worden'. Want je kunt wel blijven deleten maar het blijft gewoon doorgaan omdat het structureel is - en dat weten die mensen ook maar al te goed.
ik wel! maar werd wel voor potentiele moordenaar uitgemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik een cynische opmerking maken?Als je 'schoon' zegt, denk ik sinds gisteren aan 'schoon van posters die er niet geaccepteerd worden'. Want je kunt wel blijven deleten maar het blijft gewoon doorgaan omdat het structureel is - en dat weten die mensen ook maar al te goed.
Ah joh, er kan niet altijd even goed gelezen worden... en haal die bijl nou maar achter je rug weg, we weten wel dat je er toch alleen maar houtjes mee splijtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wel! maar werd wel voor potentiele moordenaar uitgemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoihoi, ik had later nog gereageerd in ut discussietopic. werd een beetje 'n raar verhaal. uiteindelijk was ik boos..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de COS was gewoon twee dagen gezellig hoor. Een verkeerd woord valt overal wel eens....zelfs in de CS
Ik zei alleen maar, 'Doe es nie'quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aan schoon denk, denk ik aan gebash, overmatige slowchat en dergelijke![]()
Yup. Er wordt gebasht, het wordt gewist. De volgende dag wordt er weer gebasht, dat wordt weer gewist. Etcetera.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aan schoon denk, denk ik aan gebash, overmatige slowchat en dergelijke![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, er kan niet altijd even goed gelezen worden... en haal die bijl nou maar achter je rug weg, we weten wel dat je er toch alleen maar houtjes mee splijt![]()
Mmmm ik was van mening dat het beter ging. Ik heb ook wel es een opmerking gelezen over die SC'ters en dat was geen lieve.Dat is al een tijdje terug en dacht dat te menen dat het nu beter was. Zo te lezen niet dus...jammerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we staan op een dodenlijst! (of zou dit ook als een bedreiging/provocatiegezien worden naar hullie en mezelf toe?)
Ja, maar jij hebt ook 243 keer met een mes voor mij gestaan. Potentieel ben je een killerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi, ik had later nog gereageerd in ut discussietopic. werd een beetje 'n raar verhaal. uiteindelijk was ik boos..![]()
Van mij mag je het gerust onderschatten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de COS was gewoon twee dagen gezellig hoor. Een verkeerd woord valt overal wel eens....zelfs in de CS
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Yup. Er wordt gebasht, het wordt gewist. De volgende dag wordt er weer gebasht, dat wordt weer gewist. Etcetera.
En zo blijven degenen over die precies weten hoe ver ze kunnen gaan.
ja, daar was ik ook boos over. later lijkt het dan net of je onderdeel bent van een oorlog. daar gaf ik een reactie op(lees ff als je wilt/nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar, 'Doe es nie'![]()
gewist![]()
Avond![]()
Na nog eens 3 maanden zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.
Proost.. Gezondheid... Welkom Veulenstquote:
ik heb je alleen maar besnedenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook 243 keer met een mes voor mij gestaan. Potentieel ben je een killer![]()
Zo is dat, vanmiddag werd er binnen niet al te lange tijd ingegrepen. Dat er dan ook wel eens een goede posting sneuvelt is wat mij betreft geen drama. Het betreft allemaal geen intellectueel eigendom.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die afgelopen twee dagen vond ik het echt TOP in de cos, ik dacht zelfs "eindelijk weer als vanouds" en ik vind het KUT dat toch de vlam weer in de pan moest slaan. Hou nou toch eens op met die onzinnige oorlog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op mensen, het was echt wel leuk in de COS, misschien vier of vijf keer een verkeerd woord. Hallo, helemaal schoon hou je het nooit en als het wel helemaal clean is dan krijg ik er de kriebels van. Je moet ook een beetje los kunnen laten. Ik heb geen pagina na pagina continu hetzelfde gezien de laatste twee dagen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb je alleen maar besneden
Waarom adresseer je de juiste personen niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op mensen, het was echt wel leuk in de COS, misschien vier of vijf keer een verkeerd woord. Hallo, helemaal schoon hou je het nooit en als het wel helemaal clean is dan krijg ik er de kriebels van. Je moet ook een beetje los kunnen laten. Ik heb geen pagina na pagina continu hetzelfde gezien de laatste twee dagen.
Ik heb daar alleen nog zo weinig hoop op. Er is zelfs een speciaal topic, daar komen die mensen niet, en het haalt niets uit. Integendeel, het is erger geworden. Dat is mijn mening tenminste als er nu ook al zeer direkte aanvallen plaatsvinden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mogguh rudiquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die afgelopen twee dagen vond ik het echt TOP in de cos, ik dacht zelfs "eindelijk weer als vanouds" en ik vind het KUT dat toch de vlam weer in de pan moest slaan. Hou nou toch eens op met die onzinnige oorlog.
Al ingenomen vandaag + nog wat van dat spul.quote:
hoihoiquote:
Zet ze ze toch buiten op een tafeltje, staat ook leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Al ingenomen vandaag + nog wat van dat spul.
Maar 1 of ander stom mens vond het nodig om een stel Spaanse margrieten cadeau te geven. Me Ma is te fijn gevoelig om die niet gewoon weg te pleuren.![]()
Topic reports, PM naar een mod, alleen op die manier kunnen wij er bovenop zitten! Ik probeer zoveel mogelijk topics te lezen maar dat lukt mij ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen nog zo weinig hoop op. Er is zelfs een speciaal topic, daar komen die mensen niet, en het haalt niets uit. Integendeel, het is erger geworden. Dat is mijn mening tenminste als er nu ook al zeer direkte aanvallen plaatsvinden.
Aaaah, dus daar kwam dat bloedbad vandaan....ik dacht al, hoe kan dit nu tochquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb je alleen maar besneden
nog aan de spa blue?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zet ze ze toch buiten op een tafeltje, staat ook leuk![]()
Eens ... Dat topic is goed bedoeld maar ik zie steeds dezelfde personen die er goede bedoelingen mee hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen nog zo weinig hoop op. Er is zelfs een speciaal topic, daar komen die mensen niet, en het haalt niets uit. Integendeel, het is erger geworden. Dat is mijn mening tenminste als er nu ook al zeer direkte aanvallen plaatsvinden.
Nee, ik snap een deel ervan ook best. Niks dan complimenten voor jou, paddy, en Pedrequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Topic reports, PM naar een mod, alleen op die manier kunnen wij er bovenop zitten! Ik probeer zoveel mogelijk topics te lezen maar dat lukt mij ook niet![]()
drie maanden met je benen wijd lopen, dan kun je weer voorzichtig fietsen en aerobics beoefenen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aaaah, dus daar kwam dat bloedbad vandaan....ik dacht al, hoe kan dit nu toch![]()
Nee, die gaan in de COS juist steeds verder. Maar ik ben klaar met de COS zolang zij dat kunnen doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens ... Dat topic is goed bedoeld maar ik zie steeds dezelfde personen die er goede bedoelingen mee hebben.
En juist niet de personen waar graag feedback van word verlangd.
En mijn complimenten voor jou, en ik ben blij dat je hier nog wel bentquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik snap een deel ervan ook best. Niks dan complimenten voor jou, paddy, en Pedre![]()
Tomatensap is ook erg lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, zodra ik drang voel, bel ik je...om me tegen te houden![]()
Als iemand in mijn vaste subforum (KLB) te ver gaat edit ik die post en alle posts die daar op reageren. En als ze het echt te gek maken, racisme enzo dan verwijder ik de post en edit ik de reacties daar op. Als die reacties dan na die edit niets meer waard zijn, verwijder ik die ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat, vanmiddag werd er binnen niet al te lange tijd ingegrepen. Dat er dan ook wel eens een goede posting sneuvelt is wat mij betreft geen drama. Het betreft allemaal geen intellectueel eigendom.
Hier is het toch beter vertoevenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, die gaan in de COS juist steeds verder. Maar ik ben klaar met de COS zolang zij dat kunnen doen.
Ik ben ook blij met jouw aanwezigheidquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En mijn complimenten voor jou, en ik ben blij dat je hier nog wel bent![]()
Nee, vertel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat is het laatste nieuws over nena, of weet ge dat niet?
Ik heb het wel eens getracht te drinken, maarquote:
Omdat het voor iedereen geldt wat mij betreft...dus ook voor jou. Ik vind dat jij ook wel erg blijft haken in verontwaardigd en geraakt zijn. Wat wil je precies, wil je dat sommigen er voorgoed eruit gekieperd worden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom adresseer je de juiste personen niet?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw aanwezigheid![]()
Trouwens, ik ben stout geweest in 'Florida', maar dat kan ik hier niet vertellen![]()
Vertelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben stout geweest in 'Florida', maar dat kan ik hier niet vertellen![]()
Je hebt willens en wetens mijn date in gevaar gebracht, ik neem je dat zeer kwalijk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
drie maanden met je benen wijd lopen, dan kun je weer voorzichtig fietsen en aerobics beoefenen!
Toch niet met S.?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakte daar ook een hoop werk van. Dat heb ik gezien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Is waar. Maar ik vond COSsen ook leuk hoor. Heb trouwens wel updates zitten schrijven.
dacht, ik probeer het evenquote:
Lukte mij ook nietquote:
Nou dan, twee dagen heb ik ook weer genoten van een ouwerwetse cos. Daar hoor jij toch ook bij. Je doet moeilijk. Is dat jouw niveau? Ik schat je echt hoger in.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Is waar. Maar ik vond COSsen ook leuk hoor. Heb trouwens wel updates zitten schrijven.
ach,- tandje minder- jij gaat toch voor het platonische gedoe, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt willens en wetens mijn date in gevaar gebracht, ik neem je dat zeer kwalijk!![]()
Hmm, da's dan jammer. Ik bedoelde als pittige vervanger van alcohol. Tomatensap met tabasco, yum.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens getracht te drinken, maar, zelfde met olijven, waar iedereen zo wild van is...Koffie, verse sinaasappelsap, melk en zoethouthee, is het enige wat ik drink.... en af en toe chocomel..
![]()
Als jij je nu schuil had gehouden, was er nog enige kans om info los te peuteren, dat is nu verkeken. Moet ik zelf weer undercover 'op stap'.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, da's dan jammer. Ik bedoelde als pittige vervanger van alcohol. Tomatensap met tabasco, yum.
Hier houden we niet van grapjes.. En is al gewistquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog wel eens privéIk maakte een grapje maar het pakte verkeerd uit
![]()
Gekke is dat mensen hier weken lang het zelfde belachelijke gedrag kunnen vertonen. Vervolgens verkloten ze het daardoor voor iedereen. En voor die mensen maakt het niet uit dat ene post gewist word na een kwartier of een half uur of een dag of een week. ZE hebben al gedaan en gezegd wat ze wilde. En de mensen tegen wie het gezegd word voelen zich daardoor niet lekkerder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als iemand in mijn vaste subforum (KLB) te ver gaat edit ik die post en alle posts die daar op reageren. En als ze het echt te gek maken, racisme enzo dan verwijder ik de post en edit ik de reacties daar op. Als die reacties dan na die edit niets meer waard zijn, verwijder ik die ook.
Want het gaat dan iets over een onderwerp dat ten eerste niets met het topic te maken heeft en de posts waar het begonnen mee is zijn dan ook weg.
Ik denk dat dit in de COS ook wel zou kunnen werken.
Ik hoor het nog wel eensquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij je nu schuil had gehouden, was er nog enige kans om info los te peuteren, dat is nu verkeken. Moet ik zelf weer undercover 'op stap'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |