Ik zie alleen maar gedelete posts in de COSquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Ja de zon is zeker weg.![]()
Ik ben het echt zat gewoon.
Die heeft een vete met die en de ander weer met die.
----------knip---------
Ik word er schijtziek van hoor.
Ben iemand die zelf helemaal niet lang kwaad ergens om blijft en probeer dingen als er iets is uit te praten.
Haal diep adem, tel tot tien, get over it. Avonne is bezig gweest, misschien met wat slippertjes links en rechts maar er wordt/werd wat aan gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met loyaliteit te maken? Ik word opnieuw voor rotte vis uitgemaakt en jij zegt daar ook iets over; namelijk door bq te verdedigen en eenvoor mij neer te zetten.
Hoe moet ik dat nou leuk vinden?
Disana en ik zijn nu aan het pmenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het heeft toch niets met loyaliteit te maken? Ik word opnieuw voor rotte vis uitgemaakt en jij zegt daar ook iets over; namelijk door bq te verdedigen en eenvoor mij neer te zetten.
Hoe moet ik dat nou leuk vinden?
NEINquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand screenshots van de scheldpartij van daarnet in de COS!?
Ik ga wel FF'enquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:12 schreef itsme het volgende:
[..]
NEIN![]()
![]()
![]()
Ben blij dat avonne het weg heeft gehaald
Het probleem is structureel en dáár wordt niets aan gedaan. Mij zie je niet meer in de COS, het is duidelijk dat men weet dat een paar sneren elke dag best door de beugel kunnen afgezien van wat gedelete.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haal diep adem, tel tot tien, get over it. Avonne is bezig gweest, misschien met wat slippertjes links en rechts maar er wordt/werd wat aan gedaan.
Schatje!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Talitha het volgende:
Jammer dat iedereen het zo druk heeft met ruzie maken en sensatie zoeken, dat vriendelijkheid tussendoor gewoon over het hoofd wordt gezien.
Ja Disana, maar je lost één probleem op en er komen er twee voor terug. Het is net het echte leven, dat weet jij toch ook wel? Gewoon niet al teveel op fixeren, Avonne was alert vanavond en heeft het gelijk weg gehaald, en doorgaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem is structureel en dáár wordt niets aan gedaan. Mij zie je niet meer in de COS, het is duidelijk dat men weet dat een paar sneren elke dag best door de beugel kunnen afgezien van wat gedelete.
Ik snap het en wij hebben dus ook helemaal geen probleem.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Disana en ik zijn nu aan het pmen
Dat ik dat nog mag meemaken![]()
maar heeft BQ je net weer voor rotte vis uitgemaakt of bedoel je van gisteren?
Ik had beter deze kunnen gebruiken. Het kwam omdat ik me weer eens aan FdW zat te ergeren.
wilde een grapje maken maar dat ging even helemaal mis.
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Talitha het volgende:
Jammer dat iedereen het zo druk heeft met ruzie maken en sensatie zoeken, dat vriendelijkheid tussendoor gewoon over het hoofd wordt gezien.
Bassiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
Hallo
Heb de dag er al opzitten....quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Lobasca......wakker?
Demins!quote:
Ik snap niet waarom je 'iedereen' schrijft? Ik schreef iets tegen iemand over Dennis en Lieke, en daar kwam weer een smerige opmerking overheen. Gisteren kreeg ik van iemand anders ook al een smerige opmerking. Het enige wat ik dacht te doen is weer meeposten in de COS. Hetgeen ik dus ook niet meer zal doen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef Talitha het volgende:
Doe 'squote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
Ik word gewoon genegeerd.Misschien moet ik ook iemand gaan uitschelden?
![]()
Van wie niet, dit is toch SCquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Litha!
![]()
Oeps, flirten mag niet![]()
Buuffiequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bassie![]()
Alleen water gedronken op de verjaardag?![]()
Uit de FB en het COS discussie topic kun je nog iets wijzer worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar gedelete posts in de COS![]()
Daar word ik ook niet blij van, kan d'r verder ook niet veel zinnigs over zeggen
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en ze zitten weer te rellen![]()
Nachtzuster!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Litha!
![]()
Oeps, flirten mag niet![]()
Taatje, jij met je prachtige bosquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
![]()
Yup, maar ik lees net dat ook berichten als: "Jongens hou 's op" zijn weggehaald.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit de FB en het COS discussie topic kun je nog iets wijzer worden.
Ik kwam net thuis, knal de COS aan, 1e 2 pagina's één en al geëdit,quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en ze zitten weer te rellen![]()
Disana noemde je een slet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kwam net thuis, knal de COS aan, 1e 2 pagina's één en al geëdit,![]()
Niet ikk pleasequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, met die wijze van moderatie ben ik het ook niet zo eens. Zo kunnen pesters en klieren lekker even zeggen wat ze kwijt willen, en is er daarna niets meer te zien, ook niet van gezonde protesten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, maar ik lees net dat ook berichten als: "Jongens hou 's op" zijn weggehaald.
Dat is dan wel weer jammer aangezien het dan net lijkt of die users mee hebben zitten rellen.
En de allermooiste, liefste, knapste en eigenwijste Tulipquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Uit de FB en het COS discussie topic kun je nog iets wijzer worden.
Kijk, dit bedoel ik dus. Je bent te druk met het geruzie bezig en begrijpt daardoor niet wat ik bedoel met mijn postje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je 'iedereen' schrijft? Ik schreef iets tegen iemand over Dennis en Lieke, en daar kwam weer een smerige opmerking overheen. Gisteren kreeg ik van iemand anders ook al een smerige opmerking. Het enige wat ik dacht te doen is weer meeposten in de COS. Hetgeen ik dus ook niet meer zal doen.
Niemand reageerde, dus was ik teleurgesteld. Dat is alles.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:07 schreef Talitha het volgende:![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=U7wEctHyuc0
Ik zag het, het was niet netjes, er is iets aan gedaan. Klaar over toch? Je moet er ook niet teveel aandacht aan besteden en te lichtgeraakt zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je 'iedereen' schrijft? Ik schreef iets tegen iemand over Dennis en Lieke, en daar kwam weer een smerige opmerking overheen. Gisteren kreeg ik van iemand anders ook al een smerige opmerking. Het enige wat ik dacht te doen is weer meeposten in de COS. Hetgeen ik dus ook niet meer zal doen.
Sowieso vind ik dat je de hele posts moet laten staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, met die wijze van moderatie ben ik het ook niet zo eens. Zo kunnen pesters en klieren lekker even zeggen wat ze kwijt willen, en is er daarna niets meer te zien, ook niet van gezonde protesten.
Vader Abrahamquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zag het, het was niet netjes, er is iets aan gedaan. Klaar over toch? Je moet er ook niet teveel aandacht aan besteden en te lichtgeraakt zijn.
Ik heb geklikt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Je bent te druk met het geruzie bezig en begrijpt daardoor niet wat ik bedoel met mijn postje.
[..]
Niemand reageerde, dus was ik teleurgesteld. Dat is alles.
Ja, maar ik ben ook echt overstuur, ik hoop dat je dat een beetje begrijpt. Normaal reageer ik toch vrij aardig op dingen, maar nu had ik echt even geen ruimte voor iets anders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik dus. Je bent te druk met het geruzie bezig en begrijpt daardoor niet wat ik bedoel met mijn postje.
[..]
Niemand reageerde, dus was ik teleurgesteld. Dat is alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |