Ik zal het uitspellen:quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geklikt.
Maar vond het nummer niet zo![]()
![]()
Dus reageerde ik niet...
Sorry![]()
![]()
![]()
Het gaat niet uitsluitend om mij, het probleem met de COS is structureel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het, het was niet netjes, er is iets aan gedaan. Klaar over toch? Je moet er ook niet teveel aandacht aan besteden en te lichtgeraakt zijn.
HAUT JE BEK IS!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef Veulen het volgende:
Iedereen een ban die nou nog gaat zitten rellen![]()
Heb ik geen "Oi Lithski" gepost!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal het uitspellen:
1. Ik zwaai naar iedereen
2. Niemand zwaait terug
3. Ik ben verdrietig![]()
Maar tis al goed.
Ik ben in de COS momenteel érg slechte grappen aan het maken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap er geen ruk van en het boeit me ook niet meer.
Weet iemand nog een slappe joke ik ben wel aan een lach toe![]()
overal inzetbaarquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet ik zelfs m´n eigen kloon gaan inzetten om wat aandacht te krijgen.![]()
3. Me toquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zal het uitspellen:
1. Ik zwaai naar iedereen
2. Niemand zwaait terug
3. Ik ben verdrietig![]()
Maar tis al goed.
Daar doe ik niet aan mee...quote:
Ik denk niet dat zo'n topic wordt goedgekeurdquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat je de hele posts moet laten staan.
Maar daar zal dan uiteindelijk wel weer zoveel repliek op komen dat de COS nog verder naar de tering gaat.
Misschien tijd voor een appart "schandpaal" topic waar de scheldposts heen getieft kunnen worden?![]()
Wat dat betreft zou ik 'm dus gewoon kunnen openen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n topic wordt goedgekeurd![]()
Laat mij er buiten aub!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nachtzuster!![]()
![]()
![]()
Moet ik zelfs m´n eigen kloon gaan inzetten om wat aandacht te krijgen.![]()
Oké, daar kan ik wel begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben ook echt overstuur, ik hoop dat je dat een beetje begrijpt. Normaal reageer ik toch vrij aardig op dingen, maar nu had ik echt even geen ruimte voor iets anders.
Heb je problemen met je korte-termijn-geheugen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb ik geen "Oi Lithski" gepost!?![]()
![]()
![]()
Inderdaad, we proberen het zo gezellig mogelijk te houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n topic wordt goedgekeurd![]()
Er was eens....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik snap er geen ruk van en het boeit me ook niet meer.
Weet iemand nog een slappe joke ik ben wel aan een lach toe![]()
Hoezo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je problemen met je korte-termijn-geheugen?
En je staat er nog steeds niet bij !!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Er was eens....
een muisje, die na wat alcohol plots een brandlucht rook, midden in de nacht![]()
vervolgens was de muis kwijt![]()
Gelukkig zagen we haar de volgende dag weer opduiken![]()
en ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Wat een NCRV-standpunt!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, we proberen het zo gezellig mogelijk te houden![]()
Vertel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
3. Me to
Maar deze kreeg ik net van mijn lief
http://www.youtube.com/watch?v=48bGj61tkqM
quote:
Helaas hoort de kliek die de COS domineert je niet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, we proberen het zo gezellig mogelijk te houden![]()
quote:
Neequote:
Het kan gekkerquote:
is niet errug...quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En je staat er nog steeds niet bij !!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |