Goed idee, volgens mij verkopen ze daar ook pakkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Neem je een jerrycan mee naar het benzine station en tanken maar
Bij dat winkeltje van de NS ook, niet te gek doen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed idee, volgens mij verkopen ze daar ook pakken![]()
Ja hoor... wordt ook lekker verwarrend als andere het gaan overnemenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik U voortaan ook met L begroeten, staat wel cool?!![]()
Righty thanquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor... wordt ook lekker verwarrend als andere het gaan overnemen
Kunnen we quasi ontdaan vragen welke L bedoeld wordt![]()
Loratadine zegt me niets, ik google d'r wel een keer op.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:18 schreef Lobasca het volgende:
Was net een heel verhaal voor PPI aan het tikken geweest over de antihistaminica, ben ik de strekking weer kwijt, weet alleen dat ik ook een loratadine-junk ben.
loaratadine is een antihistaminicum.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Loratadine zegt me niets, ik google d'r wel een keer op.
Heb waarschijnlijk binnenkort een babbeltje met mijn huisarts over antihistaminegebruik.
En ben nu weg![]()
Sporten-fietsen svp zonder wesp![]()
Die verkoopt niets meerquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij dat winkeltje van de NS ook, niet te gek doen..
Mike, gelukt las ikquote:
ben jij datquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef nachtzuster het volgende:
[[url=http://www.downer.nl/zooi/nachtzusters.jpg]afbeelding][/url]
Leuk linkje in mijn fobo gekregen btw![]()
Radioprogramma de nachtzusters, misschien dat iemand het (nog) kent.
en nee, dat ben ik dus niet![]()
Nachtzusters, zusters van de nahaaacht... Toen de VPRO nog leuk mocht zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:59 schreef nachtzuster het volgende:
[[url=http://www.downer.nl/zooi/nachtzusters.jpg]afbeelding][/url]
Leuk linkje in mijn fobo gekregen btw![]()
Radioprogramma de nachtzusters, misschien dat iemand het (nog) kent.
en nee, dat ben ik dus niet![]()
quote:
quote:
quote:
Hij loopt het Lithabos te checkenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
Je hebt hem weggejaagd.
Die had ik gezien. Weer heel leuk bedacht en gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij loopt het Lithabos te checken![]()
Heb net m'n pijngrens weer wat verhoogd![]()
Loratadine voor de win... Echt super spulquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:29 schreef Lobasca het volgende:
loaratadine is een antihistaminicum.
zie linkje, benen is een eitje maar de rest...quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik gezien. Weer heel leuk bedacht en gedaan.
En wat heb je met je pijngrens gedaan?
Zegt me helemaal nietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ken je Simplon in Groningen toevallig ?
logisch voor iemand van 6 jaar oudquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Een zéér late re: maar hier geef ik nog ff antwoord op:
[..]
Zegt me helemaal niets
hoihoiquote:
Hoiquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:44 schreef Soury het volgende:
Gelijk hebben jullie ik ga ook nog maar ff de zon in![]()
Ja zon is weg..quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoi.
Hier is het fris. Ik ga even PS'en
.
Alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Ja de zon is zeker weg.![]()
Ik ben het echt zat gewoon.
Die heeft een vete met die en de ander weer met die.
Ik erger me dood aan FdW . Disana vergelijkt haar met Beequeen. Ik vind BQ minder erg.
Dat post ik .
Foutje. Ik had dat niet moeten zeggen want gisteren heeft BQ Disana kutwijf genoemd.![]()
Dus ben ik niet loyaal blijkbaar.
Ik word er schijtziek van hoor.
Ben iemand die zelf helemaal niet lang kwaad ergens om blijft en probeer dingen als er iets is uit te praten.
Oke, thanks,quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
Een zéér late re: maar hier geef ik nog ff antwoord op:
[..]
Zegt me helemaal niets
Het heeft toch niets met loyaliteit te maken? Ik word opnieuw voor rotte vis uitgemaakt en jij zegt daar ook iets over; namelijk door bq te verdedigen en eenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:39 schreef itsme het volgende:
Ja de zon is zeker weg.![]()
Ik ben het echt zat gewoon.
Die heeft een vete met die en de ander weer met die.
Ik erger me dood aan FdW . Disana vergelijkt haar met Beequeen. Ik vind BQ minder erg.
Dat post ik .
Foutje. Ik had dat niet moeten zeggen want gisteren heeft BQ Disana kutwijf genoemd.![]()
Dus ben ik niet loyaal blijkbaar.
Ik word er schijtziek van hoor.
Ben iemand die zelf helemaal niet lang kwaad ergens om blijft en probeer dingen als er iets is uit te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |